11.5.2024 | Svátek má Svatava


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jirka.s. 24.8.2006 14:05

Re: Re: Ještě horší než drzý Borkův projev

Ano, Aldo, souhlasím s vámi, že  taras by se měl jít podívat na oddělení do nemocnic, ale neměla by to být kterákoliv nemocnice, ale Bohnice, nemělo by to být kterékoliv oddělení, ale speciálně u pana dr. Chocholouška a nemělo by to být hlavně dobrovolně, ale za doprovodu pánů Srstky a Husáka ve svěrací kazajce. Kdyby se moc bránil, mohlo by posléze dojít ještě k jeho případnému stomatologickému ošetření podle vyhlášek soudruha drátha.

jirka.s. 24.8.2006 13:51

Re: Re: Re: Re: Co si budeme namlouvat, Borek nebyl schopen čelit Paroubkovým blábolům, ...

Něco čerstvějšího, míň zasmrádlého bys tam neměl? Nebo ti zas mám udělat statistiku jako včera?

karel 24.8.2006 13:49

pane klíči-to jsou věci-slabý redaktor odvolán-je to možné-vždyt to paroubkovi tak natřel-viz přízpěvky na nev.psu-jak si to mohli v televizi dovolit?????to je skandál-vaše argumenty jsou snůška demagogie-měl by jste se stydět-demokate

pivař 24.8.2006 13:33

Re: Ještě horší než drzý Borkův projev

"Ještě horší než drzý Borkův projev " je čtení vašeho příspěvku. Buď žijete v jiné zemi než já, nebo potřebujete sundat růžové brýle. Všechny dluhy, které ČSSD dělá budeme muset zaplatit my nebo naše děti.

JAB 24.8.2006 13:21

Snad ještě není nejhůř ?

Taky jeden žurnalista, seděl právě v díře, protože se rouhal Bohu a psal proti víře .. K.H. borovský, Křest Sv. vladimíra

franco.udine 24.8.2006 13:16

Re: Ano, pan Borek byl mimořádně špatným moderátorem a vyhodit ho měli už dávno.

Však skutečnost, že se tak stalo po rozhovoru s Paroubkem, kde mu kladl velmi nepříjemné otázky jenom dokazuje fakt, že Šámal jednal pod politickým  tlakem. Jindy mu výkony Borka nevadily?

Psí vrah Čumil 24.8.2006 13:12

Ano, pan Borek byl mimořádně špatným moderátorem a vyhodit ho měli už dávno.

franco.udine 24.8.2006 13:11

tragédie dnešní doby

Pokud odhlédneme od technické stránky věci - tedy od způsobu vedení rozhovoru, skákání do řeči atd., tak jediný David Borek se dokázal ptát arogantního Paroubka na věci, na které se ho neptá nikdo, ani všemi vychvalovaný slabý Václav Moravec. Ostatně Paroubek už při odchodu ze studia měl ve tváři napsáno, že Borek si už neškrtne. A Šámal? Ten by mohl střídat Tvrdíka při držení deštníku a tašek pro Paroubka.

křovas 24.8.2006 13:02

Přece se už ničemu nedivíme.

Asi před týdnem zde(na NP) na toto téma byla diskuse a jedním z častých názorů bylo, že moderátor domoderoval. A co se stalo?  A ta směšná vysvětlení ať si strčí do (Y)

Karel Novák 24.8.2006 12:43

Re: Ještě horší než drzý Borkův projev

nedelam v lidovem dome, ale tohle je pravda, takoveto argumenty musite nejak zdrojovat, nikoliv s nimi zachazet jako se zjevenou pravdou, nemuzete prece rikat, ze ekonomove nesouhlasi s ..., kdyz byste asi nasli ekonomy, kteri s timto souhlasi, kdyby to bylo trosku profesionalnejsi, tak by tam bylo, ze ekonom sevcik: ..., najdete si na britskych listech rozhovor BBC s Tony Blairem, abyste videli, jak vypada tvrdy, vzdelany a korektni novinar, ktery neuroticky neskace z tematu na tema, takze se nic nemuzete dozvedet, jenom to, ze si nekdo udelal ramena na odchazejiciho ! premiera, ti z BBC takhle pristupuji k soucasnemu!!! premierovi

jurist 24.8.2006 12:38

jestli se nemýlím,

tak jak současný generální ředitel ČT Janeček, tak snad i pan Šámal se účastnili na konci roku 2000 protestní stávky v České televizi, a - pokud se znovu nemýlím - tak jedním z důvodů stávky byl nesouhlas právě s takovýmto počínáním vedoucích pracovníků televize - tedy ustoupení mocenským nátlakem ze strany politiků na redaktory ČT a v podstatě tancovat tak, jak strana a vláda zrovna píská. Vida, vida, jaké morální veletoče život přináší...(Y)

mariik 24.8.2006 12:35

Borek byl špatný moderátor

Borek byl špatný moderátor a minulý týden Šámalovi došla trpělivost tak, že ho vyrazil. A je jedno, jestli tam byl Paroubek nebo Topolánek, pane redaktore. Nehledejte žádná spiknutí v režii ČSSD, prostě ho vyhodil za trapně amatérský výstup, kterým jen vygradoval své chabé moderování.

Jen tak mimochodem, pokud se, pane redaktore, pustíte do takhle bezhlavé kritiky, vězte, že nezaměstnanost není vyšší o procento, ale o procentní bod...

A ČSSD jsem nevolil, Paroubek se mi hnusí. To jen tak na okraj, pokud bych se měl ocitnout v palbě rádoby pravičáků.

Petr 24.8.2006 12:11

Opět normalizace v ČT ???

Zdá se, tak zvaně veřejnoprávní televize se chová jako za dob hluboké normalizace, od redaktorů se vyžaduje naprostá servilnost k arogantním politikům, kteří musí mít pravdu ať říkají jakékoli nesmysly.Nevidím tedy důvod proč bych měl platit televizní poplatky za propagandistickou televizi, oslavující kolotočáře a muslimské fašisty.

Petr 24.8.2006 12:03

Opět normalizace ?

Mard 24.8.2006 11:59

Re: Re: Re: Ještě horší než drzý Borkův projev

Tebe drtit? Tebe stačí číst!

Mard 24.8.2006 11:58

Re: Ještě horší než drzý Borkův projev

Milý příteli, i přes to, že nikomu obvykle nepřeji nic zlého, tak bych tobě osobně přál rakovinu a to, aby ti tvůj lékař řekl to co mému otci jeden lékař řekl před několika dny, že ti kvalitní a novou terapii nenasadí neboť je třeba šetřit a raději s ohledem na tvůj věk ti doporučí to nechat tak jak to je! To bych tě pak chtěl vidět ty oražový demagogu, jak bys chválil ty socanský šmejdy, co myslí jen na sebe a své koryta a ne na běžné lidi! Ty jsi je ubohá nula s levicovými názory, která by chtěla parazitovat na schopnějších a jsi plný závisti a zloby na ostatní úspěšné lidi.

Mard 24.8.2006 11:51

Re: Re: Re: Re: Co si budeme namlouvat, Borek nebyl schopen čelit Paroubkovým blábolům, ...

To je fakt, ty jsi toho prima důkazem!

Mard 24.8.2006 11:50

Re: Moderátorský poděs

Rudý duševní chudáku, ty si myslíš že kdyby se nějaký moderátor choval servilně k Langerovi, že bych jej nekritizoval? Nesuď podle sebe a své rodiny laskavě mě! Ve zprávách není čas na diskuzi, tam mají místo dotazy a odpovědi a pokud tázaný se vyhýbá odpovědi, tak je třeba jej donutit. Ty vycházíš ze zkušeností z ruské státní televize asi, kde moderátoři předem dostávají od politiků otázky ne které se můžeou zeptat. Tak tohle mě jako diváka nezajímá. Já chci vědět co si Paroubek ve skutečnosti myslí a to řekne jen pod tlakem, ne když má čas vykládat od nějakých zavádějících blbostech. To že to je bejvalej předseda vlády, tedy námi placený sluha, který má řádně spravovat tenhle stát, je zejména důvod, proč by měl pořádně vysvětlit co a jak a proč dělal!

Pavel 24.8.2006 11:47

Re: Moderátorský poděs

Toto může napsat jen člověk, který by se takto choval. Ostatní tyhle Vaše závěry přivádí v úžas. Zapoměl jste se schovat ještě za pracujíví lid.

Alda 24.8.2006 11:46

Re: Ještě horší než drzý Borkův projev

Vy jste opravdu maximální demagog. V tom výčtu kdo se na čem pase jste zapomněl např. na zdravotní sestry, lékaře (a to i ty státní), sanitářky a spoustu dalších různých zaměstnanců i na spousty různých firem napojených na zdravotnická zařízení.

Běžte se podívat na oddělení do nemocnic, pokud navštěvujete lékaře nebo nemocnici nechte si udělat u pojišťovny výpis a pak si zkuste vypustit něco o tom, zda z těch peněz do zdravotnictví pacienti nevidí nic, dokonce si i pochutnají na jídle z pojištění. Vaše zaslepenost a nenávist vůči Vámi jmenovaným skupinám a osobě Vám umožňuje maximálně vytrhnout něco z kontextu a to ještě v oblasti, které vůbec nerozumíte.

Myslíte si, že státní zaměstnanci ve zdravotnictví  dělají zadarmo, nebo že se snad peníze na jejich platy nějak zázračně vynoří odněkud z hlubin?

Pavel 24.8.2006 11:45

Víte, už jsem nechtěl ani reagovat......

protože se to dalo při přizdilství vedení České televize za poslední 16 měsíců očekávát, že tento moderátot skončí. Větší problém je, že v tuto chvíli není kvalitní moderátor v televizi, včetně opěvovaného Moravce, ale kam ten klesl je lepší nepřipomínat) Co mně jednoznačně vadí je v zásadě nepřipravenost moderátora na diskuzi, případně špatně vedená diskuze.

vladimir 24.8.2006 11:37

Paroubkoprávní televize

ČT už dávno není veřejnoprávní televize, ale paroubkoprávní t. Kde jsou hrdinové televizní stávky r. 2000.

Karel 24.8.2006 11:30

Přiblblej Šámal

Šámal je zesranej z Pablbka a bojí se o koryto.(Y)

Montér 24.8.2006 11:18

Není náhoda, že jsou novináři

vyhazováni jen za této vlády a tohoto bývalého tzv. premiéra paroubka-on zde znovu zavádí normalizační metody a jako tenkrát nemusí soudruh ani nic nařizovat-oni uctiví služebníci (takto s. Šámal)vše udělají aktivně sami-totiž vyhodí slušného a pravdivého člověka.

s ksčssd na věčné časy a nikdy jinak - amen

Hana 24.8.2006 11:10

Re: Re: Moderátorský poděs

Přesně tak !

Saša 24.8.2006 11:06

Je dobře, že pan Borek byl vyakčněn.

Aspoň všichni lépe vidí, jak je Paroubek nebezpečný a kam všude jeho mafie dosáhne a poučí se z toho.

jirka.s. 24.8.2006 10:59

Re: I když Duceho nemáme rádi,nevychovanost,nezdvořilost a nedostatek slušného vychování nepatří na veřejnost.

Nevychovanost, nezdvořilost a nedostatek slušného vychování nepatří na veřejnost. Správně. Tak proč se nám ale veřejně exhibuje před miliony diváků něco takového jako je Luparoubenko? Nebo mi snad chcete namluvit, že právě on není  extraktem výše uvedených vlastností?

jirka.s. 24.8.2006 10:54

Re: Re: Kdo byl arogantní a neprofesionální?

Bééé, bééé, bééé. (Y);-€(Y)

Taraszátaras 24.8.2006 10:52

Re: Re: Re: Re: Taraszátaras

Ekonomové, kteří říkají, že Paroubek lže, jsou na stejné úrovni, jako většina pravicových diskutujících na Psu. Že někdo něco, říká (pan Ševčík, například) nic neznamená. Důležitá je statistika, výsledky, trendy, hodnocení nezávislých orgánů a organizací (např. EU). Jistě jste si všiml, že s těmi naši "novináři" vůbec neoperují. Pro ně je rozhodující, co někdo řekl.

jirka.s. 24.8.2006 10:51

Re: K článku pana KLíče

A bebebe by k mání nebylo?