25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

MÉDIA: Nesouvisí, nesouvisí, nesouvisí

Pařížská katedrála Notre Dame ještě vesele plápolá, ale z obrazovky veřejnoprávní České televize už jsme ubezpečováni, že požár nijak nesouvisí. S čím že nesouvisí, ani není třeba dodávat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Sedlář 18.4.2019 14:17

Re: Štěpánkův styl

Německý styl: Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč. Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč. Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč. Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč. Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč. Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč. Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč. Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč. Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč.

NE to NENÍ MNOHO, TO SE VAM ZDA, TO JE TO JE OJEDINĚLÉ.

Nebo taky:

Nevíme vo co go a ja se to stalo, ale víme že je to čin osamělého višunutého švéda a určitě to nesouvisí s ničím, natož s tamtím. Policie hledá komplice Ahneda Husejna.

M. Němec 18.4.2019 14:16

Re: Přesně naopak je to zas u vás.

Nechápu to.

Jak je to naopak ?

M. Němec 18.4.2019 14:14

Re: Na ČT1 jsem v úvodu reportáže toho požáru

Chachachachachachachachachacha,

v Praze se nic jinýho neřeší, než kde vznikl požár Notre-Dame.

Krátkej a už jste byl někdy v kavárně ?

Nebo jste pokakanej strachy, kdybyste měl jít jen okolo?

J. Kanioková 18.4.2019 14:13

Přesně naopak je to zas u vás.

J. Kanioková 18.4.2019 14:12

Přesně !

M. Němec 18.4.2019 14:08

Štěpánkův styl

Dávejte pozor, jak se to dělá :

V jedné z barcelonských škol vyřadili z knihovny asi třetinu knih, údajně kvůli sexismu apod.Předpokládám že jenom v Barceloně je škol na stovky, ne-li tisíce, a nemluvě o celém Španělsku.

Štěpánek, kterej ví o Španělsku úplný hovno, ale potom, co si tuhle zprávu přečte někde na netu, začne hned psát o tom, jak se Evropa řítí do katastrofy, Evropa, kde se již vyřazují knížky ze školních knihoven kvůli sexismu, a jaká je to hrůza hrůzoucí a konec světa.

Vemeno Štěpánkovic nenapíše, že se v jedné z barcelonských škol pomátl ředitel, ale celý evropský školství jde do řiti.

A tak je to se všim, u Štěpánka.

M. Němec 18.4.2019 14:00

Re: Pane Štěpánku,

Nemlich jako Štěpánek, to je taky lachtan.

Nikdy nevzal lopatu do ruky a snažil se živit "uměnim" a kecánim.

Přečet sem všecky jeho "texty" k "písničkám", a spíchl bych to za jedno vodpoledne.

M. Veleba 18.4.2019 13:57

zprávy 16.4.2019

Tak demagog Štěpánek mě donutil dohledat na ČT24 reportáž z 16.4.2019. Není jasné jaký úsek měl na mysli, ani z jakého vysílání. Ale co jsem viděl, citace zprávaře slovo do slova: "Zatím není jasné proč začalo hořet, ale podle předběžné verze šlo nejspíš o nehodu a oheň nikdo úmyslně nezaložil". Taky jsem si dohledal asi 48 vteřinový štěk o Baldovi z týchž zpráv. O SPD ani slovo, ani náznakem. Jen zaznělo, že se hájil strachem z migrantů. Ani náznak něčeho dalšího. Víc hledat nebudu, TV zprávy nesleduji několik let, ale Štěpánkova kňourání už mám taky pomalu dost. Těm, kdo si s ním zrovna notují, doporučuji obezřetnost. P.s.: jiné reportáže z onoho dne se mi nepovedlo dohledat, takže se mohu mýlit.

I. Hendrych 18.4.2019 13:45

No comment ...

Mezi poblázněným dědkem coby doslova horlivým členem SPD a tím co nakonec spáchal není opravdu žádná sebemenší souvislost...

Děkujeme autorovi neboť ty voloviny, které se snaží obalít balastem jsou opravdu úsměvné.

K. Janyška 18.4.2019 13:40

Re: Příkazy z Bruselu jsou příkazy z Bruselu.

Ten řídí EU. A říká se mu Bilderberg.

Je to vážná věc, trulanti zmanipulovaní. Chceš snad popřít jeho existenci a tajná jednání, B-Arnošt ? Až tak, že bsy byl prdlý ? Dzp.

J. Farda 18.4.2019 13:33

Cato starší hlásal,

že Kartágo musí být zničeno, pan Štěpánek stejně vytrvale hlásá, že musí být zničena ČT ... nihil novi sub Soli. Apage Satanas! :-(

J. Pospíšil 18.4.2019 13:13

To by dalo tolik práce televizákům říci, že:

Hoří katedrála a většina činitelů ve Francii prohlásila, že nesouvisí. Několik prohlásilo, že nejspíš nesouvisí. A to je i náš názor, závěry bude možno vyvozovat, až skončí vyšetřování, najde se ohnisko požáru, zjistí se příčiny nesprávné činnosti vystražného protipožárního systému, vysvětlí se, proč začlo hořet několik hodin poté, kdy už na místě požáru nebyli, přesněji neměli být, žádní pracovníci firem, které na rekonstrukci pracovaly a objasní se, že je pravdivé jejich tvrzení, že při rekonstrukci toho dne neprováděli praconívci nic, od čeho by požádr mohl vzniknout. Také zbývá objasnit, proč na nestandardní chování výstražného systému nikdo nereagoval a neprověřil situaci důkladně na místě, to je nad klenbou katedrály. Od chvíle, kdy hlásiče ohlásili požár, který současně ohlásili i lidé, kteří v té chvíli už viděli plameny zvenčí, reagovali hasiči dobře, profesionálně a masivně a zachránili, co šlo.

Příčiny požáru a případnou míru zavinění i to, zda se na místě veřejnosti nepřístupném a v době, kdy tam neměl být vůbec nikdo, nepohyboval někdo nepovolaný, určí vyšetřování, které probíhá.

Kdyby naše televize řekla toto nebo něco v tomto smyslu, nejspíš by si ji nikdo na paškál nebral. Ale takto se televize nechovala.

J. Vaníček 18.4.2019 13:11

Re: Štěpánku, zlatá ČT naproti tomu jakými vymysly

Nikoliv, velké písmeno znamená pouze konkrétní osobu, které si vážíme. Malé znamená opak. Učte se česky.

M. Veleba 18.4.2019 12:59

Re: Štěpánku, Štěpánku (a podobní)

HABET!

J. Elias 18.4.2019 12:55

Excelentní jako vždy. Až na ta povidla...Určitě by je připálil, jako ten kostel.

V. Patkoš 18.4.2019 12:16

Re: Na ČT1 jsem v úvodu reportáže toho požáru

Neobjevuje se to zřejmě proto, že je to stejná p*čovina jako byl letecký dispečer Carlos u sestřelu letadla nad Ukrajinou. Žádné záběry automatického nahrávání videa z Notre Dame nejsou, ale to nevadí, vy zbaštíte každou kravinu, hlavně že jste to opět nandal sluníčkářům, co?

V. Patkoš 18.4.2019 12:08

Re: Štěpánek ale ví,

Zatímco vy jste si na nemainstreamovém Protiproudu přečetla, že souvisí, tak to musí být tak.

O. Zuckerová 18.4.2019 11:51

Pane Štěpánku,

jako obvykle za výbornou! Jen odkud víte, že dramaturg by stačil na míchání povidel? Vždyť on vystudoval svůj exkluzivní obor právě proto, aby v životě nemusel do ruky vzít za jakoukoli fyzickou práci! Obávám se, že většina dnešních absolventů špičkových krajských, okresních a místních univerzit se stala akademicky vzdělanými z podobných pohnutek!

P. Han 18.4.2019 11:44

Dezinformacemi nezblblí ještě nevymřeli.

Ano. Bohudík. Přesto, že děláte, co můžete.

J. Zadák 18.4.2019 11:15

Bohužel,

mnozí novináři jsou kopií naší politické scény. Nicméně to není problém jen ČR, ale i dalších zemí Evropy. Píší a informují dle politického zadání, aniž by se začervenali. K dokonalosti to datáhli v USA kde do zblbnutí napadají Trumpa.

M. Krátký 18.4.2019 11:08

Na ČT1 jsem v úvodu reportáže toho požáru

zahlídl s českým komentářem - potom se to již nikde neobjevolo, jak automatické video nahrávání první "zahoření" bylo zaznamenáno za hlavním oltářem - tedy na podlaze toho chrámu a ne jak se nás všichni snaží zblbnout až někde pod střechou a svádět to na nějakou náhodu atd - všichni sluníčkáři se tetelí strachem aby se nepřišlo na to, že to bylo úmyslně zapáleno - tečka CZ

P. Dvořák 18.4.2019 11:07

Re: Že bych reagoval jiný příspěvek?

Ptal jste se, s čím mám problém. Tedy opravdu nevím, že bych o tom psal nebo přímo měl problém s chybějící spikleneckou linkou.

Aby byl.

P. Dvořák 18.4.2019 11:04

Re: Prostý nesouhlas

Blé . . . blé . . . blé . . .

Víte dvě kulový.

P. Burda 18.4.2019 10:54

Re: ČT, ty vemeno Stěpánkovic, pouze

Kolik muslimských teroristů chtělo zabíjet vykolejením českého vlaku? A kolik hlupáků od Pi Tomia navádělo českého důchodce?

M. Malovec 18.4.2019 10:50

Re: Štěpánku, Štěpánku (a podobní)

Hlavně by čt neměla uklidňovat ve chvíli, kdy ví hov.o jako pan Štěpánek.

P. Burda 18.4.2019 10:50

Re: Štěpánku, zlatá ČT naproti tomu jakými vymysly

Zingo, za 5! (tedy na stupnici od 1 do 5 za 9!)

Jestli napíšete "Vy" nebo "vy" záleží na tom, jak máte oslovovaného v úctě. S velkým úctu vyjadřujete, s malým "jen" slušně vykáte. Proč by měl pan Kratochvíl vyjadřovat úctu někomu, kdo se snaží vyvolat paniku - a nepřímo přinutit dalšího vyděšeného důchodce, aby někoho ohrozil nebo zabil. Řečeno s klasikem: "Klidně mu tykejte, Hlaváčku, je to jen sprostý podezřelý!"

Ś. Svobodová 18.4.2019 10:50

Re: Naprostý souhlas.

A to je co?

M. Malovec 18.4.2019 10:47

Logické by bylo,

kdyby naše drahá čt uváděla u všech zločinců koho jsou příznivci. Např sprostý podezřelý Nečesaný, příznivec ČSSD...sprostý Vrahoun (?) Kramný, příznivec ODS ad.

A co na to netzer

P. Burda 18.4.2019 10:46

Štěpánku, Štěpánku (a podobní)

Katedrála bohužel vzplála. Je to ohromná škoda na historickém dědictví Evropy.

Ale proč si někteří potřebují ohřát svoji polívčičku a hororově straší, naznačují ... I blázen si všimne, že jeho touha po požáru asi nebude tak snadná, když se dostaví se sirkami a kanystrem na hlídané staveniště. Protože tohle staveniště (probíhaly opravy "tam nahoře" - tak se, dejme tomu, stavělo) bylo hlídané. Když kvůli ničemu jinému, tak kvůli tomu, aby se jim do stavebních prací nezamotali turisté a neohrozili sebe. Hořet začalo v 18:50 (podle zpráv) - tedy v době, kdy ještě bylo vidět (18:50 SELČ je 17:50 SEČ a v Paříži mají mít o hodinu méně - tedy slunce bylo nad obzorem jako v 16:50) a asi nedouho poté, co stavbu opustili dělníci (nebo ještě za jejich přítomnosti).

Pokud naznačujete, že požár založili islamisté, tak kde jsou jejich milované spektakulární projevy jako výbuchy, mrtví ...

Nikde jsem si nevšiml, že by psali, kdo a jak nahlásil požár. Takže při stejné míře spekulací, jako projevil auto Štěpánek, co když volal dělník ze stavby, že mu ulétl ventil z acetylénové (propan-butanová by stačila) lahve? Že se mu překloplila benzínová pájka, když letoval okapy? Že mu upadl vajgl?

Štěpánku, jste horší, než (podle Vás) neobjektivní ČT. Protože ČT uklidňuje v nešťastné situaci, Vy se snažíte vyvolat paniku. Navíc ne proto, abyste zachránil lidi, ale proto, abyste nahrabal politické body.

S. Netzer 18.4.2019 10:37

Re: Naprostý souhlas.

Určitě si "NEdomýšlíme všichni stejně".

Dezinformacemi nezblblí ještě nevymřeli.