27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

MÉDIA: Mýlit se s Petrem Pithartem

Cestou z Lutherova města Wittembergu, kde jsme s mojí paní pár dní prodlévali a také jezdili na kolech ve vyprahlé krajině připomínající africkou savanu (ve městech také černošští povalující se inženýři v nevelkých kvantech pobývají, takže iluze je téměř dokonalá a chyběly už jen žirafy a antilopy), jsem tuto neděli poslouchal rádio.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Valenta 11.7.2018 10:33

Re: Skvělé autore.

Není na světě člověka (ani instituce), který/rá by se z........

Je to jako s tím Moravcem. Co na něm vidíte ostudného?

M. Prokop 11.7.2018 11:28

Re: Skvělé autore.

Už jsem to tu psal, zaujatost. Tu si mohu dovolit já, on ji má přímo zakázanou a holduje ji čím dál, tím víc.

R. Brzák 11.7.2018 9:50

Re: Skvělé autore.

Potřebujete ten seznam? Nebo se prostě nechcete vyjadřovat k principům, jejichž pošlapávání pan Holásek kritizuje u našich médií?

M. Prokop 11.7.2018 9:55

Re: Skvělé autore.

Holásek mu sáhl na ikony ... :-P

M. Valenta 11.7.2018 11:10

Re: Skvělé autore.

ČT a ČR nejsou pro mne žádné ikony, jenom nevidím široko daleko nic lepšího.

M. Prokop 11.7.2018 11:29

Re: Skvělé autore.

To já taky ne, ale to neřeší, že ČT a ČR jsou špatné.

M. Valenta 11.7.2018 14:25

Re: Skvělé autore.

Tak jsme se dobrali téměř ke shodě. Jistě, že by mohly být lepší, mě jen vadí, že mnozí v čele s 2 posledními prezidenty ji chtějí jednoduše zlikvidovat.

A 100% nezaujatý reportér je něco jako Yeti.

M. Moravcová 11.7.2018 8:36

Zpravodajství a publicistika

veřejnoprávní TV je drahá jen za ty šaty, co mají mluvící hlavy na sobě. Beztak všechno přebírají z teletextu. Prázdninový program - filmy, seriály - jen socialistické, stokrát opakovné srágory. ČT zprivatizovat.

F. Doušek 11.7.2018 9:41

Re: Zpravodajství a publicistika

Chtěla byste, aby soukromá ČT dopadla jako soukromá TV Barrandov? Program - týden s prezidentem Zemanem se střídá s Majorem Zemanem. Děkuji, nechci.

M. Prokop 11.7.2018 9:50

Re: Zpravodajství a publicistika

Nemuseli bychom privatizovat celou ČT, jen její komerční část. Klidně by šlo ponechat ČT24, ČT2, případně Art, ty lze s přimhouřením obou očí označit za tématicky veřejnoprávní, jen blbě dělané. A na ty se soustředit, aby to k něčemu vypadalo. No a místa na trhu už jsou vymezena. I soukromá ČT1 by musela vypadat prakticky stejně jako naše/vaše. Všude jinde už je obsazeno.

M. Moravcová 11.7.2018 12:53

Re: Zpravodajství a publicistika

Barrandov jsem nikdy neviděla, povídejte, co tam dávají? Hlavně bych tu hrůzu a aktivismus nemusela povinně platit.

Perryman 11.7.2018 13:00

Re: Zpravodajství a publicistika

Pro mě za mě ať se z toho klidně stane hlásná trouba TOP09 a STAN, ale již bez mých poplatků. Se stávajícím vedením půjde rychle do kytek. Chalupáři a jiný bolševický brak to už nespasí.

F. Navrátil 11.7.2018 17:08

Re: Zpravodajství a publicistika

Ať si soukromá TV vysílá celý den třena hrající si koťata. Co je komu do toho, jak si naplňuje svůj podnikatelský projet? Ale pokud ČT dostává šest mld. korun koncesionářských poplatků, tak měla mít objektivní a vyvážené zpravodajství. Za své peníze si to plátci zaslouží!

Perryman 11.7.2018 12:42

Re: Zpravodajství a publicistika

Ještě tak pred půl rokem se médii, potažmo TOP09 přehnalo zděšení nad tím, že si dovolili Zeman nebo Okamura pronést, že by se ČT měla zestátnit. Myslel jsem si, že Česká televize státní už je, když vybírá výpalné posvěcené státem. No pak jsem ale slyšel, že by se měla zprivatizovat, jak tvrdíte paní Moravcová vy. S tím bych souhlasil okamžitě. Několikrát jsem se pak přeptal v diskusích, zda je tedy ta ČT státní nebo soukromá, ovšem bez ohlasu. Pomůže mi to někdo rozlousknout zde? Předem děkuji.

M. Moravcová 11.7.2018 12:56

Re: Zpravodajství a publicistika

Má vlastní právní subjektivitu a ve velkém ji stát dotuje. Nejen povinnou daní, ale ještě ze státního rozpočtu. Státní ale není.

M. Moravcová 11.7.2018 12:59

Re: Zpravodajství a publicistika

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizí poskytující své vysílání celoplošně na území Česka. Je zřízena zákonem o České televizi,[1] který stanoví rámec jejího fungování, včetně plnění úkolů veřejné služby v oblasti televizního vysílání a způsobu financování. Jako médium veřejné služby má zajišťovat všem občanům přístup k informacím, kultuře, vzdělání a zábavě.Česká televize byla zřízena ke dni 1. ledna 1992 jako právnická osoba, která hospodaří s vlastním majetkem,

Perryman 11.7.2018 13:05

Re: Zpravodajství a publicistika

Vastní právní subjektivita, to je fikané. Děkuji Vám za info.

R. Meišner 11.7.2018 8:01

naprostý souhlas

s autorem. --naše tzv. veřejnoprávní média, to je myšlenkový hnus na entou. a protože pamatuji totalitu, můžu potvrdit, že od té se to liší opravdu, ale opravdu jen malounko.

I. Schlägel 11.7.2018 8:26

Re: naprostý souhlas

Vy nemáte špatnou paměť. Vy trpíte ztrátou paměti. Ne, že by u současných medií nebylo co zlepšovat.

P. Vaňura 11.7.2018 17:37

Nemá špatnou paměť

Husákova TV vysílala, co chtěla Moskva, "veřejnoprávní" ČTV to, co chce Brusel. Obojí proti zájmům českých občanů! Je jen otázka, byl li lepší Brežněv, nebo rudozelená vítačská verbež. Obávám se, že b) začíná být správně...

P. Vaňura 11.7.2018 17:39

Rudozelená verbež je HORŠÍ!

Perryman 11.7.2018 7:52

Petr Pithart se mylil vzdycky a dokud mel vliv, tak svoji naivitou a neschopnosti domyslet veci do konce i skodil. Ve spojeni s V. Havlem to bylo fakt nestesti.

J. Chaloupka 11.7.2018 8:14

Dodnes jsme se nedozvěděli, kolik jsme museli zaplatit

potomkům rakovnické továrny, kterou Pithart prodal Američanům. Nedej pámbu, aby to zveřejnily ty "veřejnoprávní" média, které ze zákona platíme.

P. Harabaska 11.7.2018 7:49

Nejen v uvedeném pořadu "dvojky"

Petr Pithart buď vědomě lhal, anebo už vidí a slyší jen to, co vidět a slyšet chce. On lhal anebo viděl a slyšel jen to, co vidět a slyšet chtěl, vždycky.

J. Pražák 11.7.2018 7:41

S EU už je to asi hodně nahnuté

když i takoví presstituti jako Palata a Kulidakis v poslední době napsali pár článků, které už 100% (ale pouze z 90%) neoslavují EUrovůdce a jejich politiku vedoucí národy Evropy do zkázy.

M. Prokop 11.7.2018 9:54

Re: S EU už je to asi hodně nahnuté

Jo. Ale dokonáno bude, až něco takového napíše nebo řekne EUrojehovista Jaroslav Šonka. :-P

P. Portwyn 11.7.2018 10:26

Re: S EU už je to asi hodně nahnuté

Teď mne při té děsivé představě málem šlehlo hrůzou... aspoň některé jistoty člověk potřebuje :oD

P. Portwyn 11.7.2018 10:23

Re: S EU už je to asi hodně nahnuté

Palata s Kulidakisem si připravují únikový východ... až to rupne, změní se z Eurosvazáků na antiEurosvazáky.

Kdo zná "názorový vývoj" novináře Martina Komárka, který to zvládl několikrát, ví, o čem mluvím ;-)

J. Karlík 11.7.2018 7:35

Absolutní souhlas

Rád čtu Vaše příspěvky, mají šťávu a názory, blízké mým. "Veřejnoprávní" média sleduji s filtrem z doby totality. O vyváženosti může mluvit jen zarputilý lidskopravnik. Bohužel, bude hůř. Redaktoři s vymytymi mozky posilují. A jejich zlozvyk poučovat svého hosta o správné odpovědi je až zarážející. O skákání do řeči ani nemluvím. Ale rozhovor redaktorky BBC s maďarským politikem předčí i naše borce.

P. Dvořák 11.7.2018 4:51

Dostal jsem radu, kterou jsem realizoval.

Přibližně od poloviny roku 2016 jsem přestal sledovat jakékoliv zpravodajství a veškeré diskusní pořady v TV a rozhlasu bez rozlišení stanice. Přestal jsem odebírat předplacený tisk nebo jakýkoliv kupovat. Čtu jen měsíčník z místní radnice úřadu městské části nebo regionu. Sledovat dění lze naprosto dostačujícím způsobem přes internet.

Názor na aktuální dění kolem sebe si lze udělat i bez každodenního úředního výplachu duše. Bohužel prostřednictvím koncesionářských poplatků musím platit i za to, co si vůbec nekupuji. Nehorázné.

Za psychopaty zvláštní kategorie považuji lidi, kteří pravidelně sledují ČT24 a Radiožurnál. Normální člověk přece neunese dostávat hodinu za hodinou masáž mozku, složenou z neustálého opakování stejných zpráv a poněkud rozdílných, nicméně stejných komentářů k témuž. Bez vypnutí nebo alespoň poruchy myšlení nelze hodinu po hodině sledovat např. několikadenní vyprošťování jakýchsi školáků kdesi nebo odstoupení jakési absolventky hnojárny, která měla být ministrem(-yní!) spravedlnosti.

P.S.: Kolik měsíců, resp. dnes už roků, dochází k pravidelné masáži ve věci Čapí hnízdo? Spousta lidí žvaní, píše, komentuje, rozebírá, posuzuje, vyhodnocuje . . . a co, změnilo se za tu dobu něco? Stalo se něco, co by opravdu stálo za mimořádnou pozornost, protože to mělo mimořádný dopad? PRD! Jedinou pravdu vyjadřuje myšlenka, kterou jsem, myslím, četl zde na NP: Všechny ty tanečky, obstrukce, zdržování, stíhání, podpora-nepodpora, koalice-nekoalice atd. atd. nás už stály nejmíň desetinásobek hodnoty Čapího hnízda.