16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

ORIENTACE: Patříme na Západ, nikoliv na „západ“

Západ býval symbolem všech myslitelných svobod, ekonomické prosperity, technologického pokroku a také vojenské převahy. Ale co z něj zbylo dnes? Pod pláštíkem boje proti „dezinformacím a nenávisti“ je zaváděna cenzura, kvůli „korektnosti“ si postupně przníme jazyk a ve jménu „diverzity“ dokonce i pohádky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 23.7.2023 10:44

Ano, a jako spravny "chcivalek", ten, ktery stoji na te "spravne strane" nemate kouska zdraveho usudku. Vy sam podporujete agresi. Vy podporujete "opotrebovaci valku", vy souhlasite s dalsimi a dalsimi zbranemi, misto jednani o miru, vy souhlasite s kazetovou munici, ktera udela civilistum jeste i po teto valce, dockame-li se, ze zivota peklo, vy jste ochoten to hnat vlastne az do atomove valky... A to vsechno s hloupym argumetem: "Mnichov". Ja ne!

J. Lukavsky 23.7.2023 10:30

"ani my jsme neměli v ústavě, že jsme podřízeni SSSR" no ale v Ústavě jsme měli Vedoucí úlohu KSČ. No a ta samozřejmě byla odnoží a vykonavatelem sovětské KSSSSR.... ale zase kupř. Tito se dokázal vymanit. J.L. end

P. Hák 23.7.2023 10:25

V zahraniční politice tohle neplatí :-) Myslíte, že třeba podřízené latinskoamerické státy mají někde zapsánu vedoucí úlohu USA? Nebo Německo? Ostatně ani my jsme neměli v ústavě, že jsme podřízeni SSSR, a byli jsme.

Jenže trend je takový, že se postupně utahují šrouby. Jakmile se začne vyhazovat z práce za politiku, byl překročen Rubikon. Kdyby byla dělba moci a kdyby média hlídala vládu, nebyl by důvod se bát, ale nic z toho neplatí. Naštěstí není možné zavřít spojení s Německem, protože Němci vlastní naši ekonomiku, a bez zavřených hranic k těm úplně nejhorším věcem dojít asi nemůže.

M. Pivoda 23.7.2023 10:19

Pokud byste snad potřebovali zvýšit své důchody, doporučuji se obrátit s důvěrou na plně akreditovaného P. Hana (viz diskuzi výše).

Vůbec nejlepší by ale asi bylo se obrátit na někdejší Jeho Magnificenci Jiřího Zlatušku z Masarykovy Univerzity v Brně.

P. Hák 23.7.2023 10:19

Ale shrábl zdroje, které oni chtěli pro sebe. Konkurence.

Proto všechny ty kecy o "proruském" Babišovi, který se v téhle problematice nikdy neangažoval a jehož poslanci hlasovali tak, jak zahraniční hegemon chtěl. Jediná výjimka byl vlažný přístup k migraci, ale tehdy ODS mluvila stejně, k promigrační pozici se obrátila až v posledním roce.

J. Lukavsky 23.7.2023 9:54

No pokud vás majitel nemá v papírech... tak litera scripta manet. A můžete kdykoli odejít jinam. Policie vyšetřuje Z na batohu stejně jako hákenkrajc, zatím ne rudou hvězdu, ale řekl bych, že to je spíš jakoby, tedy to Z. Ale pořád jsme dosti svobodnou společností a ty závany blbostí nás jen tak ofukujou.

J.L. end

K. Křivan 23.7.2023 9:47

Přesně tak ! Tohle pravidlo si pamatuji už od základní školy.

H. Lukešová 23.7.2023 9:33

A to mě štve ten vypjatý anti-babišismus, raději prodat čest a zahodit veškeré zásady a slušnost a namísto toho z důvodu zášti k Babišovi se spojit progresivisty z TOPky a Pirátů. Upřímně nechápu tu nenávist k Babišovi, není horší než jiní politici.

P. Diviš 23.7.2023 9:30

Tobě ODS ...

Tě ODS ...

H. Lukešová 23.7.2023 9:30

No ODS byla kdysi konzervativně pravicová dobrá strana, ale to se bohužel později změnila a teď je ODS velmi blízko k TOP 09, jak píše pan Hák. Kdysi jsem ODS také volila..., ale už vážně nemůžu.

H. Lukešová 23.7.2023 9:28

Vidíte a to jediná pro-německá v tom dobrém slova smyslu, pro-evropská a pro-izraelská strana je levicovými soudruhy přirovnávána k NSDAP... Přitom potomci nácků a komunistů, stalinistů a všeho svinstva jsou Zelení, možná ještě Linke a německá SPD...

P. Diviš 23.7.2023 9:28

Ano, dost mne to zajímá. Jen se angažuji pro jiné věci, než vy.

Podporovat agresi mi připadá jako hodně svinské.

P. Diviš 23.7.2023 9:26

V teorii to zvládáte, teď ještě praxe ...

P. Diviš 23.7.2023 9:24

QED

P. Diviš 23.7.2023 9:23

Se zeměpisem problém není, ale politicky nějaké ty problémky byly, jsou a budou.

D. Laurencikova 23.7.2023 8:58

Kriticke mysleni neznamena jen neco kritizovat. Kriticke mysleni znamena, umet polozit ty spravne otazky a z odpovedi z ruzych uhlu pohledu vyvodit ty spravne zavery.

F. Žůrek 23.7.2023 8:48

Nezlobte se na mne, ale já žiji uprostřed Evropy. Vnímám i východ slunce i západ slunce a vím, co je to sever a co je jih. S tím vším počítám a s každým vycházím dobře... Toť vše...

D. Laurencikova 23.7.2023 8:42

Vy vlastne vubec nevite ani to, co je to "Gutmensch".

D. Laurencikova 23.7.2023 8:38

Ja nevim.... Kdyz se podivam na ten personal v ODS - aspon ten na spici.... a slysim je placat, tak bych volila radeji snad Stranu pratel piva. ;-)

D. Laurencikova 23.7.2023 8:36

Dekuji! :-)

D. Laurencikova 23.7.2023 8:35

Vyborne! To ja delam od jejiho vzniku.

D. Laurencikova 23.7.2023 8:34

Sam za sebe presne a v tom smyslu, v jakem haleka lager "chcivalku", abych pouzila vyrazu, jaky se ujal v Cesku. Vy jeste angazovaneji nez druzi.

D. Laurencikova 23.7.2023 8:29

To jsou hloupe spekulace, ktere jeden od druheho opisujete. Vy na tom budete jeste hur, nez pologramotny. Jakz takz gramotnemu by vam bylo jasne, ze situace v Ceskoslovensku se s tou na Ukrajine vubec neda srovnat.

D. Laurencikova 23.7.2023 8:25

"Lepsolidi" - vsimnete si, ze pouzivam uvozovek ;-), me uz skutecne nekolikrat poslali do Ruska, jenom proto, ze jsem kritizovala pomery na Zapade. Tak do budoucnosti pozorne ctete diskuze, nez se do nich pustite.

D. Laurencikova 23.7.2023 8:23

Lepsolidi = Gutmenschen, bojuji proti pravici (gegen Rechts), prosazuji nekontrolovanou migraci (kein Mensch ist illegal), Zeleny udel, gender, homosexualizaci, interrupce az do posledniho mesice, zachranu klimatu a valku na Ukrajine.... Abych vyjmenovala nektere z jejich priorit. To mam byt ja?? To jste se opravdu sekl, pane Bouda!

M. Kocián 23.7.2023 8:22

Kritizovat lze cokoliv, říká se tomu kritické myšlení. Ale pokud to má mít smysl, je třeba začít srovnávat lepší a horší (a přiklonit se k tomu lepšímu). Takže nejde o to, že je západ špatný (lidé jsou špatní?), ale jestli je horší než Rusko. A taky co je tedy lepší, než západ.

P. Hák 23.7.2023 8:03

On myslím výslovně řekl, že půjde jen v rámci Demobloku. Takže Pirátům to opravdu posvětil.

Nemyslím ale, že by mu to vadilo, s bývalou ODS a jejími konzervativními prvky nemá společného vůbec nic - aspoň dle činů soudě. Podle mého je v podstatě TOPák, a TOP09 je od Pirátů k poznání jen podle dredů.

I s tím ANO máte pravdu. Hlavní rozdíl mezi současnou ODS a ANO je v postoji k osobě Andreje Babiše a v rétorice, kde ANO láká nízkopříjmové skupiny, zatímco ODS se profiluje proti nim.

P. Hák 23.7.2023 7:58

A víte, že tady Američanům trochu křivdíte? Tohle jsou místní aktivity, Češi se snaží zavděčit. Naše lokajská mentalita. A taky si zase po 75 letech udělali svatý obrázek, jen změnili světové strany.

Za cenzuru, fízlování a novosvazáky si bohužel můžeme sami.

P. Hák 23.7.2023 7:52

Na to, abyste byl něčím majetkem, nemusíte mít nic zapsáno.

A vlastně ano. Zatím se jen vyhazuje z práce a policie vyšetřuje chlebíčky a písmena na batozích, ale pokud bude pokračovat současný trend, tak i na ty děti vyhozené ze školy dojde.

Ovšem nebyli by to Američané, tam je aspoň v tisku větší svoboda než u nás. Byli by to Češi.

O. Buda 23.7.2023 7:25

Každý má svůj úhel pohledu. Někdo vzpomíná na krátký pobyt v lázních na Kavkazu, jiného děsí vzpomínky na politické vraždy a represivní režim...

„Od roku 1992 – tedy od vzniku Ruska – vím o 86 novinářích, kteří byli zabiti,” říká Askold Kurov.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/vim-o-86-novinarich-kteri-byli-v-rusku-zavrazdeni-rika-rusky-reziser-68379

A že zrovna rovna Vy používáte pitomou nálepku "lepšolidi", zatímco Vaše moralizování, odsudky a suverénní názory vás řadí mezi Gutmensch.