16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Alois 17.4.2007 7:00

Re: Ani skryté záměry vaší banality nejsou banální.

Proti p. Čermákovi je vůl myslitel.. Pan Čermák je živoucím důkazem, že kdekdo může být dnes novinářem. U novináře předpokládám, že zá aspoň význam slov. Banalitou je Čermákův článek, ale nikoli ta témata, o která se ve svém opusu otřel. Proč se živí psaním někdo, kdo nenapíše ani úvahu stylisticky správně, to je mi záhadou.

Nebylo by lepší, pane Čermáku,  kdybyste se nepokoušel sdělovat myšlenky, pokud zjevně žádné nemáte, nebo je v hlavě neudržíte a nedokážete je ani uspořádat? Staňte se účetním manažerem, na to vám stačí deset číslic a pár značek. Takhle jste neobyčejně trapný. Navíc se obávám, že přečtení vašeho článku budu mít celý den nauzeu.

( PS. Existují i kapesní slovníky cizích slov. Pokud už umíte abecedu, mohl byste se ho chvíli učit používat .)

I.L. 16.4.2007 19:29

Re: Stačí porovnat noviny z devadesátých let a ty současné tzv. seriózní

Noviny devadesatych let nebyly lepsi dnesnich, idealisujete si je. Nebyly ani lepsi novin let osmdesatych... Byly jiste lepsi nez normalizacni noviny let sedmdesatych, ale nikdy uz nedosahly kvality  novin let sedesatych. Tim nerikam, ze noviny 60 let byly buhvijak skvele,

spis je to vyraz zhnuseni nad dnesnim, jiz  svobodnym  tiskem

Dežo 16.4.2007 19:25

Re: Re: Novináři se vymlouvají

  Pane důchodče,jak vy latiníci říkate -nembasa agyam-a Moravcovi vzdejte úctu,nebo servilita je mu cizí a je snad jediný moderátor, který se nuchyluje k otázkam typu : ...a jakou barvu ma tenhle bílej stůl pane ministře ?...  

Dežo 16.4.2007 18:56

Re: VAPROSTÝ SOUHLAS!

krob toho,že báš asi ríbu Ty VAPROSTY SOUHLASE,máš taky hodne vyvinutej Pavlovuv reflex na jméno Čunek a to až natolik,že Ti uniká pointa článku a nanášíš se do našich snědých spoluobčanů.Nečti PSA ale radeji Blesk,Šíp,Aha a pod.,snad si doplníš vzdelání jak p.Krampol

honzak 16.4.2007 16:18

noviny kupuji

jen na delší cesty do vlaku a nechávám je tam. Něco tak strašného mi domů nesmí.

Jsem velmi zvědav, jak dopadne kauza Čunek. Nevím, která varianta bude lepší, protože v obou případech vznikne zneužitelný precedens.

Tomáš Fiala - oprsklý důchodce 16.4.2007 16:10

Re: Novináři se vymlouvají

Igen, jak říkáme my latiníci. Denního "stisku"  netřeba, TV a rozhlas taky neplatit a co se chce někdo dovědět o podnapilých fotbalistech, snadno najde na webu - a ani to nemusí číst od novinářů, stačí si přečíst komentáře, tam to všechno je, bez ohledu na to, co je základní téma článku.

Proto se vracím ke skutečné literatuře a Moravec je pro mě po shlédnutí jediného pořadu nýmand, kterému by prospělo pár let manuální práce, aby pochopil, o čem ten život taky může být.

Jinak s Vámi ovšem souhlasím.

Ignacy M. 16.4.2007 15:33

Re: Pardon - jedna věc z textu vypadla

Nemá ani smysl sledovat každodenní hašteření těch politických opičáků - jeden den jich sedí na jedné straně stolu osm a na druhé deset, druhý den jedenáct a šest (jeden je opilý), třetí den je všechno jinak. A tenhle s tím už nikdy až do smrti nepromluví, nebo teda nejdřív pozítří - jako malí kluci. Uhodnout, jak dopadne hlasování o daňové reformě znamená uhodnout, kolik vrabců bude za týden sedět na kterém drátě. Proto nemá cenu to sledovat. Až to odhlasují, tak to bude (daňová reforma jako příklad politicky důležitých témat). Jinak od pyramidální blbosti pořádat olympiádu nás snad uchrání to, že ji nedostaneme. Zaplať pámbu.

Ignacy M. 16.4.2007 15:19

Psát do novin o daňové reformě je zbytečné.

Čtenář kupuje noviny, aby mu 1.řekly co je pro něj důležité, 2.řekly, co je zajímavé a 3.potvrdily jeho názor na svět - proto je každý kupuje podle své politické orientace (zhruba řečeno).

Vím, že daňová reforma je velmi důležitá a vím i co je to superhrubá mzda. Ale taky vím, že reforma nebude schválena podle svých kvalit, ale podle toho, jak se mezi sebou dohodnou političtí mafiáni. Obsah a způsob jejich dohody nemůžu poznat a už vůbec ne ovlivnit, je pro mě vzdálený jako hvězdy na obloze. Proto nepotřebuju další komentáře o daňové reformě v novinách, i kdyby byly sebepěknější  - nejsou mi k ničemu. Musím počkat, až co mafiáni upečou, seznámit se s tím a smířit se s tím. O kause Čunek mám názor, a nejsem sám, ale u nás u svišťů každou chvíli nesmíme něco říkat, jak říkal Werich. A tak o tom noviny odprava doleva lžou. Taky nemá smysl to číst.

No a výsledek? Noviny kupuje ten, koho zajímá fotbal, institutky a gorily. Proto je tam toho plno. Mě to nezajímá, tak noviny nečtu žádné.

michal 16.4.2007 14:50

důležité

to, že Čunek popsal, byť netradičně, realitu Česka, tak jak ji zná většina populace, je velmi důležitá věc. To, že, jeho výroky "pohoršení" - profesionální hjúmenrajtisti, uhlové, zelení, atd, bohužel i většina politiků - se zabývají formální stránkou Čunkových výroků, ale nechávají stranou obsah - nedokázali ho zatím zpochybnit , je také důležitá věc.

Novináři to vědí, ale úmyslně lžou.

Lída 16.4.2007 14:41

Re: Olympiáda není nedůležité téma

Taky bych řekla.

honza 16.4.2007 13:33

VAPROSTÝ SOUHLAS!

R^V

VÍCE LIDÍ JAKO JE PAN ČUNEK TAHLE MOJE ZTRÁPENÁ ZEMĚ POTŘEBUJE! NEJENOM PRAVDOMLUVNÝCH POLITIKŮ JE NÁM TŘEBA !

jerry 16.4.2007 12:12

Olympiáda není nedůležité téma

vyhodí se zbytečně spousta peněz a náš život to ovlivnit může.;-(

lucina 16.4.2007 12:09

plky

tak teď jste JIM to natřel, pane Čermáku! (obávám se, že spíš nám, než jim). Akorát jste ty banality svázal do jednoho uzlíčku a pohoršli se nad ním, zatím co ostatní pisálkové se pohoršovali nad každou extra. (s výjimkou  Kamby, která porodila ve vysokém věku v  nepřirozeném prostředí za mnohotýdenního napjatého sledování mnoha lidí z mnoha zemí mrtvé mládě, chudáček - zatímco v její rodné Africe umírá z mnoha důvodů, jež jsou všem, kdo koukají na "opičí tragedii", fuk,  dost dětí, které nikoho nezajímají. Pokud někdo píše o h., píše o h., i když se nad ním pohoršuje.

Jakub S. 16.4.2007 10:55

Já ale nevím, proč bych se měl stydět,

že mě to drama chudáka Kamby chytilo a dojímalo víc než všecko na naš tzv. politické scéně? Tam to totiž bylo opravdové. Do krve. Bohužel. A dávat to na jednu rovinu s tím, s kým zrovna spí Hvězda -ová či hvězdec -ol, to bych si vyprosil. A to jsem nejtypičtější inťoš. A inťoš nesmí cítit s krásnou ženskou od nejbližších příbuzných, a musí si místo toho číst v Hegelovi? Pardon, v nějaké genderové bohyni třeba?

AndyO 16.4.2007 10:22

je naprosto přirozené a správné

pokud lidi zajímá víc dojímavý osud rodící gorily než politické šarády. Dokonce i zájem o drby, s kým spí Krampol ( s flaškou) je normálnější než rozpitvávání zcela nedůležitých plků, které nám předvádí například Moravec se svými hosty. Vládu si platíme za služby a nevím, proč bychom měli řešit, jak to dělá. Ševce se taky neptám, jak mi šije boty, zda ho netlačí  (Y)  na verpánku a co měl k obědu. Prostě mu zadám zakázku a basta.

Prosté lidské ( a opičí) starosti a radosti jsou kořením života , nikoliv pupek Paroubka nebo míra buranství Topolánka.

Petr Q 16.4.2007 10:18

Kamba, aneb skrytý význam banalit

Pane Čermáku, nezajdu tak daleko, abych Vás označil přímo za Vola, avšak dovolím si jen obrátit Vaši pozornost k ponuré skutečnosti, jejímž jste příkladem - že totiž onen pověstný hlídací pes demokracie v tuzemských poměrech zmutoval ve smrdutou hyenu.

LJG 16.4.2007 9:52

Hezká úvaha

Přiznám se, že mě před několika dny zajímalo víc jestli přežije Kamba a mládě než jestli " přežije" Čunek.

MZ 16.4.2007 9:33

Pane Čermáku,

já vám nerozumím - žehráte na své neschopné kolegy, kteří se zabývají banalitami, ale sám jste nenapsal nic lepšího. Tak kdypak nám nějaký dobrý komentář k reformě napíšete ? Takhle jste akorát přemlátil stokrát vymlácenou slámu....

A vládu nerozklížil pan Čunek, ale ta svoloč okolo.

zed 16.4.2007 9:07

Re: Vsaďte se

Sakra, někdo mi tu vyfoukl hlášku ;-D.  Tak se aspoň přidávám.

Petr Kohout 16.4.2007 7:54

Re: pani Millerova, ja jsem znal dva Cermaky

není - podívejte se na foto autora

Petr Kohout 16.4.2007 7:53

Korupční případ pana Čunka je prostý a jednoduchý.

Skutečnost, že policií nebyl do dvou měsíců uzavřen, tedy jednoznačně znamená, že je pan Čunek nevinný a jde o "politicky" obědnanou kauzu.

Výrok pana Čunka ("Když se opálíte a budete dělat ohně na náměstí, jistě se vás někdo zastane")  je zaměřen proti politiků, novinářům a úředníkům, kteří chtějí rozhazovat NAŠE peníze (nic jiného státní příjmy nejsou) na lidi, ktří si zaslouží nanejvýš nakopat (což mohou, ale také nemusí - a hodně často nejsou - cikáni). A celá tahle skupina se ozvala a snaží se nám vsugerovat, že pan Čunek pronesl rasistický výrok.

Nevím proč, ale myslím si, že aby výrok mohl být rasistický, musí být zároveň i nepravdivý. A výrok pana Čunka pravdivý je (i on sám jako starsta poskytl cikánům nadnormativní příspěvky a pomoc).

Josif 16.4.2007 7:07

Novináři se vymlouvají

Pro novináře je prostě jednodušší psát o ožralém forbalistovi než o superhrubé mzdě. Zatímco o ožrání (se) pravděpodobně něco vědí, o superhrubé mzdě by se museli něco naučit. Takže se raději vymluví na to, že čtenáři chtějí ožralého fotbalistu.

No, já nevím. Občas přijdu o víkendu ke známým a objevím tam neuvěřitelně tlustý svazek papíru (sobotní noviny). Když se kouknu dovnitř, není tam nic jiného, než v TV (je jedno jaký program) nebo na Internetu (je jedno jaký portál). Jedním slovem: není tam nic (pominu-li ovšem pro národ zásadního ožralého fotbalistu).

Pro mně z toho vyplývá, že nemá jakýkoliv smysl noviny kupovat - tím spíše, že by se potom líní a hloupí novináři mohli vymlouvat na to, že jsem toho ožralého fotbalistu chtěl. Odpověď zní: nechtěl.

ll 16.4.2007 6:51

Stačí porovnat noviny z devadesátých let a ty současné tzv. seriózní

Vynikne ubohost a plytkost těch dnešních.

Sumo 16.4.2007 6:13

Vsaďte se že ne každý má takový názor

Sumo 16.4.2007 6:12

Vsaďte se že ne každý má takový názor

Po takovém stupidním tvrzení dál nečtu

Office Rat 16.4.2007 6:08

Re: pani Millerova, ja jsem znal dva Cermaky

pokud je to on, měl by se vráti k policii, tam mu to šlo líp od ruky

Mejla 16.4.2007 4:42

Příčinou je katastrofální úroveň Karlovy univerzity, především tzv. humanitních studií

včetně "žurnalistiky", "práv" a "sociológie". Odtamtud vycházejí takové skvosty, celebrity a elita národa, jako např. Václav Moravec posedlý diskusemi s komunisty a jejich propagací v ČT, i další televizní čtečky a čteči atd.

Vlasta.on 16.4.2007 3:28

Vsaďte se

Vsaďte se, že na tyhle otázky má každý z nás jasnou a vyargumentovanou odpověď.

Tak jo, vsaďte se. Ale já fakt nemám.

vojin Kotas 16.4.2007 0:58

pani Millerova, ja jsem znal dva Cermaky

Cermak, neni to ten policajt, co vyplatil Zakovou a tim dostal Zelene do parlamentu, a ted se dal na novinarinu?