5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
pepa 6.6.2006 6:41

Re: Jeden komentar z D-FENSe

Volby dopadly pro ODS ideálně - teď mohou svým voličům dokázat jak zásadově stojí za svým volebním programem.

- pokud ANO a chtějí přinést avizované změny, půjdou do nových voleb, a i já jako volič SNK-ED jim dám svůj hlas

- pokud NE, dohodnou se (jak je tradicí) a svým věrným vysvětlí, že to jinak nešlo ;-D  

pefben 6.6.2006 10:25

Re: Re: Jeden komentar z D-FENSe

Souhlas.

mike 6.6.2006 2:00

Nevycital bych to EDum

Ti jen bojuji o sve misto na slunci, stejne jako ostatni male strany. Nebo treba jen o ten volebni prispevek, i to je legitimni.

Vitezi celostatniho testu inteligence se ovsem stali jejich volici. Bylo predem jasne, o co v letosnich volbach jde a podle volebnich vysledku to vetsina lidi pochopila a volila podle svych zajmu pravici nebo levici. Predpokadam, ze rekordni vysledek ODS maji "na svedomi" lide, ktere vydesil Puchejr natolik, ze se pridali ke stabilnimu volicskemu jadru a volili proti sockomousum. EDove se prezentuji jako mirne pravicova strana a ve vypjate predvolebni atmosfere nebylo tezke odhadnout, ze se do parlamentu nedostanou. Presto se naslo pres 2% volicu, kteri nevahali jit k volbam a svuj hlas pro pravici hodit do kanalu. Co takhle priste prekonat sve animozity a pouzit mozek?

Samozrejme, pokud bylo cilem prispet sve oblibene strane stokorounou, vysledku bylo dosazeno. Nebylo by ale jednodussi jim to rovnou poslat?

PRASÍ DENT 6.6.2006 7:40

Re: Nevycital bych to EDum

 Autor se blíží k pravdě....Pseudopravivé ODS , která není schopná sebereflexe, namísto setrvalé MOBILISACE a účelových křiváren se dá uvěřit jen těžko....Mnozí s těch, kteří je volili i tak skřípali chrupem ostošest....Jen to vedení už je většinou jedna  HRŮZA....

TOM 6.6.2006 8:12

Re: Nevycital bych to EDum

A vy považujete ODS za pravicovou?

JiriF 6.6.2006 13:31

Re: Re: Nevycital bych to EDum

Při vší úctě, víte snad o nějaké pravicovější straně, která má šanci proniknout do PS PČR ?

mak 6.6.2006 1:03

proc vznikli ED? protoze Kasl a Zielenec se nechteli dohodnout s Klausem

stejne jako US, nenabizeli nic jinyho nez ODS. Sanci dostat se do parlamentu jste nemeli zadnou a tak se vase 2% rozdelila i levici. Pomohli jste paroubkovi, stejne jako ostatni male strany s exotickyma slibama. Ty strany jsou stranami jednoho muze/zeny, co jsou predsedy.

Jirka 6.6.2006 0:53

Jde vám jen o státní příspěvěk

Víš to ty i já. Tak tu nemaskuj. Pánové jste horší než ti bolševici. Kdyby jste včas odstoupili z voleb, jak jste byli žádáni mnohými účastníky diskuzí,  ODS by už měla většinu. Ale vám šlo o těch pár smutnejch milionů. Vzpomeň si na to, až tě rudí skřípnou. Z chamtivosti jste to pravici prohráli.

Josef B 6.6.2006 21:22

Re: Jde vám jen o státní příspěvěk

Vždyť to je přesně to pravicové. Občane, postarej se sám o sebe. Tady jste jasně viděli, že peníze leží opravdu na chodníku, jen se pro ně umět ohnout. Vždy se najde hlupák, který vám v dobré víře pomůže. V tomto případě volič. Kolik bylo nových, levicově zaměřených stran????? Šesti milionům registrovaných voličů, vyhovuje levice. Jinak by pro to něco dělali.  A přestaňte už organizovat přihlouplé sešlosti u sochy muže, který by vám za toto nechal usekat okamžitě hlavy, bez jakéhokoliv soudu.

Jana 6.6.2006 0:49

Nevymlouvejte se na volebni system

Na ten doplatili lidovci a zeleni; vy byste se do parlamentu nedostali tak jako tak.

Jaka 6.6.2006 3:03

Kde berete tu jistotu? Ten vzlet zelených byl jen tak, sám od sebe?

vy za ním nevidíte ty pletichy? Tak trošku natahujte uši, abyste poznala, kdo tady dělá nejvíc podpásovek. Kdo se tu snaží znovu a znovu o nepolitickou politiku, kdo tu bezmezně věří,že se tam prosadí jednání stylem pravda a láska. Kdo nechce uvěřit, že volby i politika je prostě soutěž.

Ladislav N. 6.6.2006 0:35

SNK Evropští demokraté NEJSOU PRAVICOVÁ STRANA

Alespoň jsem to nikde z materiálů, které mi před volbami proběhly před očima, nevyčetl. SNK Evropští demokraté se "profilovali" jako neslaná-nemastná strana "pro všechny", bez jasných programových zásad. Proto je taky dost těžké vás obviňovat, že jste odčerpali hlasy pravicové části spektra. Vždy se najde pár tisíc lidí, kteří budou volit sebenesmyslnější partaj ze dvaceti v nabídce, ačkoli soudnému člověku musí být jasné, že svůj hlas tím "hodí do kanálu"...

Jirka 6.6.2006 0:56

Re: SNK Evropští demokraté NEJSOU PRAVICOVÁ STRANA

Ne tak docela, ten "kanál" těm pár chlápkům vynese slušné prachy. Nelze se na ně nezlobit.

Vlali 6.6.2006 8:02

Re: SNK Evropští demokraté NEJSOU PRAVICOVÁ STRANA

Já je tedy nevolil, ale jsou mi bližší než modrokomunistická OdS. Pravice (aspoň tak jak ji chápu já) je podpora individuálních schopností. Mně osobně připadá OdS jako spíše taková parta "podnikatelů" na státním. A to co předvedla v rámci předvolebních slibů mě upřímně řečeno vyděsilo.

TOM 6.6.2006 8:09

Re: Re: SNK Evropští demokraté NEJSOU PRAVICOVÁ STRANA

ZCELA moje slova!

JanK 6.6.2006 0:18

Nejsem volič "pravice"

Volil jsem SNK-ED. Kdybych nemohl volit je, určitě bych nevolil ODS. Zřejmě bych volil ČSSD, což asi v případě předčasných voleb učiním. Domněnka ODS, že hlasy pro "malé" strany byly automaticky hlasem pro "pravici", je poněkud pošetilá.

raptor 6.6.2006 0:27

To jste pana Perlína

právě nepotěšil. ;-)

mak 6.6.2006 1:05

to musi byt Kasl i Zielenec rad, ze ma takoveto kadry, co umistuji ED na levici

ale jinak jsi spatnej provokater, soudruhu.

Semiramis 6.6.2006 7:38

Re: Nejsem volič "pravice"

Pane, máte to trochu popletené. Když nejste volič pravice, tak proč jste volil SNK-ED? Nebo je to podle vás snad levicová strana? To pánům Zielencovi a Kaslovi radši ani neříkejte! 

jonáš 6.6.2006 13:17

Re: Re: Nejsem volič "pravice"

To si představte, že někteří ještě mají ruce obě; a můžou si svobodně vybrat, kterou si tu urnu vytřou. Překvápko, co ?8-o

MS 6.6.2006 15:07

Re: Nejsem volič "pravice"

Pod toto se podepisuji. Pro ostatní, proč myslíte že slovo pravice je v uvozovkách. Vážně si myslíte, že ODS je pravicová strana?

brejžek 7.6.2006 10:09

Re: Re: Nejsem volič "pravice"

Pane, vy máte pravdu, ODS je popuslistická pseudopravice, viz tzv. smlouvu přd volbami. Navíc v ní mají důležité postavení lidé jako Tlustý neboi´Langer, kteří odradili od hlasu pro ODS například mne. ČSSD nevolím, Zelené taky ne, věřící nejsem, Kalousek se mi nelíbí... Čili SNK-ED. No a tak to dopadlo, jak to dopadlo.(Y)