27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kylchap 6.12.2007 11:17

Re: Re: Re: Re: Pane autore,

Nikoliv Tarsusi. Patří mě!!! I když je nás na ní víc. To jsem ti poslal aby jsi věděl, že ne vše je vejfuk,  ty kroutiči volantem.

Ladislav N. 6.12.2007 11:35

Re: Re: Re: Re: Re: Pane autore,

Ta lokomotiva nemá "vejfuk"? A kudy vypouští saze a kouř? Nebo už ji máte na propan-butan? ;-D

Kylchap 6.12.2007 11:43

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane autore,

Komín u elektrárny je také vejfuk? Sancta simplicitas.

Kylchap 6.12.2007 11:29

Re: Re: Pane autore,

Víš jak se rusky řekne průvodčí vlaků Tarsusi? Napovím ti, konduktor to není. 

Švejk nebyl nikdy eskortován vlakem, vždy pěšky. Dokonce těch eskort bylo víc. Víš odkud a kam? Moc si toho nepamatuješ Tarsusi. Dvacet deka tvé mozkové hmoty má omezenou kapacitu. Chápu.

"Člověk by chtěl být gigant a zatím je hov.."  Jako by tě Einjaehrigerfraiwiliger Marek znal. 

Bokonon 6.12.2007 9:35

Zrušit ČT

Není důvod mít státem placenou TV. Když už, tak jeden kanál, ať spadá třeba pod ČTK, 20 zaměstnanců, pouze čtené zprávy. Žádné dotace, koncesionářské poplatky, žádná filmová tvorba, seriály a podobné hovadiny a trafiky pražské umělce.

Kylchap 6.12.2007 10:15

Re: Zrušit ČT

Na čtené zprávy máte doma jiný přístroj milý Bokonone. Říká se mu radio.

Jiří 6.12.2007 10:15

Re: Zrušit ČT

Tento názor by se měl "vytesat" a umístit před parlamet, senát  vládní budovu. Ten by měl podpořit celý národ byť v neformálním referendu. ČT v současné podobě a  rozsahu je ohromným socialistickým státním podnikem. A my blbci jsme si nechali vnutit povinnost to každý měsíc financovat. Dokud se tohoto molochu ČR nezbaví, bude on stále manipulovat a ovlivňovat veřejné mínění. V této formě a rozsahu ani nemůže být objektivní. Je to hnusná instituce poskytující nadprůměrné příjmy pro své zaměstnance a externí spolupracovníky  a další "umělce".Ti se pod touto vidinou nestydí za ní stát a ji podporovat.

Ivan 6.12.2007 10:48

Re: Re: Zrušit ČT

Je dojemná ta snaha modrých ptáků podřídit televizi ústřednímu výboru ODS.  TV je ze strany ODS vyhrožováno vždy, když se chystá nějaká reportáž o darebáctvích morých ptáků. TV je jistě neobjektivní, kdyby byla objektivní, tak je v ní minimum pořadů propagujících náboženství (vliv lidovců), třikrát do týdne by v ní mělo být vystoupení zástupce hnutí Proti základnám (základny si nepřeje více než tři čtvrtiny obyvatel), Čunka by se měli redaktoři alespoň jednou týdne ptát, jestli si opravdu myslí, že občané jsou tak blbí a uvěří mu báchorky o původu jeho peněz atd., brněnské ODS by se například měli ptát, jestli jim opravdu nevadí, že v jejich čele stojí usvědčený lhář atd..  Zatím co modří ptáci by chtěli pořady o údajném zneužití fondů Phare a nechtěli pořady o pomluvách v Kubiceho zprávě. Hlavně ale chtějí soukromou televizi, protože ta se pak dá snadno koupit k hlásání jakékoliv propagandy. Stejně jako je koupený pes k hlásání propagandy ODS a německých majitelů Lidových novin.

Ladislav N. 6.12.2007 11:31

Re: Re: Re: Zrušit ČT

Blábolivý komunista Ivan si brousí zuby na propagandu v ČT? A jak k tomu přijdeme my, co se na TV skoro nekoukáme? Plaťte si ji za své, proč bych na to měl přispívat i já? ;-P

westík 6.12.2007 12:02

Re: Re: Re: Zrušit ČT

tedy ,Ivane, Vy jste si musel ušoupat nohy, když jste běhal po republice a zjišťoval názory  jednotlivých občanů.!  Musím jménem svým ,syna  a našeho  psa protestovat- nás se nikdo na náš názor neptal !!! 

westík 6.12.2007 13:04

Re: Re: Re: Zrušit ČT

Ivane, když je Vám NP tak protivný, proč sem vůbec lezete ?  Abyste jako misionář mezi lidojedy hlásal  "pravdy o světlé budoucnosti", kterou  už máme za sebou ?  Já  osobně na takové "mučednictví" bych tedy nervy neměla . Nechte si své nářky k diskusi na /Rudém/ Právu :-P

Ilik1 6.12.2007 10:23

Re: Zrušit ČT

Souhlas. K tomu mělo dojít už po "slavné" televizní stávce. Jinak díky, autore (také rodačka z Třebíče).

ok 6.12.2007 9:22

kamiony o víkendech

A kamiony o víkendech jsou destruktivní nebo konstrukltivní? Všechny strany slibují, že kamiony o víkendech nebudou jezdit, a najednou to nejde. I tahle prkotina nahání voliče do náruče Zelených !! Každý logicky uvažující jedinec ví, že kamiony by se bez víkendů obešly - je to jen otázka organizace práce. A myslím tím jen zákaz jízdy v pátek od 15:00 do 22:00 a v neděli po 15:00.

Ladislav N. 6.12.2007 9:32

Re: kamiony o víkendech

Typický zelený blábol.

Při omezené kapacitě silnic a dálnic v ČR není možné donekonečna zkracovat dosažitelnnou pracovní dobu pro provoz kamionů, na nichž stojí ekonomika firem. Nehledě na rizika zvýšené zátěže v době "povoleného provozu" kamionů pro ostatní účastníky silničního provozu. Proboha, člověče, na co tu vaši lebeňu vlastně máte? Na odložení klobouku? 8-o;-D

ok 6.12.2007 9:47

Re: Re: kamiony o víkendech

Říkáte, že těch pár hodin navíc to zachrání? To je přece logický nesmysl. To je jako kdybyste tvrdil, že kapacita českých silnic je vypočtena na provoz 7x24 hodin týdně.

Předpokládám, že tržní hospodářství má sloužit lidem, aby se měli lépe. To je základní smysl tržního hospodářství. Maximalizace zisku je pouhý PROSTŘEDEK pro dosažení tohoto bohulibého cíle. Speciálně v Čechách se na tuhle základní pravdu zapomíná velmi často.

Ladislav N. 6.12.2007 11:28

Re: Re: Re: kamiony o víkendech

A co sem pletete "maximalizaci zisku"?  Každému soudnému člověku musí být přece jasné, že při omezené průjezdnosti českých silnic se nedá provoz nekonečně zahušťovat zbytečně jenom proto, že pár zelených pitomců si to tak přeje...

Chris Kelvin 6.12.2007 12:02

Re: Re: Re: Re: kamiony o víkendech

Věřte tomu, Ladislave, že pokud se sníží kapacita kamionové přepravy na českých silnicích, ekonomika se tomu snadno v souladu s tržními principy přizpůsobí. Prostě se změní logistika a nebudou se stejné věci vozit tisíc km tam a jiné tisíc km zpátky. Přestane se to vyplácet. Se zelenými to nemá nic společného, jde jen o zdravý rozum.

Jára Kára 6.12.2007 9:21

Autorovi

Pane Šulo, moc hezky jste ten blábol sesmolil. Zajisté vůbec nemáte pocit, že je tendenční a zaujatý. Tede vězte, že je. Navíc je dost hloupý a ještě k  tomu dlouhý. Ještě jste mohl sesmolit několik oslavných řádků třeba na Pavla Béma a připojit něco konspiračních teorií (pan Jakl by Vám byl jistě rád nápomocen) na téma protiklausovské fronty !

Bokonon 6.12.2007 9:46

Re: Autorovi

Autor zcela správně pojmenoval problém. Ten je v tom, že ač ČT není nestranná a nkdy nebude, protože to ani není možné, tak ji musíme VŠICHNI ZE ZÁKONA PODPOROVAT nemalými částkami. Mně to vadí a to opravdu HODNĚ. Vadí mi zaujatost. Výběr zpáv. Neuspokojuje mne skladba programu, vysílání fosilních komunistických filmů a seriálů. Nebere mě vůbec nová tvorba. Vadí mi nespisovná čeština snad ve VŠECH publicistických pořadech, co jsem na ČT viděl. Ať se ten pitomý moloch rozpustí hned a nabídne se prostor většímu počtu konkurenčních soukromých společností. Objektivita bude. Nova ať straní ČSSD, jiný kanál třeba Hradu. Ale hlavně ať to nemusím platit. Profesionálové z ČT (sic!) si jistě lehce najdou práci jinde.

tich@dohoda 6.12.2007 9:10

Buď se budete alespoň snažit o objektivitu nebo se běžte živit k soukromníkům.

taky to moc nefunguje /u soukromniku/ , tam vam zase sefredaktor muze rici, ze ten clanek/reportaz predelate, nebo se to neotiskne/neodvysila, protoze nelze "utocit" na velkeho inzertenta/reklama. Pripadne majitel listi/TV/radia zvedne telefon a "po stranicke linii " si s sefredaktorem promluvi. Politicke tlaky  na media byly, jsou a budou vzdy a to plati nacelem svete, jen nekde je to lepsi a jinde horsi, v diktaturach dokonce spatne. Cest :-)

ulik 6.12.2007 8:59

taky by CT mohla lepe informovat o radaru

A taky by CT mohla lepe informovat o radaru, napr. neuvadat jen proc je desne vyhodny ho tady mit, ale uvadet i nejake argumenty proc ho tady nemit, ci do TV diskuzi zvat  i odpurce radaru.

www racek 6.12.2007 9:09

Re: taky by CT mohla lepe informovat o radaru

odpůrci ba mohli narušit nerozborné přátelství a zpochybnit politiku srany a vládi ...

Kuruc 6.12.2007 9:55

Re: taky by CT mohla lepe informovat o radaru

Už je to tady. Radar. Rozhodně odmítám americký radar! Jsem hrdý Čech! My, hrdí Češi nikoho nepotřebujeme. Jsme potomci Žižkovi. Postavíme si na Řípu radar svůj, a lepší. Nepotřebujeme  nějaké cizácké rakety v Polsku, budeme mít svoje na Pálavě! Každý útok odrazíme.  Ať si Putin vyhrožuje, my se nezaleknem!  Namíříme svoje rakety na Moskvu!  Z Blaníku vylétnou naše vlastní termojaderné střely. jejich hlavice budou děsivé jako ohniví draci. Každý si musí uvědomit, že nejsme žádná ořezávátka, komukoli, kdo se o nás bude otírat, rozhodíme sandál! Druhý Temelín postavíme u Vídně! Ukážeme všem, kdo je tady pánem! Jsme hrdí Češi....

Insider 6.12.2007 8:52

Díky autorovi

Má naprostou pravdu. Mladí a neklidní z ČT jsou neuvěřitelní. Netýká se to jen té zmiňované reprtáže. Vždy se probudí s nějakým postojem ke kauze, kterou jdou točit a pak tento svůj postoj podpoří tím, co natočí a jak to podají. Protistrana se vůbec nechytá. V horším případě si to někdo ještě ke všemu zaplatí.

xyz 6.12.2007 8:51

Spíše než bulvárnost mi vadí to, že se nezakrytě stává hlásnou troubou politických názorů skupiny, zkráceně skupiny prohavlovské

S tím souvisí vrůstání privátních médií do tzv médií veřejnoprávních, zejména bývalých a současných redaktorů Respektu, o jejichž respektu k objektivitě, nestrannosti a pravdivosti lze oprávněně pochybovat. Stačí vzpomenou Macháčka či Taberyho (tomu koncesionáři zaplatili hodinovou mediální masáž na téma opoziční smlouvy). Nebo Palata, bývalý redaktor Pravdy.

Ale i opačně. Pan superkomentátor  ČRo Nováček zase sděluje své osobní sympatie čtenářům týdeníku Euro, kde např. příznivce znovuzvolení Klause nazývá Kondelíky.  Redaktor Vlach má zase podivné články v Týdnu. Toto sezení na dvou židlích by měl zakazovat kodex  veřejnoprávního redaktora, ne-li přímo pracovní řád.

Buď se budete alespoň snažit o objektivitu nebo se běžte  živit k soukromníkům.

www racek 6.12.2007 9:08

Re: Spíše než bulvárnost mi vadí to, že se nezakrytě stává hlásnou troubou politických názorů skupiny, zkráceně skupiny prohavlovské

v tom máte naprostou pravdu. může takovému redaktůrkovi zbejvat ještě nějakej čas poté, když by měl v hlavním pracovním poměru prosazovat politiku srany a vládi?

tedy, všichni se spikli proti ods ...:-D ovšem, jen jestli se nespikla ods proti nám ...:-P

www racek 6.12.2007 8:50

tedy, hádejme

odkudpak se ten čerchmant asi poděl? určitě to bude socan tipuji. masochista:-D

Quin 6.12.2007 8:41

Pane Šulo,

chápu Vaše rozhorčení nad tendenčností ČT, ale ve svém příspěvku jste se dopustil stejného hříchu. Rozhodně nejsem fanda Paroubka, Bursíka, Jacques či Ryndy, ale tímto způsobem o nich psát je opravdu tendenční. Apropos- kdo kdy dokázal, že Paroubek byl agent Roko? K třebíčské radnici- kdo kdy měl co do činění s jakoukoliv televizí či  jakýmkoli psaným mediem, zřídka má dojem objektivity. Jejich reportáže zpravidla volají po senzaci a tím zvyšují prodeje. ČT není výjimkou, i když v tomto případě příliš překročila obvyklou míru.  Třebíčská radnice má teď jedinou možnost- vyložit karty na stůl a prokázat, že jejich prodeje byly košer. Pokud ne, mají problém.  

Stredocech 6.12.2007 8:36

Tak je zprivatizujte a bude pokoj.

Když už lžou a manipulují, ať to alespoň neplatíme.

Zebra 6.12.2007 9:11

Re: Tak je zprivatizujte a bude pokoj.

Že by racionální zastánce jádra v případě médii podléhal iluzi, že soukromá nefinancuje (nákupem produktů firem inzerujících v týchže) ?