3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Queribus 10.9.2008 13:02

Zajisté,

celá aféra byla od počátku zinscenovaná a novináři by se tak chovat neměli. ALE! Když už k ní přeci jen došlo, můžeme mít nyní jakousi představu, jak to možná bylo s těmi přeběhlýmí poslanci, s volbou hlavy státu a podobně. Neříkám, že to tak bylo, jen, že mohlo být. Neboť jisté náznaky tady jsou...

Jirka K 10.9.2008 13:30

Re: Zajisté,

Nechápu proč se tady na jedné straně známkuje přeběhlík a na druhé straně se tomu říká rebelové. Proč se taky nezeptáte jak je to s nimi. Mohu přeci taky mít podezření, že za tím stojí někdo z lidového domu nebo jejich lobbistů. Nebo snad si myslíte, že lobbisté jsou pouze na straně ODS. ???!!!

I-Worm 10.9.2008 14:15

Re: Re: Zajisté,

zajisté jste přesvědčen, že Tlustého bylo nutno podplácet, aby se nasral kvůli tomu, že po jeho předvolební agitaci na téma reformy financí dal Topolánek přednost Kalouskovi, který chtěl původně jít do koalice s komanči. Potom vám jistě nedělá potíže uvěřit čemukoliv.

Simon 10.9.2008 13:50

Re: Zajisté,

Nemyslim si ze by se na zaklade te reportaze mohlo usuzovat na jakekoliv pozadi tech prebehliku. Protoze kdyby s tim lide z Novy a MFDnes za temi politiky neprisli, treba by se nic nestalo. Neco jineho by bylo kdyby Tlusty prisel za Kroupou a rekl mu, ze by chtel neco takoveho nafotit. Nebo Morava sel do nejake agentury a ze ma zajem o kompromitujici fotky...

Kajda 10.9.2008 12:11

Moc pěkný článek!

Také se domnívám, že je cosi shnilého nejen u našich politiků, ale i v profesních metodách našich novinářů ať už z tisku nebo z TV.

Jirka K 10.9.2008 13:32

Re: Moc pěkný článek!

Souhlas, protože už dávno naše tzv. solidní noviny jsou spíše měkčí bulvár. Ono se to lépe prodává, lidi mají přeci potěšení z neštěstí nebo trablí toho druhého. A o televizích to platí také včetně té tzv. veřejnoprávní, které bohužel navíc musím platit.

Jan 10.9.2008 11:32

STOP ODS

Nova a MF potvrdili pouze to co už každý dávno věděl, že ODS je špinavá žumpa a banda kriminálníků, kteří patří na Bory a ne do Strakovky.

Demagog 10.9.2008 11:43

Re: STOP ODS

Kdepak, na připravenou provokaci nenachytali nikoho z těch, kvůli kterým to bylo původně zinscenováno. Tím vlastně mj. celá kauza prokázala, že nejvyšší vedení ODS a jejich spolupracovníci typu Dalík jsou poctiví a čestní lidé, kteří (narozdíl od p. Tlustého) žádné špinavé metody nepoužívají. ;-)

xxx 10.9.2008 12:02

Re: Re: STOP ODS

Ha ha ha Dalík a poctiví... Tak to mátte pěkně zavřené oči... Opravdu takhle jsem se dlouho nezasmál...:-P

Pepan 10.9.2008 13:26

Re: Re: Re: STOP ODS

O kdo se tedy nachytal ?? Jenom blbec Morava a Tlustý se svou špinavou konspirací, pomocí níž si vyřizuje své účty, když mě nevzali do party tak já vám to ukážu jinak. Možná že byste se přestal smát pane kolego, kdybyste skutečně ty lidi poznal z blízka jací jsou. nedělám jim advokáta ale skutečně je na pováženou, že lidi se u nás odsuzují na základě článků a spekulací některých idiotských novinářů a TV nováků, kteří pouze slídí za senzací,aby se jejich plátek lépe prodával nebo lidi čuměli na bednu.Tady přestávají lidi myslet mozkem ale prostřednictvím podobných plátků MFD a televize Nova. Tak se jen smějte ale vězte smějete se pouze své hlouposti a naivitě.

Simon 10.9.2008 13:52

Re: Re: Re: STOP ODS

No nerad to rikam, ale okolo Dalika je akorat spousta spekulaci, ale dukazy zadne.

Xaver 82.117 10.9.2008 14:08

Jasně, to bude jako s kapříkama ve fotbale...

;-D;-D;-D

čtenář zdrojů 10.9.2008 17:41

Re: Re: Re: Re: STOP ODS

do neděle to byly opravdu jen spekulace. Ovšem poté, co Dalík fotky odmítl, protože prý má lepší (Tlustý s prostitutkama), pak o čistotě Dalíka začínam pochybovat. Tyhle fotky byly součástí Mrázkova archivu, který původně získal Kubiceho ÚOOZ. Jak se ty fotky dostaly k Dalíkovi, je záhadou. Vlastně není, protože o tom, že Kubice se s Dalíkem znají, se ani jeden z nich netajil. Takže se zdá, že Dalík a Kubice svorně připravovali Kubiceho pamflet a díky tomu měl Topolánek už měsíc před zveřejněním Kubiceho zprávy informace o tom, co v tom pamfletu bude.

I-Worm 10.9.2008 10:50

Opatrně s tou kritikou morálky novinářů

když jsou volby přede dveřmi! Co když příští volby vyhraje Paroubek? Nebo už je příprava zákona o vedoucí úloze strany přede dveřmi?

Xaver 82.117 10.9.2008 11:37

Re: Opatrně s tou kritikou morálky novinářů

;-)!!R^

Pavel Urban 10.9.2008 10:10

Něco na tom je

Autor bohužel neuvedl, jaké jsou ty poctivější metody k získání podobných informací.

Pokud považuje za přijatelnější, že tyhle věci nikdy nevyjdou na světlo (maximálně tak ve formě drbů a nedoložitelných tvrzení), pak to měl napsat přímo. Když už je tedy řeč o té poctivosti.

dino 10.9.2008 11:15

Re: Něco na tom je

Můžete, prosím, pane Urbane specifikovat, jaké přesně "tyhle věci" měly v daném konkrétním případě vyjít na světlo? Vždyť byly od začátku do konce zinscenované! A o to jde - novinář může a má získávat informace (co nejhlubší) o věcech existujících. A ty pak předávat nebo komentovat nebo analyzovat. Ne vyrábět virtuální realitu. Když už je řeč o poctivosti.

Pavel Urban 11.9.2008 10:05

Re: Re: Něco na tom je

Tak ochota poslance Moravy byla zinscenovaná ?

JaS 10.9.2008 13:30

Re: Něco na tom je

Jsou dvě skupiny zemí: v jedné se hlavně pracuje a občas taky podvádí, v té druhé se hlavně lže a podvádí, a občas taky pracuje. My jsme někde mezi tím, ale blížíme se spíš k té druhé straně, co hlavně lže a podvádí. Pan Adler píše z pohledu země, kde se hlavně pracuje.

Simon 10.9.2008 13:54

Re: Něco na tom je

Neco jineho by bylo kdyby skrytou kamerou natocili schuzku moravy s nekym s opravdove agentury.... A neco jineho je kdyz si informaci sami vymysli a pak ji podavaji jako realitu..

vládík 10.9.2008 9:49

Souhlasím s vaším morálním hodnocením

Jenže novinář (a noviny a jejich majitelé) tu není proto, aby pravdivě informoval. On je tu proto, aby co nejvíce vydělal.  Morálku nastavuje konzument (čtenář, posluchač, divák).  Takže novinář pravdivě informoval v době, kdy čtenář lež považoval za něco nepřijatelného a zítra by lživé noviny nekoupil. Ty doby zřejmě nenávratně minuly (nejen v české žurnalistice).

Pavel Urban 10.9.2008 10:11

Ona to byla lež ?

Provokace, to ano. Ale lež ?

dino 10.9.2008 11:18

Re: Ona to byla lež ?

Jistěže lež. Účelově připravená léčka. Provokace za pomoci lži, chcete-li.

Pavel Urban 11.9.2008 10:08

Re: Re: Ona to byla lež ?

Ta lež byla určena veřejnosti ?

Milda 10.9.2008 11:55

Re: Souhlasím s vaším morálním hodnocením

nemate pravdu. Ja jsem MfD odebiral, ale ted na to nesahnu ani trimetrovou holi.

Niky 10.9.2008 9:46

Na té cause mě nejvíce vadí,

že Kroupa odepřel Tlustému zhlédnutí té reportáže a Topolánkovi ji s týdením předstihem naservíroval na stříbrném podnose,pak mají lidé věřit novinářům!

gerontusinza 10.9.2008 15:47

A nejen to, nechal mu připravit obranu.....Re: Na té cause mě nejvíce vadí,

fascinující...... jesou přeci jen vidět priority....:-/

Brmboš 10.9.2008 9:27

To nejlepší co kdy novináři přinesli.........

nebylo nikdy získáno absolutně čistým způsobem. Proto zákeřnosti a podrazům politiků se nedá postavit etikou a ideály to by měli kritici svých kolegů vědět. Spíše mi přijde, že závidějí jiným jejich úspěch i odvahu jít do něčeho co není podle etiky, ale podle vnuceného chovaní našich politiků. Lež, podrazy a kompromitující materiály vyráběné na objednávku.

Milan 10.9.2008 8:59

Z nejodpornějších lidí se stávají novináři.

Proč se do žurnalistiky tlačí právě ti morálně nejodpudivější lidé?

Protože právě v žurnalistice neexistuje žádný samoočistný mechanismus.

Protože žurnalistika je profese, v níž je člověk odměňován za své špatnosti.

Neznám horší nadávku než slovo novinář.

čtenář zdrojů 10.9.2008 8:54

pane Adlere

kde jste byl, když podobným způsobem TV nachytala na švestkách Péťu a Doležela? Kde jste byl, když na základě televizních blábolů Péti zatkli týden před senátními volbami Jourovou? Kde jste byl, když vylhaný Kubiceho pamflet novináři vytáhli 4 dny před parlamentními volbami? Proč vám nevadilo, že Topolánek citoval z Kubiceho pamfletu už měsíc před volbami a navíc se chlubil, že na socany něco velkého vyplave? Proč Vám nevadí, že Mrázkův archiv má u sebe Dalík? Teď najednou jste citlivej na chování novinářů. Jenže chování novinářů jen kopíruje prasárny, které se dělají v politice už několik let. Teď ty prasárny poškozují modráky, zatímco dřívě poškozovaly socany, a to za velkého jásotu těch, kteří by dnes najednou chtěli hlásat o novinářské morálce.