3.7.2024 | Svátek má Radomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Transalp 12.6.2006 13:58

Která strana je skutečně pravicová?

Víte, která politická strana má v programu toto?

bydlení bez regulací třetí vlna kupónové privatizace, všechny státní podniky či státní podíly v soukromých subjektech (VZP, České dráhy, ČEZ, Česká pošta, Český Telecom...) privatizace státních lesů a půdy odstátnění ČT, ČRozrušení Pozemkového fondu otevření konkurenci ve všech sektorech, okamžitá deregulace (železnice, telekomunikace, bydlení, zdravotnictví, školství, energetika - opravdu důsledná konkurence, ne tzv. "kalifornský" model, hazardní hry) privatizace otevřeným způsobem (stejným způsobem jako dražby, za účasti médií) zrušení všech státních podpor

drak 9.6.2006 23:29

Výsledek voleb by měl být poučkou.

Výsledek voleb by měl být do budoucna poučením, že pokud platí současný volební systém, tak je lepší jít do voleb v koalici s někým, kdo se do sněmovny s velkou pravděpodobností dostane. Pravice u nás je beztak dost roztříštěná a současný pat jen zbytečně komplikuje a oddaluje provedení nezbytných reforem. Jinak ale si myslím, že je na tom hodně pravdy, že si oba velcí svými předchozími tahy za současný pat v podstatě mohou sami, nicméně co se stalo, stalo se, s tím už nic nenaděláme ale bylo by vhodné napravit deformace volebního systému tak aby umožňoval sestavovat funkční vlády, to jest např. zavést lichý počet mandátů, neboť lichý je opravdu k ničemu. Nadržování velkým při přepočtu na mandáty mi připadá dost nefér ale má to i své pozitivní stránky. Nebylo by ale od věci aby volič, či volná strana, kteří neuspějí měli možnost přepustit hlasy dalšímu subjektu, neboli vybrat si náhradní řešení tak aby volí-li někdo SNK-ED, tak pro případ, že ti nepřekročí limit pro vstup do sněmovny, tak označí náhradníka, např. KDU-ČSL. Zkrátka aby volby dopadaly co nejvíce tak, jak si voliči přejí a ne tak, jak to deformuje současný systém.

mirda 10.6.2006 3:38

Re: Výsledek voleb by měl být poučkou.

za kolik a za jaké posty přepustíte svoje hlasy?

Pavel 9.6.2006 0:18

Radím Perlím

Radim Perlín = Radím a Perlím

Kvetla 6.6.2006 23:10

Je zajímavé.že pidistrany soustavně zakládají,či vesla přebírají zpravidla zkrachovalí politici a politikáři,se snahou přesvědčit ty s krátkou pamětí,že právě oni se obětují a spasí tento národ.Národu jsou sice už u zadku,ale oni si to nepřipustí.

jogín 6.6.2006 20:55

A taky se mě moc líbí

vzkříšení principu stranickosti- já mám vždycky pravdu, protože podporuju především sebe, kdo se mnou nesouhlasí je buď hajzl nebo potřebuje zavřít do blázince. Těhle příspěvků je spousta a silně mě cos připomínají.

jogín 6.6.2006 20:47

Demokratická je jedině diktatura.

Když je vás o trošku míň, máte právo držet hubu a poslouchat.

Karel 6.6.2006 18:22

ODS a pravice?

Kdyby v ODS nebyli komunisté, tak bych je třeba i volil, ale takhle jsem dal přednost SNK/ED, ač s vědomím, že hlas házím do koše. No, alespoň dostanou volební příspěvek a v dalších volbách se budou zas účastnit.

raptor 7.6.2006 6:32

Mno v našem kraji

edíci bývalého komunistu na kandidátce měli. ;-)

Karel 7.6.2006 23:54

Re: Mno v našem kraji

Vzal jste mi poslední iluzi, jdu se oběsit...

mirda 10.6.2006 3:40

Re: ODS a pravice?

souhlas i můj názor

jeden volič 6.6.2006 16:45

ODS a pravice ?

;-(Je  vskutku otázkou koho u nás volit, máte-li názory směrované pravým směrem. ODS je jen takovým simulantem pravicové politiky a její lídři jsou stejně nechutní, jako u ČSSD. Rasantní zvýšení počtu hlasů pro strany typu KDU, či ED by pomohlo změnit politiku u nás k lepšímu. Snížilo by to alespoň potřebným způsobem samolibost jak ODS tak ČSSD.

clay 6.6.2006 14:17

té zodpovědnosti se nezbavíte a nezbaví vás jí ani d´Hondt

ten poškodil jen malé strany, které se dostaly přes 5% a na ta procenta jste se dívali dalekohledem.....

že nebudete mít potřebná procenta jste věděli velmi dobře a některé seriozní agentury vám odmítly dělat průzkumy, které měly prokazovat, že máte šanci.

KarelV. 6.6.2006 15:03

Re: té zodpovědnosti se nezbavíte a nezbaví vás jí ani d´Hondt

Vážená SNK-ED,

stačilo jedním pohledem zabloudit na Vaši kandidátku, kde na JM v ní figurovali docela vysoko pánové, kteří v městském zastupitelstvu již delší dobu nehorázně bez skrupulí vládnou v koalici s KSČM a ČSSD.

Dušan 6.6.2006 17:09

Re: Re: té zodpovědnosti se nezbavíte a nezbaví vás jí ani d´Hondt

Ano, toho jsem si také všiml a byl to jeden z důvodů, proč jsem raději překousl výhrady vůči ODS.

Jirka 6.6.2006 13:55

Perla!!

"Vydělají na tom komunisté a snad i SNK Evropští demokraté." Tou poslední větou jste opravdu zaperlil. To vás to jako štve anebo vám to vyhovuje??

kash 6.6.2006 12:43

souhlas jen částečně

Musím souhlasit s tím, že ODS se snaží mít "monopol na pravici" v této zemi. Nikdy nebyla moc vstřícná k menším stranám podobného vyznání bez ohledu na to, jestli je to strana parlamentní nebo strana jejíž preference pro vstup do dolní sněmovny zatím nestačí. Já sám jsem se ještě cca 2-3 týdny rozhodoval o své volbě. V úvahu připadala ODS, US-DEU a v neposlední řadě SNK-ED. US-DEU jsem volil v minulých volbách, nicméně pravděpodobnost stejné volby i letos byla čím dál tím menší především díky podivné kampani, která sice nebyla sprostá a neférová, ale spíš tak trochu mimo mísu. SNK byli pro mě v jednu chvíli docela favoritem, dokud jsem si neprohlédl jejich stránky a především "vtipné" video. Jak jsem řekl, ODS nejeví příliš zájmu o spolupráci s dalšími členy pravice, ale konkr. SNK-ED se ke spolupráci s ODS taky moc nehlásí. Současná situace mě štve, protože levice vesele dávno spolupracuje a pravicové strany varují ve svých kampaních před sebou navzájem. Pravice je příliš rozdrobená - to je problém této země.

clay 6.6.2006 14:21

Re: souhlas jen částečně

řekněte mi jeden jediný rozumný důvod, proč by měla silná pravicová strana podporovat jinou pidistranu, která je stálým potenciálním nebezpečím ztráty procent pro pravici. A že se jedná o každý hlas, jsme viděli letost dost názorně. Takdže "Děkujeme, táhněte!"

Hrubos 6.6.2006 19:35

Re: Re: souhlas jen částečně

tedy v čem vidíte, že ODS je tak silně pravicová ? Buď jste tak mladý, že nepamatujete pravicové skutky-neskutky ODS v 90. letech, a nebo jste jen zaslepený člen. Jinak personálně nevidím žádný rozdíl mezi ČSSD a ODS, je to jedna parta a stejná kvality lidí, a hodit hlas Burgemeisterovi, to by mi ruka upadla.

tom 6.6.2006 12:26

SNK ED

nějak jste v tom svém článku zapomněl,že vaše kampaň nebyla zaměřena proti komunistům a Paroubkovi,ale výhradně proti ODS.já si myslím,že je to jedem z důvodů vašeho propadu.Slušní lidé se tolik báli Paroubkova vládnutí za podpory komunistů,že třeba jen ze strachu volili ODS.Jak se ukázalo s Paroubkova projevu,který přednesl v době,kdy si myslel,že má 101 udělali dobře.Zkuste přemýšlet jestli to tak bylo nebo ne,ale z reakce lidí,kteří vás volili v minulých volbách v Praze mi to tak připadá.Je to smutné,protože KSČM a ČSSD proti sobě nejdou.Už dávno pochopily,že hádavost pravice je jejich výhra!

Josef B 6.6.2006 21:07

Re: SNK ED

O jakém strachu slušných lidí tady píšete? Je 8,4 mil. registrovaných voličů, ODS volilo pouze 1,94 mil. voličů. A ca 0,5 mil. ty ostatní. To znamená že 6ti mil. voličům stav Paroubkovo vlády vyhovoval, nebo s ním přímo souhlasí. Případně ČSSD považují za stejné demokraty, jako všechny, kteří se za ně považují, nebo si na ně hrají, po listopadu 1989. Prostudujte si počty na www.volby.cz. Zjistíte také s jakými lidmi sdílíte volební okrsek. A jestli tady dobře čtete komentáře, tak zjistíte, že o tutovém patu, nebo levicové 101,  jsem tady psal již v loňském roce. A potom následně několikrát. Nemusím ani říkat,  jak jsem byl titulován. Jinak souhlasím s tím, že hádavost pravice, nahrává levici v tom jsme zajedno. To říkal také Grebeníček.

Emil 6.6.2006 11:50

Důkaz

Teď pan Perlín ukázal, o co těm marginálním straničkám jde. Zkusit z té bídy vytřískat pro sebe co nejvíc. Samozřejmě stranička se stává jen prostředkem k usazení se v nějaké dobré pozici,samozřejmě je jedno s kým. Proto se fandí i syčákům a grázlům z minulosti i současnosti. Pěkně teplé místečko pro sebe, to je přeci lepší než starost o lidi.

hemry 6.6.2006 22:13

Re: Důkaz

Podle vašeho názoru:-/,nedělají menší strany nic jiného než strany toho velkého kalibru.

Pamětník I. 6.6.2006 11:14

2% trest

Radime,

ta jen 2% byl trest za neustavení připravované  středopravé volební alternativy. Která konkrétní navíc nekandidující osoba to zmařila je i tobě jasné. Takhle po odečtení 20% zarytých nevoličů, při volbách chybělo cca 10-12% nevoličů ODS i ČSSD. Se znalostí předvolebních průzkumů měl každý nelevicový nevolič ODS volit jako já s chladným neideologickým kalkulem KDU-ČSL neb bylo zřejmé, že avisovaný koaliční partner ODS slábne. Měli tak učinit i uvážliví členové ED, i když to bylo k neskousnutí - nepřesvědčil jsem o tom ani vlastní děti.

Xaver X.X. 6.6.2006 10:40

Jó, v nouzi i zelenej terorista dobrej.

A černoprdelník taky. To nikoho nenapadlo obejít se zajímavou nabídkou praviicové a pravostředé strany PŘED VOLBAMI? Ale to by asi vrozená ješitnost a sebestřednost některých, hlavně již poněkolikáté NEÚSPĚŠNÝCH, krajských lídrů nedovolila. To se to pak socanům na Moravě vyhrává...

vejir 6.6.2006 9:42

omyl ODS

I když patřím k voličům ODS vůbec se nedomnívám, že v patové situaci, ve které se ocitáme po volbách pravidleně, je řešením většinový systém. Opak je pravdou. Tato země je většinově pravicová, což se vždy potvrzuje u vysoké volební účasti, ne každý však je ochoten volit stále recyklovanou ODS.

bp 6.6.2006 10:20

Re: omyl ODS

"Tato země je většinově pravicová"??? Asi doopravdy existují paralelní světy!

Xaver X.X. 6.6.2006 10:42

Bohužel, zelení nejsou pravicová strana.

Je mi líto, ale je to tak. Ta poznámka o recyklované ODS je velmi výstižná a zde je podle mě podstata problému.

Rolen 6.6.2006 13:48

Re: omyl ODS

Pravice: ODS

Střed: KDU-ČSL

Levice: KSČM, ČSSD, SZ

 

Takže, skutečně je většina obyvatel pravicová? Možná podle Mladé Fronty DNES.

Stredocech 6.6.2006 9:40

Ano, tu vinu ED nikdo neodpáře

Je to trucpodnik bývalých členů ODS.

Samozřejmě, pokud by je podpořila média, tak jako podporovala Zelené, možná byli v parlamentu místo nich. Jenže podpora zelených médii je jev velice dlouhodobý a rozhodně nezačal letos.