27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

MÉDIA: Nesouvisí, nesouvisí, nesouvisí

Pařížská katedrála Notre Dame ještě vesele plápolá, ale z obrazovky veřejnoprávní České televize už jsme ubezpečováni, že požár nijak nesouvisí. S čím že nesouvisí, ani není třeba dodávat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 18.4.2019 10:35

Re: Naprostý souhlas!

Štěpánek a vy znáte "PRAVDU!"

Gratuluji.

P. Zinga 18.4.2019 10:21

Re: Štěpánku, zlatá ČT naproti tomu jakými vymysly

Kratochvíle, za 5!

V oslovení se Vy a Vaši píše s velkým!

A. Alda 18.4.2019 10:13

Naprostý souhlas.

Úděsné je, že si už zase musíme domýšlet a číst mezi řádky. A úděsné je, že si domýšlíme všichni stejně. Protože novináři zamlčují a kamuflují to, co všichni víme.

J. Vaníček 18.4.2019 10:12

Re: Štěpánku, zlatá ČT naproti tomu jakými vymysly

Blábolíš ty. ČT je neobjektivní, to ví každý, komu to myslí nezávisle. Co by dělal Štěpánek, nemůžeš vědět. Jste jako komunističtí svazáci v 50tých letech, ale to nevíš co to bylo, hlupáku.

J. Kratochvíl 18.4.2019 10:05

Štěpánku, zlatá ČT naproti tomu jakými vymysly

bychom byli zahrnováni, kdybyste nám měl poskytovat zprávy vy a vám podobní. Váš článek je samý blábol, konečně jako vždy. nezklamal jste.

H. Lukešová 18.4.2019 9:53

Re: Štěpánek ale ví,

Vy víte, že nesouvisí, protože vám to řekli v mainstreamových médií.

H. Lukešová 18.4.2019 9:53

Re: Štěpánek ale ví,

No a vy víte, že "nesouvisí", protože vám to řekly v mainstreamových médií.

J. Vaníček 18.4.2019 9:51

Re: Štěpánek ale ví,

To Štěpánek neřekl. Dobře čti.

J. Vaníček 18.4.2019 9:50

Přesně tak

Frantíci jsou sluníčkoví borci. Katedrála doutná a oni už mají vyzkoumáno, že to nebyl teroristický čin. Možná nebyl, možná byl. To nikdo ještě nemůže vědět. Jedno ale vím jistě, i kdyby to byl teroristický čin, tak by to určitě zamlčeli. To by se zdvihla bouře, která by je asi už smetla.

S. Netzer 18.4.2019 9:47

Štěpánek ale ví,

že "souvisí", protože v České televizi slyšel, že "nesouvisí".

:-(

J. Svoboda 18.4.2019 9:40

Re: Že bych reagoval jiný příspěvek?

Aha, takže vám chybí spiklenecká linka, tak to jo :o)

Pěkný den.

J. Palát 18.4.2019 9:37

Souvislosti

Ať je to jak chce, tak je pravda že česká televize je hodně neobjektivní . Za naše peníze . Ryba smrdí od hlavy,

M. Valenta 18.4.2019 9:24

Štěpánku dočkej času a Jakla

a už bude souviset.

M. Šejna 18.4.2019 9:19

Štěpánkovi je to jasné

Štěpánkovi je jasné, že Notre Dame podpálili muslimští imigranti. Jen naivka, věřící oficiálním médiím, může věřit tomu, že střecha katedrály vzplála díky technické závadě.

To, že se z požáru pár idiotů raduje, nic neznamená. Vzpomínám si na povodně v Česku, kdy se z toho radovala nějaká slovenská katolická kráva, která napsala do jedné diskuze, že to je trest boží za to že jsou Češi málo pobožní. Jen si už nepamatuji, zda tehdy Štěpánek psal, že nám sem povodně poslali Slováci a nikoli vydatné deště okluzní fronty.

P. Sinclair 18.4.2019 9:05

Re: Prostý nesouhlas

Obraťte se laskavě na Kovářovou, to ona žvaní, že "Vždyť by jen stačilo konstatovat pravdu."

J. Jelínek 18.4.2019 9:02

Re: Příkazy z Bruselu jsou příkazy z Bruselu.

Kadle a co býldeberk?

M. Mikulec 18.4.2019 8:54

Každy rok

v Paříži hoří předměstí. Nevím, proč by tento rok měl byt výjimkou, kromě toho, ze hoří nějaká evropská unijní stavba, jak by globaliste Macronova střihu oznámili. Je to jejich postoj, ke kterému vychovávají obyvatele EU.

K. Janyška 18.4.2019 8:51

Příkazy z Bruselu jsou příkazy z Bruselu.

ČT je řízena informčními směrnicemi EU... Dzp.

J. Poživil 18.4.2019 8:50

My tomu rozumíme. A víme, že ty mohamedansky oslavy podvrh z větší části nejsou. Ale sluncovym dusim to nevysvetlite, i kdyby to dostali naservirovany na zlatým podnose. Protože v Respektu a v Denniku N psali, že je to lež, a tam oni mají pravdu přece vždycky.

P. Dvořák 18.4.2019 8:44

Re: Že bych reagoval jiný příspěvek?

Já osobně nemám problém s ničím.

Ale obecně: ČT a ČRo je problém sám o sobě. Vlastně bych řekl, že je to o level výš. Tedy nejen problém, ale přímo průser.

Ještě takto: Když ČT nebo ČRo informuje o vyjádřeních oficiálních činitelů z Francie, ze zkušenosti a priori předpokládám, že všechno bylo jinak. Jinak nejen události ale i poněkud jiná vyjádření.

K. Salajka 18.4.2019 8:28

Re: ČT, ty vemeno Stěpánkovic, pouze

Také francouzská media dělají ze svých konzumentů debily a ty německé vemeno jim pomáháš.

V. Kotas 18.4.2019 8:23

Re: Jen další důvod k tomu, aby už konečně

To, že začínáme koukat na většinu sportů na placených tv kanálech, se stává bohužel realitou. Já nejsem pro zrušení ČT, jen požaduji, jako mnozí jiní, aby dodržovala veřejnoprávní zadání. Což se nyní rozhodně nekoná.

O. Uživatel 18.4.2019 8:21

Uživatel požádal o vymazání
V. Kotas 18.4.2019 8:18

Re: Všechno souvisí se vším.

Jen tomu mnozí a většina médií nechce rozumět.

E. Kovářová 18.4.2019 8:12

Re:

Hlavně, že to víte tak jistě :-)

J. Svoboda 18.4.2019 8:10

Re: Krásný příklad manipulátora Štěpánka.

Pak je kritika, že snad ČT nějak manipulovala, zcela lichý.

Pěkný den.

J. Svoboda 18.4.2019 8:09

Re: Že bych reagoval jiný příspěvek?

ČT informovala o vyjádřeních oificiálních činítelů z Francie.

Můžete mi objasnit, s čím máte problém?

Pěkný den.

J. Svoboda 18.4.2019 8:08

Re: Jen další důvod k tomu, aby už konečně

Citovala vyjádření oficiálních francouzských činitelů - co je na tom blbě?

Pěkný den.

J. Sedlář 18.4.2019 8:01

Re: Krásný příklad manipulátora Štěpánka.

Ano, vlastní vklad CT je nulovy

Š. Hašek 18.4.2019 8:01

Všechno souvisí se vším.

Naprosto chápu, že propaganda si velice pospíšila s instrukcemi, ačkoliv howno věděla.

Předpokládám, že afrofrancoužští občané pomáhali hasit ....... Možná v pátek studenti budou pořádat sbírku .......