3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

NAPĚTÍ: Aktivistický teror v Praze a celé Evropě

V minulých dnech pražští řidiči pocítili blokování pražské magistrály klimatickými radikály požadující zavedení rychlostního limitu 30 km/hod. v celém městě. Nebylo to samozřejmě poprvé. Mainstreamové servery tyto radikály prezentovaly jako „aktivisty“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Lyčka 18.3.2023 16:25

Samozřejmě

D. Havránek 16.3.2023 17:58

Bohužel pravdivě popsáno....:-(

M. Boháček 16.3.2023 11:15

A šílenci pokračují dále. O tom, že se v Bruselu totálně zbláznili, nelze již pochybovat. Po zákazu prodeje spalovacích motorů, respektive aut vybavenými tímto pohonem, balancováním na špičce nože s emisní normou Euro 7, přišli s geniálním nápadem snížit energetickou náročnost evropských budov. Nová směrnice by se dotknula 80% staveb v Evropské unii. Představa, jak je polystyrénem zateplován Pražský hrad, je úsměvná. Blázni v Bruselu stabilně vymýšlí hlouposti. Šílenství v podobě Green Dealu bude mít další oběti. Majitelé nemovitostí budou zatlačeni do kouta. Obložení domů izolací, výměna oken a dveří, solární panely na střechu, ucpat komíny a vyhodit kamna, zlikvidovat plynové kotle, co dál ještě vymyslí. Spočítal to někdo? Zamyslel se nad bílým plastem rozfoukaným do přírody při instalaci izolací, a poté i při bourání těchto staveb? Chcete snad všichni bydlet v domech dušených umělou hmotou neumožňující stavbě dýchat? A opravdu je planeta na tom tak špatně, jak se nám snaží vnutit zelené mozky evropských liberálů?.

https://cz24.news/jindrich-kulhavy-a-silenci-pokracuji-dale/

J. Jurax 16.3.2023 2:39

UI je umělá inteligence česky a slovensky ... AI anglicky ... v jiných jazycích to neumím ... ;-)

Z. Koutecký 16.3.2023 1:15

Pokud jde o zelené šílence má pan Troška v podstatě pravdu. Ovšem, bude-li aut přibývat na silnicích současným tempem, stojí asi také za to, zamyslet se, při pohledu na kilometrové dopravní zácpy, jak to asi bude vypadat na silnicích v roce 2035.

P. Brich 15.3.2023 23:09

Pro začátek nakopat (_!_);-)

P. Brich 15.3.2023 23:08

30km/hod je správné. To donutí auta setrvat na daném úseku 2x delší dobu, čili budou vypouštět nejméně 2x více výfukových plynů, tudíž aby byla planeta zachráněna, je nutné spalovací motory zakázat!!;-€EU;-O

R. Holub 15.3.2023 23:00

Co je UI? Je tech akronymu (asi 40 pro UI) tolik ze si je nemuzu zapamatovat.

J. Majzlík 15.3.2023 22:50

Nechtěl byste je ve své dobrotě posílat uplatnit jejich nezadatelné shromažďovací právo rovnou do Ruzyně či na Mírov nebo na Bory?

J. Majzlík 15.3.2023 22:44

Taky si nemyslím, že jsou orgány EU řízeny z Moskvy, ale co naplat, ono to tak z pohledu občana ČR vypadá. Pro někoho by tahle přiboudlina mohla sloužit jako vysvětlení pro gradující krizi nebo alibistická obhajoba sebe sama před sebou.

J. Majzlík 15.3.2023 22:32

R^

J. Majzlík 15.3.2023 22:29

Pomalu, ale jistě se prokousám ke stejnému názoru.

P. Sura 15.3.2023 21:47

Asi jsem ten příspěvek, na který jsem reagoval, blbě pochopil....;-(

T. Hraj 15.3.2023 21:44

Ani 99% procent by asi nemělo šanci něco zlomit. Ale aspoň by bylo koho volit. Ano 10-20 je zoufale málo. Sotva slyšet.

P. Diviš 15.3.2023 21:23

Najít nestačí. Co potom?

M. Jindřich 15.3.2023 20:52

Přiznejme si: dělají to jen proto, že je to živí. Najdeme toho, kdo jim to platí a máme je.

J. Lukavsky 15.3.2023 18:58

"Z fyzikálních důvodů je nemožné perpetum mobile" Ani když to odhlasuje Parlament EU? To bychom se na to podívali! J.L. end

V. Kučer 15.3.2023 18:24

SPD chce vystoupit z NATO.

O. Kaucký 15.3.2023 18:19

Máte pravdu. Šlapací letadlo už překonalo Lamanšský průliv, Vikingové si na cestě do Ameriky vystačili s plachtou a vesly, šlapací limuzína to by byla úplná brnkačka. Jen bych chtěl vidět to ochotu politiků k výletům po světě.

V. Chrastina 15.3.2023 18:09

R^!!

V. Chrastina 15.3.2023 17:57

Z jakých důvodů? Že by kvůli prosazování referenda, anebo kvůli požedavku odvolatelnosti asociálních poliiků? Ten kdo rozumně uvažuje, bude tento postoj SPD pokládat za rozumný. Tož tak!!

M. Pivoda 15.3.2023 17:18

Doc. Karel Šebesta je také stydlivý demokrat. A právě proto se zde představuje jako Prokop Diviš.

M. Pivoda 15.3.2023 17:16

"kapku" a "trošku" jsou synonyma.

Wikipedie říká: Synonyma, též slova souznačná, jsou slova nebo slovní spojení se vzájemně stejným nebo podobným významem, která lze za určitých okolností zaměňovat. Dodávají jazyku bohatství, umožňují jemné odstínění významů v závislosti na kontextovém a stylistickém zabarvení.

Z. Lapil 15.3.2023 17:11

Parkovací stání má rozměr 2,5x5,0 m, dimenzováno, nepletu-li se, na 250kg/m2 (krát nějaké koeficienty a vodorovná zatížení od brzdění a tak; tady to začíná být složitější).

Celkem je to tedy 3125 kg/automobil.

Z. Lapil 15.3.2023 17:01

Zrovna dnes byl na ČRo Plus dvojrozhovor, Pro a proti se to dlouhodobě jmenuje. Byli tam dva - nějaký pražský radní a expert Mirovský.

Celkem se shodli na tom, že řeč je o rezidenčních čtvrtích (vily; centrum na způsob Vinohrad), tranzitu by se to netýkalo. Krutě se neshodli na tom, co všechno je tranzit.

K poslechu i k přečtení zde: https://plus.rozhlas.cz/plosne-zavest-tricitku-po-praze-doprava-se-zhroutila-tvrdi-zastupitel-byla-8951127

P. Diviš 15.3.2023 16:33

Z fyzikálních důvodů je nemožné perpetum mobile i zelené fantasmagorie.

P. Diviš 15.3.2023 16:31

Tak nedokonalá, že základní ekonomické znalosti, přístupné každému, považuje za nějakou vědu.

P. Diviš 15.3.2023 16:29

A co postihy agresivních cyklistů a chodců?

Nestačilo by prostě postihy agresivních?

J. Rechnovský 15.3.2023 15:21

Jsem cyklista, ekofil a nespokojený řidič. Jsem pro prisne postihy řidičů, kteří agresivne ohrozuji chodce a cyklisty. Zaroven odmitam předražené cyklostezky a zcela odmítám snížení rychlosti ve městech.

J. Jurax 15.3.2023 15:07

Inu, být Putinem či Tengem, nešetřím prostředky na podporu bruselských zelených magorů. Podporovat sebevražednou zelenou blbost u svého soka je jednoznačně vítězná strategie.