16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

MIGRACE: Česká „zaprděnost“

Karel Schwarzenberg kritizuje postoj vlády i veřejnosti k migraci a používá slůvko „zaprděnost“ a „malost“. Většinově se proti tomu bouříme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novák 4.11.2015 11:03

Stačilo napsat "Co Zeman dělá, špatně dělá"

a zbytek článku jste si mohl odpustit.

Š. Hašek 4.11.2015 13:33

Re: Stačilo napsat "Co Zeman dělá, špatně dělá"

Přesně.

Ale to bychom zase nemohli čísti taková moudra, jako že "Zeman na přílivu uprchlíků parazituje". Někdy "jest člověk překvapen, za co všechno může a čeho jest schopen president  republiky".

F. Perská 4.11.2015 18:59

Re: Stačilo napsat "Co Zeman dělá, špatně dělá"

Autor zapomněl dodat, že Zeman bije černochy! :)

P. Götze 4.11.2015 10:35

RE

Nejsem priznivec Milose Zemana, nelibi se mi jeho vyroky, ale muj osobni nazor je, ze hysterii kolem migrantu vyvolavaji prevazne media. Zeman az na druhem miste.

J. Vintr 4.11.2015 12:39

Re: RE

Jaká hysterie kolem migrantů? Vzhledem k akutnímu nebezpečí to už dávno mělo být hlavní téma politiky a měly by se dělat opatření na obranu proti násilí z jejich strany, které k nám zaručeně dorazí.

P. Vaňura 4.11.2015 12:51

Není NIC HORŠÍHO A NEBEZPEČNĚJŠÍHO

než příchod migrantů. Je to přinejmenším nejhorší ohrožení od r. 1683, kdy Turci obléhali Vídeň. Hrozí nám masakr mnohem horší, než bzla WW1 a WW2.

Š. Hašek 4.11.2015 13:42

Re: RE

Pro pana Götze. Jak kdo, jaká histerie?

Vy máte legraci z toho, že v EU přestávají platit elementární pravidla a schválené zákony? A Merkelová jednak buzeruji naši republiku a jednak se chová jak blázen bez špetky soudnosti a předvídání?

Zkuste se zeptat na názor Němců. Je to už těch pověstných 96.5 procenta, doufám, že jste odvodil, že to je v neprospěch Merkelové, Gaucka. Svědčí to o něčem, nebo těch 96 procent je německý póvl, jinak řečeno (Schwarzenbergem) český, zemanovsko klausovský hnus?

Asi těžko.

R. Morava 4.11.2015 10:21

Domorodci mají taky práva

Pane autore, stádovitá většina nemá vždycky pravdu s tím naprosto souhlasím. Je to to tak, stádovitá většina v Europarlamentu - nemá pravdu. Z blbosti nebo za peníze ale nemá. Provádí politiku genocidy domorodců států Evropy. Satana nevychováte a neporazíte tím že ho pozvete domů, budete udobřovat a vykrmovat!

Vážený nepodceňujte český národ. Občas dělá pitomosti - například příliš velkou láskou ke komunismu, a ustupováním když se má bojovat. Ale v dějiných zvratech posledních století měl většinou rozum. Odmítl podporovat 1.sv válku - zbytečné vraždění. Varoval před Hitlerem, velká část spoluobčanů nesouhlasila s komunismem a nakonec provedl Sametovou revoluci. Takže nejhorší snad ta podpora komunismu, ten nám ale byl vnucen osvoboditeli. Kromě Rakušanů se mu nikdo neubránil.

A jak na tom byli a jsou jiné národy: Rusové - komunismus - Stalin, Rakousko - podpora 1.sv války, 2sv. válka, Francouzi - podpora 1.sv války, ústup Hitlerovi - Daladier. Britové - podpora 1.sv. války, ústup Hitlerovi - Chamberlein (ještě že to spravil Churchill). Dnes podpora nástupu islamistů v Británii, Francii i Německu. Proto jsou dnes hrdinové Ti co bojijí za práva domorodců. Doufám že češi zesílí a neuhnou na správné straně - proti suicidal tendencies v EU.

M. Starý 4.11.2015 9:17

Opravdu je to důvod k radosti ?

Včera v Událostech - komentářích na ČT24 si ex-ministryně spravedlnosti Válková pochvalovala, jak je báječné, že díky povědomí běženců o našich "detencích" zde nikdo nechce zůstat a naopak se naší zemi běženci vyhýbají. Prý na své cestě dostávají mapku na které je ČR vyšrafována s poznámkou "detence". Na dotaz moderátora, zda je to míněno ironicky nebo skutečně?, odpověděla, že tak napůl...

K. Janyška 4.11.2015 9:54

Re: Opravdu je to důvod k radosti ?

V tom s ní souhlasím... Dzp.

P. Boublíková 4.11.2015 11:30

Re: Opravdu je to důvod k radosti ?

Ano, tahle prevence repelentem je nejlepší, i když se vám možná zda hloupá nebo nehumanni. Nebo byste tady chtěl mít mimořádný stav či něco podobného? Švédsko se léta holedbalo multikulturalismem a už kvici, uprchlíku je prostě moc.

K. Janyška 4.11.2015 9:13

Jděte s tou zaprděností do háje, zaprděnci nebo co,

zejména starý neslušný zaprděnec, pro mne zločinec mezinárodního formátu, Khárl... Dzp.

Š. Hašek 4.11.2015 9:02

Bartoni, Bartoni,

tak president republiky dle Vás parazituje na uprchlících? To je přímo kolosální kavárenský "objev"!

Co máte proti presidentovi, který tvrdí, že státní hranice jest hranice, státní/vojenské/policejní orgány nepustí do země každého (drzouna, který podřezává křesťany), daně řádných občanů primárně poslouží opět řádným občanům, ........

Říká se tomu: "buď blbej nebo navedenej". Tím tedy myslím Vás. Též zmiňují trefně další níže.

Dějou se věci. A hlavní "poučovatelé" jsou vesměs "stalinští bolševici s plnou hubou lidskosti". Příkladně Šabatová, Dienstbier.

R. Morava 4.11.2015 10:35

Re: Bartoni, Bartoni,

Přesně tak. Socialisté mají ideologie které požírají vlastní děti a nikdy se nepoučí. Gilotiny ve Francii požrali vlastní vůdce - poučení 0. VŘSR - Stalin vraždil vlastní spolupracovníky - poučení 0 (v Rusku ho dodnes lidi milují ve Švédsku jede socialistické multi-kulti jak namazaný stroj). Slánský vraždil odpůrce režimu až ho zavraždili, Husáka zavřeli = poučení 0. Šabatové i Dienstbierovi zavřeli socialisté taťku - poučení 0. Multikulti ve Švédsku začíná požírat svoje děti, poučení 0 PS.: Sám jsem se zhrozil co jsem napsal. Měla to být nadsázka, ale realita je horší než text, snad jen že to švédsko má ještě pár let. Třeba se svět vzpamatuje....

J. Krejčí 4.11.2015 8:45

Většinový názor

nemusí být vždy správný, jak ukazuje Masarykův postoj k protižidovské histerii za hilsneriády. Ale někdy může opravdu platit :Hlas lidu, hlas boží. Když Stalin hnal mužiky do kolchozů přes jejich odpor, musel taky překonávat "většinový názor" a výsledkem byla katastrofa s miliony mrtvých. Takže pozor s tím odsuzováním "hlasu lidu", je to mnohem složitější.

Ráno jsem někde zahlédl titulek, jak nás východoevropany peskuje švédský ministr za neochotu přijímat migranty. Švédy mám za spořádyný a velice slušný národ, ochotný pomáhat potřebným, i našim utečencům. Za války neutrální Švédsko dodávalo Hitlerovi železnou rudu, bez ní by skončil do roka. Obávali se možná německé okupace a asi tam převládl většinový názor. Jakpak by se zmíněnému ministru dařilo, kdyby přišel s návrhem, že Švédsko musí přestat podporovat Hitlera, zatopit rudné doly a to i za cenu konfliktu s ním?

R. Morava 4.11.2015 10:52

Re: Většinový názor

Jaká neochota? Kolik těch Švédů máme přijmout? Takových 100tisíc zvládneme. Ze začátku si trochu utáhneme opasky ale oni nám to vrátí. Umí skvěle anglicky, mají dost peněz i pracovních návyků, jsou otužilí a v jejich zemi už se skoro nedá žít. Švédi chtějí gendrové vyvážení, tak se těšme na blonďaté Švédky v minisukních, jistě naši vlast obohatí. Jen bych podotknul, že Švéd je člověk evropského typu i návyků, a průměrný Východoevropan není blb aby nerozeznal Švéda, tak ať se nám nesnaží nakecat, že Švéd je muslim. Ty ať si pošlou zpátky do Švédska, pardon Afghánistánu (nějak se to plete). Musím končit, jdu nakoupit plyšáky a obložené chlebíčky, už se na ty Švéd(k)y moc těším.

P. Vaňura 4.11.2015 16:59

Švédsko nejenže dodávalo Hitlerovi železnou rudu,

ale dokonce mu před útokem na SSSR dovolilo převést jednu divizi do Finska po železnici přes své území. Další podobné žádosti ale už odmítlo.

P. Lenc 4.11.2015 8:01

Pane Bartoni,

pokud je to, co jste napsal sranda, tak je to sranda opravdu blbá.Pokud to je ale myšleno vážně, tak v tom případě máme co činit s člověkem, který nevidí, neslyší, nebo je blbej.

R. Veselý 4.11.2015 8:39

Re: Pane Bartoni,

Nevidí, neslyší a je blbej.

M. Štěpánková 4.11.2015 7:40

Že se na to radši nevykašlete...

Krásný blábol to vám řeknu. I kdyby to nebyli muslimové, tak už se dá hovořit o stěhování národů. A k čemu asi tak může při stěhování národů docházet, když už tu není v Evropě zrovna místa na rozdávání? NAVÍC jsou to muslimové. Lidé, kteří sebou táhnou ten nejagresivnější současný kult. Jasně, 90% populace se určitě hrozně plete...i tajné služby, odborníci, vojáci....všichni těm chudáčkům děsně křivdí. Ono nestačí, že tu máme své nemakačenky. Tohle jsou všechno doktoři, takže nehrozí vůůůůbec žádný kolaps díky štědrému sociálnímu systému....nenene, jsme všichni úplně natvrdlí.

https://www.youtube.com/watch?v=Zkj8kqO1U_s

M. Štěpánková 4.11.2015 8:04

Re: Že se na to radši nevykašlete...

ještě jsem si vzpomněla na jedno opravdu krásné videíčko, které demonstruje tu jejich čupr kulturu, které není nutné se bát.....ale asi je to nahrané :-D

https://www.youtube.com/watch?v=Gwxyznl1yag

J. Slanina 4.11.2015 9:43

Re: Že se na to radši nevykašlete...

No, nevím nevím, ale v jistých školách by podobné praktiky asi nebyly na závadu ani u nás.

https://www.youtube.com/watch?v=CIZeZ2RgqQM

https://www.youtube.com/watch?v=CNgsQJgSxbc

https://www.youtube.com/watch?v=CwOyaAVAm1A

M. Štěpánková 4.11.2015 10:02

Re: Že se na to radši nevykašlete...

no asi máte zčásti pravdu, kantorům dnešní děcka vůbec nezávidím. Nejsem zrovna zastáncem tělesných trestů, i když jedna přes zadek nikdy nikomu neublížila. Tuten je ale mlátí preventivně a ještě přes hlavu....

P. Maleček 4.11.2015 6:54

Švarcíku arogancí a zahořklostí lid nepřesvědšíš

To co ve věci českého odporu k evidentně centrálně organizovanému rozkladu neruské Evropy pomocí islámské expanze, nazývá malostí a zaprděností nezvolením prezidentem k národu nenávistně zahořklý stařec Schwarzenberg, je ve skutečnosti národní racionalitou a odpovědností za budoucnost.

Tu hlavně posílila víc jak 40. letá ruská okupace a s ní související kolaborace politických šíbrů, kteří tvrdili, že ona okupace je v zájmu blaha lidu.

No a tak teď nejen Česko, ale i všechny země, které poznaly centrální ideologickou lež a její důsledky nyní odmítají EUbruselskou - mocensky už spíš německou lež o nutnosti solidarity a přijímání milionových davů evidentně organizovaně se do EU valících z islámských zemí.

Že se toho zmocnil proruský populista Zeman je bezesporu smutné a nebezpečné, ale je to jen dalším důkazem neschopnosti rádoby elitních kruhů, z nichž pochází i autor, s občany hovořit bez arogance a nadřazenosti. A tu neschopnost předvedl právě Schwarzenberg.

K. Podroužková 4.11.2015 9:00

Re: Švarcíku arogancí a zahořklostí lid nepřesvědšíš

Máte pravdu, mluvíte mi z duše. To, čím si prošly země střední a východní Evropy je nesdělitelné pro země západní. Ty dávno opustil pud sebezáchovy a ostražitosti a nemají sebemenší právo nás poučovat. Jejich instinkty zakrněly během života ve svobodné společnosti a na rozdíl od nás nebezpečí necítí. Rétorika západních politiků připomíná tu naši z padesátých let: Kdo nejde s námi, jde proti nám!

O. Zuckerová 4.11.2015 1:39

Pokud vím,

P. Dvořák 4.11.2015 3:43

Re: Pokud vím,

Aha.

P. Švejnoch 4.11.2015 7:13

Re: Pokud vím,

:-D

O. Zuckerová 4.11.2015 10:22

Re: Pokud vím,

nojo, mně se v nci stalo zřejmě to, co tady zase před chvílí. Utekl mi celý text někam do hlubin PC. Omluva. Věta měla přibližně takto pokračovat: ... tak ti, co "parazitují na vlně migrační krize", jsou 1. převaděči 2. neziskovky. (= tedy ve skutečnosti ziskovky, že ano). A vůbec - proč tomu medle, milá protistrano, říkáte "migrační krize"? Vždyť je to podle Vás příliv pracovních sil a omlazující kúra pro skomírající Evropu, nebo ne?

P. Dvořák 4.11.2015 1:15

Na autory podobných článků mě napadá otázka:

Je blbej nebo navedenej?

Doc. Chocholoušek by mu nejspíš řekl: "Ty klidně ber. Beztak už jsi se dávno zbláznil."