17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
haha 2.1.2008 13:45

díky pane VLKU

Doležal mne svým poklonkováním Sudeťákům taky nazvedává. I svým pochlebováním jedné politické straně. Jednostranným propagandistickým psaním. Jeho výroků je více, ale to by bylo na dlouho. Herr Doleschal, není nezávislý nestranný novinář.

Díky, že jste v tomto případě na jeho neobjektivitu upozornil

R^

krab 2.1.2008 14:51

Re: díky pane VLKU

Dolezal absolutne nema AMBICE byt nezavislym, nestrannym novinarem proboha, je to politicky komentator.

Ovsem ke svemu nazoru Dolezal dojde vzdy pomoci konzistenti argumentace. Coz se neda rict o vas. Dolezal nikdy nerekne: je to vul a mohl bych rict sto duvodu proc ale nereknu je.

haha 2.1.2008 16:06

Re: Re: díky pane VLKU

Herr Doleschal nejen, že nemá ambice být nezávislým nestranným novinářem - nemá na to vůbec. Mimochodem, i političtí komentátoři bývají nezávislí. Zde to není ten případ. Pokud jsou závislí a fandí jedné straně, jejich komentář je politická agitka, jako za komančů.

Co by Doleschal mohl říct a neřekne to, nemá s reakcí pana Vlka co dělat.

Doležal téměř nikdy nedojde ke svému názoru pomocí "konzistenti argumentace". Ideologická klišé mají nulovou argumentaci. Tak je tomu i v případě, na který reaguje pan Vlk. Ten na rozdíl od Doleschala skutečně argumentuje - shromáždil materiál a dokázal nepravdivost a vůbec nesmyslnost Herr Doleschalova tvrzení.

Na rozdíl od pana Vlka neargumentujete vůbec. Ač se považujete za chytráka, co jste napsal, zní bez "argumentů" hloupě. Schválně, řekněte nám, v čem se pan Vlk, když vyvracel herr Doleschalovy kydy, mýlil;-D

lama 2.1.2008 16:55

Re: Re: Re: díky pane VLKU

 Pan Vlk je "v obraze" a správně zaostřeném.>-

krab 2.1.2008 17:29

Re: Re: Re: díky pane VLKU

prectete si to po mne a po sobe. Nerekl jsem, ze se pan Vlk myli. Dolezal vychazel z nejaky studie, Vlk tuto studii s pomoci dobrych argumentu napadl. Potud dobry.

To ovsem nijak nesouvisi s naprosto nevecnym utocenim na Dolezala, posmesnym psanim jako Herr Doleschal ktery ukazuje na ubohost jak Vlkovu tak vasi. To argument neni. Tak bud pisu o hrdosti na to ze jsme Cesi, nebo polemizuju s Dolezalovymi nazory na odsun Nemcu. A ne ze pod rouskou jednoho pisu o druhem a pletu pate pres devate a utocim nikoliv na myslenky ale na osobu. Krom toho Vlk si vymysli minimalne ve vete "lepsi Hitler nezli Benes", kterou dava Dolezalovi do pusy. To Dolezal nikdy nejen ze nerekl, nejen ze ani nenaznacil, ale naopak ikskrat rekl opak.

Kdyz jsem mluvil o absenci argumentaci, mluvil jsem o vas. Ponecham stranou, jestli Dolezal ma na to byt nestrannym novinarem, v kazdym pripade on jim neni a nema ambice mit, je to proste jina profese. Tezko vycitat pekarovi ze je spatnym reznikem. Politicky komentator ma byt nezavisly, ale nikoliv nestranny. Dolezal je velmi dobrym politickym komentatorem, ne-li nejlepsim (alespon z tech, kteri pravidelne publikuji).

Pokud jde o udajna ideologicka klise, tak u Dolezala najdete vsechno jen ne tato. Naopak. Na spouste prikladech a se znalosti historie konkretne ukazuje proc si mysli, ze to co udelali Cesi na Nemcich po 2.sv. valce bylo svinstvo. A ja s nim souhlasim.

Ale pointa tohoto je, ze to nijak nesouvisi s tim o cem pise Vlk. Kdyby identickej clanek o kradezich v tramvajich napsal nekdo jinej nez Dolezal, tak by pan Vlk prisel o pulku clanku. Protoze pulka clanku se tykala Dolezalova vztahu k nemcum. Coz je ubohost. Mimochodem, pointa Dolezalova clanku NEBYLA ze Cesi kradou nejvic, ale ze v tyhle zemi je zvykem, ze za prusery neni nikdo zodpovednej, alebrz "se deji samy".

68 2.1.2008 21:43

Re: Re: Re: Re: díky pane VLKU

Nevadí, ale stejně jsem ted, jako důsledek p.Vlkova článku, ještě mnohem, mnohem hrdější. Moje hrdost ted už vůbec nezná mezí. Ještě že jsem se tady narodil, byla to výhra.

krab 3.1.2008 2:10

Re: Re: Re: Re: Re: díky pane VLKU

;-)

Tonda 2.1.2008 13:41

moje zkušenosti

Moje zkušenosti:

Krádeže: V ČR mi dosud nikdo nic neukradl (asi to budu muset reklamovat - nevíte někdo kde?).

Čeští úředníci: všude se na ně u nás nadává, ale já potkávám jen samé vstřícné a milé.

Nepořádek: Vzpomínám si jak jem se po roce 1989 vypravil do šumavských hvozdů (dříve zakázaného pohraničního pásma) a co mi úplně oddělalo byl neuvěřitelný nepořádek podél cest způsobovaný Němci - to se poznalo podle německých plechovek a obalů (tehdy se ještě u nás neprodávali. Prostě se u nás chovali jak dobytek.

westík 2.1.2008 16:37

Re: moje zkušenosti

mne osobně také rozčiluje, když i zde na netu kdekdo píše o ČR jako o Kocourkovu nebo Absurdistanu, jako by všude jinde na světě žili jen andělé.Tohle sebemrskačství  Čechů  je opravdu zvláštní fenomén-nejsme ani blbější, ani v žádném směru horší  (ale také ne lepší) než lidé v ostatních zemích.Asi by tuhle naší vlastnost měl vysvětlit nějaký sociolog

Finrod Felagund 2.1.2008 13:34

Hlavně, že kdykoliv přijedu z Norska do ČR

tak se nestačím divit, kolik lidí se mě na silnici mermomocí snaží zabít... například. Nebo jak je, pane Vlku, možné, že v Oslo před Sentralstasjon mohu nechat své kolo (rozhodně ne nějaký levný šmejd) klidně celý den na jednoduchém zámku, ale udělat totéž kdekoliv v Praze by znamenalo se s kolem rozloučit, i kdyby mělo třeba pětinovou cenu?

gerontusinza 2.1.2008 15:50

Co takhle pane kdybyste pochopii že česká státní příslušnost neznamená českou národnost ....Re: Hlavně, že kdykoliv přijedu z Norska do ČR

Mimochodem asi si lépe prověřujete ty kteří se k vám stěhují......  U nás pan Havel má tak široké srdce, že zločince pustil z arestů a my jsme se pak nestačili divit kolik špíny se najednou objevilo v našem okolí.....   Jinak jeho zákony, které spolupodepisoval s panem Klausem, nás stojí dnes a denně spoustu nervů. máme idioty a zločince dokonce mezi "doživotními" soudci.... Taky si tam pěstujete luzu jako elitu......? Tak byste se měl dívat na čechy,... slušný čech už nejde ani do politiky aby se neumazal.... mimochodem i od vašich idolů......;-D

pahejl 2.1.2008 16:12

Re: Hlavně, že kdykoliv přijedu z Norska do ČR

tak tam felekunde zustan a uz se mezi nas barbary nevracej. ale opovaz se nekde psat o tom ze jsou cesi zlodeji. podle sebe snad nemuzes smahem odsoudit cely narod. Rv

Honza Konečný 2.1.2008 17:09

Re: Hlavně, že kdykoliv přijedu z Norska do ČR

:)  Zkuste nechat venku bez dozoru  kolo s jednoduchým zámkem třeba v Amstrodamu  to budete koukat ;)    tam si těžkou hlavu nedělají, když nenajdou svoje kolo tak si vezmou jiné ...

asnen@tele2.se 2.1.2008 18:45

Re: Hlavně, že kdykoliv přijedu z Norska do ČR - anebo libovolně odjinud

Milý Finrode! Souhlasím s Tebou a přidávám: Víš jaký je rozdíl mezi obyčejným taxikářem a českým taxikářem? No jako mezi obyčejným křeslem a elektrickým křeslem!                        Dále: Žádná jiná řeč na světě nedokázala nalézt tak výstižné pojmenování pro určitý druh činnosti, dá se říci že velmi rozšířené a populární, mimo jiné i v kotlině.   Jde o tak zvané TUNELOVÁNÍ, vytunelování, anebo jen  tunel. Zlatá čeština. Potom už jenom záleží na individuálním posouzení kde že se tuneluje nejvíce.No, jinač se dnes krade asi všude a to jak v Norsku tak i ve Švédsku odkud se ozývám.  Zdejší obyvatelé vzpomínají se slzami v očích na krásné zlaté časy, kdy král Gustav Vasa nechal za malé tunely sekat ruce a za větší hlavy. V seveřanech to zanechalo na dlouhé časy  příjemné vzpomínky na doby, kdy nebylo nutné věci přibíjet jako dnes. Jo, jo, přibíjíme a hřebíky jsou čím dál tím dražší. V eventuálním referendu o znovuzavedení výše uvedených nápravných opatření by většina národa byla pro renesanci v tomto směru. Ale každému je jasné, že v Bruselu bychom narazili. Takže nezbývá než přibíjet a tu a tam přiložit ucho k zemi a naslouchat jestli se na nás zase nehrabe odněkud nějaký tunel. Dobrý Nový Rok - Gott Nytt År.

Jako nositel Fučíkova odznaku získaného co by vojín  zákl.služby ještě mohu připojit: Lidé bděte, nebo vám ukradnou nos mezi očima.                       

Finrod Felagund 2.1.2008 19:07

Re: Re: Hlavně, že kdykoliv přijedu z Norska do ČR - anebo libovolně odjinud

God Nytt aar deg ogsaa... Tady naštěstí ještě nepřibíjíme a nějak to funguje, ale je pravda, že místní říkají, že dříve se kradlo ještě méně, než teď. No uvidíme, až ve volbách v roce 2009 zvítězí koalice Fremskrittspartiet / Hoeyre, to pak uvidíme, co se se zločinci stane :)

vennlig hilsen til Sverige :-)

Petr Lorenc 2.1.2008 13:12

V Itálii mi vykradli Favorita

V Cortině d Ampezzo na parkovišti u lanovky - rozbili zadní malé okénko, otevřeli si dveře a zahráli si na samoobsluhu. Koukal jsem na ně z lanovky a nic jsem s tím nemohl dělat. Službukonající polecajt mě ujišťoval, že místní to rozhodně nemohli být. Prej tam občas takhle vtrhne ta jižní sběř, ale prej už jsou jim na stopě... :-) 

Petr Lorenc 2.1.2008 13:05

Zboží se krade hlavně cestou do obchodů

Míra kradení "v českých obchodech" je pro mě obzvláště nedůvěryhodná, zejména při vědění faktu, že každý kritický kout je v hypermarketu sledován kamerou bezpečnostní agentury. Vícekrát jsem ale na různých méně nápadných okrajových parkovištích, u parků a v periferních ulicích viděl zastavit kamion, ke kterému v témže okamžiku přijela menší dodávka a po odplombování se část nákladu z většího auta růčo předisponovala do menšího, načež se lanka od plachet secvakla zpět a vašnostové se zrychleně rozjeli do různých stran.  TADY se HLAVNĚ krade a ne někde mezi regály !!! Otázkou je, v čí režii toto probíhá, a zda jen na našem území. 

N 2.1.2008 12:25

krade se dál

Krade se dál jako za socialismu, to vidím na naší firmě, kdy se zaměstnanci drží hesla: když nedostanu 50k výplatu, tak si to vezmu sám.

lucina (pes) 2.1.2008 13:00

Re: krade se dál

To, že se u nás krade, mě i spoustu slušných lidí štve, ale to na věci nic nemění. Okradený cizinec nebude zkoumat, okradl -li ho Čech, Ukrajinec, Rus, český Cikán, rumunský Cikán nebo jeho vlastní krajan. Rovněž paní, jejíž manžel jezdí do Čech utrácet do bordelu, nezkoumá národnost zaměstnankyň, ani majitele. Od toho je naše policie a ta z nejrůznějších důvodů koná málo nebo nic. Na tom naše pohoršení nad skutkovou podstatou nebo sebemrskačstvím nic nezmění.

huhu 2.1.2008 12:18

klasické "koloniální" metody

nasazování mindráků ovládaným národům a naopak sami sebe líčit lepšími, podsouvání vlastních hrdinů a naopak z národních hrdinů dělat lumpy je klasická metoda všech koloniálních pánů. Jak Angličanů, Francouzů, Rusů či Němců a nyní již jen maličkatých Rakušáků. Tak byli a jsou Napoleon, Hus, TGM či Beneš nebo třeba Gottwald u jedněch hrdinové a u druhých lumpové.

haha 2.1.2008 13:47

Re: klasické "koloniální" metody

R^

Nosov 2.1.2008 12:13

Generalizace

Jsem pro - klidně ať o mně Němci nebo Rakušáci řikaj, že kradu. Nesmí se ovšem tvářit dotčeně když jim budu říkat "ýbrmenš" - a když jim nakonec fakt něco šlohnu, aby si nekalili své čisté duše ošklivou neárijskou lží.

BTW: malá osobní statistika - tři týdny Francie a Španělsko - vykradené auto, krádež věcí na pláži a přepadení. U prvních dvou případů pravda nevím, zda pachatelé nebyli češi, ale při přepadení to byli arabové mluvící španělsky.

bouše 2.1.2008 12:04

moje zkušenost

je taková,že si opravdu na západě myslejí,že jsme zlodějskej národ,je to předsudek,ale musíme se sním holt smířit:-D

Ben Fato 2.1.2008 13:07

Re: moje zkušenost

Nerad se smiřuji s nepravostmi. V tom jsem s autorem článku zajedno.

Ben Fato 2.1.2008 21:24

Re: moje zkušenost

Nerad se smiřuji s nepravostmi. V tom jsem s autorem článku zajedno.

Marat 2.1.2008 11:51

Nevím ale.

Když J:S: Machar koncem devatenáctého století nastoupil své místo ve Vídni,zeptal se ho jeden kolega,zda také nakupuje po česku.Machar neporozuměl otázce a požádal o bližší vysvětlení,tak mu ten jeho kolega ukázal zlodějské gesto.Machar se velice rozčílil.Takže ono na řečech o české zlodějině něco bude. Vidím že už nejen láje z řad "vlasteneckých" čtenářu  si otíra o B.Doležala jazyk k vůlí jeho názoru o vyhnání SN,ale že se už k té lájí přidávají i autoři Psa.To je dnes zatím druhý.

Pete Brich 2.1.2008 13:07

..., tak mu ten jeho kolega ukázal zlodějské gesto.Machar se velice rozčílil.Takže ono na řečech o české zlodějině něco bude.

Důkazem je, že se Machar velice rozčílil.;-D

PB

Yaroukh 2.1.2008 13:53

Re: Nevím ale.

Kdo je ten první? Mám té Bohuželovy demagogie kolem odsunu plné zuby.

Adolf 2.1.2008 15:04

Re: Re: Nevím ale.

Tak to jednoduse necti...

yaroukh 2.1.2008 19:39

Re: Re: Re: Nevím ale.

Máš osobitý smysl pro humor. Bohužel pro B.D. je problém napsat článek bez zmíňky o "nespravedlivém a opovrženíhodném odsunu", ať už je titulek článku jakýkoli; to se těm blábolům potom těžko vyhýbá.