1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Han 27.12.2009 9:21

Kajdo:

HN jsou určeny čtenářům, které zajímají jiné věci než je bulvár. Jsou to noviny zaměřené na ekonomiku. Všiměte si, že jsou z denního tisku nejdražší. Proč asi. Ono shromáždit relevantní informace a napsat o nich fundovaný článek stojí víc času a peněz než sehnat nějaký společenský drb, nebo něco opsat, nebo si vymyslet od stolu.

hafusak2 27.12.2009 11:36

Re: Mlada Fronta DNES poskozuje a lze

HN bych bral spíše jako jakýsi ekonomický věstník, kde zpravodajství je až na druhém místě. Objektivita se jim však nedá upřít.

Bubeník 27.12.2009 12:17

Re: Mlada Fronta DNES poskozuje a lze

Pak vás lituji. Jisté zprávy v HN nenajdete. O tom, kam skutečně směřuje vývoj svět.ekonomiky rovněž. Bohaté - v tomto případě Bakalu, jistě nezajímá osud každého z nás. Pouze zisk. A vo tom to čecháčci je.

AeroKarel 27.12.2009 15:27

Re: Mlada Fronta DNES poskozuje a lze

Bývaly. V současnosti nic moc.

hafusak2 27.12.2009 8:45

Re: Mlada Fronta DNES poskozuje a lze

Je vidět, že v tom máte pěkný zmatek. Žádné RP už léta neexistuje a pokud chcete znát názory KSČM, tak ta má Haló noviny. Přesvědčovat Vás nebudu, jen poradím: kupte si ve všední den LN, MfD a P a porovnejte sám.

Kajda 27.12.2009 8:50

Re: Mlada Fronta DNES poskozuje a lze

Některé články v Právu jsou solidní, ale většinou je toto periodikum skutečně hlásnou troubou socialistů a komunistů. Ale tak je to snad v pořádku, ne? I za první republiky měly partaje svá periodika a nikdo se nepozastavoval nad tím, že v nich spílají politickému soupeři.

Kajda 27.12.2009 8:55

Re: Mlada Fronta DNES poskozuje a lze

Ještě jsem zapomněla poznamenat, že MfD má skutečně klesající úroveň a vůbec se nedivím, že jim prudce klesá prodejnost. Lidovky už jsou vůbec bída.

Bubeník 27.12.2009 12:23

Re: Mlada Fronta DNES poskozuje a lze

Berte i Právo s rezervou. Hanák byl přeci velký propagátor zlodějské privatizace, když jezdil s Pithartem. Nyný již prokoukl a tak kritizuje. Ovšem je to na h. Majetek je fuč, peníze fuč, důchody bídné. Takže i ten HAnák se mýlil, když pochleboval Klausovi. Dnes ovšem kope za soc.dem., kde jsou také tuneláři, zloději a chamtivci.

Jura Jurax 27.12.2009 14:22

Re: Mlada Fronta DNES poskozuje a lze

A víte, že jsem to na jaře udělal - a vyšlo mi, že v té bídě je MFD mezi slepými jednooký ... ovšem být levičák a socan, tak Právo by se mi jistě líbílo nejvíc ... :-/

Han 27.12.2009 9:05

enigu

Jako protiváhu komentářů Hanáka můžete dát komentáře Steigerwalda z mladé fronty.

A budete mít vyvážené zpravodajství. ;-)

Pamětník 2 27.12.2009 11:29

Re: enigu

Pane Han,musím s Vámi bez výhrad souhlasit.Pan Steigerwald,má v sobě pořád zakořeněné myšlení před rokem 1989,jenom teď kope v obráceném gardu.Také jeden z těch "postižených" a opomíjených za vlády komunistů,který si našel tu zprávnou cestu.R^R^

hafusak2 27.12.2009 11:35

Re: enigu

Tak to je opravdu na smajlíka. V málokterých komentářích se najde tolik pravicové nenávisti, jako právě v komentářích K. Steigerwalda. A srovnávat pány Hanáka A Steigerwalda je opravdu nemožné.

Han 27.12.2009 12:43

hafusaku:

Pisatel ovšem již nenapsal, že je socialista, jinak by se nad

komentářem soudruha Hanáka a Koháka pouze pousmál jak jsou plné

nenávisti vůči všemu nekomunistickému.

Právě na tohle jsem reagoval.

Pamětník 2 27.12.2009 13:04

Re: hafusaku:

Pane Han,já jsem zase reagoval na Vaše srovnání a ne jaké máte vyznání.Kdybych o Vás napsal,že jste fašista,dalo by se to klidně srovnat s tím,že já jsem socialista.To byste se asi rozčilil.Jinak se usmívám nad každým příspěvkem,který "smrdí" stranickostí a nenávistí.A úplně je mi jedno,který redaktor to píše.Jen se někdy pozastavuji nad tím,kdo tyto výplody tvoří.

Han 27.12.2009 13:44

Pamětníku:

Nějak jsem nepochopil Vaši poznámku o mém "vyznání" Jinak s Váma souhlasím, jen to usmívání mě až tak nejde. Politika není smyslem a posláním mého života a proto, pokud možno se  ji snažím nekomentovat.  Díky za slušnost, Han.

hafusak2 27.12.2009 14:51

Re: hafusaku:

Hane: za každou cenu se snažíte tlačit na stranickost v diskusi, která se vede s nadhledem. Navíc Vaše porovnání stylu psaní pp. Hanáka a Steigerwalda dost svědčí o tom, že čtení novin moc velkou ránu nedáte.

Han 27.12.2009 17:22

Re: hafusaku:

Nějak si nerozumíme. Možná je to stylem mého psaní, že jste špatně pochopil moje příspěvky. Jak už jsem napsal dříve Pamětníkovi 2: politika není smyslem mého života.

S tím čtením denního tisku máte pravdu, opravdu ho čtu velmi sporadicky. to samé zprávy na TV.

mik 27.12.2009 9:47

Re: Mlada Fronta DNES poskozuje a lze

Všechny naše média lžou jak když tiskne. Čt nedávno ve zprávách uvedla, že gulaky prošlo 14M lidí, přitom Moskva oficiálně přiznává 40-60M. Náckové, neboli nacionální socialisté, jsou vydávání za pravici. Místo objektivních informací o změnách počasí šíření klimatohysterického náboženství ...

Co čekat od našich zbolševizovaných médií? Vždyť je to jeden bolševik Janeček vedle druhého.

Jura Jurax 26.12.2009 20:18

No,

specielně MF Dnes fakt jde dolů kopcom ... papíru moc, informací málo, samá reklama, nadměrně informací o sportovních gladiátorech, cena leze nahoru a stane-li se, že se článek dotýká věcí, jimž rozumím, docela dost chyb ... a superstar - zajímá-li někoho superstar, tak strávil večer přilepený k bedně a tedy ví, a ostatní to na titulní straně akorát odradí ... ale zas na druhé straně jsou horší noviny, nechci jmenovat ... takže si MF Dnes pořád ještě občas koupím ...

No a ta vánoční reportáž o dvou bezdomovcích mi taky přišla trochu kách ... ale někomu třeba sedla ...

Kresinka 26.12.2009 18:22

je to takový zajímavý axiom:

Seriozní media se bulvarizují, protože mají malou prodejnost, sledovanost atd., nehodící se škrtněte. A my si třeba myslíme, že nás méně zajímají proto, že se bulvarizují

sláva 26.12.2009 17:37

MF Dnes a Zítra

to já si zas koupil vánoční číslo MF, když jsem v něm zahlédl přílohu: ha, bude co čísti moudrého.

Příloha věnovaná Bezdomovcům ve dvou hlavních reportážích včetně hezky vyvedených fotografií navozujících pohodu Štědrého dne, tu jsem si vychutnal.

příště se podívám předem na obsah. Přílohu považuji za nevkus: ano, existují, stejně jako neštovice a svrab. Ale jako hlavní téma na Vánoce, to snad ne.

S úctou váš maloměšťák bez srdce Sláva.

Dolly 26.12.2009 13:04

Že by ten Zeman

měl nakonec vedle těch stromů pravdu?

Hašek 26.12.2009 12:28

Dříve (10 - 15 let zpátky)

jsem mfDnes četl při "ranní kávě" asi 10 - 20 minut, možná i více. Dnes mi stačí ani ne 5 minut. Samozřejmě, že nechci ze svého osobního čtenářského názoru dělat dogma, ale přestávám hledat v našich novinách suché, seriozní, odborné atd informace. Vítězí senzace (superstar, přišla polární zima, bankomaty nejsou bezpečné, sladka tyčinka není vhodná jako denní svačina pro školáky atd).

Článkům vesměs chybí odbornost, mnohdy jest to sbírka "názorů", "slyšel jsem".

inuja 26.12.2009 13:05

Re: Dříve (10 - 15 let zpátky)

jj, zlaté dobré RUDÉ PRÁVO, tam se člověk dočetl věcí....prej v některém JZD prováděleli na dojnicích (krávy);-)masáž vemen a tím naše děti dostali více kvalitního mléka. jj, to bejval tisk;-) Anebo se sešel první tajemník s tajemníkem třetím a soudružsky se na čemsi dohodli, a bez reklam.;-)

hafusak2 26.12.2009 15:20

Re: Dříve (10 - 15 let zpátky)

I když to pravicové mozky těžko tráví, současné Právo má po zpravodajské i komentátorské stránce nejvyšší úroveń z našich novin.

jirka.s. 26.12.2009 16:20

Re: Dříve (10 - 15 let zpátky)

A co teprve Haló noviny, viď, flusáku ? (Y)

kurbet 26.12.2009 17:04

Re: Dříve (10 - 15 let zpátky)

Jiříku,máte asi jiříkovo vidění-ale já jsa abonentem MFD pozvolná začínám přecházet i na komentáře Práva(nikoliv rudého),začínají být erudovanější-hlavně p.Hanák nemá v komentátorském světě konkurenta.To jsou mi věci,Jiříku,viď.

Míla 26.12.2009 18:54

Re: Dříve (10 - 15 let zpátky)

souhlas, Hanák, Mitrofanov, ale i ostatní redaktoři jsou tam nejlepší.

Rivka 26.12.2009 19:07

Re: Dříve (10 - 15 let zpátky)

Komentátoři jsou v Právu perfektní, mně osobně ale hodně chybí p. Verner a jeho ironie.

Míla 26.12.2009 19:11

Re: Dříve (10 - 15 let zpátky)

máš pravdu, komentáře nemají chybu, opravdu se často i pobavím. Jsou trefné, moje  nejoblíbenější stránka. Nikdy jsem si nemyslela, že si budu Právo kupovat, dnes jsou to nejlepší noviny u nás.