2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

PEROUTKA: Zeman skutečně stopu našel, má to ale háček

Stopa totiž nemíří k potvrzení prezidentova názoru, že Peroutka byl fascinován nacismem, potažmo Hitlerem, ale směrem přesně opačným. Geometricky vyjádřeno stopa, v našem případě stopy, jsou o 180 stupňů otočeny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vozábalová 9.10.2015 0:36

Re: Přítomnost, 29. 12. 1938, Nový poměr k Německu.

Mohl byste prosím sdělit jak jste přišel na to, že politici jsou státní zaměstnanci? Někteří možná ano, ale rozhodně ne z toho titulu, že jsou politici (například některý obecní či krajský zastupitel může být zaměstnanec úřadu práce, hasič nebo policista).

F. Lesniak 8.10.2015 22:30

Re: M. Šetka

Kašlete na primitivní hajzlbábu, která nedokončila všechny třídy na základce..

Š. Hašek 8.10.2015 22:14

Re: Kam vedou stopy?

Vidím to podobně, pane Rybáku

Největší "obhájci" Peroutky (úplně zbytečně, Peroutka má již místo ve slovnících zajištěno, ani Zeman nic nenamítal) zajistili aspoň to, že se potom někdo zahloubal do archivu a četl. A našel.

Ale zkuste po Moravcovi chtít, aby četl Peroutku a potom zkusil se Zemanem debatovat o významu jím napsaných slov tehdy a dnes. Moravec nemá na solidní debatu.

B. Rybák 8.10.2015 21:58

Kam vedou stopy?

Vždycky jsem rád poslouchával pana F. Peroutku, jak z "Hlasu Ameriky" kritizoval selhání západu (Mnichovskou zradu jim totiž nikdy neodpustil) a právem jsem v tom viděl obrovskou sílu demokracie!

"Mnichovská zrada", byla dovršena tím, že když Hitler mnichovskou smlouvu v březnu 1939 okupací jediné demokracie ve střední Evropě rozdupal, předháněli se žalostní "mnichované" v ujišťování, že proti tomu vůbec nic nemají! V této beznadějné chvíli musel být každý demokrat zdrcen (z donedávna bojovného E. Moravce se stal největší kolaborant) a nebylo by divu, kdyby to drtivě nezasáhlo i pana Peroutku, který musel navíc pociťovat odpovědnost i za to, aby se národ nenechal vyprovokovat k zoufalému a beznadějnému odporu!

Myslím, že pan prezident Zeman měl opravdu špatné rádce, když se nechal vyprovokovat k tomuto nadčasovému "soudu" (jako bychom neměli dost současných žalostných "novinářů"). Celá věc by tedy byla vcelku jasná, kdyby v nedávno publikovaném stanovisku prezidentské kanceláře nebyly zobrazeny výňatky z Peroutkových článku v "Přítomnosti" z níž, jak je vidět z uvedených odkazů ale mezi tím byly tyto články odstraněny. Takže je na místě otázka, jestli někdo včas neodstranil i článek o "gentlemanovi Hitlerovi"!!!

Stopy tedy vedou především k fabulátorům našich dějin!

http://www.hrad.cz/cs/pro-media/tiskove-zpravy/8701.shtml

Š. Hašek 8.10.2015 21:54

Re: Pane Stejskale,

Paní Goldbergová,

slušných reakcí jest málo, dokonce i slovo prosím se neobjevuje často.

Nedebatuji o Zemanově slušnosti, zavedl jsem řeč na archivní dokument. Vtip je v tom, že pokud si v archivu nalistujete článek Ferdinanda Peroutky "Nové vztahy s Německem" (datum máte níže, je podnětné si najít čas i na další) opravdu začnete "považovat situaci za nereálnou".  Myslím křik kolem presidenta - tedy ani slovo o konkrétním článku. Ani slovo! Žádná diskuse! Dokonce ani nebyla snaha ten článek označit za "falsum zelenohorské".

Teď již mi zbývá jen připustit, že v archivu jsou fakticky falšované Přítomnosti, kde někdo doplnil články od zmíněného autora, aby "mohl president mluvit". Když už jsem mimo realitu, mohu si leccos dovolit, omlouvám se, to mi uteklo.

Ale naprosto upřímně - přeji příjemný večer.

L. Novák 8.10.2015 21:39

Re: Chudák Ovčáček.

:-D

L. Novák 8.10.2015 21:38

Re: M. Šetka

Vydrželi jsme Husáka, přežijeme i prolhaného ožralu...

K. Vyšata 8.10.2015 21:08

Re: M. Šetka

No paní Baldová, když čtu Vaše příspěvky, ani se nedivím že jste z té menšiny zoufalců kteřá ještě nevydýchala porážku ve volbách. Jak to vydržíte až bude Zeman znovu zvolen, to tedy nevím.

J. Bořický 8.10.2015 21:07

Re: Zeman a jeho taktika

Souhlasím s Vámi pane Hašek.Já také navštěvuji restaurace,kde dobře vaří.Ale ani Vy a ani já,nejsme presidentem.Na toho podle mne jsou kladeny jiné nároky.Representuje stát a nikoliv sám sebe.Můj názor Vám nevnucuji.A tak,co si můžeme dovolit my,nemůže president.

A. Goldbergová 8.10.2015 18:03

Re: Pane Stejskale,

Prosím, pane Hašku, nechte už toho. Obhajujete neobhajitelné, ale bohužel nejste schopen realitu rozpoznat.

Zeman postrádá soudnost a elementární slušnost. Možná je někdy v minulosti měl, ale alkohol u něj odboural veškeré zábrany. Od mstivého, zlomyslného člověka nemůže čekat omluvu nikdo, spíše jen další lži a urážky. Jeho jeho úterní sdělení ČT je toho dokladem.

Níže píšete, že nemáte čas na tlachání, doufám, že aspoň toto vyjádření je pravdivé.

J. Pospíšil 8.10.2015 17:56

Jaká stopa ?

Preboha, každý kdo si přečte uvedený úryvek tohoto článku, tak  mtam nemůže najít nějaký obdiv k nacistickému režimu, ba právě naopak- varování!!

Z. Baldova 8.10.2015 17:46

Jakpak by ne

Hasek  Erat alias sesrat si hraji do noty je to ta kolaborantska pakaz  sesrat vecne napaplanej  z ruske vodky palene primo  u tygra

Z. Baldova 8.10.2015 17:43

E. Erat alias sesrat od tygra

Sesrat  se zase zde predvadi prisel od tygra a napaplanej z tech dojizdaku hlavu plnou bolsevickych hesel a tak se zase zde predvadi   No ano sesrat uz jiny nebude je to kolaborant a klausuv pucflek  stale veri ze dostane misto v IVK lestice klik

Š. Hašek 8.10.2015 17:24

Re: Očekávám

Nic ve zlém, paní Heidlerová, nechci se Vás nikterak dotknouti. Ale vaše poznámka vykazuje také "jisté znaky pro soud". Nechodíte pro výrazy zrovna asi na universitu.

Tak už se s tím presidentem smiřte. Mě toho tady štve.

Pěkný den.

Š. Hašek 8.10.2015 17:16

Re: díky,pane Stejskale,

Tak popořadě: napsal jste, "ten živočich si dělá na hradě co chce". Volně citováno.

Pane Šetko jeden by čekal, že bude následovat jednoduchý a jasný soupis trestných činů, kterých se president dopustil. Že Vás štve nějaký politik? To už byste měl vstřebat, po tolika letech voleb. Mě taky leckdo štve, v té politice, ještě více v televizi.

Napsat, že politik si dělá co chce a nemít po ruce porušování zákonů? Dobrá kombinace jen a jen pro hospodské řeči, nemyslíte?

Š. Hašek 8.10.2015 17:10

Re: I čvrtá cenová

Tak se s tím madam smiřte.

Nebo chcete poslat do blázince voliče, skoro i "módně"napíšu ", kteří jsou na jiné vlně než Vy"? Taky už to zkoušeli (tu izolaci), chcete to oprášit?

Jest to venkoncem jedno, stejně (nejen já) mám dojem, že čtete jen jména (dvou politiků, několika diskutujících) a podle toho potom honem něco vykřiknete - právě přesně jako v té hospodě.

Ale faktem je, že slovosled se zlepšuje, blahopřeji.

Š. Hašek 8.10.2015 17:02

Pane Stejskale,

pokud jste chtěl připomenout, že Ferdinand Peroutka byl významným novinářem - naprostý souhlas.

Potom ale nechápu neustálé zapírání napsaného (Peroutkou) a následný křik po komentování napsaného (presidentem Zemanem)  pod docela trapným praporem "nenávidím Zemana, štve mě, a vytřídit voliče, aby se nic takového již stát nemohlo".

Co kdyby nějaká státní lidová novinářská komise (předsedou pan Šafr, výkonný tajemník Moravec z 1. veřejnoprávní) vodila presidenta jako loutku?

Něco novějšího by nebylo?

Š. Hašek 8.10.2015 16:42

Re: Prezident a omluva - to snad ne!

Dovolím si nesouhlasit, paní Vozábalová.

Stále větší blbce( z některých)  dělá současná televize, vyhlášky bruselského komisariátu, novomódní okresní vysoké školy, komentátoři již okomentovaného, záměna faktů za názor, .......... jen tak bez pořadí a namátkou.

President republiky Miloš Zeman "v tom nejede".

Závěrem - četla jste toho Peroutku? Nečetla, vlastně jste odpověděla svojí poznámkou. Tak o čem tady vlastně diskutujeme, že panu Stejskalovi také nevyšla jeho (dle novinářů tutovka všech tutovek) volba presidenta? Vy těm "hlavním" novinám ještě věříte???

J. Bořický 8.10.2015 16:34

Re: Je zřejmé,

Omlouvám se.Pro Erata

Š. Hašek 8.10.2015 16:33

Re: Přítomnost, 29. 12. 1938, Nový poměr k Německu.

Také nečetla.

Mimochodem, opatrně s tím schůzováním a demonstracemi. Jste vedle jak ta jedle!

Poznámečka o buranovi je dnes v módě.

Děkuji za poznatek, že jste nečetla a ani nehodláte diskutovat o konkrétních slovech Ferdinanda Peroutky později  připomenutých presidentem Milošem Zemanem. Pro mě to stačí.

Přeji pěkný den a další příjemné chvíle v diskusích bez argumentů a mimo thema.

J. Bořický 8.10.2015 16:32

Re: Pro Pp.Erata

.Na jeho příspěvek je má reakce.

J. Bořický 8.10.2015 16:29

Je zřejmé,

že s Vaším intelektem nejste schopen pochopit,že zde nejde o kvalitu kuchyně.Takže Vám, nic nebudu vysvětlovat.

Š. Hašek 8.10.2015 16:28

Re: Nemá to háček.

Také nečetla.

Š. Hašek 8.10.2015 16:27

Re: Zeman a jeho taktika

Připojuji se. Nechci se dotknout pana Bořického, ale já také jdu tam, kde se dobře vaří. A nesleduji státní standarty nad vchodem. Bude konzumace rusko-ukrajinských-uherských (tam "lítá" Orbán) jídel trestná?

Zoufalci dělají z večeře málem styk s nezletilou či jiný ekvivalentně závažný protistátní zločin.

Nebyla by tady nějaká žaloba z vlastizrady, když tedy jako president nejí na povel novinářů dršťkovou?

E. Erat 8.10.2015 16:13

Re: Zeman a jeho taktika

Prostě máte malou představivost. Ruská kuchyně je skvělá,vodka Beluga špičková atd.Možná si někteří právdoláskaři představovali, že oslaví své narozky v KFC nebo McD.Na stojáka.

E. Erat 8.10.2015 16:00

Re: Zeman a jeho taktika

Baldová-Sohorová by ovšem vyplavala.Špína se vždy dostane na povrch.

T. Kočí 8.10.2015 15:42

Re: Nejenom na Chamberlaina

podepisuji s vámi

J. Bořický 8.10.2015 15:10

Také

se jaksi zapomíná na to,že pohled na Hitlera v roce 1938 ,byl poněkud jiný,než v roce 1945.Ostatně jsme měli zastoupení v Německu do r.1939.I mocnosti,včetně Ruska jednaly s Hitlerem jako rovný s rovným.To až později ukázal svoji pravou tvář.

J. Bořický 8.10.2015 13:42

Re: Zeman a jeho taktika

Nedovedu si vůbec představit,že by francouzský president šel slavit narozeniny do anglické restaurace a naopak anglický min.předseda šel do francouzské.Je to otázka národní hrdosti.Má vůbec Zeman nějakou ?

Z. Baldova 8.10.2015 13:08

M. Šetka

Ctete prispevky lidi typu Hasek a spol  a hned zjistite kdo toho primitiva Zemana postavil do cela statu