26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

MIGRACE: Proč chci diskriminovat

Tak dlouho jsem sliboval článek o tom, proč nepřijímat právě muslimské migranty, až se debata kamsi posunula kvůli vyhrocenému sporu, zda přijmout či nepřijmout padesát syrských sirotků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Rehulka 5.10.2018 14:28

Zdravím pane Drápale,

rád čtu Vaše články a často se v duchu stydím, že nejsem pořádný křestan jako Vy, ale jenom vlažný, hříšný a tvrdý.

Ale tentokrát s Vámi nesouhlasím, jistě znáte tu holandskou pověst, jak chlapeček, který vidě nebezpečnou dírku v nizozemské hrázi ji ucpal vlastním prstem ! Tak ted mi připadá, že Vý, slušný chlap, svým prstem v hrázi Visegrad 4, tu dírku děláte a to mě mrzí !

K. Machala 5.10.2018 19:16

Re: Zdravím pane Drápale,

Souhlas. Navíc není důvod strhávat mediální pozornost přednostně na syrské sirotky muslimské, a nevěnovat přitom vůbec žádnou pozornost těm ukrajinským. I tam je válka, i tam umírají tátové. Toto zaměření na Sýrii je umělé, nepochází zřejmě z hlavy paní Šojdrové, a nejspíš souvisí s číslem 50 ("co by vám to udělalo, vzít 50 uprchlíků), které vyslovila Merkelová při návštěvě Babiše. Je to celé velmi nenáhodné, řízená mediální pozornost na to, co chtějí vládnoucí EUelity na základě nikdy demokraticky nepřijatých "hodnot" o masové imigraci (možná i korupce z prostředí islámských islamizátorů mimo EU).

J. Ptáček 5.10.2018 10:15

Diskriminace jako pud sebezáchovy

Islámský časopis "Dábiq napsal 31. července 2016 v článku "Zlomte kříž": V první řadě a ze všeho nejvíc vás nenávidíme proto, že jste bezvěrci. Odmítáte jedinost Alláha. Ať už si to uvědomujete, nebo ne, tím, že po jeho bok stavíte jiné bohy, rouháte se. Tím, že tvrdíte, že měl syna Ježíše, šíříte pomluvy o jeho následovnících. Ani v případě, že nás přestanete bombardovat, věznit, mučit, urážet a uzurpovat naše země, nepřestaneme vás nenávidět. Hlavní důvod naší nenávisti nezmizí, dokud nepřijmete islám.

Takže, ač nevěřící tradičnímu podání křesťanství, chci diskriminaci.

Důvod primitivní: Pud sebezáchovy

J. Jurax 5.10.2018 13:02

A co kdyby tohle v obráceném gardu - tedy protiislámském -napsal napsal nějaký evropský časopis, ani by nemusel být křesťanský? Spalte korán a zavrhněte modloslužebníka Mohameda i s jeho falešným bohem? A muslimy, pokud nezavrhnou nenáviděti budeme, dokud se nepřiplazí ke kříži a pokorně nepřijmou víru pravou, tedy skutečně pravou, křesťanskou - co by následovalo?

Po evropských městech by táhli ječící moslemíni, hořela by auta, případně velvyslanectví a synagogy, protože za to můžou židi, kostely, nějakého kněze by semtam podřezali, v muslimských zemích by bylo povražděno něco tam dosud přežívajících křesťanů a reichskanzlerin Merkel by opakovala, že islám do Německa patří a že nepřipustí pronásledování muslimů neonacistickými bojůvkami.

J. Ptáček 5.10.2018 13:56

Re:

Až to někoho z křesťanů napadne, odpovím. Zatím to napadlo jen uctívače koránu z citovaného časopisu, tak je předčasné dopředu mudrovat. Ani v případě vraha a oběti se neptáme, co by bylo kdyby vrah byl obětí a naopak. Ale fantazii máte, to se vám musí nechat.

J. Jurax 5.10.2018 14:59

No, mně šlo spíš o to, že onen článek prošel bez povšimnutí, evropská, ano i křesťanská média jej přešla.

Stejně by se to ani zveřejnit moc nesmělo, aby se lid nemuslimský nedozvěděl a případně neprozřel. A muslimy v tomhle školí v mešitách.

J. Ptáček 5.10.2018 18:35

Re:

Máte, bohužel, stoprocentní pravdu. Rozumné argumenty mně došly.

J. Mach 6.10.2018 9:41

Re: J.Jurax

Moc dobře napsané. Jenže je to marný, je to marný, je to marný. Dokud budou (nejen) v Bruselu sedět na vlivných postech lidi typu Junckera, Merkelové a podobných "demokratů", půjde postupně celá evropská civilizace do kytek. Už jsem dost starý a snad se toho nedožiju. Co ale naše děti, vnoučata...????

J. Dvořák 5.10.2018 10:07

Autor je nenapravitelný

Sám přiznává účast v projektu, kdy k nám byly organizovaně přijaty křesťanské rodiny z Iráku a Sýrie. Což dopadlo nedobře. Neboť ani křesťané pronásledovaní a vraždění ve své domovině neshledali naši zem za příhodnou k životu. (Nebo to byl špatný inividuální výběr?) Jak by to pak mohlo dopadnou s muslimy libovolného věku. Tvrzení, že dítě do určitého věku není muslimem je hloupost, protože podle šarií je muslim muslimem od narození. A ostatní muslimové se o něj musí postarat. Tím pádem by přijetí muslimčat do naší společnosti chápali buď jako nepřátelský akt (křesťanskou misii) nebo jako záminku požadovat pro muslimy takto přijaté, a ty ostatní u nás žijící, ústupky (nároky) plynoucí z šaríi.

A. Alda 5.10.2018 9:56

Ano. Nelze nesouhlasit.

Muslimové jsou jako jezinky: jen dva prstíčky strčíme, jen co se ohřejeme, hned zase půjdeme... My ale nikde žádného jelena se zlatými parohy na doslech nemáme.

T. Hraj 5.10.2018 9:49

Extrémista

Podobných názorů čteme mnoho. Ale hodnota tohoto článku spočívá v tom, že za jeho obsahem, který bývá v dnešní době politicko mediálním EUmainstreamem bez váhání označen za extrémní, stojí člověk, kterého za extrémistu lze označit jen opravdu velmi těžko.

F. Svoboda 5.10.2018 9:36

Zbytečný článek.

!!!

M. Prokop 5.10.2018 9:45

Re: Zbytečný článek.

Ne tak docela.

Protože nejsem takový optimista, abych si myslel, že napsané už všichni vědí a souhlasí s tím.

J. Anděl 5.10.2018 22:36

Re: Zbytečný článek.

Tady dokonce nejde o to "vědět". Podle postoje to různí čtenáři stejně chápou různě, budou si z článku brát a berou různé části: propaguje 50 sirotků, říká, že islám je špatný, otravuje s nezajímavými africkými křesťany, či třebas uráží Sovětský svaz...

Mně v tomhle článku přijde klíčové: ano, domnívám se, že spousta, ne-li většina muslimů jsou mírumilovní, to mi však nebrání v rozhodnutí, u kterého jsem si vědom, že je diskriminační.

Což já považuju za zralé vyjádření (a přiznání se k) názoru v opozici k mnoha různým ideologickým výkřikům "zleva i zprava".

T. Hraj 5.10.2018 9:50

Re: Zbytečný článek.

???

M. Valenta 5.10.2018 9:31

Diskuzní příspěvky z jednoho pytle.

Až si autor pročte reakce na jeho článek, možná si řekne: "Proč jsem se na to nevykašlal".

Přesto udělal dobře že napsal co napsal.

V. Kolman 5.10.2018 9:21

NEZAMĚŇUJME......

....nic konkrétního neříkající plky a nálepky o diskriminaci, "ráásyzmu" a xenofóbii s prostým konstatováním faktu.

A nebojme se nahlas a všude říkat: "KRÁL JE NAHÝ!"

P. Lenc 5.10.2018 9:03

Multikulturismus

uplatňuje dvojí metr od prvopočátku svého řádění.Nakonec, jakékoliv levičáctví se ukazuje, pokud mu to společnost dovolí, jako smrtící.Komunismus, nacismus a nyní neomarxismus to pouze dokazují.Je to pouze na nás, občanech.Zatím to můžem ovlivnit.Zatím.

J. Kulheim 5.10.2018 9:31

Re: Multikulturismus

Je to tak.

K. Janyška 5.10.2018 8:55

Také chci diskriminovat. Protože musím. Výběr lepšího a

lepších je zákadem dobrých šancí pro osobní i společnou budoucnost... Dzp.

M. Mikulec 5.10.2018 8:31

Muslimy je treba

hazet do jednoho pytle, protoze vsichni nasleduji zivot proroka Mohameda. Ostatne jaky image si vyrobili, takovy maji. Nikdo jiny nez oni sami za to fakt nemuze. Totezse ted stalo Romum, kteri posilaji prezidentovi selfie z pracovniho procesu: romske etnikum ma image vyzirku a asocialu, ktere zivi nase platici vetsina. Zminuji to proto, ze image si vytvorili sami sobe, nikoliv my jim. Totez s muslimy.

T. Hraj 5.10.2018 9:55

Re: Muslimy je treba

Ti muslimové nám to navíc explicitně a nahlas říkají. A nám dává čím dál větší práci zakrýt si uši a oči, abychom si mohli dál myslet, že tak špatní přeci být nemohou.

S. Netzer 5.10.2018 11:18

Re: Muslimy je treba

Tak, tak, každej muslim může za to, že je muslim, vy nepodařená kopie sapéra Vodičky.

M. Mikulec 5.10.2018 11:24

Re: Muslimy je treba

Odpadlictví od islámu se trestá, nebo snad ne? Trestáme je my nebo oni sami, vy chytrá a sečtělá ideoložko.

J. Jurax 5.10.2018 13:12

Ne. Můžou za to jeho rodiče, že z něj vychovali muslima. Za ty rodiče pak můžou jejich rodiče a tak dál až k Mohamedovi, budiž jeho jméno zatraceno.

Konvertujte k islámu a po nějaké době konvertujte třeba ke křesťanství, nejlíp veřejně s patřičnou publicitou. Možná to přežijete.

V. Pavelka 5.10.2018 14:44

No

Od narození dýchají a pijí naprosto dokonalou ideologii pospolitosti mají to v krvi i genech ! Vedle toho křestanský humanismus je musí utvrzovat v tom že jejich korán, je naprosto nadřazený !A my jsme úpadková zbabělá civis, která si nedokáže ani dupnout.

J. Lukavsky 5.10.2018 8:03

tříletý sirotek

"Tříletého sirotka těžko prohlašovat za „muslima" Muslimem se stává automaticky a bez výjimky každé dítě, které zplodí muslimský otec. Takže i když si muslimské batole vezmete domů a vychováte ho jako křesťana či ateistu... pořád je muslimem. A jediné co ho může v dospělém uchránit od trestu smrti za odpadlictví je, že se stane horlivým muslimem a bojovníkem. J.L. end

T. Hraj 5.10.2018 9:57

Re: tříletý sirotek

Přesně tak. Pan Drápal to trochu lehkovážně pominul. Ale není to jen nějaká formální technikálie. Důsleky, které popisujete, jsou velmi pravděpodobné.

D. Polanský 5.10.2018 7:15

Vraždění křesťanů ve světě je důsledkem

naší slabosti, tedy naší křesťanské civilizace. Civilizace vždy soupeřily a budou soupeřit a když protivník vytuší, že jste slabší, tak udeří. A udeřil. Rozhodně, nesmlouvavě, bez dlouhých řečí a filozofování. My filozofujeme, píšeme úvahy, on si tohle vše odpustil, koná. Ch. Darwin se spokojeně usmívá, dobře ví, že nakonec vyhraje silnější.

J. Jurax 5.10.2018 9:00

Ano.

A hlava katolické církve se k muslimům lísá, místo aby burcovala k obraně své víry.

Ještě že jsem ateista, neznaboh a bezvěrec.