4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

MINULOST: Hitler a Stalin

Petr se mnou sloužil na vojně v půlce osmdesátých let v Prachaticích. Žil někde u Plzně, rozuměli si a často si povídali. Jednou mně překvapil, když řekl, že ti hnusní komunisté ublížili jeho rodině víc než nacisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Písařík 7.12.2022 9:53

Dostali zpátky? V jakém stavu? Pokud vím, technického zařízení se restituce netýkaly.

P. Brecík 7.12.2022 9:38

To je to známé - nepřesně. Napřed vzali komunisty, potom židy, potom "jiné 4%" potom křesťany a když přišli pro mne, nezbyl nikdo, kdo by se mne zastal . realita :-(

P. Brecík 7.12.2022 9:36

R^R^R^

J. Rybník 7.12.2022 9:35

Vy jste úplně mimo. Jednak nechápete napsaný text, druhak jste zaslepen se do mě navážet. Tak aby to pochopil i blb vašeho kalibru, dnes ty hospody nekrachují kvůli kovidu, nýbrž neutáhnou energie. A děje se tak pod taktovkou ODS!! A co tady ta mafie zlodějská dělala od převratu, to si ještě dost lidí pamatuje. Smysl restitucí vám objasňovat nebudu, šlo by o házení perel.

P. Brecík 7.12.2022 9:33

To nic není. Teď v Holandsku kradou noví stalinisté lidem farmy. V počtu 3.000, zatím.!! Za podpory celé EU a Fialy speciálně. Když teď řídí to EU. Na místech farem postaví ubytovny pro příchozí čmoudy - naše příští vrahy. To je myslím vrchol. Kam se AH i JVS na to hrabou. To by nevymysleli ;-(

M. Grundmann 7.12.2022 9:28

Komunisté připravili lidi, kteří měli privilegované postavení, o jejich privilegia a výhody dali jiným. Je logické, že takto postižení lidé nadávali mnohem více než ti, kteří žádná privilegia dříve neměli a ztratili mnohem méně nebo dokonce komunismem i získali. Neštěstí jednoho je často štěstím druhého.

Němci chtěli zatočit s většinou Čechů. To nebylo jenom nějaké přerozdělování sociálního postavení mezi Čechy, ale konec většiny Čechů.

J. Vrabec 7.12.2022 9:25

ARTE: Deutsch-französischer Kultursender ..

H. Lukešová 7.12.2022 9:25

Skutečně? Když si někdo nevšímal nacistů, tak ti ho nechali v klidu? Ano, zajisté, jen člověk nesměl být Žid, Rom, homosexuál či tělesně a duševně postižený.

Nemyslím si, že by Židé, Romové, homosexuálové a tělesně a duševně postižení s panem Petrem souhlasili. V nacistických koncentračních a vyhlazovacích táborech byly povražděny miliony lidí a zlehčovat nacistické válečné zločiny je hodně přes čáru.

J. Vrabec 7.12.2022 9:22

Nechte se přejmenovat :-) Doporučuji Rus !!

J. Brei 7.12.2022 9:19

Ad šoa (nikoli „holocaust“, nechápu, proč nemůžete používat židovské pojmenování tohohle německého zvěrstva): Ano, já si to připomínání německých zvěrstev rozhodně vzít nenechám (ačkoli mám sám i německé a rakouské předky), i když chápu, že by si někteří lidé v Německu přáli, aby se o jejich zvěrstvech už nemluvilo.

Ad ARTE: Vy snad skutečně nedokážete nic jiného, než uvádět lži a polopravdy. Možná ještě tak obhajovat prasárny typu tahání vlajky z vagíny. Pro Vás v němčině:

Arte (Eigenschreibweise ARTE oder arte; Abkürzung für französisch Association Relative à la Télévision Européenne „Zusammenschluss bezüglich des europäischen Fernsehens“) ist ein öffentlich-rechtlicher Rundfunkveranstalter mit Hauptsitz im französischen Straßburg. Er wird in deutsch-französischer Kooperation von den beiden Mitgliedern Arte Deutschland in Baden-Baden und Arte France in Issy-les-Moulineaux bei Paris betrieben und ist als europäische wirtschaftliche Interessenvereinigung[4] (EWIV) organisiert. Der Sender wurde 1991 durch einen Staatsvertrag vom 2. Oktober 1990 zwischen der Französischen Republik und den damaligen zehn westdeutschen Ländern und West-Berlin gegründet[5] und ging am 30. Mai 1992 auf Sendung. (Wikipedie)

Jde tedy o francouzsko-německý veřejnoprávní kanál. Nikoli o francouzský.

Tento zelený, muslimům stranící, protiizraelský kanál sleduji každý večer. Především Arte-Info (zprávy od 19:20 v německém vysílání). Ale i dokumenty. Některé jsou kvalitní, jiné jsou čistou propagandou. Sleduji ho proto, že vaši levicoví kamarádi na něm o sobě často řeknou i věci, které se jinde nepublikují.

Ad Slánský: Ano, i v Čechách se najdou antisemité. To nikdo nepopírá. Nicméně pro Slánského žádnou slzu neroním. Pokud se vraždí komunisti mezi sebou, nezajímá mne to. Kdyby vyhrála Slánského klika, tak by visel Gottwald. Slzu bych také neronil. Jeden za 18 a druhý bez dvou za dvacet. Ale chápu, že se Vám to hodí k plivání na Čechy.

J. Vrabec 7.12.2022 9:15

Co za hovadina. Možná vy by jste nebyl a komunisti, ale nijak jinak moc změn. V právo se jezdí a druhá úřední řeč by byla němčina.

J. Ptáček 7.12.2022 9:12

1. Zkušenosti z minulé války ukázaly, že největší oběti přinesl lid Sovětského svazu a Německa, a že jsou to právě tyto dva národy, které jsou schopny zásadních akcí světového významu. J. V. Stalin dne 13. 10. 1949 v telegramu prezidentu NDR Wilhelmu Pieckovi

2. Společně s Němci bychom bývali neporazitelní.

Světlana, dcera J. V. Stalina cituje svého otce

R. Meišner 7.12.2022 9:00

nevím co tím chtěl autor říci? zato lze s jistotou tvrdit, že kdyby válku vyhráli Němci, autor by zde nebyl a nic by svobodně nepsal. --takže nakonec má ten celý příběh s Petrem dobrý konec. je to tak? 8-o

P. Lenc 7.12.2022 9:00

;-(

R. Toman 7.12.2022 8:56

Ano, proč bychom si měli nechat holocaust vzít. Arméni si také nenechají vzít tureckou genocidu, Ukrajinci stalinský hladomor, i v Německu byl nyní uznán za genocidu a basta !!!! Jinak Slánský byl občanem ČSR, ale nebyl příslušník českého národa, národností byl Žid.

K. Křivan 7.12.2022 8:50

Hitler a Stalin byli konkurenti. Proto ten boj.

I. Jouza 7.12.2022 8:39

Svoji "WELLIKOST" a právo na respekt sama sebe doma i v zahraničí si náš národ prokáže nastávajícími volbami. Hrůzou je, že i po dvou odstrašujících termínech součastného parazitujícího lháře, hulváta a kolečkového invalidy atd., je možné, že posun bude jen Z BLÁTA DO LOUŽE !!!!!!V takovém případě řícI HANBA je směšné.......Rv

F. Navrátil 7.12.2022 8:24

Pan Ziegler nám nevypráví příběh svého přítele, ale prezentuje svůj pohled na historii. Pro něho je momentální vlastnictví hospody důležitější než německý projekt "konečného řešení české otázky" v intencích Heydrichova výroku:"Tento prostor je s definitivní platností německý a Čech tu nemá koneckonců co pohledávat!" Třetina českého národa měla být poněmčena, třetina zlikvidována a třetina zapojena do práce v Říši a zbavena možnosti se rozmnožovat. Kam by asi patřil pan Ziegler?

M. Kanda 7.12.2022 8:13

Typický názor hloupého člověka. Pane, vy si neuvědomujete, že původní okradení majitelé jsou už dávno po smrti? Vy si neuvědomujete, že těch 40 let ponižování není možné odčinit?

Jinak, ani mě se nelíbí že kvůli covifdovým restrikcím zkrachovaly stovky hospod. To však nevyčítejte autorovi, ale gaunerovi, který ta mnohdy protizákonná opatření vyhlásil a prosazoval.

J. Rybník 7.12.2022 8:02

Nějak se mi nechce věřit, že by v tak malé zemičce, jakou je ČR, nedokázal autor vygůglit, zda Petr dostal hospodu zpět, případně, z jižních Čech není do těch západních tak daleko a jel se přesvědčit, jak mu to jde za současných kindrmanažerů. Předpokládám, že kamarád hospodu získal v restituci zpět. Spíš si pisatel koupil nové kopačky a teď předvádí, jaké pumelice v nich směrem na východ umí kopnout. Jo, a za výlet by to k Petrovi určitě stálo, aby se ódéesák přesvědčil, jaké podmínky mu byly k podnikání umožněny, proč ve stovkách krachují hospody vůkol a jakou spoušť po jejich zlodějské soldatesce zůstala.

K. A. 7.12.2022 7:57

Ano, je to úhel pohledu. Akorát nevím, co tím chtěl autor říci. Zabavení majetku byla pro řadu lidí osobní tragédie, s níž se bylo těžko vyrovnávat. Jenže Hitler chtěl český národ vyhladit, resp. z těch méně inteligentních udělat nějaké otroky na Sibiři, jenom to jaksi nestihl mj. i kvůli tomu horšímu Stalinovi (resp. sovětským vojákům, Stalinovy osobní zásluhy jsou sporné).

M. Pivoda 7.12.2022 7:47

Hospodské srovnání nesrovnatelně závažnějšího problému. Jde to ale v souladu s redakcí Neviditelného psa.

Mám pouze jeden sarkastický komentář k následné citaci jedné věty z článku "... My si hleděli kšeftu, nás politika nezajímala. ..." Komentář: Nevšímali si, ale ta politika je nakonec dohnala.

T. Diblík 7.12.2022 7:42

Když jsme u zametání před vlastním prahem mohli by Francouzi natočit dokument o tom proč Židé dnes prchají z Francie. Taky by si mohli připomenout, že už před sto lety vychovali Pol Pota, Čou En-Laje, a spoustu dalších, kteří přivedli do neštěstí celé národy.

Naprosto nemám pocit, že by mezi Čechy bujel antisemitismus. Těch pár lumpů mezi námi se zpravidla inspiruje německým nacionálním socialismem.

Pokud jde o Slánského a spol. a celu tu komunistickou bandu, je třeba si uvědomit, že ve vražedných bojích mezi sebou používali jakoukoli taktickou zbraň, včetně původu. Každý, kdo vystudoval v Československu v sedmdesátých letech by si mohl pamatovat, že komunista nemá národnost, ale Internacionálu. Nějak se mi zdá, že nejen to mají společné se současnými pokrokáři.

A. Renjascu 7.12.2022 7:35

To snad ani nemá cenu komentovat. Pan Ziegler je tak plný nenávisti ke všemu ruskému, že je kvůli tomu ochoten i adorovat nacismus.

F. De Winter 7.12.2022 7:25

Pamětníci už vymřeli, je tedy čas na přepisování dějin. A tak různí popírači holokaustu vylézají z děr. Židovský holokaust byl proveden, český holokaust byl připraven a nebyl uskutečněn jen proto, že to Němci nestihli. Je mi na zvracení ze zmetků, kteří relativizují zavraždění 360 tisíc našich spoluobčanů.

A nevím, jestli je Ziegler opravdu tak hloupý nebo vědomě lže, když vykládá, že u nás Rusové někomu ve 45. brali nějaké hospody.

V. Němec 7.12.2022 6:02

Mnoho, mnoho lidí si Němců nevšímalo, ale skončilo v plynu. Můj prastrýc vybíral od kolegů v železárnách pár peněz pro manželky těch, kteří si Němců všímali, a proto byli zavření, takže skončil pod sekerou.

Pravda, ti, co poslušně vyráběli zbraně, střelivo, výstroj...měli i rekreaci.

Heil...třeba Bandera, nenávistný Zieglere.

H. Rybnická 7.12.2022 2:01

..vystoupili...

H. Rybnická 7.12.2022 2:01

Jo ale pane autore my jsme prostě zvyklí ukazovat ukazováčkem na Holocaust a to si nenecháme vzít a basta!!!!!!!!!

Právě dnes, vlastně už včera, tedy asi před dvěma hodinami vysílal ARTE (je to francouzský televizní kanál) pořad o Slánském. Zřejmě se našly v roce 2018 někde filmové a dokumentární záznamy, dokonce i složky státní bezpečnosti ve kterých byly soukromé filmy a fotografie, v pořadu vystopily také potomci několika těch odsouzených.

Přála bych si, aby se tento pořad vysílal častěji a byl dostupný .Slušný, opakuji slušný příslušník českého národa by už nikdy nedokázal vztyčit ukazováček na "Němce" a jejich pronásledování židovské etnicity. Zamést před vlastními dveřmi se tomu říká. .