28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

MÉDIA: Nečuchejte jen ke své pudeli

Někdy se člověku v hlavě spojí jedna nová informace s dvěma jinými staršími, jako mně v tomto případě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Boleslav 2.4.2015 15:10

Re: Kdo nejde s námi jde proti nám

V tom správném gardu.

Ś. Svobodová 2.4.2015 15:18

Re: Kdo nejde s námi jde proti nám

Mluvíte mi z duše.

Šimkové a podobní primitivové musí mít svět jasně rozškatulkovaný. Černý - bílý, zlý, dobrý. Jinému vhledu nerozumí a když nerozumí, je to zlé, tedy vy jste zlo. A hned je svět vpořádku.

J. Boleslav 2.4.2015 16:59

Re: Kdo nejde s námi jde proti nám

Rusácko je říší zla, po krátké pauze opět. Napadá svoje sousedy, anektuje jim části jejich území, nedodržuje mezinárodní právo a úmluvy, střílí opoziční novináře a politiky, lže, jako když tiskne.

J. Šimek 2.4.2015 17:25

Re: Kdo nejde s námi jde proti nám

Nedokážete argumentovat, tak jsem primitiv :o)

Ś. Svobodová 2.4.2015 10:04

Mám ráda články pana Vlka,

Ale šmarjá, to jste se všichni zbláznili? Kolona je jen kolona - přišlo dost lidí, většina jich vyjádřila podporu, někdo nenávist, někdo se přišel jen podívat na techniku. Ale kruci, nebyla to mlčící většina. Nebylo to ani promile voličů.

To, jestli se občané ČR orientují spíš na Západ nebo na Východ se dá vidět jen z VOLEB.

J. Slanina 2.4.2015 10:07

Re: Mám ráda články pana Vlka,

Nu, ono i tady na Psu to už něco vypovídá o té "orientaci".

Ś. Svobodová 2.4.2015 10:10

Re: Mám ráda články pana Vlka,

Jo a k těm médiím. Ty přímo viním z toho, že se snaží uměle rozpoutávat konflikty a neustále rozdělovat lidi. Nevím, zda je to naprostým nedostatkem profesionality a pitomosti většiny redaktorů, nebo "na zakázku".

J. Šimek 2.4.2015 10:37

Re: Mám ráda články pana Vlka,

Ne paní Svobodová, média se obecně řídí tím, že dávají slovo parlamentním stranám a komunisti toho využili k propagandě. Takže s tou pitomostí opatrně.

Ś. Svobodová 2.4.2015 14:42

Re: Mám ráda články pana Vlka,

Nesouhlasím. Média se obecně řídí ziskem. Čili- čím více emocí, tím více reakcí. Čím více lidí se jim povede "zatáhnout" do jejich her, tím větší zájem, = větší zisk. Proto poskytli tolik mediálního prostoru tzv. odpůrcům. Obecně: je správné, že se na začátku "kauzy" ptali všech parlamentních stran. Ale nezdá se mi správné, že vybrali tu nejvíce radikální a na ní postavili svou "hru".

J. Šimek 2.4.2015 15:27

Re: Mám ráda články pana Vlka,

TV veřejné služby a speciálně ČT24 ziskem na sledovanosti nijak závislá není, milá paní.

J. Boleslav 2.4.2015 10:13

Re: Mám ráda články pana Vlka,

V žádných volbách mnoho let zpět nebyla otázka naší zahraničně-politické orientace nastolována, protože je dávno dána. Teď bolševičtí a jiní kolaboranti s touto kartou přišli a dostali šeredně na pr.el. Uvidíme, kolik partají kromě komančů si po tomto fiasku dovolí ji znovu při volbách otevírat.

Ś. Svobodová 2.4.2015 15:01

Re: Mám ráda články pana Vlka,

Myslím, že nemáte pravdu. Zahraničně- politická orientace je vždy dána výsledky voleb. Aniž by musela být nutně přímo volebním bodem. O volební orientaci téměř půlky národa (té, co volit nechodí) je známo málo. Tím existuje nebezpečí, že pokud by tuto polovinu "cosi" opravdu zvedlo od televizí a donutilo je to jít k volbám a k tomu se připočetli hlasy voličů komunistů, mohly by se dít divné věci...To je asi známo vašemu oblíbenému prezidentovi. ten by chtěl volby povinné.

J. Boleslav 2.4.2015 15:16

Re: Mám ráda články pana Vlka,

Ale dané téma, tj. zahraničně-politickou orientaci státu, už všichni kromě komoušů a dalších rusáckých kolaborantů považují všichni za již dávno a velmi uspokojivě vyřešenou. Když ji komanči teď vytáhli, dostali po zásluze těžce na pr.el. Pokud se tato základní orientace nestane znovu volebním tématem, jak chcete u voleb zjistit, jaký je názor většiny. Ti, co volit nechodí, jsou naprosto nezajímaví. Otevírat po více než 20 letech mohou tuto otázku chtít pouze prokremelští blbci nebo grázli.

J. Šimek 2.4.2015 10:35

Re: Mám ráda články pana Vlka,

Jo, odpůrci, reprezentovaní KSČm mají 15%.

F. Kusák 2.4.2015 9:56

Pane Vlku,

trochu ze široka, ale jinak jste vyjádřil dost přesně mé pocity. A u ČT jsem měl pocit, jako když informace jsou nějákým způsobem řízeny a deformovány. Nechápavě jsem kroutil hlavou a zvedal obočí, jestli jde o hloupost nebo záměr.

J. Boleslav 2.4.2015 10:03

Re: Pane Vlku,

Záměr nebo politická korektnost, tedy blbost.

J. Šimek 2.4.2015 10:38

Re: Pane Vlku,

Tak jste se měl jít podívat, co ti lidé u cesty konvoje dělají a nekecat tady o nějakých svých pocitech.

S. Ševeček 2.4.2015 9:36

Něco bližšího o pokynech

a opatřeních US velitelů a politiků "pro případ potřeby", že se v mávátkách něco zvrtne, by nebylo?

Domnívám se, že by nás v tom případě ochránili před námi samými. Aby tady byl klid na práci.

J. Růžička 2.4.2015 9:32

Skvělý článek, pane Vlku

Placené prorusácké páté koloně, komoušskýmu šmejdu i mediálním očuchávačům ukázali občané, jaký je skutečný stav myšlení a uvažování obyvatel naší země. Jak hluboký příkop vykopali politici a novináři mezi občany a politikářským akváriem. Je to, s prominutím, k blití.

J. Boleslav 2.4.2015 9:51

Re: Skvělý článek, pane Vlku

Ten příkop není v tomto případě mezi občany a politiky, ti se zachovali většinou správně, ale mezi virtuální realitou na Netu a realitou skutečnou.

P. Švejnoch 2.4.2015 9:16

Je zajímavé

jak jsou ti, kdož nejsou nadšeni z demonstrativního průjezdu cizích vojsk po našem (zatím) výsostném území, označováni za kolaboranty (rozumí se s ruskou - tedy cizí - mocí).

Pak tedy ti, kteří servilně mávají cizími vlajkami v ústrety cizímu vojsku, jsou co? :-)

A vytanulo mi v té souvislosti na mysl, kterak mnohatisícové davy vítaly vztyčenými pravicemi vstup německé branné moci na Václavském náměstí v roce 1939. Zřejmě tentýž druh vlastenců, který dnes mává vlajkami americkými...

F. Kusák 2.4.2015 9:50

Re: Je zajímavé

Základním předpokladem inteligence je problém analyzovat a následně si vytvořit názor, podložený i úrovní všeobecných znalostí. Kdo s tím má problém, ať se raději k ničemu nevyjadřuje, neboť je to důkazem toho, že se jeho inteligence pohybuje směrem opačným.

P. Švejnoch 2.4.2015 10:41

Re: Je zajímavé

Vaše úvaha je jistě hlubokomyslná a navýsost zajímavá (stejně jako reakce p. Boleslava), nicméně zopakuji otázku:

Jsou-li ti, kteří nesouhlasí s demonstrativním průjezdem cizího vojska, nazýváni kolaboranty, jak lze nazvat ty, kteří tato cizí vojska servilně vítají?

Pokud mi na tuto otázku nedokážete odpovědět, považoval bych za zbytečné, abyste reagoval podobně hlubokomyslně jako poprvé... :-)

R. Langer 2.4.2015 12:27

Re: Je zajímavé

Kdo nesouhlasí demonstrativním průjezdem cizího okupačního vojska, je hrdina. Kdo nesouhlasí s průjezdem svých osvoboditelů a spojenců, se kterými je mimochodem ve stejném obranném paktu, obzvláště potom, kdy tu před ním projížděly pouze ty cizí okupační vojska, je u mě naprostý hňup a idiot. Tož se hlubokomyslně zařaďte dle libosti, koho vlastně chcete doopravdy vítat. V tomto případě máte dokonce tu možnost, že vítat nemusíte nikoho, není to povinné. :-P

J. Boleslav 2.4.2015 15:21

Re: Je zajímavé

V případě těchto lidí existují pouze 2 možnosti: 1. Deficit intelektuální. 2. Deficit morální. Přeloženo do češtiny, jsou to buď pitomci nebo grázli. Případně obojí. Což je totéž, co platilo a stále platí pro komanče. Proč asi?

J. Boleslav 2.4.2015 9:56

Re: Je zajímavé

Ach bože, co jste hned takhle po ránu požil?

J. Šimek 2.4.2015 10:40

Re: Je zajímavé

Už jsme delší dobu v NATO, vy cizí vojsko :o):o):o)

J. Boleslav 2.4.2015 15:24

Re: Je zajímavé

Naštěstí. To je náš největší úspěch po r. 89.

L. Dvořák 2.4.2015 9:14

Díky pane Vlku za článek

Tento i Vaše další. Jste jedním z mála důvodů proč ještě otevřu Psa.

K. Janyška 2.4.2015 8:59

Bylo to dobrý.

Konec převratu u nás. Válka se socialisty je a musí být však nekonečná... Dzp.