1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Budař 15.1.2010 15:11

Re: Co lze čekat od VÁCLAVA KLAUSE?????

Očekávám, že prosadí zákon, aby lidé jako ty byli izolováni a nemohli volně pobíhat na veřejnosti.

hraběkrzan 15.1.2010 14:55

Jak je všeobecně známo,

novináři nejsou blábolilové!Je to sebranka toho nejhoršího svinstva které lidská existence vyprodukovala a které slouží několika jedincům k manipulaci,ohlupováni převážně lidí s nižším intelektem a k masáži,končící lynčem,pokud se najde vůdčí osobnost(idiot,nebo chamtivec, který využije idiocie těch chudáků kteří věří všemu co Blesk napíše)! Vzpomeňte na "kuřecí mor,nemoc šílených krav, ptačí,prasečí chřipku a další katastrofy celosvětového rozsahu vč.globálních hovadin o tom že lidé mohou změnit přírodní zákonitosti a "zachránit"Zemi tím že se bude řídit tím,co nám radí taková KRÁVA jako Kateřina Bursíková!Vím,že si říká jinak.

Vládínek Smolík 15.1.2010 14:42

U mne pan Klaus prohrál ve chvíli

 kdy omilostnil Zdeňka Kratochvíla.Okolnosti celé věci jsou takové, že kdyby jen trochu přemýšlel, neudělal by to.Od té chvíle se taky na jeho ostatní činy dívám skrz prsty.

lubošek 15.1.2010 14:52

Re: U mne pan Klaus prohrál ve chvíli

Rychle je poproste ať to smažou než si to přečte zamilovaný Budař

Budař 15.1.2010 15:09

Re: U mne pan Klaus prohrál ve chvíli

lubošu, já vím, že děvčice z celej vaší dědiny, záviděj tvojej robě, nebo frajerce, spíše to druhé, pochybuji, že se oženíš. Toto žádná z nich doma nemá, ta tvoja si musí užít sex.

lubošek 15.1.2010 15:14

Re: U mne pan Klaus prohrál ve chvíli

Zase máte pravdu.Hezký den.

M. Zima 15.1.2010 15:33

Osvobodil Kratochlíva právě proto, že přemýšlel.

Kratochlív skončil v kriminálu nespravedlivě, za realisaci kLausových tržních ideálů. Ještě, že ho z toho mohl Profesor vytáhnout, jinak by si musel dělat výčitky.

Budař 16.1.2010 0:15

Re: Osvobodil Kratochlíva právě proto, že přemýšlel.

Myslím, že výčitky si dělá tvoje máma, že něco takového přivedla na svět.

66 15.1.2010 14:32

me neni smutno,

me je na bliti z tech tupych hovad, co si nezodpovedne pletou osud nasi zeme a nasich decek s nejakou pubertackou hrou na modre a oranzove.

Mam obavy, ze jsme svetova rarita v tuposti jako narod.Volit si dobrovolne uz 20 let podvodniky, zlodeje, mafiany, tunelare a lobbisty muze jenom narod sraacu...A to uz jsem slysel tolik pitomych vymluv, proc to tak musi byt, ze to ani nekomentuju dale.

Lidi si voli a jeste plati sve katy..Cely zivot vetsina z nich maka a je docela mozne, ze se ve stari budou prohrabovat v popelnicich jak prasivi potkani...A to vse dobrovolne!

lubošek 15.1.2010 14:54

Re: me neni smutno,

Konečně objektivní člověk.

Budař 15.1.2010 15:14

Re: me neni smutno,

Mně je na blití zase z vás dvou, jak něco takového mohli rodiče vůbec přivést na svět. Ach jo.

lubošek 15.1.2010 16:40

Re: me neni smutno,

Normálně sexem,jestli to neznáte tak doporučuji.Skvěle to uvolňuje vztek a nekontrolovatelnou zášť.

Historik 15.1.2010 15:23

Re: me neni smutno,

Lidé nemají reálnou (teoretickou ano) možnost to nějak výrazněji změnit. Politický systém, volební zákon, soudnictví a všeobecně rozšířená korupce to neumožňují. Je tady cítit mafie v pozadí, tahající za nitky. Jako příklad nastrčené osoby, mající podvést nespokojené voliče lze uvést Miroslava Sládka, který se, přesto, že měl v lecčems pravdu, choval v parlamentu naprosto nekostruktivně a proto (a jen proto) je dobře, že už tam není.

REX 15.1.2010 14:21

Klaus a milosti

Pan Jemelík by si už mohl uvědomit, že nežijeme v komunizmu i když při pohledu na některé politiky a pisálky to tak může vypadat . Ani prezident  a zvláště tak kontraverzní jako Klaus, není ozvobozen od kritiky i když někdy přehnané. A co se týká naposledy Klausem udělených milostí. Zde je kritika zcela na místě. A že by j se pan Jemelík někdy zastal minulého prezidenta, také často pod palbou kritiky, to si nevzpomínám.

REX 15.1.2010 14:22

Re: Klaus a milosti

oprava: osvobozen

Budař 15.1.2010 14:45

Re: Klaus a milosti

REXI, když si chceš hrát na politologa, tak si zopakuj pravopis. Pan Jemelík jako člen spolku Šalamoun, který podal žádost o milost, se nezastává prezidenta / on to ani nepotřebuje / , ale reaguje na hovadina pana Kmenty. S minulým prezidentem to nemá nic společného.

Budař 15.1.2010 14:50

Re: Klaus a milosti

REX - komunismus

REX 15.1.2010 15:25

Re: Klaus a milosti

tato varianta  s s je stále možná.

Historik 15.1.2010 15:33

Zato z milostí presidenta Havla zaujatost a dvojí metr přímo čiší

Jako nejdrastičtější příklad lze uvést milost bratrům Tancošovým, kteří během politického mítinku fyzicky napadli jeho politického oponenta Miroslava Sládka a to ještě PŘED zahájením trestního řízení. Totéž zopakoval s jednou Cikánkou, nadávající do TV kamery do "bílých sviní."

Mimochodem, Sládek musel být během presidentské volby vsazen do vězení, aby V. Havel vůbec mohl být presidentem zvolen. Na to ti, kteří zpochybňují volbu V. Klause zapomínají.

Ovšem, je narostou lží a snůškou demagogií odsuzovat Havlovu velkou amnestii roku 1990. Ve skutečnosti byli propuštěni pouze pachatelé méně závažných trestných činů s horní sazbou do tří let. Všem ostatním vězňům pak byl odpuštěn jeden rok vězení, což si mnozí sice nezasloužili, ale u dlouholetých trestů to tolik neznamená.

Schumacher 15.1.2010 13:41

Systém udělování milostí je třeba změnit.

Aby byl čas na kvalifikovaný přezkum důvodnosti žádostí. Připomínám, že může-li být milost podmíněná, mělo by se toho využívat.

Tencokida Hnuj 15.1.2010 13:40

Já jsem spokojený

Před rokem 1989 jsem byl v KSČ a StB. Teď mám firmu, znám se s lidma z ODS i ČSSD. Nechci na tom nic měnit. Když tak dám hlas TOP 09. :)))

Jarda 15.1.2010 13:05

Pane Jemelíku,

nesouhlasím s "nošením židovských hvězd", ale s obezřetností k lidem, co selhali. Selhali z hlouposti nebo bezcharakternosti. Někdo jako zloděj, jiný jako agent STB. Žádají soucit, který oni sami nemají.

yenda 15.1.2010 13:02

Pane Jemeliku,

pokud by prezident měl opravdu udělením své milosti napravovat evidentně špatná soudní rozhodnutí, jak píšete v závěru článku, potom by to bylo hodně zlé. To by znamenalo, že prezident se staví nad soudní výrok o vině a trestu a svým rozhodnutím ho mění. Je to ale trochu jinak. Důvody pro udělení milosti jsou většinou povahy lidské, týkající se zdraví odsouzence, jeho rodinných záležitostí atd.

Budař 15.1.2010 13:25

Re: Pane Jemeliku,

Pane, jasné je že máte pravdu v té poslední větě, to ale autor v článku píše jaké jsou důvody pro udělení milosti, ostatní jste asi dobře nepochopil.

yenda 15.1.2010 13:47

Re: Pane Jemeliku,

Ano, protože jsem (podle vás) ostatní v článku nepochopil, tak se k nim nevyjadřuji :). Zatímco vy se vyjadřujete ke všemu, i když nemáte k čemu

Budař 15.1.2010 13:53

Re: Pane Jemeliku,

Právě teď jsem zcela pochopil Vás. Díky.

lubošek 15.1.2010 14:34

Re: Pane Jemeliku,

Ale aspoň je dnes slušnej.

Ludva 15.1.2010 13:27

Re: Pane Jemeliku,

Když se může postavit Ústavní soud nad parlament, tak proč by se prezident nemohl postavit nad soudy ? A těch soudních chyb bylo a bude požehnaně.

Esmerald 15.1.2010 12:35

Pane Jemelíku.

Dobrá; soud s tím arabským parchantem se měl tedy konat v Kuwaitu asi podle zákonů Šaria, kde je ten chlap předem nevinen, ty naše holky by tam měly být asi odeslány jako předmět doličný a ukamenovány. Potud jeden z Vašich blábolů, trošku rozvinutý.

Další Váš blábol se týká Vašich krokodýlích slz nad těžkým osudem p. Pragnerové. Povívejte (!!!), kolik asi bylo těch "pár tisícovek", co dáma dostala za vykonané služby? Nepozná tato dáma pro koho pracuje, co dělá a nechá se zneužívat jako " bílá klisna " ? Zaměstnávají gangsteři úmyslně lidi prokazatelně blbé ? A u soudu lhala a křivě přísahala, chudinka ? Chceme-li se dostat jako národ z drápů gangsterů, podvodníků, lhářů, vrahů a zlodějů, musíme spíše respektovat a vzácně vykonávat vyřčené tresty. Máte možnost, jsa Šalamounem, prokázat, že soudy v naší zemi jsou nespravedlivé ke gaunerům a případné tresty pro jejich usvědčené jsou výsledkem manipulace nějakých tajných organizací, hledajících postihy nevinných obětí.

Tresty jsou dle Vás asi i protiústavní, jelikož téměř každý trest je, již z definice,  nepříjemný. V udělování milostí by mělo být postupováno opravdu dle potřebného soucitu a ne, že dcera bude mít dítě, nebo že se jí ve vězení nelíbí či dle množství bulvárních ( vracím Vám toto slovo zpět ) slz a vlivu bulvárního blábolisty. 

 

milan 15.1.2010 12:51

Re: Pane Jemelíku.

Přesně !