4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

PRÁVO: Kde leží hranice svobody slova?

Policejní president a ministr vnitra upozornili na možnost trestního postihu v případě pochvalných vyjádření k masové vraždě na Novém Zélandu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 19.3.2019 10:11

Pitomosti psali lidi z obou táborů.

Není divu, Někteří požadují oko za oko - zub za zub. Já ne. Já vím, že takový přístup vede k roztáčení kol násilí.

Jediné východisko je platné vzdělání. Tedy kompozitivní teorií, a všech bez rozdálu čehokoliv. Vžtyť je to vědecká neutrální kotva stejná, jako léky pro nemocné... Dzp.

M. Mikulec 19.3.2019 10:11

Svobodu slova

potlačit nelze. Vzpomeňte si, jak jsme za bolševika nesměli vědět, ze existují úspěšní sportovci jako Navrátilová nebo Lendl, úspěšní filmaři jako Miloš Forman, úspěšní básníci a písničkáři jako Karel Kryl. Když se Kryl vrátil z exilu, všichni znali jeho písničky a zpívali na náměstích! Neuvěřitelne.

Akce vyvolává reakci. Muslimské atentáty se mají stát součástí našeho života? Národy se radikalizují už tím, ze se jim vygumují státní hranice a řekne se, ze svět kolem je přátelský a nepřítel se označí za přítele nebo spojence.

Takže jako za totality před rokem 89- něco jiného vidím a něco jiného slyším.

R. Langer 19.3.2019 10:05

Re: V Utrechtu

Ano, to jsou ty právě ty paradoxy, víte...

R. Langer 19.3.2019 9:57

Re: V Utrechtu

V novozélandské kauze bych na nějaké pravdivé informace z médií také moc nespoléhal...

P. Lenc 19.3.2019 9:57

Re: Aha, tak

Tleskám pane Langře a vidím to naprosto stejně.A je to obdivuhodná drzost, když tito "demokraté" nás chtějí "učit demokracii".

R. Langer 19.3.2019 9:56

Re: Kde leží hranice svobody slova?

Ale kdepak, to je nesmysl.

R. Langer 19.3.2019 9:55

Re: Prostě a jednoduše, jediné názory, za které se nebude

Kdepak, tvoje debility tady nepřekoná nic, soudruhu. :-D

R. Langer 19.3.2019 9:54

Re: jásat

To ovšem řekni těm muslimům, soudruhu. :-P

R. Langer 19.3.2019 9:53

Re: zajímavé...

A ty jsi bojovník za totalitu, soudruhu. To je zcela jasné. Spolu s Pátou kolonou, Vodvářkou a Mařákem. :-P

P. Čech 19.3.2019 9:52

Kde leží hranice svobody slova?

Je to jednoduché! Leží tam, v tom bodě, kdy začíná vadit většině (nadpolovičnímu počtu) občanů. Absolutní svoboda slova, taková, jakou prosazují zejména naši novináři, je znakem pouze anarchie.

J. Pokoutný 19.3.2019 9:52

Re: V Utrechtu

Pan Kovaříček včera: "...mohli jsme

se dozvědět, že onen vražditel byl v mládí komunistou, potom

anarchistou a nakonec Eco-fašistou. To spíš vypadá na levicové zaměření, obzvláště i proto, že je obdivovatelem rudé Číny! To se můžeme dozvědět

z jeho pomateného Manifestu. Ten se ale už těžko dnes dohledává."

R. Langer 19.3.2019 9:51

Re: Ano, máte pravdu, pane Vodvářko

Soudruh Vodvářka uráží mě a můj smysl pro pravdu a morálku, proč bych tedy nemohl urážet já jeho? A ano, to je můj běžný způsob diskuse, a vůbec se za něj nestydím. Naopak, jsem na něj HRDÝ. :-P

R. Langer 19.3.2019 9:48

Aha, tak

"V minulém století se dvě ideologie - zpočátku docela nenápadné - ve svém finále zvrhly do šíleností, které svět do té doby nepoznal."

Ty ostatní zvrhlé ideologie, které tady ovšem známe z dob mnohem dřívějších, už jste nám jaksi zmínit opomněl, že pane Vodvářko? To se vám už tak do krámu nehodí, s tou vaší "svobodou slova", co?

Že se nestydíte, vy jeden procenzurní bolševiku! U mě jste prolhaný totalitní zmetek. :-P

J. Pokoutný 19.3.2019 9:45

Re: V Utrechtu

včera to tu bylo v rámci upřesnění k osobě vraha z Christchurch, dohledejte si.

M. Malovec 19.3.2019 9:38

Vlastní morálka mi velí

přát smrt pouze tomu, kdo si ji sám přeje nebo je nevyléčitelně nemocný a trpí bez naděje úlevy. Případně tomu, kdo záměrně způsobil smrt jinému člověku. Je to špatně?

J. Kraus 19.3.2019 9:35

Svoboda slova?

Bylo by té "nenávisti" méně, kdyby oficiální místa a hlavní media lidem nelhaly a nezamlčovaly, kdo vlastně ten novozélandský atentátník byl a jaký byl jeho motiv. Když se to prostý čtenář musí dovídat pokoutně a neúplně, když zjistí, že atentátníkovo poselství bylo zcensurováno a že je vše naopak než říkají politici a media, to je další přilití oleje do ohně. Autor článku měl příležitost uvést aspoň základní fakta, místo toho napsal další politickou agitku.

Š. Hašek 19.3.2019 9:33

Jděte do háje.

Možná budete jedním z hrobníků "civilizované země s humanitními základy" (zapomněl jste na přídavné jméno "proevropské").

Vy rozhodnete, co se může říkat! Tak to se teším!!!

J. Tachovsky 19.3.2019 9:26

Byl bych opatrny z temi zcela nevinnymi lidmi

Byli to muslimove v mesite. Jsou az tak uplne nevinni, kdyz uznavaji Koran ? Nebyla jejich nevina stejneho typu jako nevina clenu NSDAP, kteri zatim nikomu neublizili ?

J. Richter 19.3.2019 9:17

Re: zajímavé...

Jo a ty jsi bojovník za svobodu. Spolu s Vodičkou a Foldynu.

J. Farda 19.3.2019 9:09

Re: Prostě a jednoduše, jediné názory, za které se nebude

Hloupé a mimo mísu? Ne, jen tradičně Houžňákovské ... :-)

J. Vintr 19.3.2019 8:44

Re: V Utrechtu

Maoistický pravičák? To jsem teda netušil, že v Číně vládne pravice. To bude zřejmě vládnou i v Moskvě, na Kubě, ve Venezuele a v jiných skvěle prosperujících státech.

J. Vintr 19.3.2019 8:38

Re: zajímavé...

Vodvářka se projevuje jednoduše jako přisírač současnému establishmentu. Takových jsou miliony.

J. Vintr 19.3.2019 8:36

V současné době jedná taková ideologie

která nejspíš povede k masovému zabíjení a ničení v Evropě vládne.

R. Franc 19.3.2019 8:27

Re: Chlape, vy nemáte chybu!

Souhlasím s vámi, pane Studente, ale myslím, že by pan Vodvářka neměl být uložen v BIMP v Saint-Cloud (Sevres) - tam jsou, jak píšete, uloženy etalony, takže třeba tamním metrem měříte všechno stejně - metr osmdesát vysoký člověk bude mít metr osmdesát, ať bude černý, žlutý, modrý nebo bílý. Pana Vodvářku bych poslal spíš do brusele, protože on tedy rozhodně etalonem není.

S. Netzer 19.3.2019 8:21

Re: Prostě a jednoduše, jediné názory, za které se nebude

To je dost slabé.

Měl byste vylíčit barvitěji ta muka, která od hrozí od vodvářků tomu, kdo se dopustil "vlastních názorů".

Něco na způsob "homosexuálové budou prohlášeni za nadřazenou vládnoucí třídu, vy budete patřit k podřadné výpomocné třídě a pracovat podle pokynů mocných elit, které budou určovat, co se smí a co se nesmí říkat".

I. Mertl 19.3.2019 8:19

Ano, máte pravdu, pane Vodvářko

i když ve zdejším publiku moc šancí na pochopení nemáte. Spíš sklidíte nějakou tu urážku jako běžný způsob diskuze tuzemských národovců.

K. Salajka 19.3.2019 8:16

Z přítomnosti zase známe celý řetěz případů

kdy muži hlásící se k islámu kolektivně znásilňovali evropanky ve Švédsku ,Německu a asi i jinde a za to, až na výjimky, nebyli potrestáni. V posledních několika letech víme o vraždách několika židů osobami, které se hlásí k islámu a nezachytil jsem dokumentovaný případ vraždy žida pravicovým extremistou.

Laik by se mohl domnívat, že poměrně účinným prostředkem by, mohly být restrikce proti komunitám, které vraždy židů propagují a otevřeně schvalují a nejspíš i /podobně jako v Gaze/ oceňují/.

Zákroky proti pravicovým extremistickým názorům v podstatě zakrývají skutečné aktuální příčiny vražd.

J. Richter 19.3.2019 8:12

Re: Prostě a jednoduše, jediné názory, za které se nebude

Mimořádně idiotský příspěvek. Nepochybně se zde ještě objeví debility jak od Roznera, ale myslím, že vy dnes budete vítěz.

J. Richter 19.3.2019 8:10

Re: jásat

to je blbost, že jo?

J. Richter 19.3.2019 8:10

zajímavé...

doposud byl pan Vodvářka označován jako liberál a jen začne požadovat dodržování zákonů, už ho zdejší kluci a holky konzervativní, křesťanští a hodnot tradičních svazků preferující pasujou na kdovíco.

A přitom jen chce dodržovat platné zákony. A masová vražda je masová vražda.