4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
současník 5.6.2008 9:03

Dosazená funkce

Jako dosazená funkcionářka za zásluhy pro ODS (?) by měla mít alespoň základní znalosti úředníka státní správy, coč je  profese, nikoliv odpočinkové křeslo. 

zdena 5.6.2008 8:52

nekdo to jmeno firmy prece musi znat....

No dobre, urad to jmeno oficialne sdelit nemuze, ale lidi by to vedet meli.  Myslim ze po internetu se ta informace bude sirit docela rychle... tak   zante nekdo tu firmu?  Pani reditelka by mohla treba naznacit

balthasar 5.6.2008 10:04

Re: nekdo to jmeno firmy prece musi znat....

Voni nesměj ani naznačovat.

Stanislav Ševeček 5.6.2008 8:48

Ano. ČOI označila vadný výrobek - "benzin" (?)

Podle zákona víc nesmí říci. Oukej.

Pokud ale neměla za vadný výrobek "benzin" obecně, měla by říci, KDE HO NEKUPOVAT.

Antonín Hrbek 5.6.2008 9:09

Re: Ano. ČOI označila vadný výrobek - "benzin" (?)

Vážený příteli,

ředitelka měla povinnost uvést, kdo tento nekvalitní benzin vyráběl a kdo ho dodával.Zcela obdobně, jako tomu bylo například u všech dětských hraček.

S pozdravem na NP

A. 5.6.2008 8:43

Škoda, že jsem líný

Jinak bych se obrátil na ČOI s žádostí o poskytnutí informace. Na to mám ze zákona právo a oni ze zákona povinnost odpovědět. Nechápu, proč tak neučinila TV. Vysvětlení pro to mám jediné: Délka prstů prodejce je úměrná jeho kapitálu.

jirka.s. 5.6.2008 10:10

Re: Škoda, že jsem líný

R^Není co dodat! R^

Borek@exil 5.6.2008 7:55

Dá se článek slovutné byrokratky zhodnotit jedním slovem?

Ano, dá: PLKY!

Tvrdak 5.6.2008 7:55

nemusi rikat ze "Svata Firma" svindluje

...staci rici ze ji kontrolovali....

Henry 5.6.2008 7:33

postihy v právním státě? Nenechte se vysmát.

cituji "...že by před vyčerpáním všech možností došlo ke dvojímu postihu podnikatele, což je v právním státě nemyslitelné. "

Což například slovutný "bodový systém"  - pokuta, trestné body, na základě kterých může být odebráno řidičské oprávnění, zaplacení přezkoušení, aby přestupník mohl znovu sednout za volant, případné odsouzení k trestu odnětí svobody.  Kolik je to postihů za jedno provinění v právním?

Nelze ve vašem případě vnímat zveřejnění přestupníka také jako součást stále jednoho postižení? Pitomci, kteří vytvořili zákon o pozemních komunikacích, s více postihy problém nemají.   

cc 5.6.2008 7:56

Re: postihy v právním státě? Nenechte se vysmát.

Tak tak, vždycky zuřím, když si vzpomenu, že ten zákon vytvořili 3 lidi u piva a miliony musí ty kraviny vytvořené pitomci respektovat.

JaS 5.6.2008 9:26

Re: Re: postihy v právním státě? Nenechte se vysmát.

Ten ministr už na první pohled v autě nikdy neseděl a když, tak jedině s kloboukem na hlavě.

MS 5.6.2008 16:18

Re: postihy v právním státě? Nenechte se vysmát.

Ne pitomci ale poslanci.

Kajda 5.6.2008 16:28

Re: Re: postihy v právním státě? Nenechte se vysmát.

To je jedno a totéž;-D

memo 5.6.2008 7:08

burčák

v případě zjištění prodeje  pančovaného burčáku jsou jména výrobů i prodejců vesele zveřejňována - proč to nejde u benzínu?8-o

Haui1 5.6.2008 9:22

Re: burčák

Protože prodejce burčáku to nemá u ČOIky pojištěno nějakým zájezdem do Karibiku ;-P

JJ 5.6.2008 6:35

Zverejneni objektivniho rozboru neni trest,

pani reditelko. A to ani v pripade, ze uvedete retezec, ktereho se ten rozbor tykal. Mate trochu posunute vnimani zakladnich veci.

JJ 5.6.2008 6:32

Vyrobce se udava tam, kde je to potreba pro identifikaci vadneho vyrobku

V tomto pripade je to prirozene nezbytne - COI podle me pochybila. Doufam, ze podobny alibismus nezavede pri informovani o nebezpecnych detskych hrackach.

Na druhou stranu by potom musela COI u soudu obhajovat tvrzeni, ze 'muze poskodit motor' - misto toho, aby se omezila na nevyhovuje normam, ci hrube nevyhovuje normam. Proste prispet k poskozeni motoru muze kazdy benzin, u benzinu v norme je jenom ta pravdepodobnost poskozeni mensi.

Pokud nejaky novinar skutecne chce za tim jit, muze zdarma podat trestni oznameni na neznameho pachatele pro verejne ohrozeni (asi by bylo dobre pridat dobrozdani soudniho znalce, ktery popise, co udela zasekly motor na dalnici). Policie v trestnim rizeni bude mit informace COI k dispozici a ze spisu se to potom neutaji. Poskozeny je v principu kazdy ucastnik silnicniho provozu.

honzak 5.6.2008 6:21

z textu jsem pochopil, že

je nutné OZNAČIT VADNÝ VÝROBEK. Takže na příslušných stojanech visí cedule od ČOI? Těžko, že paní ředitelko?

Dodržování blbých zákonů je stejně nebezpečné jako porušování dobrých.

rwd 5.6.2008 6:12

produkt, ale ne prodejce?

Rad bych vedel, jak COI oznacila zavadny benzin, ale ne cerpaci stanice ktere ho prodavaji. Asi to bude obdoba elektiny z jadra, kterou si nechavaji jizni sousede odfiltrovat pomoci zarizeni na zasuvce :-D

Jerry 5.6.2008 5:35

je to za jedny prachy

Rozdíl mezi “odmítá” a “nesmí” je ve výsledku pro běžného daňového poplatníka a vydržovatele státní byrokracie bohužel stejný - je zřejmě v ohrožení majetku nebo života a nesmí se o tom dovědět nic,co by mu pomohlo toto ohrožení odvrátit.  

Jarmila 5.6.2008 0:54

Paní ředitelko reagujete věcně špatně,jaké budou vaše výmluvy až se díky vašemu zjištění stane neštěstí ?

Ono se skutečně jedná o veřejné ohrožení,který je povinen oznámit každý občan,tedy i vy ,odkazování na jiné instituce je v tomto případě váš alibismus,zítra na vás podávám trestní oznámení !!!

JJ 5.6.2008 6:41

Re: Paní ředitelko reagujete věcně špatně,jaké budou vaše výmluvy až se díky vašemu zjištění stane neštěstí ?

Podejte je na neznameho pachatele s tim ,ze COI jej zna. S trestnim oznameni na COI byste ztracela cas.

Kazdy vyhodnocuje informace jinak, COI si mozna nemysli, ze jde o verejne ohrozeni. Pro COI je navic procesne podstatne jednodussi, pokud to oznameni poda nekdo z venku (ano, melo by to byt jinak, ale nase zakony jsou odrazem nasich politiku a ti jsou odrazem nasim).

Pavel 5.6.2008 0:54

O zákazníka tady ovšem vůbec nejde.

Aston nekritizoval ani tak ČOI jako prostý fakt, že občan se nemůže prostřednictvím orgánů placených z jeho daní bránit proti jednání podnikatelského subjektu, který ho poškozuje. Na rozdíl od smradlavého masa, které zaplatím a vyhodím totiž těžko poznám PHM, která mě může poškodit motor. S tímto jeho závěrem plně souhlasím a alibistická obhajoba paní ředitelky mě je větrem.

JJ 5.6.2008 6:43

Re: O zákazníka tady ovšem vůbec nejde.

Nekdy poznate zkazene maso, az kdyz se jdete vyblit. V pripade botulinu jeste dramaticteji.

JJ 5.6.2008 6:43

Re: Re: O zákazníka tady ovšem vůbec nejde.

Ale ukazuje to dobre na Vas hodnotovy zebricek ;-D

I-Worm 5.6.2008 10:58

Re: Re: O zákazníka tady ovšem vůbec nejde.

ale za 90.- Kč za pohotovost a 60.- Kč za den vás z toho bezplatně vykurýrují.

JC 5.6.2008 0:42

Ptám se

Zákon, na nějž se pí ředitelka odvolává, se snad nevztahuje na všechny prodejce nekvalitního zboží? 

Jak mám rozumět tomu, že např. u Tesca, Kauflandu, Lidla apod. předvedou všechny kanály  TV obratem detaily vadného zboží i s komentářem pracovníka ČOI a vyjádřením vedoucího či mluvčího oné konkrétní prodejny?  Vypadá to tak, že záleží na tom, jestli s oněmi řetězci jsme nebo nejsme velcí kamarádi:-/.  

baltahsar 5.6.2008 0:54

Re: Ptám se

A to se ptáte pani ředitelky ČOI, nebo ředitelek těch "všech kanálů" (mmch furt čumim, jak byla matka čeština s tim slovem "kanál" předvídavá) ;-)

Jarmila 5.6.2008 0:59

Re: Re: Ptám se

S tebou nebyl prozíravý tvůj fotr,měl tě umlátit už jako pionýra ;-D;-D;-D