2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
-ferry- 19.12.2007 10:19

Pro rány Kristapánovy ...

vy si s těmi změnami nedáte a nedáte pokoj! Ti diletatni v parlamentě? Jediné co umí je být vyžírky.Republice,které mají sloužit pouštějí žilou.Zákony sekají rychleji než pekař housky.Kdy odklepnou zákon,už mají připravenu novelu.Pamatuju poslance (pracovně mu říkám malý Benda),jak v televizi asi dvacet minut po hlasování říká reportérovi : ano,my víme,že právě schválený zákon má chyby,ale už chystáme novelu,která to napraví,Tohle je tak asi deset let starý případ.Dnes tento synek vede ústavně - právní komisi ve Sněmovně.Bůh s námi ...

 Ať už nedělají žádné změny,vedou jen k horšímu.Co kdyby tak půl roku nezasedali,nebrali plat a další požitky.Hladem by nepošli,jistě už mají vyděláno ... Máme vůbec nějaké odborníky v právu i jinde,když i ten Gerloch,co tuhla hájil poplatky ve zdravotnictví je vládou zaplacen? Je tu vůbec někdo,kdo něčemu rozumí? A nepodlehne korupci,či jak se tomu říká ...?  ;-O

BOMBON 19.12.2007 13:18

Re: Pro rány Kristapánovy ...

bohuzel, ty diletanty si nas nesmirne chytry a schopny obcan jiz par let vybira sam a ma v tom dost volnou ruku, takze se da s velkou pravdepodobnosti predpokladat, ze dementi a vyzirkove v parlamentnich lavicich jsou vernym obrazem (ne-li elitou) naseho naroda.

z hlediska popisovaneho pripadu s bendou - kdybyste znal proceduru schvalovani zakonu, mozna byste ho vzal na milost. mohl v tom byt naprosto nezavinene...

kde ma podle vas narod, ktery neumi poradne udelat ani vika od kanalu na silnicich, vzit ty krasne, chytre, moudre, schopne a cestne elity? :-/

Jura Jurax 19.12.2007 14:32

Re: Re: Pro rány Kristapánovy ...

Je mi jedno, jaká je procedura - chci funkční a bezchybný zákon. Já to platím ve svých daní.

Kdybych co programátor vysvětloval zákazníkovi, že chyby v softu jsou způsobeny tím, jak ten soft píšu a že nejsem štont se domluvit s kolegy, s nimiž na tom participuji - tedy procedurou vzniku softu - a ať si půl ročku či roček počká na novelu, tak se stanu nezaměstnaným tak rychle, že ani nestihnu dopít kafe. Neboť zákazníkovi je jedno, jak to píšu - on celkem pochopitelně chce funkční soft dělající přesně to, co si on za svoje prachy přeje.

A my si za svoje prachy vydržujeme výrobce legislativních zmetků, kteří ovšem za ty zmetky vůbec neodpovídají ... takový kšeft a Rotschildovy peníze bych chtěl ... je opravdu hodně shnilého ve státě českém a moravském ... ;-€

Jura Jurax 19.12.2007 14:39

Re: Re: Re: Pro rány Kristapánovy ...

Ještě mne napadá - zákonodárci stvoří zákon, ten projde oponenturou odborníků a je-li jako obvykle blbý, je vrácen k dopracování; až je dobrý, stát zákon koupí a zákonodárcům vyplatí peníz. Myslíte si, že by naši zákonodárci takto dosáhli aspoň na průměrný plat?

Když vidím ty prázdné tlučhuby při přenosech v parlamentu, tak jsem přesvědčen, že by měli potíže si vydělat plat minimální - ženatým s dětmi by musela doplácet sociálka ...

BOMBON 19.12.2007 15:18

Re: Re: Re: Re: Pro rány Kristapánovy ...

no, vite, me nemusite presvedcovat o tom, ze ta svoloc v parlamentu stoji za prd, jenom jsem chtel upozornit, ze zrovna v danem pripade mohl treba za nutnost novelizovat ten zakon nekdo zcela jiny, nez ten nestastnik benda...

s tim, jak chcete a chcete a dost mi trochu pripominate marfusu z mrazika a jeji touhu po penezich a zenichovi... ;-)

nemuzete mit dobre zakony, protoze volite blbe zakonodarce. a kdyz ne vy, tak vasi sousedi. zlobit se musite tedy nikoliv na zakonodorce (to jsou hovada, ktera pouze vyuzivaji prilezitosti k nacpani si bricha a penezenky), ale na ty, co je voli. nadavate sousedum, ze jsou kreteni, protoze voli bolsevika? nadavate pribuznym, protoze voli socany? nadavate kolegum, ze voli mokre ptaky? zeblene? pambickare? ne, s nimi chodite na pivo a nadavate na ty, ktere jste si vybrali...

jenom pro zajimavost - mrknete na moje www.liho.cz a napiste mi sem, jestli byste volil nekoho, kdo by se opravdu striktne pridrzovat tam popsanych principu...

Danuše Novotná 19.12.2007 15:49

Re: Re: Re: Re: Pro rány Kristapánovy ...

Zajímalo by mě, jestli jste je taky volil.

BOMBON 19.12.2007 17:06

Re: Re: Re: Re: Re: Pro rány Kristapánovy ...

prosim, konkretizujte dotaz

Danuše Novotná 19.12.2007 17:56

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro rány Kristapánovy ...

Myslím, volby do parlamentu. Protože, koho jsme si zvolili, toho tam máme.

BOMBON 19.12.2007 19:18

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro rány Kristapánovy ...

no ja vim, proto nejsem nastvany na dementy v parlamentu, ale na dementy, kteri je tam zvolili. ja se snazim volit nejmensi mozne zlo - tedy toho, kdo kdo chce co nejmene statu... koneckoncu svuj volebni program jsem politikum napsal...:-D

Abonent 19.12.2007 14:44

VýrobcI legislativních zmetků

Souhlasím, vážený Juro. Tedy s Vaším názorem, nikoli s existencí nedovzdělanců na postech zákonodárců České republiky.

Zrovna jsem o jednom takovém napsal do diskuze na Blogu Lidovek: http://hejna.bigbloger.lidovky.cz/clanok_disk.asp?cl=19402

I ty zdánlivě malé chyby v oficiální prezentaci mohou sloužit jako pars pro toto. Voličům je ale všechno jedno; koho jim předloží jejich oblíbená partaj na kandidátce, toho zvolí.

A preferenční hlasy dostane ten nejhlasitější nebo nejpohlednější. (Y)

BOMBON 19.12.2007 15:19

Re: VýrobcI legislativních zmetků

ano, ano.... a co s tim delate?

Abonent 19.12.2007 15:37

Re: Re: Výrobci legislativních zmetků

Co s tím dělám ? Snažím se pozitivně ovlivňovat svoje okolí, v nejširším slova smyslu.

A hledám slušnou, věrohodnou pravicovou politickou stranu, kterou bych mohl volit bez tichého kvílení. Nevíte o nějaké ?

BOMBON 19.12.2007 17:09

Re: Re: Re: Výrobci legislativních zmetků

co ja jsem ji uz nahledal...;-( tedy spis pravicove liberalni stranu;-)

ale jinak ano, mate pravdu, nic jineho delat nemuzeme ...

Noric 19.12.2007 18:29

Re: Re: Re: Pro rány Kristapánovy ...

Leč právo není software. Vím, že informatici to tak chápou, ale je tomu tak proto, že jsou informatiky ;-)

BOMBON 19.12.2007 19:20

Re: Re: Re: Re: Pro rány Kristapánovy ...

ba ne, pravo je naopak presne software.... kdyz je blbe nainstalovany - nefunguje. kdyz je ho moc, dochazi ke konfliktum a system je nestabilni a pada... kdyz je spatne napsany, je snadno napadnutelny virem....R^!!:-D

Jenda 19.12.2007 21:21

Re: Re: Re: Re: Re: Pro rány Kristapánovy ...

Problem je v tom, ze software se da celkem rozumne testovat. Pravo se testuje blbe, dlouho a na lidech. U softwaru se da urcit jestli funguje nebo ne ... jestli dava spravne vysledky to uz byva obcas vetsi problem. Obcas. U prava se funkcni stav overuje hur.

Jura Jurax 19.12.2007 14:42

Re: Re: Pro rány Kristapánovy ...

kde ma podle vas narod, ktery neumi poradne udelat ani vika od kanalu na silnicich, vzit ty krasne, chytre, moudre, schopne a cestne elity?

No, BOMBONE, přihlaste se ... krásný být nemusíte ... :-D ... nebo aspoň ukažte neschopnému národu, jak dělat pořádně ta víka od kanálů na silnicích ... :-D

Abonent 19.12.2007 14:54

Zákony a kanalizační poklopy

Tak na zákony bych si netroufl, ale udělat šachtu (kanalizační, revizní atd.) takovým způsobem, aby se přes poklop dalo jezdit osobními vozy, to dovedu.

Ale marně jsem se snažil správný postup vštípit zaměstnancům několika stavebních podniků za socialismu, i v počátcích opětného budování kapitalismu v Česku. Prý "moc práááce" a "kdo to zaplatí" atd.

Mám však dobrou zprávu : v Praze na nájezdu na Trojský most (směrem z centra) byla ve středním pruhu DÍRA. Šachetní poklop, samozřejmě. Byla tam, co řídím auto, tedy asi 27 let.

Letos, po opravě vozovky, díra zmizela. V tomto případě vůbec nelituji konce jedné "pamětihodnosti". Snad oprava vydrží.

Hezký den. :-)

BOMBON 19.12.2007 15:24

Re: Zákony a kanalizační poklopy

ja bych si asi troufnul jak na sachtu i na ty zakony... :-)

ono se to take vsechno postupne lepsi... ekonomicke zakony jsou neuprosne a pres odpor uredniku, politiku a dementu se veci pozvolna zlepsuji (i kdyz o tom zase zacnu pochybovat, jen jak zase uvidim asfaltery, pokladajici asfalt do louzi a do snehu)

taky preju hezky den a mene demence kolem nas a v nas ;-)

Jenda 19.12.2007 21:23

Re: Re: Zákony a kanalizační poklopy

Obavam se, ze ti asfalteri jsou v tom casto nevine. Vysvetlete managorovi co prave dokoncil MBA a HChKRDTN, ze je tam snih a tudiz se asfaltovat neda. Umlati vas powerpointovou prezentaci.

Glock 19.12.2007 22:30

Re: Re: Re: Zákony a kanalizační poklopy

R^;-D

BOMBON 19.12.2007 23:10

Re: Re: Re: Zákony a kanalizační poklopy

no, ja bych v takove firme (pokud mozno) delat nechtel. logickym dusledkem existence asfalteru nespokojenych s tim, ze museji delat praci na ho*no by mel byt vznik firmy, ktera je k sobe natahne a ktera si bude zakladat na tom, ze diky kvalite sve prace muze napriklad zarucit, ze asfalt nebude majitel silnice muset predelavat zase za dva roky....

jenze skutecnost je myslim takova, ze je to sumak asfalterovi, managerovi i zadaveteli-majiteli silnice.... a proto takovy slendrian:-/

Danuše Novotná 19.12.2007 15:47

Re: Pro rány Kristapánovy ...

Jenže vy si neuvědomujete, že jste ty poslance volil. Ale kde najít takové, kterým by na nás ostatních záleželo? Oni v Praze ví, že je potřeba co nejvíc nahrabat a po nás potopa. Jenže si neuvědomují, že po čase budou taky obyčejnými lidmi a budou  potom taky skřípat zubama.

BOMBON 19.12.2007 17:20

Re: Re: Pro rány Kristapánovy ...

vite, problem je v tom, ze na obycejnych lidech muze zalezet pouze idealistovi (a ten se zase za stavajici situace nikam do funkce nedostane).

z logiky veci je proste ten prerozdelovany balik penez prilis velkym lakadlem pro hajzly a neumetely, tkeri by se jinde nechytli... a kteri spravne chapou, ze kdyz si radne nasysli, skripat zubama uz nikdy nebudou...

jedinym resenim je vzit jim to rozhodovani, vzit jim ty stovky miliard, ktere jim protecou mezi prsty.... jenze to skoro nikdo nechce - budto se chysta si take uloupnout kousek pernicku, nebo jako spravne priblblo ma pocit, ze jim zvolene hovado, slibujici buzeraci ostatnich a naplneni mesce onoho priblbla, dostoji svym slibum a neda prednost mesci svemu...

Danuše Novotná 19.12.2007 17:58

Re: Re: Re: Pro rány Kristapánovy ...

Bohužel, myslím že máte pravdu.

BOMBON 19.12.2007 19:26

Re: Re: Re: Re: Pro rány Kristapánovy ...

proc bohuzel? radeji si ty miliardy nechame a utratime si je za to, co opravdu chceme, ne? bude minimalne deformit v ekonomice i spolecnosti a navic nebudeme zivit darmozrouty...;-)

Goja 19.12.2007 8:22

A co Salcman?

Od te doby co jeho podpis pod ztratou baliku nic pravne neznamenal neb on, Salcman, byl pouze reditelem komercni banky a jen "parafoval dokument"  musi byt kazdemu jasne jak se zde - v kotlince, s pravem naklada..

cipísek 19.12.2007 8:04

Jestli ta nová právní úprava

bude vypadat jako nový stavební zákon,tak nás všechny potěš Pánbůh .

tomcat 19.12.2007 13:32

Re: Jestli ta nová právní úprava

nebo správní řád...

Vydra 19.12.2007 13:35

Re: Jestli ta nová právní úprava

Vážený Cipísku, jsem právník. Nevím, zda i Vy, avšak přesně jste vystihl mé hluboké obavy. Pokud budou proponované kodexy tak šílené a plné těch nejzákladnějších legislativních chyb jako např. stavební zákon, nový správní řád nebo třeba zákoník práce, slituj se Bůh nad naším právem. Ne nad námi. Život půjde dál i mimo toto "právo". To je ovšem problém celého kontinentu.