23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Krejčí 9.7.2011 13:53

Pane Vlku, plně s Vámi souhlasím

Lépe bych to nenapsal. Děkuji.

J. Kanioková 9.7.2011 17:32

Přidávám se k vám, je to popsáno naprosto přesně

J. Kanioková 10.7.2011 8:55

Přesně.... ale to patří k tomu tv pořadu..

i když rušit.. spíš postih za neobjektivní argumentaci, za což ale viním Radu čt. Ale - "se Schwarzenbergem ihned zatočit"..?.. ty jeho vtípky mě nějak neiritují, ovšem Ratha bych někdy ráda vystřelila na měsíc..

V. Běhal 9.7.2011 10:00

Jak pracují redaktoři TV

Jeden příklad za všechny jak pracují televizní redaktoři: Do skupiny mladých křesťanů u sv. Jakuba v Brně přišla redaktorka a ptala se jestli se bojí smrti. Jedno děvče jí odpevědělo, že je křesťanka, tak se smrti nebojí, že se dokonce těší na posmrtný život. V televizi pak byla její odpověď ustřižena za slovy, že se těší, byl záběr na krematorium a psycholožka rozrbírala jací jsou křesťané úchyláci, že se těší na smrt. Přitom to bylo mladé hezké děvče, které se těšilo na život, že se vdá a bude mít děti. (Už má dva krásné kluky a čeká třetího). To je normální praxe televizních reportérů, že manipulují s fakty, překrucují odpovědí, vytrhávají věty ze souvislosti, kladou před odpovědi jiné otázky a pod. Jsou morální spodina společnosti.

J. Anděl 9.7.2011 16:57

Re: Jak pracují redaktoři TV

Jo, je to tak. Už jste tenhle příklad psal, ovšem nedivím se,že ho opakujete, je totiž skutečně příšerný. Nedávno jsem četl nějaký článek, který mě šokoval (už nevím, co to přesně bylo), ale říkal jsem si - no, jestli je to zkreslené tak, jak bývají zkreslené věci, které znám, tak není důvod se vůbec rozčilovat. Akorát že člověk, který o tématu nic neví, tomu snadno skočí na špek. Předpokládám, že po shlédnutí Vámi zmiňovaného pořadu spoustu lidí zamrazilo, aby se snad náhodou jejich dítě nepřipletlo nějakým nedopatřením ke křesťanství, že snad už bude lepší, když bude kouřit tu marihuanu, než aby strávilo život vzdycháním po smrti či rovnou spáchalo sebevraždu.

J. Kanioková 9.7.2011 19:41

S překrucováním, manipulací a účelovými sestřihy naprostý souhlas !

S. Netzer 9.7.2011 9:24

Vlastenčíci

a různí samozvaní rebelové proti politické korektnosti nemívají zpravidla žádné problémy s hanobením cizích národů, zato ale jdou tvrdě po kažém, kdo se podle jejich názoru proviní hanobením vlastního národa, nebo lese majesté.

Antigermanismus Vlka st. netřeba přípomínat, na http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/evropo-povstan/ je k nalezení nádherný příklad antisemitské filipiky vlastence a odpůrce PC, "geniálního" Adama B. Bartoše. Ukázka z textu:

"Zhovadilému systému pronásledování národoveckých či vůbec radikálnějších stran než jsou ty parlamentní bychom totiž měli poděkovat předně našim politikům. ... Například premiérovi Janu Fischerovi, u kterého si jeden nebyl jist, zda hájí zájmy národa českého, nebo toho svého."

B. Novacek 9.7.2011 9:35

Re: Vlastenčíci

Hele Net-ser, a co je na tom spatneho?

S. Netzer 9.7.2011 9:39

Re: Vlastenčíci

Pro blbečky na tom není nic špatného.

H. Lukešová 9.7.2011 11:41

Re: Vlastenčíci

No to je tady hnusné! Takovou protiizralský článek jsem dlouho nečetla...

S. Netzer 9.7.2011 12:25

Re: Vlastenčíci

Ten článek není protiisraelský, nýbrž čistě antisemitský. 

Ten spratek by zasluhoval na holou. Nechápu, jak je to možné, že mu takové články zveřejňují.

H. Lukešová 9.7.2011 12:53

Re: Vlastenčíci

A takovými lidmi se prezident Klaus obklopuje, Bartošem, Semínem, Bátorou...II. Vatikánský koncil je spiknutí liberálů, Euportal vzývá Marcela Lefebrva, katolického nacisty...Semín pohrdá soudobým judaismem, který obviňuje z "farizejské linie"... Jinak já považuji antiizraelitismus to samé jako antisemitismus...Antiizraelitismus (antisionismus) je jen levicová forma klasického antisemitismu...Gauneři...

S. Netzer 9.7.2011 13:33

Re: Vlastenčíci

Mrkněte se příležitostně na Doupě.

J. Kanioková 9.7.2011 17:36

Probůh, jak se jimi obklopuje?

H. Lukešová 9.7.2011 18:52

Re: Probůh, jak se jimi obklopuje?

Bátora se má stát blízkým spoluoracovníkem Dobeše a Semín je zakladatel iniciativy DOST, které se prezident Klaus účastní...Klaus je inteligentní a vzdělaný člověk, ale někteří lidé v jeho okolí nemají názory, se kterými bych mohla souhlasit...

H. Lukešová 9.7.2011 19:00

Re: Probůh, jak se jimi obklopuje?

A to je prezidentova největší chyba...Obklopování se těmito lidmi...

J. Kanioková 9.7.2011 19:49

Proboha, kdes příšla na to, že se jimi obklopuje,

nebo s nimi je v nějakém kontaktu? Kdes to četla? Já naopak četla, že Bátoru skoro vůbec nezná, že jej zaregistroval, když byl pozván na nějakou akci D.O.S.T.   Rozlišuj, kdo se s kým kamarádí a kdo se s někým jen potká na nějaké akci. Prezident má snad podíl na tom, že je či bude Bátora poradcem? Jestli něco z hradu, jak jsem kdesi zahlédla, tak nejvýš Hájek, ale Klaus se neplete ani do nominace ministrů.

J. Kanioková 9.7.2011 19:51

A co vím, tak na akci DOST se účastnil jen jednou, na pozvání

S. Netzer 10.7.2011 16:06

Re: No vídite, že mám pravdu, zrovna v tomto článku to je

Ano, paní Kanioková, prezident republiky Bátoru nezná, a z toho důvodu se identifikuje s jeho názory, a ví, že je "autentický konzervativec". :-))) To je stejně věrohodná báchorka, jako ta o "protokolárním peru" ze zahraničních zdrojů.

Kdo lže, ten krade, takže není divu, že mluvčí chilské vlády místo odpovědi na otázku, co se s těmito protokolárními pery po podepsání mezinárodních smluv normálně děje, raději mlčela. (http://diepresse.com/home/politik/aussenpolitik/650328/KuliKlau_Wie-wertvoll-ist-Vaclav-Klaus-Beute)

J. Kanioková 10.7.2011 14:36

No vídite, že mám pravdu, zrovna v tomto článku to je

..."Abych zabránil spekulacím, chtěl bych říci, že pana Bátoru osobně neznám, že jsem s ním nikdy přímo nemluvil (ani jsem si s ním netelefonoval, ani nedopisoval), dokonce jsem od něho nikdy nečetl žádný jeho text. Vím, že je na www.Euportal.cz fotografie z demonstrace proti Lisabonské smlouvě, kterou pořádalo sdružení D.O.S.T., kde jsme vedle sebe vyfotografováni, ale ani tehdy jsem přesně nevěděl, o koho jde. Vím pouze to, že je to hluboce konzervativní,.."..

A že se vyjádřil k štvanici, která se tehdy vytvořila? To je snad normální, zrovna tak se zachoval v případě E.coli a okurek

S. Netzer 10.7.2011 10:52

Re: Proboha, kdes příšla na to, že se jimi obklopuje,

Lžete si do kapsy, paní Kanioková.

Tohle http://www.novinky.cz/domaci/226338-vaclav-klaus-mala-ceska-hilsneriada-aneb-dalsi-pripad-diktatury-politicke-korektnosti.html  měl napsat někdo, kdo "Bátoru skoro vůbec nezná"?

B. Novacek 10.7.2011 7:26

Re: Vlastenčíci

aha...dekuju za promptni prirazeni do prislusneho oddilu. To vam, germanskym nadlidem, uz nikdo nikdy neupre, ze: schopnost selekce a priori ? ...hnusna nacisticka mrcho...?

vas blbecek!

S. Netzer 10.7.2011 10:53

Re: Vlastenčíci

QED

:-)))

B. Novacek 9.7.2011 9:14

Nora

je podle meho nazoru nesympaticka osklivka, ktera se dostala na pozici "moderatorky" jen diky svemu kluzkemu manzelovi a nikoli diky svym schopnostem. Porad sam je skutecne bulvar vic, nez cokoli jineho.

To jakou ze sebe dokazala udelat kravu v "Uvolnete se, prosim" mluvi za vsechno:

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1176221164-uvolnete-se-prosim/208522161800037/

...ale treba rubrika Malostranske korekce byva zhusta vtipna a pan Korec neni vzdy uplne tupy...

B. Novacek 9.7.2011 9:32

Re: Nora

p.s. -pokud se na ten porad podivate, vydrzte az do casti s gipsy.cz-tam Nora predvedla sve mistrovstvi v blaboleni  :)

R. Tesařík 10.7.2011 8:09

Re: Nora

je to křečovitý trottel...strašný.

O. Zuckerová 9.7.2011 9:36

Re: Nora

Opravdu, Malostranské korekce pana Koreckého jsou brilance sama a myslím, že Neruda by je lépe (maje k dispozici moderní jazyk)  nenapsal. Paní redaktorka Fridrichová je znamenitá reportérka a vždycky čekám s potěšením na to její spiklenecké "dobrou noc!" (se slyšitelným vykřičníkem). Nacpat takovým lidem roubík do huby je pokus č. 2 po přijetí náhubkového zákona stvořeného přerostlým nemluvnětem.

J. Kanioková 9.7.2011 18:59

Jezuskote, už zas se tu mluví něco jiného,

než skutečně víme a prošlo médii. Fridrichová rozpoutala cosi v tisku o tom, že je chtějí zrušit. Při tom ale vyšlo najevo, že ten pořad by měl být přesunut na 19,30 h., po zprávách na jedničce. Vůbec nediskutuji o tom, jak je to výhodné či ne. Ale prostě mě napadlo, že jestliže je opravdu sledovanost tohoto pořadu dost velká, jak se ona vyjádřila, pak je tu pro mne daleko racionálnější varianta, že její nadřízení nejspíš sledují záměr - odradit diváky čt1 od přepnutí na zprávy na Nově, které začínají 19,30.  Brzká reakce ředitele čt (je jedno, jaký je) na její "obžalobu" v tisku, že to vůbec není pravda (že by ten pořad někdo chtěl rušit), že to nepříchází v úvahu, mi to ještě víc potvrdila.

Ten pořad už delší dobu nesledují, protože mě děsně vytočili svým komentováním o Flotile svobody I. Bylo to zaujaté, propalestinské, nefér. Už dřív mi některé jejich argumenty přišly takové někdy "zvláštní", pak ještě ten účelový sestřih Klausova pera a tak mě definitivě odpudili. 

No a tady nabídnuté video z Uvolněte se, prosím, mi jen potvrdilo, že bych si s ní nejspíš těžko rozuměla, že její úhel pohledu... je přinejmenším ujetý.. I ten Radek Banga z ní byl dost na větvi.

M. Trhlík 9.7.2011 21:40

Re: Jezuskote, už zas se tu mluví něco jiného,

Mne už paní Kanioková"děsně" vytočilo tolik věcí a vůbec mi to neleží v hlavě,že bych si musel s někým rozumět,třeba i s Vámí.Protože každý,kdo Vás "neumí"  pochopit je hlupák.Už se pomalu dostáváte na úroveň paní Hajkové.A to nikomu neupírám právo ne vlastní názor,pokud mu nezačne dávat najevo,že je hlupák.

P. Čulík 9.7.2011 9:11

Nemá žádného manžela

Jejím bývalým manželem je český televizní novinář Milan Fridrich, rozvod proběhl v lednu 2008.

Ten pořad zase tak úplně blbý není, nemusí být všechno smrtelně vážné, pak se na to nebude skoro nikdo dívat.

Politik si musí být vědom toho, že ho sledují kamery 7/24, obvzláště V.K. Ale že by to byla nebetyčná ostuda, to si nemyslím, to spíše u nás díky averzi na V.K. Jinak ve světě se to hodnotí jako humorná scénka, jako když si nedávno americký politik vezme děravé ponožky a musí se zout před kamerami. S velkou pravděpodobností to udělal schválně, aby na sebe upozornil, což si nemyslím v případě V.K. Ten zase není tak blbý, aby před desítkami lidí a kamer kradl pero, které mu pak stejně dají, i když to tak vypadá.

Pro úplnost: s V.K. v mnohém souhlasím, v mnohém nesouhlasím, takže se ho nesnažím nekriticky obhajovat. A Nora je docela pěkná baba.