6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Veteran 7.9.2009 22:16

Jak to je

Náhubkový zákon je tragický, ale nic to nemění na tom, že většina našich skvělých deníků, zvláště MfD lže jak o život. A těžko v tom dojde v dohledné době k obratu. Když si přečtu to písemné vrhnutí co tam uvádí zeť pana bankéře s největším důchodem u nás tak je to opravdu něco. Konec-konců i autor náhubkového zákona nedostudovaný pan Benda plodí to, na co má. Bohužel moc toho není a je to tragické. 

Pete 7.9.2009 21:47

Vypadalo to, že Forman málem učí Ameriku demokracii. Jenže mezitím

dostali náhubek čeští novináři a nejen kvůli pornografii. Česká společnost je na pomalé ale neustávající klesající trajektorii od demokracie k demokratůře, jak bývá nazýván stav v současném Rusku. Jsme holt blbí Slované.

Gardnes 7.9.2009 20:44

Občas se stane

že nejste v souladu s někým, jehož úsudku si vážíte. J.F. má svým zpoůsobem jistě pravdu, ale podle mého názoru pomíjí fakt, že novinář nemůže beztrestně zostouzet nevinného člověka nelegálními způsoby šmíráckých kamer a odposlechů bez vědomí svobodného občana. Jsou totiž politici i nižší kategorie, kde dehonestace má fatální vliv. Z mnoha případů lze uvést případ býv.posl.Moravy, který skočil na lep řízené provokaci, celou dobu byl sledován šmíráckou kamerou a pomocí uzpůsobeného komentáře autora tohoto falza byl vykreslen jako sběratel kompra a vyděrač. Vše bylo zveřejněno, poslanec s ostudou na celý život rezignoval na funkci, aby se záhy ukázalo, že nezískal ani jeden kompromitující materiál, že nikoho nevydíral, jen chtěl být z mladické nerozvážnosti v očích svého dívčího idolu středem obdivu. Je naprosto jasné, že každý soud by dospěl k závěru k náhradě za ztrátu osobní svobody, ochrany dat i ztráty na dobré pověsti. Informovat i s příp.využitím odposlechů by mělo následovat až po vynesení obvinění , a to za souhlasu soudu. Novináři nemohou být , stejně jako celá demokracie nad právem.

I-Worm 7.9.2009 22:06

Re: Občas se stane

Přání jest otcem myšlenky - to platí beze zbytku o vašem názoru na Moravu.

Veteran 7.9.2009 22:18

Re: Občas se stane

Ale přest platí, že je dobře že pan Morava tam už není. Ale takových týpků je tam stále dost.

pteryx 7.9.2009 20:03

trochu lhaní na snídani

větší dávku k obědu, v komentáři sedmilháři upatlaní od jedu ... /K. Kryl, Jedůvka/

Pravda dnes jaksi "není v kurzu", zdá se příliš obyčejná, nudná, nezajímavá, povídá se že kdo nepřilže neprodá. Ale pro život je až zoufale potřebná.

hafusak2 7.9.2009 17:12

Jenže skutečný novinář zná určitou hranici, kam až zajít.

Bohužel svoboda slova u nás znamená bezbřehou svobodu otiskování lží a pomluv bez možnosti toho, aby se napadený mohl účinně bránit. Skuteční novináři, kteří by se u nás nechali spočítat na prstech jedné ruky dokáží věc popsat pravdivě, s nadhledem, objektivně a znají onu pomyslnou hranici, kam až je možno zajít. Žádný z nich však nepublikuje ani na NP, ani v lidovkách.

Tonevadí 7.9.2009 16:37

"Záhy se ukázalo, že hrůzy byly povýtce vylhané." ???

Novinář překrucuje zprávy o novinářích. Ty hrůzy a neschopnost zodpovědných orgánů byly pro takový vyspělý stát absolutně neúnosné, proto byla v několika dnech ustavena blokáda (cenzura) na tyto zprávy, zrovna jako se nesmí ukazovat hrůzy zraněných US vojáků v boji při zavádění demokracie po světě.  To si zrovna před několika dny jistá média dovolila publikovat, US veřejnost (vlastně jejich hlásné trouby) je pobouřena fotografií zraněného vojáka na zemi, zodpovědní autoři se musí omlouvat. 

Kdo umí číst jiné zprávy než české se dozví, že dnes ještě po 4 letech Katriny žijí tisíce postižených obyvatel v provizorních trailerech. A paradox je že někteří z těchto trailerů nechtěj ven, nakonec je to pro mnohé lepší, než co měli před Katrinou, nebo v čem by si byli schopni dále žít...

(ale přece si nebudeme myslet, že by v té zemi - našem vytouženém vzoru - mělo být něco špatného, že?)  

Cowboy 7.9.2009 17:24

Re: Well, velka cast novinarov su supy

Jednak potrebuju predat svoje platky so sokujucimi fotografiami umierajuceho vojaka a pritom do toho zamiesat politiku. Plus jeho rodina si zverejnenie tych fotografii nezelala. Zapadna civilizacia straca posledne zbytky slusnosti. So slobodou tlace to nema nic spolocneho. A tej o Louisiane pisete hluposti. Europania sa Amerike rozumeju ako hus do piva.

Tonevadí 7.9.2009 17:54

Ptá se někdo rodin těch zabitejch civilů - domorodců, jestli je ten vojáček smrkáček smí zabít?

Že by si třeba ta americká veřejnost, zblblá jejich medii, mohla uvědomit, že je taky něco jiného na světě, než celebrity a jejich problémy?  

Jo,  oni ti Neameričani rozuměj Americe jako husa do piva?  Zatímco Američani, co si rádi hrajou na kovboje - u nás je to pohunek od krav -  rozuměj každýmu státu na světě, že? 

Cowboy 7.9.2009 18:54

Re: Je pravda, vatsina priemernych Americanov zbytku sveta nerozumie

Zrejme tak nerozumeli okolitemu svetu ani Egyptania, Rimania, Anglicania....V Amerike je mnoho dobrych veci, ktore sa svet moze ucit individualizmus, pracovna moralka, podnikavost,..su aj veci, ktorym by sa mal svet vyvarovat - komunisti vo vlade, homosexuatila, politicka korektnost, zhovadenie popularnej "kultury".... Amerika, ako kazda krajina ma svoje problemy, ci to prezijeme je otazka. Ked nie, doplati na tom cela Zapadna civilizacia.

portwyn 7.9.2009 11:25

Jaká pověst?

"Novinář za svou prolhanost a tendenčnost platí vlastní pověstí "...ale božínku. Oni ještě nějakou mají? ;-D

A jak tu hypotetickou dobrou pověst asi ztratí, když se o jejich lhaní nikdo nedozví, kámoši v redakci je nepotopí... Můžete lhát jak chcete a stejně o sobě nenapíšete, že jste lháři, budete se oslavovat jako strážci svobody slova.

Ne že bych měl v lásce politiky, ale příslušníci každé profese - tedy dokonce i novináři - by měli nést zodpovědnost.

Minutus 7.9.2009 9:51

Tentokrát s Jéfou souhlasím

Náhubkový zákon je dobrý akorát tak pro politiky a s nimi zpřažené gaunery, aby mohli snáze tutlat své špinavé kšefty. Mi osobně je blujno ze zeleného Raoula a poslední dobou z celého Reflexu (budiž čest vyjímkám) ale pro zákazy bych ani v tomto případě nebyl.

j 7.9.2009 11:29

Re: Tentokrát s Jéfou souhlasím

to je překvapení soudruhu, pořád stejné manýry a po bolševicku s reakcí zatočíte

Minutus 7.9.2009 12:19

Re: Tentokrát s Jéfou souhlasím

Naučte se číst, to je první krok. A potom pochopit daný text. Ale to se vám už nemusí podařit.

j 7.9.2009 12:59

Re: Tentokrát s Jéfou souhlasím

však já jsem to moc dobře pochopil:-)

M.S. 7.9.2009 21:56

Re: Tentokrát s Jéfou souhlasím

Pokud na to nemáte tak nediskutujte. Vámi titulovaný "soudruh" uvádí, že noviny, které nemusí by necenzuroval. Kdo nechce cenzuru je Bolševik?:-D

Sherudan 7.9.2009 9:36

Larry Flint

Právě causa LF mě přesvědčuje o tom, že svoboda tisku nemůže být totálně bezbřehá. Šmírovat obrazně i fakticky v ložnicích známých osob není investigativní novinařina, ale hnus. Ano, veřejný činitel musí počítat s tím,že bude pod drobnohledem, jinak ať do politiky neleze. Ale fotografujte jeho kšefty, ne jeho penis! Ano, řada opruzů typu Hanychové vystrčí na objektiv holou prdel, jen aby se dostala do novin. Ale neomlouvá to focení nahé Jiřiny Bohdalové ani lži o manželech Abrhámových!

Ludva 7.9.2009 9:59

Re: Larry Flint

No jo, ale člověka to pobaví - v tom smutném světě.:-D

j 7.9.2009 11:39

Re: Larry Flint

toto není o novinářích ale o lidech co tyto hnusy čtou a sledují v televizy viz. Ludva, nejvíc potěší neštěstí druhých. Novináře toto jen živí a proto píší a točí co lůza chce vidět

Ludva 7.9.2009 12:47

Re: Larry Flint

Kontrola pravopisu nefunguje, pane j ?

j 7.9.2009 13:00

Re: Larry Flint

rychle , budou zprávy , ať vám neuteče nějaká mrtvola:-)

Ludva 7.9.2009 14:25

Re: Larry Flint

Dobře, už s Vámi nebojuji, měl jste kus pravdy. Taky jsem dal do té své poznámky smajlíka. Chce to rozumnou míru. Bez trochy bulváru by ty noviny a zprávy byly příliš nudné - konečně to známe z minulého režimu.

xyz 7.9.2009 8:09

Thomas Jefferson by žasl, co se dnes vydává za tisk

a média všeobecně. Dnes jde o žumpu, která neinformuje, ale manipuluje. Proto taky takový povyk kolem knihy " Smrt ve středu". Teď už je víceméně klid - žumpa si uvědomila, že vlastně knize udělal reklamu a že si ji přečte mnoho lidí, kteří by o ni neměli jinak zájem.

Petr Kohout 7.9.2009 7:51

Pokud ale NEJSEM politik a novináři na mě přesto útočí ...

A stát mě neochrání ...  Pokud jsem "mocný muž" ochráním se sám. Buď si ty noviny koupím, nebo si najmu "bývalé občany sovětského svazu" aby to vyřídili. A když už tu úderku budu mít ...

Čili nechat novináře neomezeně řádit, tím přímo ohrožujete demokracii, protože k čemu je nám demokracii, kdy je především pro grázly.

Tis 7.9.2009 7:37

Jinými slovy

Jinými slovy: V situaci , kdy proti bezúhonému člověku  cynický zbabělec, krytý krunýřem mediální moci, útočí zlými vykonstruovanými pomluvami, urážkami a nepředstíratelnou lží, má oběť mlčet, protože je jakákoliv obrana proti novinářům marná. Rv

Paul Sulc 7.9.2009 2:31

DOBRY CLANEK

R^

wachthund 7.9.2009 2:31

Rámcově souhlas.

Ovšem to by v některých redakcích nesměli pracovat naprostá hovada nebo gauneři.

Kiri 7.9.2009 7:35

Re: Rámcově souhlas.

Chele ty chlídací pes, naprostá hovada nesměli???  TA HOVADA =>  NESMĚLty chovadná čéštyn :-/

KK 7.9.2009 7:37

Re: Rámcově souhlas.

Na ja, was wollten Sie von dem Wachthund?