5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
JE 5.12.2005 11:43

Re: Re: Co jsem?!

No, snad druhá rozumná reakce, ne?
KIKINA 5.12.2005 14:22

Re: Re: Co jsem?!

Souhlasím. A nejvíc mne štvou ty reklamní "upoutávky" (po celý den) na tyto dvě debility. Každý, koho to zajímá  snad ví,  v kolik běží tak proč s tím televize opruzuje ? 
Mirien 5.12.2005 9:16

Všimli jste si?

Já si jen při čtení uvědomuji, kolik diskutujících tvrdí, že se zásadně nedívá, ale jen náhodou uviděli ... Jak typické pro Čechy. Nikdo se nedívá, ale sledovanost je velká a všichni vědí, co se včera dělo - ať ve vile V nebo v domě BB
JE 5.12.2005 11:38

Re: Všimli jste si?

Nezlobte se, ale pokud je (údajná) sledovanost řekněme 30%, pak se prostě zbylých 70% dívá na něco jiného. A někdo se třeba v tu chvíli nedívá na TV vůbec. Takže pořád zbývá dost lidí (velká většina), kteří nemusí lhát když napíšou, že to nesledují, nebo ne? Nedívá-li se většina, neimplikuje to, že se nedívá nikdo. Je-li sledovanost velká, neimplikuje to, že všichni vědí ... bla, bla, bla. Udělejte si pořádek v logickém myšlení, máte mezery.
JE 5.12.2005 11:41

Re: Všimli jste si?

A ještě dodatek: skutečně jsem viděl jen pár ukázek v reklamách a úplně mi to stačilo. Možná proto, že bylo do té reklamy vybráno to nejlepší! Je mi naprosto jedno, jestli mi to právě vy věříte nebo ne.
Pampeliška 5.12.2005 12:12

Re: Všimli jste si?

Spousta lidí, kteří se na to opravdu nedívají, musí chca nechca sledovat ukázky během reklam a upoutávek na jiné pořady, z novin se to taky valí hlava nehlava, myslím, že uniknout nelze nikam.
Marcela 5.12.2005 14:24

Re: Re: Všimli jste si?

A co je horší? Nechat se masírovat břiblblými, dokolečka se opakujícími reklamami nebo sledovat VV a BB? V těch je to aspoň o vývoji nějakých mezilidských vztahů, o lidských reakcích. Zpočátku jsem byla taky asi moralistka, ale později mne to docela chytlo. A vůbec nevím, proč bych se měla stydět.Jenom proto, že že někteří se považují za lepší, vznešenější a tváří se, že jejich h...o nesmrdí?
JH 5.12.2005 9:08

Pan Štěpánek má pravdu!

Skutečně jen pokrytec semůže nad reality show pohoršovat.Tak hluboce klesla schopnost hovořit mezi sebou slušně v posledních letech t.zv.klauzovské demogracie. Nelze se divit a je nutno se smířit s tím, že pokud vládnou podvodníci,zloději -prostitutky,pasáci, podnikatelé a jimi reprezentovaní politici, je situace s morálkou a slovníkem privilegovaných kast taková jaká je!
klasik 5.12.2005 9:00

Proč je tolik debat o jakémsi programu,

který má nicotnou sledovanost, ale brutálními způsoby vnucován divákům. Proč se noviny a rozhlasové stanice propůjčují reklamně na skoro nesledovaný pořad jen proti, že obe stanice falešně řičí do etéru že jsou sledovány. Těch několik schizofreních diváků s IQ tykve si pořad s kurvami, prostituty a exhibionisty najde i po půlnoci. Tak proč?
Irena 5.12.2005 13:41

Re: Proč je tolik debat o jakémsi programu,

Pane, je mi 71 let, na ty programy se divam a podle Vas mam IQ tykve. Kdybyste nasel tykev s IQ 130, seznamte se nas, prosim. Vezmu ji do party. Co se tyka nulove sledovanosti ,naucte se pocty,cca od 1 mil. do 2000 divaku na VV se ponekud lisi od nuly, alespon tak nas ucili ve skole. Za chyby se omlouvam, nemam ceske skoly
JE 5.12.2005 8:50

Nevím, zda má pan Štěpánek pravdu

Nevím, zda má pan Štěpánek pravdu v hodnocení těch reality show, protože sám patřím k těm, kdo náhodně zahlédli jen několik sekund v reklamách. Má ovšem pravdu v hodnocení některých kritiků, kteří kritizují ad hoc. Já mám k reality show jedinou výhradu: Ubylo dobrých detektivek na Primě. Pro mě prostě ubyly dva TV programy v hlavním čase. Typ programu, které běží na Nově a Primě, to není můj šálek čaje.
Já.Jájovic 5.12.2005 8:58

Re: Nevím, zda má pan Štěpánek pravdu

Jo, přesně řečeno. Lépe napsati nelze. Podepisuji.
Drak 5.12.2005 9:56

Re: Nevím, zda má pan Štěpánek pravdu

Co se BB a VV týče, také jsem až na pár upoutávek a několika okamžiků při náhodných přepnutích neviděl nic, využívám své svobody a nedívám se na to, např. Big Ben či Wolfův revír mi opravdu sednou lépe ;-) Můj osobní názor ale je, že sledovat něco takového mohou lidé s mentální úrovní diváka mexických telenovel. Je to obrazně řečeno v reálu a je to o trošku pikantnější, nicméně mě to fakt nic neříká, pro mne by to byla takřka smrtelná nuda. Nicméně své diváky ty pořady nepochybně mají a mě nezbývá, nežli to vzít na vědomí, myslím si ale, že programově obě show patří spíše za 22:00 a do hlavního vysílacího času, který mohou sledovat i hodně mladá dítka rozhodně ani jeden z nich nepatří. Jsem rád, že mé děti jsou již starší a obě slečny se bez nějakého ponoukání ze strany nás předků shodly na tom, že: "To je ale sajrajt." a nedívají se rovněž. Mám ale jisté pochybnosti o tom, co se může stát s těmi 6-11 letými špunty, kteří mají tu možnost v hlavním vysílacím čase sledovat něco takového a jejichž osobnost a vkus se teprve intenzivně vyvíjí, proto jednak sdílím určité obavy se svými předřečníky a myslím, že chce-li někdo mít reality show jako BB či VV v televizi, proč konec konců ne? Rozhodně ale mají tyto pořady být zařazeny do vysílání až po 22:00 hodině, tedy určitě ne do hlavního vysílacího času a pakliže je tam nějaká stanice zařadí, tak je na místě nejen pokuta ale případně i řízení o odnětí licence.
Paul 5.12.2005 12:41

Re: Re: Nevím, zda má pan Štěpánek pravdu

Víte, ono se to řekne - odejmout licenci. Ale to v praxi znamená stopnutí miliardového byznysu! A na to je díra v zákoně či jeho nejistý výklad moc slabá páka. Dokážu si představit, kolik vlivných je na ty miliardy napojeno a cucají. A kolik jich zatím stojí ve drontě a čekají ... Proti tomu jsou dobré mravy, nevkus, bulvár atd. až padesátý šestý.
jeff 5.12.2005 8:40

Petře Štěpánku.

dost často s vámi souhlasím. Nejsem pokrytec ani moralista, nicméně oba pořady považují za naprostou hovadinu obsahem i formou. 
JK 5.12.2005 8:40

Odmítám nařčení, že jsem pokrytecký moralista

Byl jsem donucen sledovat několik dílů VV a myslím jednoho BB. Rozhodně nejsem pokrytecký moralista. Prosím, nazvěte mě raději nechápavým blbcem, přijmu to statečněji.
František I. 5.12.2005 8:27

Zase jste se trefil

Zase jste se trefil, pane Štěpánku. Sockomoušci ruku v ruce s pravdy a láskyplníky tu s odporem vyzvrátili své morální útroby nad tou zlou komercí a hlavně nad vámi. Nyní se ti první oblečou do tepláků a zmijovek a půjdou vyorávat zbytky brambor (ani bramboru nazmar) a ti druzí léčit svět a lidstvo od falše a zloby. Až se vrátí, sepíší patici hlasu lidu, aby osvícený Paroubek tuto hnusnou podívanou zakázal a vychovával lidstvo ke světlým morálním zítřkům, ať se to závadovým jedincům bude líbit či nikoliv. Brý den, plný radosti.
NM 5.12.2005 11:43

Re: Zase jste se trefil

Neupadl jste na hlavičku, Františku? Zatím jsem v žádném komentáři nepostřehl nadávání na komerci, pouze všichni psali že ty pořady jsou pitomé. Ale co, reality shows si sockomouši rozvracet nedáme!
Pavel Hejhula 5.12.2005 7:38

Pane Štěpánku,

co je lepší - být pokrytcem, blbcem, nebo pokryteckým blbcem? Kam řadíte sebe?
honzak 5.12.2005 6:55

už jsem byl leccos, ale

"pokrytecký moralista a estét všeho druhu" ještě ne! Nicméně mě to nepřinutí se na takovou hovadinu dívat. Slyšel jsem asi 2 minuty zvukového záznamu z jedné té vily a to mi bohatě stačilo. Hovory vojáků základní služby během večeře v maringotce na odloučeném stanovišti byly proti tomu perlami světové literatury.
Mirek 5.12.2005 6:45

Pozitivní a o kolečko víc

"V reality show existují i momenty, kdy účastníci mohou sloužit za pozitivní vzor". ( třeba čistění dutiny ústní - to nevím přesně, protože patřím mezi pokrytce).Takové momenty najdete v projevech miloše jakeše, vladimíra iljiče lenina, petra štěpánka a jiných veleduchů. Myšlenkový svět i produkce Petra Štěpánka připomíná  Topolánkovo bezargumentové točení kolečkem.( Petr Štěpánek velmi vehementně podporoval Vladimíra Železného - nynější volební preference 0,2%) Vzhůru do vítězných voleb ! 
Rýpal 5.12.2005 6:13

Pane Štěpánku, já Vám (poprvé v životě) tleskám

Tolik potrefených hus, které tady v komentářích zakejhaly, jsem už dlouho pohromadě neviděl:-)
dulcibelka 5.12.2005 7:29

Re: Pane Štěpánku, já Vám (poprvé v životě) tleskám

Proč hned potrefené husy?! Jenom kvůli tomu, že se na ten škvár s prapodivnými tvory není někdo ochotný koukat, musí být pokrytcem?
Andy 5.12.2005 8:08

Re: Pane Štěpánku, já Vám (poprvé v životě) tleskám

Irena 5.12.2005 13:28

Re: Pane Štěpánku, já Vám (poprvé v životě) tleskám

Ja take.
Esmerald 5.12.2005 6:10

No, Štěpánku, žádné iluze o Vaší logice.

Především..... Opravdovým neštěstím ovšem je, když když pokrytecký demagog nasedne DO regulačního orgánu z kterého jej vyhodili. 
Ujasněte si pojmy, Mágu. Snad se dají odhadnout počty diváků, kteří se na pořad dívají cíleně a tito vyslovují svoje názory psaním SMSek, ale rozhodně se nedají odhadnout ti, ke kterým patřím já, kteří DO KANÁLU spadnou jaksi omylem, jen proto, že jsem líný číst program pro všechny kanály, včetně satelitních a tak "surfuji" a pak velmi hrubě nadávám. Jako před páru dny; zmáčknu puntík a vidím masáž vemene. Přímý, detailní přenos z masáže lidských vemen, jen tak, mezi řečí ve společnosti ostatních. Děláte totéž Vy doma i když vstoupí náhodná návštěva do vašeho bytu a klidně pokračujete ? Nevím, ale lze předpokládat, že by to lidé s jistým sklonem k morálce nedělali. Pokud ovšem zastáváte názor, že morálka JAKO TAKOVÁ je přežitek a neudržitelná zátěž pro vyspělou společnost a chtěl byste mi to presentovat jako " požehnání ", pak bych Vám já, Esmerald, za takovéto požehnání přerazil obě ruce.
Nejsem ŽÁDNÝ moralista, ale tím, že je mi takovýto pořad odporný a přehodím vyhybku, jen tím že nejsem automaticky započítáván k odpůrcům a nehodlám k nejistému započítávání utrácet své peníze za telefonování, tedy pasivní odpor proti aktivní zhovadilosti, nezasloužím si být posměšně kategorizován .
 A regulační orgány zde mají být ne k vykrádání státní pokladny, ale k REGULACI.
 
rv 5.12.2005 10:57

Re: No, Štěpánku, žádné iluze o Vaší logice.

Regulační orgány to mají těžké a nebudou to mít lehčí. Vysílání lze přijímat ze satelitu či přes internet a rozmanitost programů se tím podstatně zvyšuje. Chudáci regulátoři přitom do těchto dalších stanic zasahovat nemohou, aby nás chránili. Navrhoval bych proto všechny regulátory, kteří nás před sebou samými chrání zrušit a přenést tuto pravomoc na nás. Jedinci, kteří chtějí být regulováni, nechť si najmou svého vlastního regulátora, který bude dohlížet na jejich správný vývoj (u mnohých to zařídí bezplatně manželka, u menších rodiče).
Pavel Pávek 5.12.2005 5:42

Relity show jsou blbé...

Tak jsem se na stará kolena dozvěděl, že jsem pokrytec. Dobrá, beru, jsem pokrytec. Alespoň však s vlastním názorem, nepodléhajícící davovému šílenství.
Hasan 5.12.2005 3:30

Autorovi se to líbí,tak to obhajuje.

Já se na to nedívám a dívat nebudu,ale chtěl bych dodat,že na kritiku mají lidé právo ať se to panu Štěpánkovi líbí nebo nelíbí.Často jezdím autobusem okolo školy kde nastupují asi tak deseti až dvanáctileté děti a hádejte kdo jsou jejich hrdinové.Právě ti účinkující ve VyVolených a v pořadu Big Brother.Děcka mají vzory v těhto lidech.Když je tak poslouchám,říkám si,že se máme na co těšit.
roman 5.12.2005 8:59

Re: Autorovi se to líbí,tak to obhajuje.

Podívejte, my jsme tohle probírali na rodičáku ( dcera chodí do sekundy gymnázia ) a třídní řekla jednoznačně - Vyvolené sledují všichni a že prý bychom se divili, nakolik jsou děti k pořadu kritičtí. Nakonec to vidím i na své dceři - po počátečním doslova hltání pořadu přešla přes kritické poznámky až k dnešní téměř ignoraci pořadu. Takže já si myslím, že s těmi vzory to nebude tak horké.