19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

PRAHA: Imám Konvička zasahuje

Dělám to nějak moc často, ale opět se musím Martina Konvičky zastat. První informace médií byly, že protagonisté svojí akcí vyvolali šok a paniku u kolemjdoucích, vznikl zmatek, lidé utíkali a zranili se.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šimek 23.8.2016 11:44

Re: Vzpomínám,

Ale houbeles. Bylo to zcela záměrné, dopředu věděli, že ne všichni na náměstí budou vědět, co znamená střelba a to chtěli, vyděsit a vytvořit paniku.

S. Donát 23.8.2016 13:38

Re: Vzpomínám,

Tak moment, já jsem mluvil o tom, že na Konvičku a jeho squadru nemohl nikdo začít legálně střílet pod dojmem, že se brání útoku. Ne nikdo příčetný. A jestli chtěl záměrně vytvořit paniku a vyděsit lidi, to ví jen on sám. Vy se můžete maximálně tak domnívat...

J. Šimek 23.8.2016 18:37

Re: Vzpomínám,

Jestli máte za to, že Konvičkovi šlo o pobavení lidí veselým spektáklem, tak si dejte studený hadr na vaši holou hlavu :o)

S. Netzer 23.8.2016 10:48

"Akce se nesla ve veselém duchu"

"Konvičkův divadelní kousek nezůstal bez odezvy ani v zahraničí. O panice na Staroměstském náměstí psali například zpravodajské servery v Izraeli, Belgii i v USA. Například server věhlasných The New York Times píše o tom, že Aaron Gunsberger z košer restaurace nedaleko Staroměstského náměstí popadl pistoli a běžel na náměstí zjistit co se děje. Tam pak uklidňoval vyděšené americké turisty, že vše má na svědomí jen místní šašek. “Kdyby tohle udělali před mou restaurací, mohl bych bych být ve vězení, protože bych je mohl zastřelit,” řekl Gunsberger na adresu Konvičky a jeho herců." http://echo24.cz/a/iALWY/turiste-po-konvickove-falesnem-utoku-prchali-hruzou-ukazuje-video

Už ubohý Konvičkův "Ramadán po česku" byl vrcholně trapný, ale tento spektákl byl navíc nebezpečný. O "veselém duchu" může psát jen osoba ducha mdlého. :-(

J. Matuška 23.8.2016 10:55

Co tomu řekne cizina? Toho se hned tak nezbavíme...

M. Moravcová 23.8.2016 11:02

Re: "Akce se nesla ve veselém duchu"

Vy jste tam byla, něco viděla? Nebo jen papouškujete.

A pokud ano, nemáme si snad dle mírumilovných multikulturistických evropských idiotů zvykat, že se to může stát? Tak si to zkoušíme, jak by to mohlo vypadat. Dříve jsem se ve škole učili oblékat do atombordelu, teď se budeme učit, co dělat při mírumilovném islamistickém a islámském teroristickém útoku. Sami říkáte, "vždyť se není čeho bát" :-)

H. Lukešová 23.8.2016 11:38

Re: "Akce se nesla ve veselém duchu"

Co je vám do Konvičky? Konvičkiáda není vaší věcí a vůbec se vás netýká...Ale jak píše autor, tzv. "islamofobové" mají pravdu, proč v nás výkřik "Alláhu Akbar" vyvolává takovou hrůzu? Ukázka mírumilovnosti islámu...

S. Netzer 23.8.2016 11:56

"Co je vám do Konvičky? "

Velmi duchaplná replika.

Z. Čábelka 23.8.2016 13:57

Re: "Co je vám do Konvičky? "

Tak vystižnější je opravdu použít výraz pravdivá replika.

L. Popovský 23.8.2016 10:32

Hodnocení akce

Na akci na Staroměstském náměstí jsem nebyl a všechny zprávy a komentáře o akci jsem si nepřečetl. Akci však považuji za přínosnou. Ať už se tam stalo cokoliv, tak se podařilo přinutit spoustu lidí se nad problémem zamyslet. Až se něco stane doopravdy, tak se doufám do té doby alespoň část lidí poučí a bude již vědět, jak reagovat. Potřebujeme, aby s námi někdo pořádně zatřásl, abychom se probrali z letargie. Naštěstí vše dopadlo dobře bez vážnějších následků.

A. Zajícová 23.8.2016 13:08

Re: Hodnocení akce

Jak reagovat? Například říci si: " To je zas Konvička a jeho band" a v klidu dopít kávu?

L. Popovský 23.8.2016 13:14

Re: Hodnocení akce

Na to, že to bude zase Konvička a spol., bych se raději nespoléhal, paní Zajícová. Měl jsem na mysli spíše něco ve stylu - zachovat chladnou hlavu, rozhlédnout se a vytipovat si únikové cesty a při útěku se nepřerazit o nějakou židli. Lépe to vystihuje video:

https://www.youtube.com/watch?v=5VcSwejU2D0&feature=youtu.be

Je 5 minut a 55 sekund dlouhé.

F. Netopil 23.8.2016 10:31

Pane autore

Pokud se podařilo demaskovat něčí hloupost, pak především Vaši.

J. Vintr 23.8.2016 10:06

Na Novinkách je video

z pražské restaurace poblíž Staroměstského náměstí, ukazující paniku hostů. Je na něm názorně vidět, jak lidé zcela ztratili instinkty, potřebné pro přežití. Chovají se jak hejno slepic (tímto se omlouvám těm inteligentním tvorům). Myslím, že by se (podobně třeba jako na lodi) mělo s lidmi nacvičovat, jak se chovat v případě ohrožení, aby se v situaci, že se opravdu něco stane, chovali aspoň trochu racionálně. Konvičkův happening by k tomu mohl být dobrým začátkem.

J. Matuška 23.8.2016 10:53

Re: Na Novinkách je video

KOTLETA si šplhla...

M. Moravcová 23.8.2016 11:04

Re: Na Novinkách je video

poblíž Staroměstského náměstí, panika? Nejsou nějací xenofobičtí, zbytečně ustrašení? To si děláte srandu? Na druhém konci Staromáku nevěděli, že se něco děje.

J. Aspirin 23.8.2016 9:12

Nebyl jsem tam...

... ale jsem přesvědčen, že paniku, zděšení a šok domalovala média (jako ostatně u většiny dění u nás).

Pravdou je, že když dva dělají totéž tak to totéž není... porovnejme akce Hate Free, Z toho ven a různých jiných - třeba pod hlavičkou "umělecká performance" a akci Konvičkovců.

J. Šimek 23.8.2016 9:18

Re: Nebyl jsem tam...

Ano, porovnejme - kdo z nich střílel na náměstí slepejma nad hlavou části nic netušících lidí?

M. Vondráček 23.8.2016 9:33

Re: Nebyl jsem tam...

Pokud nepoznáte , přijede-li chlap na velbloudu a dělá islámského bojovníka, že jde o nějakou "taškařici" , tak to o Vás dost vypovídá :-)

J. Šimek 23.8.2016 10:22

Re: Nebyl jsem tam...

A vy chápete rozedíl mezi divákem produkce a nic netušícím kolemjdoucím?

S. Donát 23.8.2016 10:43

Re: Nebyl jsem tam...

Jste si jistý, že šlo o palné zbraně a stříleli "slepejma"?

J. Šimek 23.8.2016 11:45

Re: Nebyl jsem tam...

Máte jiné informace?

S. Donát 23.8.2016 13:39

Re: Nebyl jsem tam...

Ano, všude se píše o airsoftových zbraních. Což je podstatný rozdíl, že.

L. Popovský 23.8.2016 19:06

Re: Nebyl jsem tam...

V Lidovkách píšou i o střelbě slepými, ale podle mě je to hloupost. To by policie nepovolila a určitě by někdo vyfotografoval vystřílené nábojnice. Psali také o atrapách samopalů.

J. Aspirin 23.8.2016 12:28

Re: Nebyl jsem tam...

... z mého pohledu bylo ohrožení stejné jako při výměně sklíček na semaforu nebo umístění reproduktoru na nějakou věž v Praze, z které ráno v šest pouštěli muslimské modlitby (to byly umělecké performance).

A nakonec ani Váš ani můj pohled na věc není až tak směroplatný - to bude až verdikt soudu, který určitě bude stejně jako u těch uměleckých performancí.

M. Valenta 23.8.2016 9:06

Hloupoučký článek

Konvička bez muslimů totiž neexistuje, takže když se dlouho žádný neukáže, tak si je vyrobí sám.

M. Prokop 23.8.2016 9:13

Re: Hloupoučký článek

To je snad účel, aby se neukázali, ne?

M. Vondráček 23.8.2016 9:30

Re: Hloupoučký článek

Váš komentář taky nic moc :-)

O. Horák 23.8.2016 8:51

Á v diskusi máme hrdiny

Proč by tam měla vtrhnout URNA, tu by totiž na povolenou akci bylo dost blbé volat, ne?

A srovnávat to s airsoftovým atentátem? On byl ten atentát nahlášený a povolený?

Mám pocit, že panika je spíše dodatečně domalována našimi korektními médii a jak sleduji, tak je den ode dne větší a odsouzeníhodnější.

Tomu kdo tam nebyl doporučuji shánět se po videozáznamech, ne ovšem po těch účelově sestříhaných. Natočit obraz paniky dokáže zručný kameraman a střihač i když žádná panika po ruce není.

J. Šimek 23.8.2016 8:54

Re: Á v diskusi máme hrdiny

URNA je moc, stačilo, aby tam byla naše první dáma a pohotově tasila z kabelky svoji zbraň a zasáhla. Pan prezident Zeman už ji za pořízení zbraně veřejně chválil a následovníků a následovnic má určitě už tisíce ... takže snad příště.