6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
JaS 5.6.2008 9:26

Re: Re: postihy v právním státě? Nenechte se vysmát.

Ten ministr už na první pohled v autě nikdy neseděl a když, tak jedině s kloboukem na hlavě.

JJ 5.6.2008 9:25

Re: Aha!

Pouze, pokud to bude ten retezec rozporovat. Pokud ne, nikdo se nikdy nic nedozvi.

JaS 5.6.2008 9:24

Aha!

Inspektoři ČOI zjistili nekvalitní palivo, ale teprve soud má prověřit, že to palivo bylo opravdu nekvalitní! To zase bude kšeft pro chytré advokáty! To palivo bude nakonec určitě bezvadné. A do té doby (několik let) se nebudeme smět dozvědět, které firmě se máme vyhnout.

Haui1 5.6.2008 9:22

Re: burčák

Protože prodejce burčáku to nemá u ČOIky pojištěno nějakým zájezdem do Karibiku ;-P

Talián 5.6.2008 9:22

Re: špatný benzin

Samozřejmě že zákon je nutno dodržovat. Předpokládal bych, že člověk na této funkci má IQ vyšší než 2 ( reaguje na dotyk). Myslím, že by bohatě stačilo nechat se vyfotit nějakým nahodilým a zvědavým reportérem před hříšnou pumpou tak, aby na snímku byla firma čitelná. Na reportéra bych potom poslal policii aby bylo jasné, že jsem dělal co šlo. Vlk by se nažral a koza zůstala celá, což je řešení charakteristické pro českou kotlinu.

olas 5.6.2008 9:14

špatný benzin

navrhoval bych,když nejde zveřejnit jméno společnosti ,která vadný benzin prodává ,zveřejnit jména těch dobrých ,to by snad nebylo zakázané.

Joob 5.6.2008 9:10

Je to jak v armádě

Stěžovat si na postup velitele můžete pouze přes něj. Říci půl informace je jako neříci vůbec nic. Tak ať si to nechají, stejně státním orgánům , tzv."autoritám" věří objektivitu jen naprostý český Pepek Vyskoč.

Antonín Hrbek 5.6.2008 9:09

Re: Ano. ČOI označila vadný výrobek - "benzin" (?)

Vážený příteli,

ředitelka měla povinnost uvést, kdo tento nekvalitní benzin vyráběl a kdo ho dodával.Zcela obdobně, jako tomu bylo například u všech dětských hraček.

S pozdravem na NP

současník 5.6.2008 9:03

Dosazená funkce

Jako dosazená funkcionářka za zásluhy pro ODS (?) by měla mít alespoň základní znalosti úředníka státní správy, coč je  profese, nikoliv odpočinkové křeslo. 

zdena 5.6.2008 8:52

nekdo to jmeno firmy prece musi znat....

No dobre, urad to jmeno oficialne sdelit nemuze, ale lidi by to vedet meli.  Myslim ze po internetu se ta informace bude sirit docela rychle... tak   zante nekdo tu firmu?  Pani reditelka by mohla treba naznacit

Stanislav Ševeček 5.6.2008 8:48

Ano. ČOI označila vadný výrobek - "benzin" (?)

Podle zákona víc nesmí říci. Oukej.

Pokud ale neměla za vadný výrobek "benzin" obecně, měla by říci, KDE HO NEKUPOVAT.

A. 5.6.2008 8:43

Škoda, že jsem líný

Jinak bych se obrátil na ČOI s žádostí o poskytnutí informace. Na to mám ze zákona právo a oni ze zákona povinnost odpovědět. Nechápu, proč tak neučinila TV. Vysvětlení pro to mám jediné: Délka prstů prodejce je úměrná jeho kapitálu.

Bohumil 5.6.2008 8:20

Re: Re: Re: Neffův problém spočívá...

Ty jsi kráva, Neff v KSČ nikdy nebyl.

cc 5.6.2008 7:56

Re: postihy v právním státě? Nenechte se vysmát.

Tak tak, vždycky zuřím, když si vzpomenu, že ten zákon vytvořili 3 lidi u piva a miliony musí ty kraviny vytvořené pitomci respektovat.

Borek@exil 5.6.2008 7:55

Dá se článek slovutné byrokratky zhodnotit jedním slovem?

Ano, dá: PLKY!

Tvrdak 5.6.2008 7:55

nemusi rikat ze "Svata Firma" svindluje

...staci rici ze ji kontrolovali....

Henry 5.6.2008 7:33

postihy v právním státě? Nenechte se vysmát.

cituji "...že by před vyčerpáním všech možností došlo ke dvojímu postihu podnikatele, což je v právním státě nemyslitelné. "

Což například slovutný "bodový systém"  - pokuta, trestné body, na základě kterých může být odebráno řidičské oprávnění, zaplacení přezkoušení, aby přestupník mohl znovu sednout za volant, případné odsouzení k trestu odnětí svobody.  Kolik je to postihů za jedno provinění v právním?

Nelze ve vašem případě vnímat zveřejnění přestupníka také jako součást stále jednoho postižení? Pitomci, kteří vytvořili zákon o pozemních komunikacích, s více postihy problém nemají.   

memo 5.6.2008 7:08

burčák

v případě zjištění prodeje  pančovaného burčáku jsou jména výrobů i prodejců vesele zveřejňována - proč to nejde u benzínu?8-o

Renata T. 5.6.2008 6:48

Re: Re: Neffův problém spočívá...

S přirovnáním Astona a L.Vaculíka máte, Gastone, pravdu. Oba nezapřou svou komunistickou minulost.

JJ 5.6.2008 6:43

Re: Re: O zákazníka tady ovšem vůbec nejde.

Ale ukazuje to dobre na Vas hodnotovy zebricek ;-D

JJ 5.6.2008 6:43

Re: O zákazníka tady ovšem vůbec nejde.

Nekdy poznate zkazene maso, az kdyz se jdete vyblit. V pripade botulinu jeste dramaticteji.

JJ 5.6.2008 6:41

Re: Paní ředitelko reagujete věcně špatně,jaké budou vaše výmluvy až se díky vašemu zjištění stane neštěstí ?

Podejte je na neznameho pachatele s tim ,ze COI jej zna. S trestnim oznameni na COI byste ztracela cas.

Kazdy vyhodnocuje informace jinak, COI si mozna nemysli, ze jde o verejne ohrozeni. Pro COI je navic procesne podstatne jednodussi, pokud to oznameni poda nekdo z venku (ano, melo by to byt jinak, ale nase zakony jsou odrazem nasich politiku a ti jsou odrazem nasim).

JJ 5.6.2008 6:35

Zverejneni objektivniho rozboru neni trest,

pani reditelko. A to ani v pripade, ze uvedete retezec, ktereho se ten rozbor tykal. Mate trochu posunute vnimani zakladnich veci.

JJ 5.6.2008 6:32

Vyrobce se udava tam, kde je to potreba pro identifikaci vadneho vyrobku

V tomto pripade je to prirozene nezbytne - COI podle me pochybila. Doufam, ze podobny alibismus nezavede pri informovani o nebezpecnych detskych hrackach.

Na druhou stranu by potom musela COI u soudu obhajovat tvrzeni, ze 'muze poskodit motor' - misto toho, aby se omezila na nevyhovuje normam, ci hrube nevyhovuje normam. Proste prispet k poskozeni motoru muze kazdy benzin, u benzinu v norme je jenom ta pravdepodobnost poskozeni mensi.

Pokud nejaky novinar skutecne chce za tim jit, muze zdarma podat trestni oznameni na neznameho pachatele pro verejne ohrozeni (asi by bylo dobre pridat dobrozdani soudniho znalce, ktery popise, co udela zasekly motor na dalnici). Policie v trestnim rizeni bude mit informace COI k dispozici a ze spisu se to potom neutaji. Poskozeny je v principu kazdy ucastnik silnicniho provozu.

honzak 5.6.2008 6:21

z textu jsem pochopil, že

je nutné OZNAČIT VADNÝ VÝROBEK. Takže na příslušných stojanech visí cedule od ČOI? Těžko, že paní ředitelko?

Dodržování blbých zákonů je stejně nebezpečné jako porušování dobrých.

rwd 5.6.2008 6:12

produkt, ale ne prodejce?

Rad bych vedel, jak COI oznacila zavadny benzin, ale ne cerpaci stanice ktere ho prodavaji. Asi to bude obdoba elektiny z jadra, kterou si nechavaji jizni sousede odfiltrovat pomoci zarizeni na zasuvce :-D

Jerry 5.6.2008 5:35

je to za jedny prachy

Rozdíl mezi “odmítá” a “nesmí” je ve výsledku pro běžného daňového poplatníka a vydržovatele státní byrokracie bohužel stejný - je zřejmě v ohrožení majetku nebo života a nesmí se o tom dovědět nic,co by mu pomohlo toto ohrožení odvrátit.  

Abonent 5.6.2008 1:54

Re: Re: Hrůza !

Vážená Jarmilo, velmi Vám děkuji za upozornění.

Když jsem v sílícím afektu nekoherentně těkal očima po textu paní P., toto jsem přehlédl. 

Soudržnost ČOI s podvodným prodejcem je představa, řekněme, zajímavá.  8-o

Ovšem adheze paní P. k ředitelské sesli je nepřehlédnutelná, respective předvídatelná.

Hezkou dobrou noc.  :-)

Occam 5.6.2008 1:40

Re: Ptám se

Všiml jste si, že detaily vadného zboží jsou "předvedeny na všech kanálech TV". Nevšiml jste si ale, že jména oněch prodejců nezveřejnila ČOI, ale právě ta televize. Její reportéři hovoří s pracovníky ČOI, kteří podávají odborný komentář (který se týká toho, o čem smějí hovořit - to jest vadného výrobku) a s vedoucími prodejen, kteří jak ti reportéři zjistili, prodávají onen inspekcí oznčený vadný výrobek.

Ptáte se, jak máte rozumět tomu co vidíte v TV. Problém ale není v tom co vidíte, problém je v tom, že o tom co vidíte nepřemýšlíte. Nejste kritický divák, jste povrchní konzument.

Necháváte cosi, nebo kohosi, aby Vám vnucoval "úvahy".

Podle toho pak ty Vaše úvahy vypadají.

baltahsar 5.6.2008 1:09

Re: Re: Re: Ptám se

Ty seš fakt dement, Hynku, a ještě ke všemu agresivní. Měl by ses léčit ;-D