6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
vydRa 4.5.2006 21:40

R U OK?

Diky RSS novinkam na seznamu jsem se dostal na tyto stranky a prvni clanek ktery jsem precet jen tento. Jeste, ze existuje neco jako DISKUZE diky kere jsem se presvedcil, ze autor je z MARSU. Doufam, ze 2. mnou precteny clanek bude alespon na nejake zakladni urovni. Jen bych dodal, ze nejsem volic levice.

zíralek 4.5.2006 21:42

Re: R U OK?

No to budete pěknej hajzlík;-D

dave 4.5.2006 21:24

no to snad...

nemuze  byt ani provokace, kdyz si autor dal takovou praci... i kdyz ta konstrukce "totalitni novinari s pocitem viny se zadostiucinenim zkritizuji pravici za jeji vdecne chyby" je precijenom dost padla na hlavu. tenkrat bylo pravicactvi sakra v mode a intelektualove ponejvice vychvalovali zakony trhu, kdyz ne pravdu a lasku.

Jiří K. 4.5.2006 17:14

Účelová a lživá agitka.

Autor asi neumí česky nebo byl posledních 16 let někde na Marsu.

Jak by asi musela vypadat média, vyhovující ODS a jejím přívržencům, když i stav médií v první polovině 90 let byl podle pana autora pro ODS, VK a pravici obecně nepřátelský?

Média jako je např. Nova, MFD či LN dnes podporují, či v minulosti podporovala levicové strany proti pravicové ODS? 

To je opravdu na Chocholouška, nebo alespoň Davida!!

PS.: Ani v tom celosvětovém kontextu nemá autor a jím tak velebená kniha tak docela pravdu. Oni snad všechny velké vlivné americké soukromé TV stanice jsou levicové a tedy Bushovi a jeho neocons nepřátelské? A co Berlusconiho impérium mediálně ovládající Itálii - to je přímo vzor levicovosti.

Mimozemstan 4.5.2006 20:24

Re: Účelová a lživá agitka.

Agitkou bych to nenazval, ale jinak s Vasim nazorem plne souhlasim. Autor se snazi o argumentaci, ale zjevne nezaznamenal dost chvaly pravici v ceskych mediich. Ja mam naopak opacnou zkusenost, presne podle Vaseho komentare. "Zdrcujici" kritiku Kateriny Kasparove z Novy napr. na ODS a Klause si pamatuji dodnes. Clovek jenom pri pohledu na ni, hned vedel, ze prispevek bude ve forme: "Nas nejlepsi, nejsvatejsi, nejchytrejsi, nejkrasnejsi, nejsvatejsi, nej ...., buh rekl tu nejchytrejsi, ... nej......

Soucasna media rozhodne levici nijak nefandi, dokonce jsem i v pripade lidovek nekolikrat zaznamenal "objektivni" nazory na urovni politicke prostituce ODS.

Otakar 4.5.2006 16:56

Akce zelení nejnovější "dárek" "hlídacích psů demokracie".

S většinou názorů autora se dá i souhlasit. Manipulace médií s "davem" je však úděsná. Zásadní lekce byla televizní krize, dosud její důsledky trvají a těžko zmizí. To nelze změnit jinak než jakoukoli likvidací. Jsem přesvědčen , že za mediální kampaní kolem "zelených" stojí úplně stejná parta pravdoláskových hochů a dívek jako za televizní krizí. Nese to stejné znaky obdobné režie zezarohu a stojí za tím stejní aktéři. Prostě rukopis i otisky jsou stejné o DNA ani nemluvě. Jsem velmi zvědav co s tím tentokrát pan volič v červnu udělá. Český volič, pokud půjde volit, by neměl být úplný blbec  a neměl by těmhle hochům skočit na takto dost ubohý zelenopravdoláskový špek.

jepice 4.5.2006 16:46

Maj to těžký

"Podle Goldberga se příslušníci mediálních elit domnívají, že všichni civilizovaní lidé smýšlejí jako oni. Považují se za rozumné a umírněné osoby, názorově stojící uprostřed. "

Co si o sobě chudáci čeští žurnalisté mají myslet jiného, když uvážíte, že  zdejší diskusní příspěvky jsou pravdivým vzorkem českého politického smýšlení.

vládík 4.5.2006 16:00

Pokud váš článek je příspěvkem do diskuze

tak se budu muset bát čehokoliv, co zavání pravicí. Váš článek vidím napsán přesně v tom duchu, jak popisujete novináře (prý všechny ... kdo je k sakru v těch novinách platí?), jen zrcadlově: kdo s námi jen trochu nesouhlasí v čemkoliv, je levičák.

Dát nálepku je pohodlné. Nemusím se namáhat formulací argumentů. Proto nálepkování bylo v této zemi 40 let velice rozšířeno. Zřejmě nevymizelo (možná proto, že je dost lidí, pro které je namáhavé věcně argumentovat)

Hubble Bubble 4.5.2006 14:50

Pravicové noviny

Často tady zaznívá, že noviny jsou (snad kromě Práva) pravicová. To má být vtip? Já jsem v LN (o MF ani memluvě) od Plesla, Palaty, Zvěřiny a dalších vždy četl jen liberální (levicové) bláboly. Pravicový novinář tu snad ani není (občas něco od pana Nováka z LN nebo Párala z Eura).

Taraszátaras 4.5.2006 15:56

Re: Pravicové noviny

Páral kdysi dělal v Právu. Ovšem Vaše orientační schopnost pravice - levice je neuvěřitelná. Trefíte, člověče, z hospody domů?

Ignacy Mościcki 4.5.2006 13:14

Díky za příspěvek

Víte, co má Váš příspěvek společného s knihou Teorie a praxe oligarchického kolektivismu od Emanuela Goldsteina?  Jak říká Milan Šimečka (doslov ke knize 1984), nejlepší knihy na světě jsou ty, které člověku říkají vlastně jenom to, co už sám dávno ví.  Jenom to věděné a tušené zařazují do správných souvislostí a osvětlují.

A co se týče diskuse - vzteklé reakce od určitých firem jsou známkou kvality článku.

Radek Laušman 4.5.2006 12:03

souhlas

R^R^Naprosto souhlasím. Bohužel to tak funguje a kam levicovost médií vede je viďet na Francii. Novináři by si měli uvědomit, že jejich zaujatost je dvousečná.

Kon 4.5.2006 11:33

Levicová internacionála

Už mnoho let se zájmem a s obavami sleduji, jak rozhodující většina médií, nejen u nás ale v celém světě, je jednostranně levicově orientovaná. Podpora ODS není podpora pravice, ODS je jen o něco méně levicová než ostatní české strany. O pravici a o všem nelevicovém se důsledně referuje negativně, zvláště pak o Spojených státech a jejich prezidentovi. Pro média jsou islámští teroristé přijatelnější, než demokraticky zvolená americká vláda. O pravici a  o všem ne-levicovém se referuje jako o "extrémistech" nebo "fašistech" , ačkoliv fašistická strana vládla  pouze v Itálii, a na na rozdíl od německé národně-socialistické strany nebo na rozdíl od nejrůznějších komunistických stran s ruskou v čele se žádných zločinů nedopustila. Naše média pravidelně zvou komunistické činitele do diskusí a tím jim získávají voliče. Závěr: světová média tvoří mocnou vlivovou skupinu, neformálně, ale účinně provázanou vzájemnými sympatiemi. Propagují levicové myšlenky a všemožně diskreditují pravici. Dělají to lépe, inteligentněji  a mnohem účinněji než komunistické strany samy. Je to nová socialistická internacionála. Konec naši svobody se blíží.

sasun 4.5.2006 12:46

Re: Levicová internacionála

Italská fašistická strana se žádných zločinů nedopustila ? A co Habeš !!

Kon 4.5.2006 13:14

Re: Re: Levicová internacionála

Koloniální války v té době byly obvyklé. Britské impérium vytvořily demokratické vlády. Nikdo zatím netvrdil že by Británie byla "fašistická"

Antonín Hrbek 4.5.2006 10:28

Na spolupracovníka

specializace Ekonomická žurnalistika na VŠE dosti slabé. Ono si nestačí koupit jednu knížku, která je ostatně na českém knižním trhu již delší dobu a papouškovat fráze bez faktů. Ale když se podíváme na složení katedry, kde dále figurují Mgr. Petr Žantovský, Ing. Miroslav Ševčík a další "ekonomické autority" kteří o běžném ekonomickém životě nemají páru, tak není divu. Vyčítat panu Jemelkovi něco by mělo stejný efekt jako vyčítat něco panu Štěpánkovi.

Pokud platí téze že novinářská elita je levicová, čím jsou současní pravicoví novináři? Jednu definici podal Miloš Zeman, druhou Václav Klaus.

Jan Daniel 4.5.2006 10:26

...

Reakce pouze potvrzují pravdivost článku. Lidi tady blouzní o "pravicových" LN a MFD. Přitom ty jen podporují levostředovou ODS proti levicovým extremistům z KSČSSD.  

Eurorealista 4.5.2006 9:28

Jemelko sundej si ten hadr z očí

Pane Jemelko možná úvahy o levicovosti novinářů v USA platí, ale psát o tom, že levicová jsou česká média to je opravdu směšné. Asi jste v ČR nešel nikdy do trafiky. Pokud jsou novináři v LN a MFD levicoví, tak proč nepodporují Paroubka, běžného to levicového politika. Kromě levicového Práva naní v ČR jediné levicové médium. Jenom zaslepení členové ODS si myslí měci jiného. čeští a hlavně pražští novináři nemohou být levičáci, protože se jedná o nejméně střední třídu, která o skutečném životě v provinciích neví zhola nic. Howgh.

Jan 4.5.2006 9:46

Re: Jemelko sundej si ten hadr z očí

To je fakt, i já jsem měl ze své nedávné návštěvy Čech pocit, že novináři LN i MFD jsou silně napravo od reality.

Maaartin 5.5.2006 21:14

Re: Jemelko sundej si ten hadr z očí

nepodporují Paroubka, běžného to levicového politika.

To teda neni bezny politik, to je vykvet. A ani bezna levice, jde o extremisty skoro stejne jako KSC(M). Navic dela jeden pru* za druhym, to je i pro nase otuzila media moc nez aby ho otevrene chvalili. Autor clanku sice na muj vkus moc opevuje ODS ale s levicactvim medii ma pravdu, je to des.

pirat 4.5.2006 9:14

naprostá pravda

jedním z příkladů je označování účastníků střetů mezi skiny (kteří se považují za pravicové) a anarchisty (kteří se považují za levicové) jde o podobnou extremistickou sebranku s podobnými metodami a chováním, ale skini jsou kriminalizováni a opovrživě označování za NEONACISTY, a anarchisté jsou označování vpodstatě pozitivně jako ANTIFAŠISTÉ

Sch.glosátor 4.5.2006 12:04

A přitom jsou všichni ze stejného levicového kadlubu.

Mirek Šejna 4.5.2006 8:58

Autor je s prominutím poloslepý

Od roku 1990 psala novinářská horda jen ve prospěch ODS. Ve veřejnoprávní televizi jsme  mohli několikrát zhlédnout ideologický průjem zvaný "Léčba Klausem". Teprve "sarajevo" v roce 1997 přehodilo novinářskou směčku na jiné idoly - na pravdoláskovníky. Ovšem skutečné levici naši novináři (kromě Práva) nelezli do análu nikdy. Naopak, někteří novináři si oplachují obsah Klausových střev ze sebe dodnes.

tony 4.5.2006 8:53

cyby

"Důkazy o chybách a omylech pravice" se snad nemají tiskniout?

Vlali 4.5.2006 8:37

opak pravdou

Autor předvedl pouze to čemu se u nás říká z h..na upletl bič. Pohled do historie jen na okamžik pádu VK pro jeho účast na (dodnes neobjasněném ) podvodném financování ODS. Předtím ovšem pouze ódy na velkého vůdce. Dnešní stav Lidovky a MfD stranický orgán OdS. Nova televize ODS. Veřejnoprávní TV a rozhlas se snaží být aspoň trochu objektivní ovšem sledovanost na polovině. Pravicová média (média co otevřeně podporují OdS) mají silně navrch a ještě se najde tupec co nás bude přesvědčovat o opaku.

Taraszátaras 4.5.2006 8:20

Už to řekl mol

dokládat levicovost médií na útocích novinářů na Klause koncem devadesátých let je nesmysl. V drtivé většině pravicoví novináři (málem jsem napsal trdla) nenechávali na svém tatíčkovi nit suchou proto, že posvátné pravicové ideály zneuctil opoziční smlouvou, mesaliancí s tou děvkou ČSSD.

honzak 4.5.2006 8:06

je to hezky sepsané

Zvlášť jsem ocenil "nezávislé" odborníky. Důvodně se domnívám,že televizní reportéři mají katalog "nezávislých" odborníků, ve kterém si hravě vyhledají člověka, který "vědecky" podpoří libovolně blbej názor. A národ to žere, pravíc unisono:" To musí bejt pravda, pani. Říkali to v televizi."

Taraszátaras 4.5.2006 8:16

Re: je to hezky sepsané

Ale to jste určitě nemyslel nezávislého odborníka Miroslava Ševčíka, který svou pravicovou pusinku veřejnoprávně špulí třikrát týdně? A vždycky ví, proč ČSSD ne, jak půjde HDP za její vlády dolů, a ono je to vždycky naopak.

honzak 4.5.2006 8:20

Re: Re: je to hezky sepsané

ekonomii nepovažuji za vědu, proto je mi pan Ševčik zcela lhostejný. A do seznamu "nezávislých" odborníku patří plným právem. Stejně jako celá množina politologů. Při oslovení N těchto "odborníků" získáš nejméně N+1 odlišných názorů na položenou otázku. Bez ohledu na stranickou příslušnost či příchylnost.

Taraszátaras 4.5.2006 8:56

Re: Re: Re: je to hezky sepsané

Asi že jo.