20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

POLEMIKA: Osvětlení pojmu „udavač“

Souhlasím, že k soudu s paní Bednářovou za to, co řekla, vůbec nemuselo dojít. Úplně stačilo s ní rozvázat pracovní poměr a to zejména z důvodu chování neslučitelného s povoláním a posláním pedagogického pracovníka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. A. 27.6.2023 11:38

Mně překvapuje, že se řeší ten žák, který z toho nemohl mít úplně rozum, a nikdo neřeší dospěláka Michala Krajčíroviče, který učitelku udal soudu. To, že učitelka by neměla říkat podobné věci ve škole, je celkem jasné, byť nevíme z médií úplně všechny detaily, ale to, že si hodně lidí myslí, že by za něco takového měla sedět, to už je úplně jiné kafe a to dost silně totalitní.

V. Povolný 27.6.2023 9:06

Pisatel článku se pohybuje na tenkém ledu. Jistě, učitel se má držet osnov a nevnášet do výuky své názory, navíc s předmětem výuky nesouvisející. A pokud tohle nerespektuje, nemá učit. To je věc vedení školy a příslušných státních orgánů. Nemá být ale stíhán za názor. Na druhou stranu, natáčet si ve škole učitele a nahrávku pak zveřejnit je šikana a když se pak učitel kvůli tomu dostane před soud, tak udavačství. Jakmile začneme diskutovat o tom, že je to někdy přijatelné a někdy ne, tak máme problém. Fakt budeme říkat naši dětem, že je tohle přijatelné? A kdy? Kdo bude stanovovat kriteria? Kdo bude posuzovat, kdy se to smí a kdy ne? Kdo dohlédne na to, aby se z toho nestala politická záležitost?

D. Havran 27.6.2023 9:00

Psal jsem to i do diskuze, že s tím původním článkem Astona snad poprvé nesouhlasím. Učitel nemá co dětem vtloukat svoje názory. Učitel má učit podle osnov, myslet si může co chce. Dítě je ovlivnitelné, zranitelné není problém mu vymýt mozek. Moc učitele vypláchnout dětem hlavu je obrovská a nebezpečná a nesmí být takto zneužívána! Co má co nějaká učitelka češtiny vtloukat dětem proruské názory??? A co je udavačství? Když nahlásím že se u souseda ukrývá někdo podezřelý vraždy? Když zavolám policii na vandala který na ulici rozsypává popelnice? Jsem pak udavač? Rozhodně bych nechtěl aby taková "učitelka" vtloukala svoji propagandu (a je jedno jestli bolševickou nebo katolickou jak zmiňuje autor) do mých dětí a byl bych rád za materiál, jak proti tomu bojovat. Udal bych ji okamžitě!

Z. Joukl 27.6.2023 0:40

Udat vraha by bylo pro mne potěšením a projevem zodpovědnosti vůči ostatním slušným lidem! Kdo porušuje demokratické zákony, tak by měl být potrestán, aby si to příště rozmyslel.[>-]

V. Čermák 26.6.2023 23:32

Ten Mlaďoučký Udavač již nyní šlape na paty těm Mladým Svazákům, kteří rozhodli volby ve prospěch Národní fronty. Je to jejich Kádrová rezerva. Takový LNovákův Kulíšek..;-D

L. Novák 29.6.2023 2:56

Legrační je, když starý komouš V. Čermák, Babišův a Putinův profláknutý bolševický troll z místní ruské páté kolony, začne žvanit o kádrových rezervách a Národní frontě. ...

Takových se tady jako na povel vyrojila celá početná "jednotka", která je jinak dobře známá jako Putinova pátá kolona na Neviditelném psu. Zasmrádlí důchodci s komunistickou minulostí a ruskou propagandou vypláchnutou dírou do hlavy.

Zajímavý materiál ke studiu! :-)

[UA] V [>-]

I. Spálený 26.6.2023 20:03

Učitel biologie je poněkud svérázný, protože použití prostředků antikoncepce není vraždou. Ale jejich volný prodej a propagace by mohly naplňovat znaky genocidy, pokud v jejich důsledku dochází reálně k poklesu počtu obyvatel. A to je mnohem závažnější zločin, se závazkem státu stíhat ho nepromlčitelně a mezinárodně.

Je to k zamyšlení, protože u nás takový stav opravdu nastal a trend porodnosti je dlouhodobě velmi negativní. V USA masivní propagace jinak žádoucích farmak proti bolesti vedla k vlně závislostí a zločinu. Firmu pak stát zabavil a musela odškodňovat oběti. Rozjeté prodeje léku následně převzala mexická mafie. Pohled na legální preparáty se tak během pár let může zcela otočit. Reálné jádro tedy ve výkladu učitele překvapivě je.

P. Diviš 26.6.2023 22:12

Takže i heslo "nešukat" jeví znaky genocidy? :-P

L. Novák 26.6.2023 22:37

Tady se jeden dozví věci, že se nestačí divit... ;-)

T. Novy 29.6.2023 13:30

Celoživotní přerušované soulož nebo použití kondomu je genocida?

Nejste vy alternativně inteligentní? Nebo už jde o idiocii?

Š. Formánek 26.6.2023 19:59

Sorry jako, ten článek je manipulativní, protože je to je klasický příklad politického udavačstvídětí v pochybném režimu, ten chalepc co to nahrál je Pávlik Morozov.

L. Novák 26.6.2023 21:49

DE BILE, najdi si, kdo to byl Pavlík Morozov. Máš vypláchnuto ruskou propagandou. :-P

https://www.denik.cz/ze_sveta/pavlik-morozov-rusky-pionyr-vesnice-gerasimovka-bratr-feda.html

https://manipulatori.cz/sovetska-propaganda-pavlik-morozov-pravda-a-fikce/

P. Weisskopf 27.6.2023 20:14

To je pravda.Nakonec to mohl být Čuk a Gek nebo dokonce Timur a jeho parta.Byl jste asi čtenář časopisu Pioněr.To vy neznáte historii tady v Čechách a jeho humorný smysl proti okupaci a výuce.Holt neznalý mladý.Zkuste si poslechnout Š+G a pochopíte.Zvláště Prašná brána je výživná.

J. Svarda 26.6.2023 22:49

Pavka Morozov je modelový typ do každého režimu, je to zvláště ve všech totalitách. Vzpomínám na dobu nedávnou, kdy Seznam použil stejné metody jako Stalin. Ten pojem udavač, použil to ve své ktitice pan Vlk st.tosedí i pro dnešní PětikoaliRvRvčníky.

L. Novák 26.6.2023 18:20

Putinova PÁTÁ KOLONA aktivní na NP nejenom v posledních týdnech:

J. Rejzek , L. Kolman , J. Černý , P. Černý , D. Černý , H. Kotaz , P. Spáčil , V. Čermák , P. Odložil , V. Zadák , V. Machálková, I. Pávek , K. Filip , V. Pavelka , A. Renjascu , Z. Linda , V. Kuhaj , L. Zídek , P. Brich , M. Varadinková , K. Nový , J. Drobný , D. Hubáčková , J. Karza , I. Kučerová , R. Sorge , J. Rybník , P. Pepax , A. Jaroš , P. Boublíková , P. Boleloucký , L. Beneš , J. Vlček , J. Pšenička , J. Sedláček , J. Novak , P. Brecík , K. Křivan , F. De Winter , A. Teply , M. Hoblík , J. Kratochvíl , M. Boháček , J. Krásenský , L. Hančar , R. Langer , R. Gramblička , P. Nešvara , F. Navrátil , S. Vozka , V. Šťastný , V. Damec , P. Zeman , R. Lávička , J. Blahová , J. Dvořák , D. Laurencikova , J. Bárta , P. Vychodil , J. Fialová , T. Kubín , J. Tulejová...

Další ... kusy mám bokem na pozorování. Seznam není úplný. Po dnešním dnu počet Putinovi věrných výrazně narostl. Budu muset ty ruské srágory projít a seznam doplnit. :-)

L. Novák 26.6.2023 18:20

A tady je shrnutí a příklady hlásaných LŽÍ RUSKÉ PROPAGANDY, přímo z úst té vydařené komunistické "učitelky":

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/porady-teren-v-kyjeve-se-nic-nedeje-tvrdila-ucitelka-deti-ji-tajne-nahraly-prijde-o-praci-198415

J. Hajský 26.6.2023 18:29

Hurá s těmi jmény pane L.Nováku na policii. Objasnil jste všm jemenovaným i dalším nejmenovaným, které jistě ješzě doplníte, co to znamená "udavač".

V. Šťastný 26.6.2023 18:41

R^

L. Novák 26.6.2023 23:50

Už jsem jednou psal, vy rudí debílkové, že to jsou seznamy aktivistů Putinovy Páté kolony, aby si mohl váš sponzor porovnat, jestli si ty jeho rublíky, co vám cinkají do kasičky, vůbec zasloužíte. Tak se snažte, abyste nevyšli zkrátka. ;-)

J. Svarda 26.6.2023 22:52

To sedí:

M. Koutný 26.6.2023 18:42

Soudruhu Nováku, opět důrazně žádám o zařazení na váš seznam!! Chci se rozhodně vyhnout podezření, že jsem obdobný blb jako vy!!

V. Židek 26.6.2023 19:10

R^

J. Karza 26.6.2023 21:43

R^

Z. Linda 26.6.2023 23:04

:-):-)R^R^R^R^R^R^R^:-):-)

J. Plzák 26.6.2023 21:35

Ty vole, na mne jsi zapomněl.

Z. Linda 26.6.2023 23:03

Veliteli roty rabujících důchodců pod názvem "Kaufland", pro větší přehlednost sepiš dle abecedy . Kdo se v tom množství má najít.

Z. Joukl 27.6.2023 0:42

Naštěstí většina z nich je celkem neznámých.

R. Langer 27.6.2023 7:29

Tak hlavně že známe tebe, soudruhu Joukle, alias kovidový udavači. A nestěžuj si, sám ses tím tady chlubil! :-P

D. Havran 27.6.2023 9:05

Hezký. Ještě by bylo zajímavé dát dohromady ty, kteří píší ze stejného pracoviště, možná i ze stejného PC s různými jmény. Jsem si jist, že se by se tam nějaká množina našla.

I. Širůček 26.6.2023 17:56

A o jakou učitelku vlastně šlo? Občanské výchovy?