9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ivan 20.3.2009 12:02

Re: legererovka

Jediné rozumné řešení by naopak bylo, přestěhovat do Legerovy ulice všechny radní, primátora, zastupitele, vládu, poslance atd., pak by se našlo řešení rychle. 

Občané v této zemi platí nehorázné dotace kamionové přepravě, služící navíc většinou jiným státům, pro které je ČR průjezdní zemí. Průjezd jednoho kamionu opotřebuje silnici zhruba jako průjezd 20000 osobních aut. Ve stejném poměru by měly kamiony přispívat na údržbu silnice. T.j. 20000x více za dálniční známku, 20000x vyšší daň na pohonné hmoty atd. Pak by bylo jasné, že kamionová přeprava se bez dotací nemůže udržet a opět by se používala železnice jako nejlevnější přeprava na delší vzdálenosti. Ekonomice by to také pomohlo, protože by zmizely (jako zcela neekonomické)  přepravy např. zemědělských produktů na stakilometrové vzdálenosti. Rovněž by nebylo možné sytit trh výrobky ze zemí na druhé straně zeměkoule. Jen u málo výrobků by se vyplatila přeprava na velkou vzdálenost, zejména pokud by byla lodní. Takže i vnitrostátní lodní doprava by opět získala postavení, které jí z ekonomického hlediska přirozeně patří.

Ivan 20.3.2009 11:50

Re: Oni čekali, až jim to poradíte

Řidič nemá v městě co dělat. O městě si mají jeho obyvatelé rozhodovat sami včetně toho, jestli přes město nějaká auta vůbec mohou jezdit.  Ta arogance moci je neuvěřitelná.  Stát si určí, že občané v nějakém místě musí strpět průjezd  aut. O tom by měli rozhodovat vždy jen občané daného místa, jestli k sobě vůbec nějaká auta pustí. Takže obyvatelé Legerovy ulice by měli mít právo ji zcela uzavřít a je naprosto nezajímavé, jestli to někomu jinému zkomplikuje život. 

Dáša 20.3.2009 11:49

Pane Čermáku,

ten titulek fakt myslíte vážně? kromě všech negativ, která jste vyjmenoval, ty byty mají ještě další nevýhody - většinou jde o velké byty nedosahující současných nároků na bydlení - rozdělené byty, společné předsíně, společná příslušenství. Čili byty absolutně nevyměnitelné. Komě toho obývané starší populací, která už žádnou hypotéku nedostane.

Do dnešního dne jsem Vás považovala za inteligentního a vtipného novináře.

Ivan 20.3.2009 11:45

Ano, magistrát by měl všem nájemníkům koupit nové byty.

Ano, magistrát by měl všem nájemníkům koupit nové byty v nějaké klidné části města. Bylo by to jen malé odškodnění za to, že museli tak dlouho snášet aroganci moci a strpět, aby řidiči mohli používat ulici, ve které bydlí. Protože do práce nikdo autem jezdit nemusí ( ve velkých městech by to mělo být dokonce zakázáno zákonem a zákaz by měl platit pro všechny, včetně papalášů všech druhů). U  kamionové dopravy by stačilo, aby ji stát přestal  nehorázně dotovat jako to dělá doposud. (Jeden kamion průjezdem opotřebuje silnici stejně jako asi dvacet tisíc osobních aut a ve stejném poměru by se měl podílet na údržbě silnic. Tedy dálniční známka 20000x dražší než u osobního auta a daň na naftu nebo benzin taky 20000x vyšší než pro osobní auto.) Pak by se ukázalo, že přeprava po železnici je mnohonásobně levnější než přeprava kamionem a kamion na silnici by se stal vzácným ptákem.

ok 20.3.2009 11:39

Re: Ačkoli motorista,

přesně tak

ok 20.3.2009 11:39

Re: Legerku zavřete nebo alespoň omezte, volají obyvatelé Vinohrad

Lžete. Každý normální člověk je pro vnější okruh. Jde ale o to, aby ten okruh byl rozumně a citlivě navržen. Suchdol je nesmysl, severnější varianta nevadí nikomu kromě magistrátu. V okolí Jesenice je kvalitní příroda, okruh naplánovali bohužel právě přes kopečky tou přírodou, přitom mohl vést po rovném poli o pár metrů níž - byla by nižší spotřeba, vyšší bezpečnost provozu, nahoře v kopcích by byl čistý vzduch a klid.

Henry 20.3.2009 11:34

Navrhuji zeptat se Béma na smysluplnost takových aktivit.

Ale rychle, než odjede někam na hory nebo do Antarktidy.

ok 20.3.2009 11:32

Re: neinformovaný Čermák jako obvykle...

To je Váš první dojem. Jenže pro obyvatele Pankráce to není jen Bauhaus, jehož okolí je neobyvatelné už celá desetiletí. Pankrác to je i "centrální park", novostavby v okolí České televize, další plánované stavby u České televize hned ze dvou stran na úkor kvalitní zeleně, na úkor míst, kam chodí lidé na procházku, v neděli je tam plno - kam budou chodit, až budou ze všech stran paneláky??? Budou jezdit 10km do nejbližšího srovnatelného parku? Je to jedna oblast včetně budějovické, která je už teď ze všech stran sevřená "mrakodrapy". A to zahušťování den po dni pokračuje, mezi obyvateli a magistrátem je otevřené nepřátelství - je to všechno tvrdě a nemilosrdně PROTI občanům. Jako za komunistů.

Anonym 20.3.2009 11:08

Ačkoli motorista,

vidím ten problém ne na straně obyvatel bytů v Legerově, nýbrž jako problém na straně Magistrátu.

Čerpaje pouze z mediálních informací, vychází mi, že Magistrát se 10 let soudil, aby nemusel dělat nic. A ani ho nenapadlo, že by soud mohl rozhodnout v jeho neprospěch. Jenže hygienické normy musí platit pro chudé s regulovaným nájemným stejně jako pro bohaté s neregulovaným nájemným a pro hotelové hosty.

Domnívám se, že za těch 10 let Magistrát vyházel tolik peněz na kontroverzní projekty, že by za ně mohlo být i zastřešení magistrály či protihlukové stavby podél ní. A mohl být pokoj.

Můj závěr, který jsem si (třeba nesprávně) učinil je, že to je jako vždycky: arogance moci měla za to, že žádné opatření dělat nemusí, protože si na ni nájemníci nějakých blbých činžáků okolo magistrály nepřijdou. A když to tak nedopadlo, tak se (v poslední den lhůty) učiní opatření, které naštve motoristy, čímž se postaví ti "z podzámči" proti sobě. No, a ti "na zámku" sedí, dál nic nedělají a pochvalně se uculují, jak to dobře zařídili.

Mám už ze všech našich politiků, celostátních i regionálních, bez ohledu na politické vyznání, opravdovou chandru.

Fred 20.3.2009 11:03

Re: Co jim brání se přestěhovat?

Za magora jsi tu akorát ty, Majkkle, poslední věta tvého příspěvku to dokazuje. Jinak doufáš správně, svůj neregulovaný příbytek jsem si pořídil za svoje a nikdo se na mě skládat nemusel. Tebou zmiňovanou starou paní mohu jen politovat, že si za 45 let dotovaného bydlení v regulovaném nájmu nevytvořila dostatečnou rezervu nebo alternativu na stáří.

RK 20.3.2009 10:59

Majkkl

To by se ale všichni nesměli snažit o kulatý čtverec. Stačí zkušenosti ze světa. V Oslu platí  ýi ti, kteří tam pracují a nikdo se nebouří.

Lepší špatný zákon, než žádný zákon. Proto kdejaký magor blokuje zákony a doplácí na to doprava a zvláště zdravotnictví. Blbst je věčná. Je tato choroba léčitelná?

Didi 20.3.2009 10:44

Re: Pomohlo by jen mimoúrovňové křížení

Přesně něco takového jako je křížovatka Turkova-Mírového hnutí na mapce z Vašeho odkazu jsem měl na mysli. Podle místní situace mohou být ty dva průběžné pruhy vytaženy buď nahoru nad křižovatku, nebo schovány dolů pod ní.

Majkkl 20.3.2009 10:36

Re: Co jim brání se přestěhovat?

Jen doufám, magore, že sis ten svůj neregulovaný příbytek postavil opravdu za své, že v něm nejsou různé úlevy a bezúročné a nenávratné půjčky a podpory, na který se ti skládali i ti zoufalci, kteří na ně nikdy nedosáhli a dnes platí regulovaných bytech v Praze takový nájem, že se ti o tom ani ve snu nezdá. Znám starou paní, která tam žije 45 let, bydlení ji stojí 9000 měsíčně, důchod jí dělá 11000. Není schopná si sama (na rozdíl od sociálních případů z profese) ani vyřídit nějakou podporu. Pro tebe je zřejmě nejlepší řešení ji zabít, aby bylo po problému, že jo?

franta 20.3.2009 10:35

Re: Možná

nerozumíte tomu. Na nuselském mostě jsou pruhy 3 a po uzavření jednoho v Legerově taky 3, ale jenom v délce asi tří bloků. tak mi vysvětlete, jak "zúžení" ze tří pruhů na tři způsobí kolony až do Průhonic?

Majkkl 20.3.2009 10:32

Řeknu vám, co pomůže.

Dobudovat konečně (navzdory všem zeleným magorům a ouřednickým krysám, které se na tom chtějí napakovat) obchvat Prahy, aby se přes ni nemuselo jezdit a do centra vysmahnout takové mýto, že se tam prostě nikomu nevyplatí jezdit a radši pojede MHD. To pomůže velmi rychle a možná se pak v Parze bude dát normálně žít.

Případná je otázka "proč už se sakra nedostěhovali" - jednoduché, kolem Legerky jsou staré baráky s byty nižší kategorie, lidi, co v nich žijí nemají ani náhodou na nějaké stěhování..

Fred 20.3.2009 10:23

Re: Co jim brání se přestěhovat?

Kdo tam má byt v OV, ten už se dávno odstěhoval a pronajímá ho jako kancl nebo studentský hostel. Na místě setrvávají jen regulovaní paraziti a ti pochopitelně řvou, když jim pod okny vede dálnice, to docela chápu. To u nás na vsi to máme jednoduché, když mi Franta pod oknem tůruje traktor, rozhodím mu sandál a je klíííd :-D Zase si ale nemůžem tak snadno dávat sraz U koně...

PF 20.3.2009 9:58

legererovka

Je nějaké jednoduché a laciné řešení? Sem s ním. To bylo, než  si komunisté vybudovali pomník slávy tím, že tranzitní dopravu přes republiku postili do centra. Co s tím? Jednoduchá odpověď: obchvat. Proč to nejde? Protože nikdo tu dopravu nechce na svém území. Měla bych řešení. Všechny aktivysty a občenské sdružení bych nastěhoval do Legererovky a zvýšila bych jim njemné. To by jsme měli bojovníky za obchvat Prahy!!!!A hlavně, nikdo by už  neprotestoval. A nikdo by už nechtěl kulatý čtverec

aubis 20.3.2009 9:44

Re: Oni čekali, až jim to poradíte

Zlatá slova! R^R^R^R^R^R^R^

Jan 20.3.2009 9:44

Jediné rozumné a technicky možné řešení je:

Asi tak 7x zvýšit nájemné v oblasti magistrály. Do půl roku bude po sdružení, stížnostech, žalobách...

Bubik 20.3.2009 9:35

Legerku zavřete nebo alespoň omezte, volají obyvatelé Vinohrad

a radnice na to před volbami slyší. Magistrálu na ulici 5. května zavřete, nebo omezte, chceme mít kolem baráků 50 dB, volají na Pankráci lidé, co si koupili byty dávno poté, kdy tam už ta magistrála stála.

Nic proti, průtah který centrem protahuje dopravu z Brna do Teplic fakt nic moc. Byl to blbý nápad šílených plánovačů. Jenže zavřít nejde, ona totiž neexistuje žádná  rozumná objízdná severojižní alternativa  (nejbližší je až Průmyslová v Malešicích a ta je ucpaná ve dne v noci). Takže je potřeba stavět okruhy. Vnitřní, co by se na něj odvedl průtah centrem,  vnější, co by do Prahy nepustil dáklkovou dopravu.

A tady je zajímavé, že stejní lidé, co se jim nelíbí magistrála centrem bojují i proti těm okruhům, co mají dopravu z centra odvést  - tunel Mrázovka byl zdržen o tři roky. Tunel Blanka o dva a zelení bojují aby se stavba zastavila. Východní část kolem Jarova se posuzuje a je napadána. Vnější okruh mezi D5 a D1 se staví jen částečně, kdosi se odvolal proti části Vestec - Jesenice. Na severu už jde o evergreen. Za to, aby se nestavěl JV úsek D1 - D11 bojují další ekologisté......

Musíme si vybrat - buď budou auta jezdit kolem Muzea, nebo se vytěsní na okruhy.  Ale magistrálu zavřít a okruhy nepostavit fakt nejde.......

P.S. Je to už 11 let, kdy jakýsi Zeman, šéf to ČSSD, předvolebně slíbil, že pokud bude zvolen, dá vláda každý rok 20 mld na stavbu okruhů kolem Prahy. Zvolen byl a za celou dobu vlád ČSSD nepřišla ani koruna.......;-(

eva 20.3.2009 9:33

Re: Co jim brání se přestěhovat?

Hele Frede, když nevíš, o čem je řeč, tak mlč. Asi bydlíš ve vísce, kde 2 auta za měsíc vzbuzují senzaci. Tady ty byty už dávno nemají regulované nájemné, protože buď jsou v osobním vlastnictví aneb mají mají domácího. Víš, tady u nás v Prahééé přece jenom došlo ke změně!!

Lenka 20.3.2009 9:30

Re: Proc

Vážený pane, opravdu si nepřejte aby všichni ti lidé co jezdí po Praze autem začali najednou jezdit MHD. Ta už je takhle na hranici kolapsu  a speciálěn úsek metra mezi I.P. Pavlova je ve špičce možná už za ní.

Petr Benes 20.3.2009 9:29

Odstehovat se nevyresi vubec nic,

protoze ty byty nekdo koupi a zase si bude stezovat a usilovat o napravu.

Ši-ball 20.3.2009 9:27

Re: Pomohlo by jen mimoúrovňové křížení

Ještě lepší by bylo 50m před koncem mostu umístit v pravém pruhu značku "přikázaný směr jízdy vpravo" a odstranit cca 5m zábradlí.

Pražák 20.3.2009 9:27

Re: odstehovani?

Za 2 miliony si v Praze toho moc nepořídíte.

honzak 20.3.2009 9:26

Re: neinformovaný Čermák jako obvykle...

zase kecáš. Byl jsem teď několikrát v Bauhausu na Pankráci a prošel jsem si to. Přibylo slušných baráků (např. místo placu autobazru), přibyla i zeleň. Chodníky jsou širší, lepší přechody., křižovatka u Bauhausu propustnější.

Radnice Prahy 2 udělala GESTO , které je k hownu.  Legerka se musí ZASTŘEŠIT, jiné řešené není. Do přízemí a 1. patra kanceláře, nejlépe magistrátu. Dostavit vnější okruh navzdory melounistům tvého ražení. Asi tak.

Fred 20.3.2009 9:26

Co jim brání se přestěhovat?

No přece "degret" na byt s regulovaným nájmem, co jim ho přidělil už bolševik a předávají si ho z generace na generaci! Pustit takový "degret" v centru Prahéé, to by přeci udělal jen blázen, viď!?

Pražák 20.3.2009 9:21

Přečetl jsem si jen nadpis a zjistil, že jde o SJ magistrálu

Musím dát panu Čermákovi za pravdu. Přestěhovat se v Praze je tak jednoduché, jako utřít si nos.

eva 20.3.2009 9:01

odstehovani?

Co, pane Čermáku, navrhujete? Aby každý obyvatel bytu na magistrále Od Pankráce až po Troju dostal odstupné tak 2 miliony, aby si mohl koupit byt jinde ? A vybydlit celé ulice? Protože ani kanceláře tam nemohou být, okna do ulice zazdít? Klidně vám nabídnu výměnu svého bytu na ul. 5. května za Váš a zařiďte si odstěhování sám!

ok 20.3.2009 9:01

neinformovaný Čermák jako obvykle...

Neinformovaný Čermáku, ti lidé jsou vůči zvůli magistrátu naprosto bezbranní, když se jim podařilo prosadit alespoň tohle, donutí magistrát JEDNAT, chápete to???

Pražský magistrát je banda kriminálníků, kteří jednají výhradně ve prospěch developerů, proti zájmům obyvatel Prahy. Pokud se alespoň jedna městská část vzbouřila proti této zvůli, je to začátek dlouhé cesty k demokratické Praze pro lidi, ke městu, kde se dá žít.

Například radnice Prahy 4 stále jedná ve shodě s magistrátem proti zájmům obyvatel, ve prospěch developerů, ničí Pankrác ulici po ulici, park po parku, strom po stromu, ve vilových čtvrtích staví mrakodrapy a paneláky bez zeleně, nadoraz od ulice k ulici.

Je skvělé, že radnice Prahy 2 se jako zatím jediná v Praze zastala svých obyvatel. Postkomunista Čermák ovšem opět neví, která bije - nebo dává přednost rautům developerů před demokracií?