7.6.2024 | Svátek má Iveta, Slavoj


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Franta 12.3.2006 21:00

Bolševici v České televizi.

Česká televize zneužívá svého postavení. Jako plátce daní a koncesionářského poplatku protestuji proti tomu, že za moje peníze pořádá předvolební politické vystoupení úzké skupině lidí spolčených v několika politických stranách. Stejně jako za bolševika je znovu vytvářen prostor pro ty ”rovnější nadlidi”.
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004120101
Jaroslav Sever 11.3.2006 6:20

Připadne mi velice hloupé,

vytýkat paní Jílkové, že je(resp. není) "takňák jiná". Jílková je Jílková a řekl bych, že jí musel být ksindl v Kotli dost na obtíž tím, že ji táhnul "dolů". Ona je po mém soudu někde tak ve střední (a řekl bych, dnes nesmírně potřebné) poloze, která notně nabourává ty předposrané "diskuse" části redaktůrků s jejich předem připravenými, uctivými dotazy na "celebritu". Jílková té opravdové debatě otevírá dveře. Ona z těch nadutých blbů stahuje košili. Zatím. Doufám jen, že ji nezadupou.
Buvol 7.3.2006 12:54

MF Dnes v Kotli?

Spíš v prd*li ....
Enik 7.3.2006 12:03

A co měl dělat?

Paní Jílková vyrazila panu Ráthovi dech a vzala mu argumenty. Přesněji řečeno, na otázku paní Jílkové neměl odpopověď, a proto musel odejít, jinak riskoval že toho praskne mnohem více. Takhle to zahrál do autu a utekl. Zbabělec!
Korsika 7.3.2006 10:18

pane Pehe fandím vám

Pane Pehe nenechte se znechutit a pište dál. Denně čekám na Vaše příspěvky.Ti co Vás kritizují na Vás nemají.
penzista 4.3.2006 12:02

Grafomanií stižené Pehe fandí Pinďourkovi a Drátovi

co lze od něho jiného očekávat. Proto děkuji redaktorům Hospodářských  novi a paní Jílkové z Mladé franty Dnes, že odhalilli jejich ledví.
gebosch 4.3.2006 0:20

Ještě ke "Kotli"

Pan Pehe má na svůj názor samozřejmě právo, byť, domnívám se, není hodný člověka jeho pověsti. Řekněme, že chtěl přijít s velmi originálními názory. Mně imponuje dr. Rath stejnou měrou jako soudruh Stalin. Dobře si na jeho dobu pamatuji: Tolik podvratných živlů, nepřátel socialismu a špionů snad nikdo další než on neodhalil a nezlikvidoval. I dr. Rath vidí všude nekalé rejdy straníků či příznivců ODS a kde může, likviduje je. Pravda, chválabohu pouze tím, že je zbavuje jejich postů. To, že paní Jílková zveřejnila část jeho dopisu p. Paroubkovi je dobrý počin, neboť i člověku naprosto nevšimavému může ukázat, jak chorobně je, samozřejmě podle mého názoru, dr. Rath lačný  moci. Chtěl-li bych být jízlivý, dodal bych: Jako soudruh Stalin, jako soudruh Stalin... 
Vocílka 3.3.2006 23:59

Re: Re: Obě rudé svině sviním

A zajíce Zazu!!!
Honza 3.3.2006 23:46

Re: prebenda pro Peheho

Ano,jako sedmdesátý osmý poradce Škromacha by se hodil :-)
Valentina 3.3.2006 22:47

Re: Neprofesionalita

No jo když čekáte že Rath předloží koncepci. A kde by ji prosím Vás sebral? Jílková mu dala ochutnat jeho vlastní polívčičky - tvrdíš, že Pekárek kope za ODS, a co ty a Paroubek? Ne? Tak tady máš svůj dopis Paroubkovi, atd.
Jestli se chcete dočkat koncepce, musí nejdřív Rath od válu. Ani pak není nic zaručeno - zdravotnictvím protéká hodně peněz a zamlžený binec už je v něm hodně dlouho. 
Valentina 3.3.2006 22:35

Re: Re: 3 roky starý rozhovor z LN (R.Kalenská - D.Rath)

Na diskusi k článku OUNZ Rath v tomhle vydání je odkazů několik. A rozhovor fakt stojí za to.
Venkovan 3.3.2006 22:31

Tož Jílková se mu nelíbí!

Tož pravda kotel byl poněkud pokleslá zábava,ale sledovanost měl velkou.Tak jako články pana Peheho ,neb každý očekává co vytvoří člověk postižený těžkou chronickou KLAUSOFOBIÍ!
IS 3.3.2006 21:49

Re: Re: co je aktivní dement ?

To je zajímavá charakteristika asi jako kulatý čtvereček.
IS 3.3.2006 21:48

Re: nudný záměr ČT

Hrozd, ono se to asi opakovalo dnes na ČT 24 , vlastně tam neřekl nikdo nic moc, ale lidovec byl trapný. Jenže on to není žádný školený politik, takže  mu to nelze zazlívat. Jen se děsím, že se to bude opakovat celkem 14x , navíc malé strany začnou povykovat, že jde o prtiústavní zvýhodňování malých stran. 
kocour 3.3.2006 21:47

Re: Re: Re: Jílková a Rath

No vidíte, že to šlo. Díky.
IS 3.3.2006 21:42

Re: prebenda pro Peheho

Kdo by pak psal do Neviditelného psa ?
IS 3.3.2006 21:41

kdo je to konfident ?

Konfident je obstárly  výraz, který se spojuje obvykle s podáváním informací policií. Používat ho  v jiné souvislosti může působit v současnosti buď provokativně nebo groteskně, a to v případě, že dotyčný slovu vůbec porozumí. Podávat informace policii nemusí být nic neslušného.
Rath mohl odpovědět, že nerozumí co je konfident a přehrál by míč na stranu Jílkové. Ona ta debata nemusí být úplně jednostranná. Kdysi reagoval podobně republikán Sládek a Jílková zcela znejistěla až se zakoktávala.      
IS 3.3.2006 21:19

Re: Nic nového pod sluncem!

Dášo , a to kope za tu pravou levici ?
IS 3.3.2006 21:11

Re: Re: Jílková se projevila jako amatér - provokatér

kapitáne, žádný profesionál nepoloží otázku o konfidentsví. Tím přece nezíská žádnou podstatnou informaci. Skutečný konfident se přece nepřizná a  ten, kdo jím není, řekne ne. V obou případech by  Jílková uslyšela ne.  Tato informace nijak neobjasní poměry ve zdravotnictví. V podstatě je zbytečná, Jílková se projevila jako amatér - provokatér.
tris 3.3.2006 19:13

Tady máte neloajalitu

"Bez dalších důkazů z toho nelze odvozovat, že by Rath byl neloajální k organizaci jíž předsedal." Jo? Pokud píšu jako člen lékařské komory něco politikovi, po kterém něco chci, tak tam nemusím psát, že mi jde především o místo. Ale chcete důkaz - no čtěte dál: "Pokud budeme chtít alespoň část veřejnosti přesvědčit, že vláda ví co v nastalé situaci dělat, je nezbytné v prvním kroku na svoji stranu získat rozhodující část zdravotnické obce. ... Navíc existuje stále ještě určitá šance, jak zdravotníky získat v nejbližších měsících na svoji stranu. ... Nemusím jistě rozsáhle vysvětlovat, že se toto časové okno uzavírá a tím nám klesají šance na úspěch." No já nevím, jak jinak se tahle věta dá vyslovit, že Rath zde chce dostat na svou stranu nikoliv Paroubka, ale naopak zdravotníky. Když chci někoho přesvědčovat a dostávat na "svou stranu" tak jsem k němu loajální? Tohle není černé na bílém neloajalita?
zíralek 3.3.2006 18:41

No chytráci napište neco lepšího, ale Vy na to nemáte.

Nepište že já taky. Vím to.
Honza 3.3.2006 18:38

prebenda pro Peheho

Prosim, uy udelejte neco pro pana Pehe! Takovou dobu se snazi/ v ruznych dresech/ a nikdo mu nic nenabidne. Aspon korytko- at uz je od neho pokoj!
Jana 3.3.2006 18:37

Re: Ach Bože, jak hluboko jsi milé Pehe kleslo!

Dříve , ještě než jsem pročítala diskuze, jsem se domnívala,že k internetu
mají přístup jen vzdělaní lidé. Nyní vím, že převážná většina diskutujících je
přímo debilních a sprostých. Nerozumí vůbec článku.
ou kej 3.3.2006 17:33

Re: Re: Jílková a Rath

tak proč se rozčilujete,když všechno víte,kocoure,Dejte si raději studenou sprchu.
Vašek Košacký 3.3.2006 17:30

Re: Ach Bože, jak hluboko jsi milé Pehe kleslo!

To Pehe už přece nemá kam klesat, takového mudrlanta nenajdem
Hrozd 3.3.2006 17:18

Ono by to spíše chtělo

třeba na té jedné stránce tu problematiku našeho zdravotnictví stručně, jasně, nepoliticky a srozumitelně popsat a zhodnotit v porovnání s jinými systémy (USA, Švédsko, Japonsko, Francie, VB ...). Ale do toho se nikomu v novinách nechce. Jinak setěším, až si p. Jílková pozve k rozhovoru karlovarského lídra KDU p. Straku. Včera jsem spatřil Moravcův předvoledbní diskuzní pořad na ČT2 s krajskými lídry stran. Nejlepší zřejmě byl pán z ODS, další dejme tomu ušli, ale to, co předváděl p. Straka bylo šílené. Sledoval-li to p. Kalousek, musel dostat běhavku.
mira.le 3.3.2006 17:10

Re: Re: hmm, rath právě předvedl jedinou možnou obranu proti žumpě a hnoji

V hospodě jsem byl svědkem toho,že byl taky bez důkazů nařčen jeden u stolu z toho ,že je konfident.Jak to dopadlo,ten který onoho muže napadl slončil pod stolem s modrou šancí pod okem a ten druhý hrdě odešel.Tak si myslím že Jílková dopadla vcelku dobře.
jonáš 3.3.2006 16:57

Re: Leo, proč,

A proč myslíte, že je chce sdílet zrovna s vámi, Ivane? Šikovná holka si na to třeba najde někoho schopnějšího ;-)
Vlasta.on 3.3.2006 16:39

Ach Bože, jak hluboko jsi milé Pehe kleslo!

Šerlok Homeless 3.3.2006 16:03

Re: Re: Re: Re: Takhle to vypadá,

Ano. Dá se to vyložit takto: "Jsem na vaší straně, ale situace v organizaci, jíž předsedám, je neudržitelná. Pešek je na Vás". To, za koho člověk, který toto napíše, kope, se nedá zjistit jen z tohoto textu, ale právě z těch návrhů a z tz následných kroků. Někdy opravdu předsedající velkých organizací hrají před členstvem divadlo a to, zda jsou pro organizaci, za niž deklarativně kopou vůbec užiteční, se dá poznat jen analýzou důsledků jejich činnosti.
Jinými slovy: Z tohoto lze vyvozovat pouze, že Rath se snaží přesvědčit Paroubka o své loajalitě k Paroubkovi a loajalitě k úspěšnosti vlády v oblasti zdravotnictví. Bez dalších důkazů z toho nelze odvozovat, že by Rath byl neloajální k organizaci jíž předsedal.
 
Prostě - nikdo nepřijme mé návrhy, pokud si nemyslí, že mu přeju úspěch. Rath tady píše, že Emmerová je lempl a že nemůže vystupovat k takovému ministerstvu loajálně, aniž by ho členstvo jeho organizace smetlo.
 
Vážně nejsem příznivcem Rathových "řešení", ale díky ranařství Jílkové na ně - a jejich důsledky - vůbec nepřišla řeč. Nevím, jak se na to dívá Pehe, ale v tomhle mu dávám za pravdu. Tohle je jeden z jeho lepších článků.