29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
František I. 5.12.2005 17:25

Re: Re: Re: Re: Re: syna

Myslíte si, že jako celoopice to dovedete posoudit?
Náhodný 5.12.2005 15:57

Re: Re: Re: Re: syna

no, mně hlavně uráží, že se z těch poloopic dělají masově celebrity, téměř osobnosti hodné následování, a někde dokonce tzv. "opinion maker" - spolutvůrci názorů, redakce jakoby byly celé nadržené na jejich hodnocení...samozřejmě, dá se to ignorovat, jen už se bojím otevřít konzervu...
mig 5.12.2005 15:43

Re: Re: Re: syna

Vy vážně obhajujete myšlenku, že před Vyvolenými nemáte kam utéct ? To si snad děláte kozy, jak říká Tesák. Doporučuju Vám ČT1, ČT2 - tam je klid po pěšině. :-) 
Xaver X.X. 5.12.2005 15:23

Může být moralista nepokrytecký?

Upřímný Štěpánek.
Auiam 5.12.2005 15:15

Zahodme televize - zlepseme kvalitu sveho sexualniho zivota

Pokud vim, byl tady genialni napad, ze za TV a rozhlas musi platit kazda domacnost, ktera odebira elektrinu. Tech par dokumentu tesne pred pulnoci opravdu nejsou duvod, proc tu telebednu mit.    Mne osobne se ignorovani reality show a podobnych skvostu velmi osvedcilo - diky tomu, ze si neni k cemu sednout pred TV vice sportuji a mam ted kondici jako dostihova kobyla. Doporucuji . A projevi se to i v sexualnim zivote .
Jf 5.12.2005 15:12

Re: Re: syna

nekomentuju lidi kteri se na Reality Tv divaji, verim ze nekteri z nich jsou inteligentni lidi a u tv si odpocinou sledovanim neceho nablbleho. Az potud je to v poradku. Teror zacina kdyz prakticky veskera media do Vas perou ze vsech stran jmena a deje neceho co Vas nezajima nebo co Vas dokonce obtezuje. Predstavte si neco pro Vas neprijemneho...napriklad "Nedelni chvilku poezie",nebo "Vlachovku" ... a pak neustale upoutavky na ni, clanky,komentare,blogy,hospodske zvasty...pripadne ucitele ZS rozebirajiciho tento porad. Pak pochopite ze mnozi z nas kteri nesouhlasime s clankem p;Stepanka ani tak neresime samotnou show jako to co tento banalni program vyvolava a jak ovlivnuje zivoty krome Prima Novaku.
Proxy Blue 5.12.2005 14:30

Re: skoro s ním souhlasím

Však také intelektuál je synonymum pro blba, který si hraje na něco, co není, takže se vašemu náročnému koníčku ani nedivím. Hlavně, když se dá každá zvrhlost a ubohost správně intelektuálně osvětlit a slušnost zahnat žvásty o pokrytectví.
milan007 5.12.2005 14:27

Re: syna

Nejsem divákem reality show, ale jsem dalek toho považovat Ty co se na to dívají za hlupáky. A své syny jsem vychoval já, ne televize.
Marcela 5.12.2005 14:24

Re: Re: Všimli jste si?

A co je horší? Nechat se masírovat břiblblými, dokolečka se opakujícími reklamami nebo sledovat VV a BB? V těch je to aspoň o vývoji nějakých mezilidských vztahů, o lidských reakcích. Zpočátku jsem byla taky asi moralistka, ale později mne to docela chytlo. A vůbec nevím, proč bych se měla stydět.Jenom proto, že že někteří se považují za lepší, vznešenější a tváří se, že jejich h...o nesmrdí?
KIKINA 5.12.2005 14:22

Re: Re: Co jsem?!

Souhlasím. A nejvíc mne štvou ty reklamní "upoutávky" (po celý den) na tyto dvě debility. Každý, koho to zajímá  snad ví,  v kolik běží tak proč s tím televize opruzuje ? 
Jf 5.12.2005 14:17

Re: Re: Česneková polévka

Host se ma pravo ohradit jestli nekdo u vedlejsiho stolu konzumuje lejno. Muze se ohradit a jit do jine restaurace jenomze po ceste potka mnoho dalsich lidi konzumujicich lejno, v novinach si o tom precte,neustale upoutavky referuji o tomtez lejnu. Clovek je v tom pajzlu zavreny a neni cesta ven....
Janus 5.12.2005 14:11

Re: Re: Re: Re: Pan Štěpánek se sám pasoval na spodinu...

Klid, huhu se Vám snažil řící, že ač není primitiv, tak se také zařadil ...
Janus 5.12.2005 14:03

Re: Když si v tom Štěpánek libuje.

Marate, Marate, Vám uniklo, že v dnešní době je přijatelná jakákoli zvrhlost, produkuje-li zisk?
Jf 5.12.2005 14:01

Re: Re: Nakolik REALNA je reality show?

syna mam pane mig. Od ucitele ve skole ocekavam ze ho bude ucit cist,psat a pocitat. Ucitel se nema co ptat zaku na to jestli je nekdo "lehka deva"  ci nikoliv. Prosim rozebirejte si takova temata se svym synem doma pred televizorem....
Jf 5.12.2005 14:00

syna

syna mam pane mig. Od ucitele ve skole ocekavam ze ho bude ucit cist,psat a pocitat. Ucitel se nema co ptat zaku na to jestli je nekdo "lehka deva"  ci nikoliv. Prosim rozebirejte si takova temata se svym synem doma pred televizorem....
gerontus.inza@seznam.cz 5.12.2005 13:54

Re: Reality show uspisila me rozhodnuti zahodit televizi

Jednoduché, dáš TV do sběrného dvora, odhlásíš jí s místopřísežným prohlášením že další nemáš, a budeš si užívat života daleko lépe. Hezký den.
gerontus.inza@seznam.cz 5.12.2005 13:50

Re: Předběžná zpráva o reality show

Žádný strach, oni si neuvědomují že na to dojedou. Cílová skupina 15-16 letých a pár idiotů se zastydlou pubertou je nespasí. Dnes již řada lidí Novu a Primu ani nezkouší. Dokonce zjišťují, že řada lidí po přečtení program§ TV na daný den viz různé nemocnice poslouchá radio nebo si bere knížku. Ale idiot ovšem ne, což je cíl všech reklam.
mig 5.12.2005 13:48

Re: Nakolik REALNA je reality show?

A máte syna?
Jf 5.12.2005 13:44

Nakolik REALNA je reality show?

Nekolik diskutujcich tady obhajiji reality show protoze " je to sociologicka hra; popisuje vztahy mezi lidmi; pribehy" etc.etc.  Techto bych se rad dotazal: Co je REALNEHO na producenty vybranych defacto polohercich s exremnimi povolanimi, rodinami a vztahy vubec? Co je realneho na spoluziti techto lidi v dome prospikovanym kamerami. Je vystupovani techto exhibicionistu stejne jako v jejich civilnim zivote a tedy realne?
Ano pan Stepanek ma pravo sledovat svou show. Ma pravo sledovat Al-Dzaziru anebo v tomto state volit zlocineckou organizaci. Toto vse je legalni, nicmene problem je v masivnim ohlupovani lidi... odvadeni pozornosti od dulezitych temat. Proste by se mely vymezit mantinely.
A jeste jedna vec pro nicka MIG: Kdyby meho syna "osviceny ucitel"  jeste i ve skole OPRUZOVAL otazkami na osoby a deni v teto frasce myslim ze bych to neukociroval....
Irena 5.12.2005 13:41

Re: Proč je tolik debat o jakémsi programu,

Pane, je mi 71 let, na ty programy se divam a podle Vas mam IQ tykve. Kdybyste nasel tykev s IQ 130, seznamte se nas, prosim. Vezmu ji do party. Co se tyka nulove sledovanosti ,naucte se pocty,cca od 1 mil. do 2000 divaku na VV se ponekud lisi od nuly, alespon tak nas ucili ve skole. Za chyby se omlouvam, nemam ceske skoly
gerontus.inza@seznam.cz 5.12.2005 13:37

Re: Re: Mě nevadí moralizování ani že obě úpadkové stanice vysílají to co vysílají. Ale vadí mě, že při jiných pořadech,

Reklama nevadí milý (milá) migu. Vadí nebetyčná blbost toho všeho, vnucovaná při každé příležitosti. Já vypnu, zapřemýšlým něco o laskání pozadí, ale děťátka, od nuly bůh ví do kolika, předpokládají takové chování jako normu, a časem tě skopnou s tvého místa v metru a ještě tě seřvou. Pokud se ti tyto vztahy líbí, nic proti tomu, pak starší páni nemající již tvé svaly budou nuceni ty drobečky sestřelovat. A víš že tato reality šou mě umožní to dělat dokonce s chutí a rád? Hezký den.
Náhodný 5.12.2005 13:37

Re: Re: Re: Pan Štěpánek se sám pasoval na spodinu...

To huhu: no právě. To jednoduše znamená, že procento primitivů v České republice drtivě převyšuje procento kulturních lidí. Ten iformační šum, ta lobotomická show (jak to někdo krásně pojmenoval) útočí na ty nejprimitivnější emocionální plochy, a z toho také vyplývá komu je určena. Mně to ušetří spoustu času, protože v době vysílání BB a VV mně ani nenapadne na ty stanice přepnout. Přimělo mne to dokonce k zamyšlení jestli vůbec bych neměl omezit sledování TV jako takové, poněvadž jsou tisíce lepších způsobů, jak člověk může trávit čas. Uvědomte si, že nejvzácnější neobnovitelný zdroj, který každý máme, je čas, který nám zbývá do smrti. Je přínos jím mrhat u brainwashingových slátanin, kde hýkají pologramotné zrůdy, vydávané za celebrity ? Pro Vás snad...
solitér 5.12.2005 13:36

Přečtu si

Pane Štěpánku,přečtu si co jste napsal a uhodnu kdo vás platí a komu děláte reklamu.Dříve platilo.že dobré zboží se chválí samo.Já bych doplnil,že šmejd potřebuje Štěpánka.
Pokrytec 5.12.2005 13:30

Re: Re: Re: Re: Re: Česneková polévka

Já mám radši kulajdu... Ale dám si ji až po Vás..:D Děkuju, nashle..
mig 5.12.2005 13:29

Re: Re: Re: Re: Česneková polévka

Tak jsme se shodli na tom, že je Vám to putna. Takže se nemusíme hádat. Vy česnekačku, já svoji chobotničku. Dobrou chuť.
Irena 5.12.2005 13:28

Re: Pane Štěpánku, já Vám (poprvé v životě) tleskám

Ja take.
gerontus.inza@seznam.cz 5.12.2005 13:28

Pane Stachu ,Re: skoro s ním souhlasím

je hezké, že se považujete za intelektuála, ale připodobňovat zpravodajské pořady (i s nadsázkou) k něčemu takovému? Pán Stach, čo také si predstavujetě pod slovom intelektuál? Hezký den.
mig 5.12.2005 13:26

Re: Mě nevadí moralizování ani že obě úpadkové stanice vysílají to co vysílají. Ale vadí mě, že při jiných pořadech,

Aha, takže reklama vadí.  Nenapadlo Vás,že dívat se na televizi samo o sobě je třeba pro Vás nebezpečné ?Zkuste ji vypnout.
Pokrytec 5.12.2005 13:24

Re: Re: Re: Česneková polévka

Jo přesně tak...:-D Protože všichni o tom furt melou, všude jsou na to reklamy, všude se o tom píše (i ty tzv. seriozní listy mají o tom na titulních stranách palcové titulky) A mně opravdu nezajímá kdo s kým jak a proč... Opravdu ne... A to s tou sociologickou hrou doufám nemyslíte vážně... Jestli vy osobně se v těch lidech vidíte, tak prosím... A chudáček nejsem, jen je mi to všechno putna...
mig 5.12.2005 13:22

Re: skoro s ním souhlasím

Nebetyčný rozdíl mezi BB a Vyvolenými je mimo rámec této debaty. Rád bych si přečetl názory odborníků, v čem všem tkví kouzlo Vyvolených a ne-kouzlo Big Brothera. Já osobně se domnívám, že VV jsou pořadem "vztahovým", BB pořadem "akčním". Ale oba termíny jsou přibližné a pomocné.