29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
standa 28.1.2009 11:20

je to bida

P.Stepanku,divim se ,ze matete lidi.Nejen tento clanek,ale vlastne vse co napisete je odporne a verim,ze ve skutecnosti tomu ani sam neverite.

Vlasne vsichni novinari co pisou do novin,ktere balamuti lidi,velmi skodi beznym lidem,protoze se je snazi manipulovat.Mate ovsem smulu.Lide nejsou hloupi a umi si udelat vlastni nazor.

Lidove noviny,Mlada fr. dnes,hspodarske noviny a rada novinaru hlavne na "psu"je des!Take nazory televiznich komentatoru na CT1,CT24 jsou plne manipulaci.Totez plati take hlavne o Prime a Simunkovi.Mel jsem o novinarich lepsi mineni,ale pripada mi to stejne komentovani jak za komousu.Zkuste opravdu uprimne napsat nazor,ktery by neurazel obycejne lidi.Vite jaka je nalada ve spolecnosti.Vetsina je pro Lisab.smlouvu,proti radaru,proti poplatkum,pro knihovnu,ale vy motate neco co je zcela mimo.Zelezny ,Klaus,Topolanek,Langr,Tluchor,je spolek,ktery by nemohl existovat v demokracii.Je mi vas opravdu,ale opravdu lito!

Jiří Hrbek 28.1.2009 10:56

Anebo bída Petra Štěpánka

Soudnému člověku stačí si vzpomenout, s jakými podmínkami získal Železný licenci na svou televizi a co pak udělal doopravdy. Podle přísloví "Lepší drzé čelo...". Vinu samozřejmě nesou ti, kdo mu to umožnili. Ale jako svědectví o Železném je to dostatečné.

Založení strany způsobem, jako to udělal Železný v dané situaci, nepotřebuje pro průměrně inteligentního člověka jakýkoli komentář a natož pak jakoukoli obhajobu.

A konečně, argumentační úroveň pana Štěpánka se od toho, co vytýká panu Pleslovi, opravdu nedá rozpoznat.

Pan Obava 28.1.2009 11:05

Re: Anebo bída Petra Štěpánka

Problém je, že o televizi, kde budou dávat opery a divadelní hry, skoro nikdo nestojí. Ale hloupá a naivní telátka v Radě pro rozhlasové a televizní vysílání by v té době pro nic jiného ruku nezvedla. Přijde mi proto naprosto příznačné, když je Železnému vytýkáno, že se místo cesty kultury vydal cestou komerce, ale přitom všichni chtějí sledovat právě tu komerci.

R.J. 28.1.2009 11:50

Re: Anebo bída Petra Štěpánka

Máte pravdu, ale tak neměl Železný oblbovat poslance a vládu kecama o kulturní televizi. Na základě toho jí totiž dostal, zdarma,  potom se licenční podmínky měnili, protože by jinak přišel o licenci. V tom je jádro sporu, prvotní, měl přijít podle zákona o licenci, pro nedodržení licenčních podmínek, ovšem to mu kumpáni zařídili změnu licenčních podmínek, jedním z nich byl v té době pan Štěpánek, jako "radní" nekonal podle zákona, všemožně ho omlouval , místo aby podle zákona vyvolal řízení pro odebrání licence,  pro její nedodržení . Místo toho lítal Štěpánek po parlamentu a "rozdával" poslancům "moudra", jak se má dělat komerční televize, možná že některým poslancům něco "ukáplo" , některým stačilo, že si je Vovka zval jako "experty" do diskuzí. Tak mu odsouhlasili změnu. Potom se jim všem Vovka vysmál, směje se dodnes, jako Lauder, ten se směje nejvíce. Jenom my máme oči pro pláč a jsme o deset  miliard chudší. Ale co, budeme přející, nebudeme škarohlídi nepřející, nakonec , kdo by třeba donašeči stb Donathovi nepřál hezký výdělek.

Pan Obava 28.1.2009 12:52

Re: Anebo bída Petra Štěpánka

Souhlasím, licence udělované zdarma na základě nějakých žvástů před partičkou dementů v RRTV je opravdu neuvěřitelná pitomost. Ale to není jen případ Novy, to je případ všech současných komerčních televizí i rádií. Jenže kdyby se licence dražily, nebyl by důvod pro existenci takových vyžírků a nemakačenků, jako je Štěpánek a nešlo by udělovat licence na základě politických vazeb a "neoficiálních" finančních nabídek. RRTV je jeden velký omyl, seskupení xindlů, ať tam sedí Lojza, Franta nebo Štěpánek. Ten je navíc zodpovědný např. za to, že Nova dostala licenci prodlouženou do roku 2017 (!!!) za směšných 200 mil. Kč!!! Byl to on, kdo prosazoval automatické prodlužování licencí.

Ladislav N 28.1.2009 13:28

Re: bída Petra Štěpánka

Nova (resp. Železný a CET21) dostala licenci prodlouženou od RRTV proto, že bez ní by byla její tržní cena velmi nízká a vyměření škody v arbitráži přiznané jako náhrada pro CME by nejspíš také nebylo tak vysoké...;-)

R.J. 28.1.2009 14:42

Re: bída Petra Štěpánka

Dobrý postřeh, ale co dnes naděláme ? Nic. ;-(

Pan Obava 28.1.2009 10:06

Pane Štěpánku,

Pane Štěpánku, článek pana Plesla jsem četl a souhlasím s vámi, že jde o neuvěřitelnou ubohost a hromadu blitků. Nijak si to ale nezadá s většinou vaší vlastní tvorby, ať už jde o díla literární či hudební, nebo o rozhodování v Radě pro rozhlasové a televizní vysílání.

A tak zatímco Plesl svůj duševní potenciál prezentuje za soukromé peníze, vy tak celý život činíte za peníze veřejné, tedy za peníze nás všech, přitom tu po vás nezbyde jediná hodnota a ještě máte na krku tu spoustu finančních i morálních škod z RRTV, několik podezření z korupce atd. Pokud bych si měl vybrat, koho z vás dvou dříve nakopnout do zadnice, byl byste to vy.

Závěrem bych vás chtěl požádat, abyste se přestal lepit na Železného v primitivní snaze se zviditelnit, akorát mu tím škodíte. Divím se, že už se proti tomu neohradil.

Fišta 28.1.2009 10:04

Ne, že bych fandil Železnému,

ale buďme chvilku trochu objektivní a prostudujme si  závěry Křečkovy(!!) komise o té arbitráži, co je Železnému neustále za ni vnucována vina.

Pan Obava 28.1.2009 10:09

Re: Ne, že bych fandil Železnému,

Vtip je, že Plesl nepsal o arbitráži. To, jakým způsobem Štěpánek křičí, mi navozuje pocit, že za prohranou arbitráž je osobně spoluzodpovědný. O Železného nevině nepochybuji.

Ladislav N 28.1.2009 10:21

Re: Křečkova komise

Křečkova komise vydala stejně nesmyslné závěry, jako bylo její samotné zřízení. Na platnost arbitrážních rozhodnutí nemají třesky-plesky nějaké Křečkovy  politické komise ve sněmovně žádný vliv. Křeček sám nemá kvalifikaci na posuzování podobných kauz.

mu1 28.1.2009 15:15

Re: Křečkova komise

Ta pamětˇ.  JUDr. Stanislav Křeček na vyleštěné mosazné tabulce u sve s.r.o. a u svého regulovaného bytu. Byl ovšem jenom prom. právník. Dodělal si posléze doktora a šel na tu komisi

františek 28.1.2009 9:59

Věnečky

No, ale jestli mu ty věnečky sežral, snadno se dá pochopit jeho letitá nenávist k Vovkovi. Někteří lidé nikdy neodpouštějí

Ladislav N 28.1.2009 10:22

Re: františek IP: 89.103.91.xxx

Jenom potvrzujete, že jste nečetl pozorně ani Štěpánkovy kecy, natož Pleslův text v LN.Rv

Merlebach 28.1.2009 9:55

Cokoli

Myslím, že ať se napíše o panu Ž. cokoli špatného, bude to vždycky understatement.

Pan Obava 28.1.2009 10:59

Re: Cokoli

Rozhodně nechci být Železného obhájcem. O jeho morálních kvalitách si myslím své a o jeho balancování na hraně zákona taktéž. Nikdy bych jej ale nenazval zločincem, zlodějem, padouchem a dalšími výrazy ze slovníku lůzy. Jako manažerovi a politikovi mu většina ostatních nesahá ani po kotníky. A to bude asi ten největší problém.

mu1 28.1.2009 14:40

Re: Cokoli

Pane Obavo, to je jako byste chtěl sparťanskému fanouškoví za stavu  0 : 5 vysvětlit, že Sparta je špatná. Vy jste prostě sparťan. Za hrob.

Ladislav N 28.1.2009 15:32

Re: O jeho morálních kvalitách si myslím své....

Čím to je, že po Železném jako manažerovi není žádná poptávka a musel se po svém nuceném odchodu z TV Nova uchýlit do poslaneckých lavic placen z peněz daňových poplatníků?  Nemají  všichni strach,  že by  jim Železný ve firmě  "sežral" tu polovinu koláčů nachystanou pro někoho jiného? ;-)

Pan Obava 28.1.2009 16:32

Re: O jeho morálních kvalitách si myslím své....

Otázka je, jakým dílem k Železného pověsti přispěl on sám a jakým dílem darebák Lauder a jeho lidé. Na druhou stranu Železný jako prototyp politika není úplně špatný. Něco skutečně dokázal (i v dobrém slova smyslu), má zkušenosti, má schopnosti a stojí napravo. Proti němu je většina českých politiků jen ubožáčky. Kdyby svůj potenciál dokázal zhodnotit ve prospěch ČR... ale jasně, to je jen kdyby.

Ladislav N. 28.1.2009 17:54

Re: O jeho morálních kvalitách si myslím své....

Jestli váz dokáže okouzlit na Železném jeho umění manipulovat masy a demagogie, tak mu dejte svůj hlas. Jistě nebudete sám. ;-P

Miloš Zfrantišku 28.1.2009 9:55

Tajtrdlík opět v akci.

Článek pana Plesla docela přesně vystihuje co je Železný zač. Talentovaný hochštapler, schopný podfouknou kdykoliv, kohokoliv. A pan Štěpánek je něco podobného v menším vydání.

promirul 28.1.2009 10:49

Re: Tajtrdlík opět v akci.

A myslíte,že pan Plesl je něco jiného?Stačí si sem tam přečíst LN a má Plesla i LN plné zuby.Jestli ti dva jsou hochštapleři,tak Plesl je nad nimi,ve žvanění.

Ladislav N 28.1.2009 13:47

Re: promirul IP: 85.207.228.xxx

Komunisti ani ti Paroubkovi Plesla rádi nemají. Strká jim ve svých textech před nos velmi nepříjemná fakta. která je usvědčují ze lží. ;-)

-ferry- 28.1.2009 9:12

Ono už i to sežrání věnečků ...

... mohlo něco avizovat ...! Ne,že ne ... Ten článek v LN jsem četl a po přečtení i tohoto příspěvku konstatuju : zaplaťpánbů za komunisty ! Ti drželi na krátké uzdě podobné tvory,jako Železný a Štěpánek a bylo to dobře.Ten svrab a neštovice sem nepřišly samy,přivlekl je sem zvláštní virus zvaný "český způsob demokracie" ...Jen houšť a větší kapky,český národ ještě dýchá ...

ijon tichy 28.1.2009 9:47

Re: Ono už i to sežrání věnečků ...

Stalinisto+ gottwaldisto -leninisto!   Takže protože Vovka někomu sežral věnečky,tak ty by jsi rád,aby tady byly znova ostnaté dráty,trestné tábory,policejní stát a ekonomická nesvoboda.Ani to nemusím psát,co tady reprezentuješ,jakým způsobem myslíš.Každý to pochopí.Vyjádřil jsi to přesně.

promirul 28.1.2009 10:50

Re: Ono už i to sežrání věnečků ...

FERRY Jen aby ses tím komunismem nezalkl či nep......!

Kecal. 28.1.2009 12:06

Re: Ono už i to sežrání věnečků ...

Ale jo,alespoň bude od ferryskřeta pokoj.

mu1 28.1.2009 15:01

Re: Ono už i to sežrání věnečků ...

Jak bylo u vás zvykem. Žrádlo se podávalo tím malým okýnkem ve dveřích, provaz vždy připraven. Pořádek je pořádek , Stalinovi heil !A při střelbě do zátylku se límec neustřihával, jen se ohnul hlavní.

yt 28.1.2009 8:08

fakta

Několik postřehů :

Nejdříve byl Štěpánek pro Železného tajtrlíkem, po obratu jeho obdivovatelem (mohl si dokonce za odměnu na obrazovce zahrát na rockera).   -   Železný a spol. získali licenci na Novu s jiným programem, než ve skutečnosti chtěli vysílat. - Železný ukradl logo Libertas, sorry, ale připomíná to ty nešťastné věnečky.  Železný se nechal financovat Lauedrem, pak ho odstřihl.

Ale dle článku Š. by nad chudákem Ž. člověk zaplakal. 

R.J. 28.1.2009 11:53

Re: fakta

;-DR^