1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Erik 16.6.2006 23:49

Blbost kvete

Tahle BBC je nanestesti zastarala. Mluvi tam Queen's English, kdezto cely obchodni svet mluvi Standard American English. Nechtel bych byt zakem autorky clanku,,,

Finrod Felagund 17.6.2006 11:59

Re: Blbost kvete

Vám se tzv. RP English nelíbí? To, že celý obchodní svět mluví blbě, je věc jiná .)

Andy 16.6.2006 21:14

re: Nejlepší prostor pro obcházení zákona a licencí je pak to, co tu hájí ti, co se tu tak rozčilují

Clay, nemohu hovořit za jiné, kteří se tu " rozčilují", ale mně je naprosto jedno, čí je jaká licence, já chci v autě dál poslouchat BBC a to je vše. Kvůli nějakým Radám nebudu místo pilování angličtiny poslouchat stošedesátou verzi rádia Impuls nebo podobné sra... pardon, uřvané stanice plné rozjásaných pubescentů, zmítajících se v extázi z faktu, že se do rádia dovolal posluchač z Holomóca a vyhrál CD Helenky Vondráčočkové " To nejlepší z let 1888- 2006"

AeroKarel 16.6.2006 22:36

Re: re: Nejlepší prostor pro obcházení zákona a licencí je pak to, co tu hájí ti, co se tu tak rozčilují

Tak nějak ...........

Jenže Svobodná Evropa v(Y), BBC tamtéž , ČRo 6 devastován, Radiožurnál k neposlouchání .........

Ať žije Rada, ať žije Rada .......

clay 16.6.2006 19:37

BBC jako ikona

neustálé a bezobsažné zaklínání se nějakou BBC na úrovni zbožnění ve mně vyvolává spíše pochybnosti o oprávněnosti argumentů. A když potom čtu některé jejich komentáře nebo sleduji v TV některé bulvární dokumenty BBC, tak mám téměř jistotu....

clay 16.6.2006 19:39

Re: BBC jako ikona

stejný obsah mají jiná tradující se klišé: co Čech to muzikant apod.

Papouch 16.6.2006 17:22

neni to kachna? kde se ta zprava vubec vzala?

" - nevydala provozovateli BBC RADIOCOM (Praha), s.r.o. souhlas ke změně skutečnosti

uvedené v žádosti o licenci dle § 21 odst. 1 písm. d) zákona č. 231/2001 Sb. spočívající

ve změně licenčních podmínek, a to zařazení převzatého programu Rádio Česko do

vysílání" - to spis vypada, ze na frekvenci BBC uz nebude strasit Radio Cesko (http://www.rrtv.cz/tiskove_zpravy/tz20060614.pdf)

pooh 16.6.2006 17:35

Re: neni to kachna? kde se ta zprava vubec vzala?

Povinnou součástí vysílání je český blok. Ten tam musí být. Británie to už nefinancuje, tak převzali program Rádia Česko. Toto neprošlo, a vysílání pouze anglicky taky není podle licence. Tak to radši pošlou celé do háje. Do háje.

clay 16.6.2006 19:44

Re: neni to kachna? kde se ta zprava vubec vzala?

no to je právě ono. Mezi základní licenční podmínky patří to, že vlastník licence neposkytne svou frekvenci k provozování jiné stanice. Nejlepší prostor pro obcházení zákona a licencí je pak to, co tu hájí ti, co se tu tak rozčilují.

Puk 16.6.2006 17:20

Jde to i bez rušiček a zákazů

Rozhodnutí je pěkné, předvádí jak úřední valach ( šiml by byl lichotkou)dokáže víc než fašouni se zákazy poslechu cizího rozhlasu a komouši s rušičkami. V té radě jsou pěkní hajzlíci, to je to nejslušnější, co o nich mohu říct. Jak se říká: nejhorší je srážka s blbcem, co má funkci. Rv

Pete 16.6.2006 15:41

BBC je bohužel upadající stanice

a výsledky jejich posledního průzkumu, že Američané v Iráku jsou větší hrozba než atomový program Iránu, mě definitivně vyléčil ze sentimentu zvaného BBC. Dlouho jsem měl jen podezření, po tomhle už mám jistotu - škoda jich opravdu není.

Cvancara 16.6.2006 16:16

Zřejmě ses, milý Pete, narodil v ODS.

Proto Ti zrušení "bolševické" BBC nepomůže. Spikli se proti Tobě totiž ještě cikáni, bezdomovci, intelektuálové, sudeťáci, ekologové, muslimové, Evropská Unie, multikulturalisti a hjumanrajtisti.

Nakonec Tě,milý Pete, někdo z nich stejně sežere.

František Čvančara 

G. Pašek 16.6.2006 16:44

Petr napsal pravdu . . .

BBC je levičácká rudá anti-USA hlásná trouba . . . . pro naivní anti-USA Čechy jako ušitá.

Finrod Felagund 16.6.2006 16:53

Re: Zřejmě ses, milý Pete, narodil v ODS.

No, je pravda, že ti, co jste jmenoval opravdu nejsou zrovna kolikrát (neříkám že všichni, negeneralizuji, jsou i výjimky) zrovna výkvět, který by člověka potěšil :) jsou mezi nimi, pravda, i nadějnější, kteří mají své světlé stránky či členy, kteří jsou ovšem udupáváni něčím horším - mám na mysli ty intelektuály a EU. Jsou i intelektuálové od středu doprava a ti jsou zcela OK, a kdyby v EU neměla tak silné slovo hlavně Francie, hned by bylo všechno lepší (zejména kdyby místo Francie zaujalo pozici velmoci EU č. 1 Polsko). Co se týče Sudeťáků, tak kromě pár volů kolem Posselta proti nim nic nemám a jinak je to až na čestné výjimky (zejména u těch cikánů a bezdomovců, kde se narozdíl od těch jiných jmenovaných vyskytují) jedna velká verbež - hlavně ti multikulturalisti a humanrightisti.

A zapomně jste ještě jmenovat socialisty, komunisty a feministky...

Jiri Janecek USA 16.6.2006 18:37

Re: Zřejmě ses, milý Pete, narodil v ODS.

Franto - perfect - moje babicka byla Cvancarova - tak asi proto mame stejne nazory - proto ze poslouchame BBC - zdravi Jiri

Finrod Felagund 16.6.2006 18:40

Re: Re: Zřejmě ses, milý Pete, narodil v ODS.

Brr, to snad ani nemůžete myslet vážně? Nejde o BBC, ale o to, že tady veřejně podporujete multikulturalismus, humanrightismus, socialistickou EU a jiné moderní "výdobytky"... člověče, vzpamatujte se, jestli na tohle přistoupíme, tak skončíme jako římské císařství, po pravdě řečeno pro to naše civilizace zatím dělá všechno, co je v jejích silách... :/

AeroKarel 16.6.2006 16:42

Re: BBC je bohužel upadající stanice

Oni mají občas i takové pořady. Ale celkový průměr je vysoký, u nás dosud nepřekonaný.

arrow 16.6.2006 15:39

Proč ne - BBC si pustím na internetu

Klidně si BBC pustím i na internetu - a navíc si vyberu co potřebuji a chci.

terra 16.6.2006 15:43

Re: Proč ne - BBC si pustím na internetu

Ale jo, jenže - zaregistroval jste, kolik lidí už se tu přiznalo, že poslouchá BBC v autě cestou do práce? A že je to těší a dobře naladí? Doma si ho třeba taky pustí na netu. Doma, vážený šípe (nebo vážená šipko?)DOMA.

Neon 16.6.2006 19:02

Re: Re: Proč ne - BBC si pustím na internetu

Kupte si digitální rádio a poslouchejte satelitní vysílání BBC. Takoví chudáci jako vy na to jistě mají.

AeroKarel 16.6.2006 14:52

Jo, a nevysílají zde nějací "žabožrouti"

jen francouzsky? Když ta angličtina vadí?

AeroKarel 16.6.2006 14:49

101,1

je to pro Prahu a okolí. To radio Česko" bohužel kvalit bývalé české BBC nedosahuje ani náhodou, ale je lepší než Radiožurnál.

Každopádně to zrušení muselo napadnout "vyučeného blbce". Co jiného v těch radách také zasedá, že.

G. Pašek 16.6.2006 14:27

Že by demokracie a svoboda v ČR stála a padala na jedné 93,90 radio fekvenci? . . .

Učit se anglicky jde i jinak, když se chce . . . . a hlavně nefňukat nad rozlitým mlékem.

terra 16.6.2006 15:36

Re: Že by demokracie a svoboda v ČR stála a padala na jedné 93,90 radio fekvenci? . . .

Pane Pašku, nestojí a nepadá - alespoň doufám. Ale berou nám podle našeho názoru naprosto zbytečně a nepochopitelně náš oblíbený šálek, něco, na co se spousta lidí prostě docela obyčejně těšila. A mrzí nás to. Protože život jednotlivce obvykle daleko víc prosvětlují  krásné šálky, a pak je i snazší snést ta moudra z knih vázaných v lidské kůži. Jsem rád, že to tak je - jen se vám snažím popsat obyčejný fakt: je to škoda, bude mi to líto, je to zbytečné. 

pooh 16.6.2006 17:30

Re: Že by demokracie a svoboda v ČR stála a padala na jedné 93,90 radio fekvenci? . . .

Ale to je nedorozumění - to mléko nám servírují Britové na stříbrném podnose, a vylejváme ho my sami! To chce zrušit česká strana!

Mirek 16.6.2006 12:04

Souhlasim s autorkou

Vysilani BBS nevyuzivaji jenom zaci pani autorky. I unas na "vesnici" se pri vyuce anglictiny pouziva a vim, ze stejne tak vysilani vyuzivaji i desitky dalsich lidi v okoli.  Staci vam k tomu male radio a muzete se zokonalovat v anglictine v auta, na zahradce, v prirode pri manualni praci atd atd. Tuto volnost  vam zadny internet nebo satelit neposkytne.  Nedavno vymysleli na MSMT narodni program vyuky jazyku. Potrebuji k tomu miliardy korun a spousty uredniku. Zde mate narodni program vyuky anglictiny ZCELA ZDARMA, bez jedine korupcni statni zakazky, bez jedineho urednika.  Proto mne neudivuje, ze to proste musi byt zruseno. Ja jenom doufam, ze jim tato akce, ze ktere couha ucelovost jako vidle z hnoje, neprojde. (Ne ze bych snad naznacoval, ze RR ma neco spolecneho s hnojem).

dx-mann 16.6.2006 17:33

Re: Souhlasim s autorkou

Nechci vám rušit vaše kruhy, ale skuste se zamyslet nad výběrem jiného rádia (přijímače). Dnes už jsou rádia jen malé, ale každopádně volte takový přijímač, který má kromě FM (VKV) také středovlný rozsah (AM) a případně několik krátkovlných rozsahú KV (SW) (někdy se tyto přijímače označují jako multipásmové).  Zakoupíte, proladíte a užasnete. Například v rozsahu AM na kmitočtu 1197 vysílá VOA (Hlas Ameriky) tzv. Special English - pomalou a srozumitelnou angličtinu a některé výukové lekce... v digitální podobě (před i po vysílání) je najdete i na internetu www.voa.gov Celkově vás možná zarazí že angličtina není jen něčím typickým pro obyvatele ostrovní říše, ale že na vlnových rozsazích označených jako SW objevíte anglické vysílání mnoha jiných národú. Dovolil bych si upozornit na fonetickou odlišnost angličtiny tak jak ji produkují francouzi, italové, arabi, němci a speciálně roztomilou angličtinu kterou produkují japonci a korejci. Když pak do těchto stanic internetem pošlete ve sé oblíbené angličtině vzkaz ve kterém jim sdělíte, kdy a kde jste jejich vysílání zaslechla, na jakém rozsahu a kmitočtu, s jakou kvalitou a uvedete o čem se například hovořilo, nebo jakou skladbu hráli, zcela určitě vám udělají radost  zasláním malého dárku i s osobním podpisem šéfa stanice anebo alespoň redakce. Pokud jste ,,rozhleděná,, víte o čem je řeč a co máte dělat (rádi vám poradí například na www.dx.cz ). Pokud jste zahleděná jen do BBC, nevadí, dál obracejte na své zahrádce hlínu s mrvou a nenechte se vyrušovat... :-)

terra 16.6.2006 16:14

Re: tohle je celkem zajímavé

No tedy... mám dojem, že naši orgánové nevědí, co chtějí, ale nedají pokoj, dokud to nedostanou... Nedivím, se, že je BBC jak v Jiříkově vidění.

Equus Minimus 16.6.2006 11:13

BBC - ach, jo.

Zbavujeme se nejenom svojí objektivností a inteligencí světově proslulého zdroje informací, ale otevíráme prostor pro ..... Ach, jo.