15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

PRÁVO: Ke kauze Kesudis

Čas od času se stane, že je někdo rychlejší a napíše to za nás. Dokonce lépe. Za mě to napsal Ivan Brezina: kritické slovo k rozsudku nad Kesudisem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Farniente 4.9.2015 21:25

Ztráta soudnosti

nerozumím, proč zrovna levičáci se zařadili do skupiny, usilujících o marginalizaci nacistických zločinů? Jeden se exhibuje se židovskou hvězdou, jiný srovnává Lidice a My Lai a třetí teď blábolí o heydrichiádě, když jeho radikálnější souvěrec dostane podmíněný (sic!) trest!! Zvedněte prosím pane Brezino a Stejskale své zadky ze zakouřených sekretariátů a jděte se podívat na Kobyliskou střelnici, nebo do Ležáků! Co má dnešní situace, kdy beztrestně blábolíte své nesmysly společného s heydrichiádou? Měli byste se omluvit za zneužití památky tisíců obětí pro svou zatuchlou politickou propagandu.

To už jste ztratili poslední zbytky soudnosti?

V. Kusý 4.9.2015 18:32

Ten chlap měl být potrestán ne za názor,

ale za blbost.Jen by bylo zajímavé, kdyby svůj názor měl říci do očí pozůstalým po těch vojácích.Jak by se asi zachoval?

P. Vaňura 4.9.2015 16:07

Pane Stejskal, zklamal jsem se ve Vás,

to opravdu nevíte, že svoboda projevu v Česku už dávno neexistuje, pokud vůbec kdy existovala.

Aby mohla existovat svoboda slova, musela by být zrušena trestnost VŠECH verbálních trestných činů, včetně pověstného "zákona o hanobení národa, rasy a přesvědčení," který, jak Vám nemohlo uniknout, odporuje sám sobě, protože dvě různá "přesvědčení! mohou "hanobit" sebe navzájem!

Nemohl jste si nevšimnout, že Systém dělá vše proto, aby svobodu slova dále omezil!

J. Krásenský 4.9.2015 15:58

Dopustím se také nekorektního vyjádření.

Léta jsem slýchával, že naši vojáci na zahraničních misích bojují za naši svobodu a bezpečnost. A jak tak sleduji, prohráváme. Není čas je stáhnout, aby naši bezpečnost a svobodu chránili na našem území?

J. Kraus 4.9.2015 13:23

Podle

Podle vyprávění našich letců z Anglie tam během prvních válečných let běžně vycházely noviny, podporující Hitlera a v Hyde Park Corner byl často ke slyšení nějaký pokrokový humanista a obhájce práv utlačovaných nacistů. Policista dohlížel na to, aby mu někdo neublížil, ale to nikoho nenapadlo. Vše časem odumřelo samo. Po letech na to vojáci vzpomínali spíše s úsměvem, určitě bez nějakého odsudku.

R. Langer 4.9.2015 12:47

Vystihl jste to velice dobře,

pane autore, jako obvykle si málokdo uvědomuje, co pojem "svoboda slova" vlastně znamená. V diskusi pod článkem pana Březiny (a vlastně všude jinde) je to poměrně evidentní. Prostě - svobodu slova ano, ale vodcamcáď pocamcáď (soudruzi). Samí praví demokraté. :-(

V. Grycz 4.9.2015 12:09

Poslala

je tam naše PS, takže své výblitky měl směřovat na PS a ne na vojáky.

S. Donát 4.9.2015 13:54

Re: Poslala

Ale to je přeci jedno, kam je směřoval. Důležité je, že za "výblitky" neměl být souzen a odsuzen.

V. Grycz 4.9.2015 14:35

Re: Poslala

Můj názor. Právě proto, že si spletl adresu výblitků byl potrestán.

S. Donát 4.9.2015 15:19

Re: Poslala

Ano, to je možné.

S. Donát 4.9.2015 11:55

Souhlas

"V očích slušných lidí se totálně zdiskreditoval a sám sebe pasoval na pablba. Tím by to ovšem mělo skončit." Vidím to podobně.

K. Janyška 4.9.2015 10:01

To je hezké.

...nejde jen o svobodu projevu, ale také o svobodu po projevu. Také tomu zhovadilému rudochovi fandím v této věci. To je zvláštní, nikdy bych  neřekl, že je to možné... Dzp.

J. Mrázek 4.9.2015 8:25

A co Fendrichovo urážlivé komentáře?

...se slovníkem a logikou pubertálního popelářského učně by - bráno stejným metrem - musely být ty bláboly ohodnoceny roky natvrdo a přitom nic,klídek, žádná žaloba... Na každého jiný metr a jen NĚCO se MŮŽE kritizovat a něco dokonce MUSÍ být kritizováno za jakékoli situace.  Důvěryhodnost "novinářské obce" dosahuje vpravdě  rozměru "novinářské žumpy", jak přesně řekl pan Zeman....

P. Schuster 4.9.2015 8:56

Re: A co Fendrichovo urážlivé komentáře?

Ano, máte pravdu, do našeho právního řádu byla implantována americká politická korektnost.

M. Krátký 4.9.2015 4:53

Již brzy uvidíme jak české soudy naloží

se soudružkou Semelovou ( komunistickou sviní )

E. Erat 4.9.2015 8:10

Re: Již brzy uvidíme jak české soudy naloží

Souhlas, ovšem ani na bratra Kalendu bych nezapomínal. Jeho výroky o uprchlících jsou ze stejného soudku. Ale, jinak souhlasím s autorem, že v demokratickém státě by neměli být lidé trestáni za názor, i když třeba hodně hnusný.

P. Vaňura 4.9.2015 16:21

Ti takzvaní "uprchlíci" žádnými

uprchlíky podle mezinárodního práva nebyli. Šlo o invazory v hybridní válce proti Evropě a v podstatě měli být za tu agresi zastřeleni! A že sebou vzali k spáchání tohoto činu děti je PŘITĚŽUJÍCÍ okolnost. Je to něco, jako používání dětí jako "lidských štítů."

J. Bruner 4.9.2015 1:41

v Afganistánu

si lidé žijí po svém a najednou se tam nahrnou Američané, okupují je a pár Čechů jim v té okupaci pomáhá. Nyní se místní začnou bránit až tak, že vetřelce zabijí nebo budou zabiti sami. Kdo je v právu? Místní nebo vetřelec? Soudkyně nám dala odpověď, právo je na straně agresora a jen toho se patří oslavovat. A kdo je jiného názoru, toho zavřeme. Takže podle mne nastolila otázku nejen svobody slova, ale vyjádřila svůj názor a jím schvaluje agresi. Jako soudkyně zcela selhala neboť vykročila mimo zákon (za názor nelze stíhat) a sama se stala závislou a tím porušila onu neustále proklamovanou (a předobře honorovanou) soudcovskou nezávislost.

Já osobně hrubě neschvaluji českou agresi v cizích zemích a oni padlí nejsou pro mne hrdinové.

I. Schlägel 4.9.2015 8:11

Re: v Afganistánu

Máte recht, Talibán, Alkejda a další svobodomyslné organizace dbající na blaho místních občanů jsou v tom naprosto nevinně. Za fšecko můžou amerikáni a jejich touha po afghánské ropě. Vy jste kus vola, kus včely.

P. Štěpánek 4.9.2015 8:56

Re: v Afganistánu

No tak samozrejme, to co se deje v afganistanu ma vliv i co vsechno prasackyho tam amerikani delali v ramci boje o nadvladu s rusakama , o tom nebudis pochyb. A jeste muzeme videt veci az Obama Hussein VI v roce 2115 uvolni CIA archivy z roku 2015... Vlastne doted nechapu proc vsechny svetovy mocnosti musi asgerechnet valcit zrovna v afganistanu, tim myslim i anglii, kdyz se afganistan osamostatnoval... Co ti chudaci v jurtach komu udelali, ze zrovna z nich jsou pokusni kralici a porad, uz snad 3 stoleti, jsou v nepretrzite valce? Takze nasi vojaci hrdinove budis, reagovat dal na neokomunisty netreba, svoboda slova se ztraci...

P. Vaňura 4.9.2015 16:29

Afgánce se nepodařilo porazit

a proto se tam pořád válčilo. Jinde, kde měly velmoci své kolonie, byl mír. Zní to paradoxně, ale je to tak.

On v podstatě neexistuje žádný afgánský národ, a dnešní Afganistán je jakési "zbytkové území" v horách, kde se pro nepřístupnost terénu žádný agresor neudržel. Žije tam více národností, shodných se sousedy na druhé straně hranic. To ovšem situaci dále komplikuje.

V. Kusý 4.9.2015 18:37

Re: v Afganistánu

Pane Stepanku, váš písemný projev, respektive úroveň Vaší gramatiky, činí Vaše závěry krajně nevěrohodnými.Pokud nejste mocen několika řádků bez chyb v rodném jazyce, jak můžete být mocen nějaké myšlenky?

P. Štěpánek 4.9.2015 21:31

Re: v Afganistánu

Pane Kusy, neni to zamer, ale vlastnost, pisi z htc... Omlouvam se!

J. Bruner 4.9.2015 9:41

Re: v Afganistánu

zkuste nereagovat na mne, ale na to, co jsem řekl o stanovisku soudkyně.

K. Luboš 4.9.2015 9:43

Vezměte to z druhé strany:

V klídku si žijete v Afganistánu, pěstujete si mák a jste celkem spokojený. Teď přijdou nějací Rusové a začnou vám vykládat, jak máte žít. A pak přijdou ti, kteří bojují proti Rusům, a zdupou vám to políčko... A pak přijdou Američané, Češi atd. a zase vám vykládají, jak máte žít, a furt vám dupou po tom políčku. No nenasralo by vás to? No, nasralo, takže se opásáte dynamitem a ty čtyři vetřelce vyhodíte do povětří....

P. Lenc 4.9.2015 8:11

Re: v Afganistánu

Máte na svůj názor plné právo, ovšem já mám právo vyjádřit svůj názor na vás. Váš názor vás pouze řadí k výše uvedenému  komunistickému debilovi.Toť vše.

P. Vaňura 4.9.2015 16:14

Pane, takový nesmysl jsem už dlouho

nečetl. Afganistán poskytl základny Al Kajdě, mimo jiné pro útok na USA, což mimochodem splňuje definici "agrese," jak ji svého času v OSN navrhoval bývalý SSSR ("agrese se dopouští také ten, kdo poskytne základny na svém území ozbrojencům k útoku na jiný stát". Tento návrh nebyl přijat zejména z toho důvodu, že se neměl vztahovat na "národně osvobozenecká hnutí," tedy na všechny agrese, podporované právě SSSR!

J. Lancik 4.9.2015 20:14

Re: Mate muj absolutni souhlas pane Vanuro

Jeste bych poukazal na rozdil mezi americkym a ruskym prepadenim Afganistanu. V roce 1979 z cista jasna bez jakehokoliv varovani pry na zadost afganske vlady sovetska vojska vpadla do Afganistanu. Jiz v prvnich hodinach prepadova jednotka KGB zavrazdila prezidenta vlady ktera je udajne pozvala. Tedy jeden den jsme nic o Afganistanu nevedeli a pristi den jako blesk z jasneho nebe novina; Rusaci vpadli do Afganistanu. Presne stejne jako 11 let predtim u nas.

V roce 2001 po znamych udalostech 11 zari pozadaly USA afganskou vladu o vydani ben Ladina ( na nehoz uz byl vydan zatykac Interpolu) a uzavreni vycvikovych zakladen Al Quaidy. Vlada Talibanu v obou zadostech nevyhovela. Nasledoval US vpad a valka ne proti Afganistanu ale proti Talibanu ktery v mnoho spolecneho se soucasnym Islamskym statem ma.

Rozdil vic nez podstatny. Rusko nedalo Afganum zadnou moznost vyberu, proste tam vpadlo. V pripade americkem zadna valka byt nemusela stacilo vydat Osamu a vypovedet Al Quaidu. Mohli si vybrat.

S. Kalužík 4.9.2015 0:50

Být tím Kesulidiksem, čí ako sa on volá,

asi bych si spíš přál ten "mučednický" trest, než označení za absolutního blba a dementa, případně sketu a podobně. Naštěstí jím nejsem a tak se k těm všem klasifikacím plně připojuji.  Vyjadřuji však vděk oběma autorům, je to poněkud neočekávaný pohled (přiznám se, že jsem si při letmém čtení říkal - dobře mu tak, sketě komančské), ale prostě s tou svobodou slova je to skutečně tak. A stojí to za zamyšlení a vyvození důsledků. Díky, pánové!