Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996
4.5.2024 | Svátek má Květoslav
Diskuse k článku
POSTŘEHY: Okamžiky uplynulého týdne
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit příspěvky:
Všechny podle vláken Všechny podle času
chucharo 12.12.2005 17:42Zřejmě tedy začali kouřit té reklamě navzdory Nu, každý má právo na svůj názor. |
sociolog 12.12.2005 14:58Dalsi omyl autora spociva v tom, ze zrejme podleha obvyklemu patriarchalnimu vnimani skutecnosti nasi postbolsevicke kotliny. Mam na mysli jeho navrh zapojit "zname osobnostmi a doktory", kteri by seznamili nasi mladez se svym fundovanym nazorem na cigarrty ci drogy. Pritom je uz dlouho jasne, ze takove diskuse maji zcela kontraproduktivni dusledek: tim, ze se budouci konzumenti drog seznami s aplikaci, kterou jim horlivi propagatori radi vysvetli. Autorovi, podobne jako vetsina vetsina schopnych cerpatelu ruznych grantu na "vychovu mladeze", zrejme unika psychologicka dimenze problemu. Nema snad reklama za ukol vytvorit preusohodnoty, kterymi se oblbnou deti okolo 12ti - 15ti let, teprve hledajici tu "svou cestu" zivotem. V tomto smyslu jak zakaz reklamy ci koureni na verejnosti jakoz i zdrazovani tabakovych vyrobku cini tyto produkty pro tuto generaci nedostupnymi. Na zapad od nas je vysledek zcela jednoznacny! V CH zakazali vcera kuracka oddeleni ve vlakach! |
jakovy 12.12.2005 15:49se poseru : v CH zakazali kuracka oddeleni ve vlakach V ČSSR už před 30-ti lety. Jen v dálkových nechali 1/2 vagonu.
Maj se Chvycaři co učit od ČSD !
Puto!
|
nekuřák 12.12.2005 10:12Trocha reklamy nikoho nezabije... Tvrzení o inertních reklamách na tabák mě taky poněkud rozhodilo. Mimochodem, každá reklama působí i podprahově, takže i ti, kteří snad tvrdí, že nezačali kouřit kvůli obrázku Marlboro Mana na koni, to nemohou vědět jistě... |
Pobavený pravicový volič 12.12.2005 10:51Re: Trocha reklamy nikoho nezabije... Také si myslím, že reklama působí podprahově. A každý chlap se cítí (byť možná podprahově) být oním Marlboro Manem a snaží se pak být "in".
Přesto se domnívám, že hlavním cílem reklam obecně je přetáhnout spotřebitele od jiné značky k té své značce. Ať jde o prášek na praní nebo cigára.
|
jakovy 12.12.2005 15:44Re: Re: Trocha reklamy nikoho nezabije... To není špatný nápad, zakázat reklamu na prací prášky.
Podle názoru pokrokovějších se přestane prát a já konečně budu moct chodit tak, jak je lidem přirozené. Špinavý.
Víe. co to je, slyšet 3x za sobotu pračku dělat "Brrrrn, brrrrrrrrrrn" ?
|
Saša 12.12.2005 16:08Není třeba, aby reklama působila podprahově. Byla by to zbytečná snaha tvůrců reklamy, neefektivně vynaložená energie.
Reklama prostě působí na hlupáky. O prazích netřeba uvažovat - stačí deficit intelektu.
Kdo čumí na vyvolené a bigbrothéry, na toho není třeba užívat těžký kalibr.
|
Ladislav N. 12.12.2005 19:31Re: Není třeba, aby reklama působila podprahově. Hehe, tak to vy budete nejspíš mudrc, na něhož žádná reklama nepůsobí... :-D Teď je ještě otázka, jestli vám tohle někdo uvěří. :)) |
www racek 12.12.2005 9:23tedy, nevím zdali rozpočet unie ve výši 1% hdp je tedy nabobtnalý či přebujelý , též by bylo pro autora moc dobré, zjistit si, kolik vlastně brusel těch ouředníků má a porovnat ... no, taky by si autor měl zjistit, z nějaké staristiky třeba, jaký je fond pracovní doby a hodinová mzda u nás a ve světe ... nebo poriovnat sociální ochranu pracujících v okruhu 2000 km od prahy ...a že ekonomika roste navzdory ... he he he, to snad nemyslíte vážně, příteli, ale je fakt, že by mohla růst i více ....
jinak to musím považovat za blábol snaživého mladého čvrtekonoma, jež čerpá zejména z předvolebních příruček nějaké velmi neukojené srany ...
|
random 12.12.2005 8:50právo na kouření Kdesi jsem četl, že vysoký tabákový manager odpověděl na otázku zdali kouří takto: No dovolte! Toto právo necháváme mladým, blbým, černým a chudým. Když se rozhlédneme, vidíme, že měl v podstatě právdu. A jakákoliv reklama na uvedené skupiny taky nejvíc zabírá |
Vladimir Wagner 12.12.2005 8:35Logicky nesmysl: Vazeny pane Kadlec, prosim Vas, myslite tu svou poznamku o koureni vazne? Necitite ten logicky rozpor mezi svymi radky?
Pisete:
1) Zákazy reklamy a propagace, obávám se, nevyřeší vůbec nic, neboť neznám jediného člověka, který by začal kouřit na základě billboardu, tištěné reklamy v časopisu či loga na závodním motocyklu či formuli 1.
a
2) A protože jsem toho názoru, že první seznámení s cigaretou a především návyk na kouření ve veliké míře závisí na sociální a společenské skupině, ve které se dotyčný nachází, začne počet kuřáků klesat až s obecným povědomím, že kouření prostě není "in" a člověk s cigaretou v ruce není "cool".
Pro vetsinu tech mladych a nejmladsich urcuje ve znacne mire reklama, co je "in" a co je "cool". Prave proto je reklama na mobily a i cigarety zamerena hlavne na tuto vekovou skupinu. Staci se podivat na nektere priklady. V reklamnich agenturach nesedi blbci a delaji si radu socialnich a dotaznikovych pruzkumu, takze jsou velice dobre informovani, co pusobi. Nevyhazuji obrovske penize nadarmo. Nechci se opakovet, takze podrobneji na:
|
JE 12.12.2005 8:29No tedy: Tohle je čirá demagogie:
"neznám jediného člověka, který by začal kouřit na základě billboardu, tištěné reklamy v časopisu či loga na závodním motocyklu či formuli 1"
Kolik CELKEM znáte lidí, kteří v posledních 15-ti letech začali kouřit? U kolika z nich znáte důvod? Odhaduji, že pokud vůbec někoho takového znáte, pak nejspíš ten důvod nevíte. Takže Vaše tvrzení, ač pravdivé, vůbec nic nevypovídá.
|
Pavel 12.12.2005 7:58To nemyslíte vážně ?! Proč by tedy tabákové společnosti do reklamy investovaly ? Reklama je zaměřena právě na mladistvé. |
K., 12.12.2005 7:05Neboli reklama na tabák je k ničemu, takže zákaz nikomu nemůže vadit!!! No a je to. Konečně víme, že reklama nikoho k cigaretám nepřitáhne, tak proč tolik rozčilování tabákových vrahů ??? |