28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

MÉDIA: Jaromír Soukup a jeho TV Barrandov

Nad diskusními pořady Jaromíra Soukupa na Barrandově všichni sluníčkáři ohrnují nosy. Ale není zajímavé, jak se tam všichni naši renomovaní politici hrnou? Od Pirátů přes ANO až po KDU-ČSL, SPD, ČSSD, ale i TOP 09. Bude to asi tím, že se na jeho pořady dívá spousta voličů. A ti politici se tam tak krásně odkopávají…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Čech 5.9.2018 15:31

Re: O čem ten článek proboha je?

Že Vy se koukáte jen na ČT1? V tom případě Vás lituji, protože se pravdy nedopídíte.

P. Čech 5.9.2018 15:26

Re: Souhlasím s autorem. Soukup je spíše podprůměrným

Průvan zleva, to je ten správný termín. Zprava přicházejí jen anarchistické tendence, kterým se u nás říká projevování názoru.

K. Donat 5.9.2018 15:25

Re: Souhlasím, pane.

Mozna ze to ustane,ale musi pouzit plenu jako jeho guru:)

K. Donat 5.9.2018 15:18

Re: Tys doberj blb, Černockej..

Pane J. Richter plne s vami souhlasim Soukupovci a ti narudle ozundri to neradi ctou co jste sem napsal. Nemaji radi pravdu lzou jak Soukup i jejich obdivovatel prolhanej Zeman

P. Grigar 5.9.2018 15:15

Re: Hele Richter - Jsou to moje peníze

.. vycouvejte, s tímhle primitivním hulvátem nemá význam o čemkoli polemizovat. Tykání je u něho vcelku zanedbatelný prohřešek proti slušnosti, ještě chvilku a začne běsnit, to potom budou lítat vzduchem onačejší kalibry...

K. Donat 5.9.2018 15:14

Re: O čem ten článek proboha je?

Ubohe je zapinat Barrandov ze Soukupem

K. Donat 5.9.2018 15:11

Re: Vidím to opět jinak.

Pane J. Richter souhlas Soukup slavi uspechy ze 35% sledovanost na 18% Myslim ze Soukup si na jeho poradech bude vykladat sam sobe:) podlizavec falesnej

P. Grigar 5.9.2018 15:06

Re: Souhlasím s autorem. Soukup je spíše podprůměrným

...slyšel a četl...

P. Grigar 5.9.2018 15:05

Re: Souhlasím s autorem. Soukup je spíše podprůměrným

.. za šedesát let života už jsem slyšel a snad miliony "spolehlivých informací" a... během času mnohé z nich tzv. pozbyly platnosti. Například socialismus byl tímto typický, něco jiného nám bylo předkládáno a cosi jiného jsme potkávali v reálu. Proto mě velmi popouzí, že se stále častěji do podobné situace dostávám v současnosti. Když se nad tím pak zamyslím, cítím průvan zleva...

K. Donat 5.9.2018 15:02

Pane Mikulec

Kdyz vypustite takovou vetu o Soukupovi,tak si myslim ze vam to zdalo ..... Je ale třeba říci, že se snaží dělat práci poctivě.

Je opravdu k zasmani soukup podlizavec hnus ho poslouchat ja osobne uz se na neho nedivam ani ho uz nikdy nezapnu

P. Čech 5.9.2018 14:54

Re: Souhlasím s autorem. Soukup je spíše podprůměrným

Ta Vaše čísla jsou sice dohledatelná, nikoliv však již objektivní.

V. Čermák 5.9.2018 14:22

Re: Souhlasím s autorem. Soukup je spíše podprůměrným

Pěkný dne, Vy máte toho Babiše i v kalhotách, že ho tak žárlivě sledujete, že?

J. Svoboda 5.9.2018 14:14

Re: Soukupa je v jeho kauzách

Nic takového nenaznačuji, jak jsem napsal, já jsem v tom nevinně, tak mě do toho pořád tak umanutě netahejte, vy hlavo :o)

Pěkný den.

J. Svoboda 5.9.2018 14:12

Re: Souhlasím s autorem. Soukup je spíše podprůměrným

V Německu to trapné není, jsou to první seznamovací informace o tomto člověku.

Pěkný den.

J. Svoboda 5.9.2018 14:10

Re: Souhlasím s autorem. Soukup je spíše podprůměrným

Co jste vyvrátil na mém tvrzení a dohledatelných objektivních číslech, usvědčený lháři - nic.

Pěkný den.

A. Pakosta 5.9.2018 12:38

Re: Soukupa je v jeho kauzách

S těmi "novými paragrafy pro stíhání Babiše se to má tak, vážený pane Čechu, že náš trestní řád stanoví, že pokud je novější paragraf vůči viníkovi mírnější, musí se použít ten novější paragraf. V době spáchání byl jeho čin také trestný, a to podle paragrafu 209 Podvod.

J. Kozák 5.9.2018 12:31

U Soukupů na Barandově

prý bývá sranda. Nevím, já to nesleduji, jen se ptám, kdy se stalo, že by v Čechách sranda nebyla. Byla za Gottwalda, byla i v Protektorátu Böhmen und Möhren, tak proč by nemohla být na Barrandově u Soukupů? Když tam vystupuje náš milovaný panovník a s ksichtem drcené sochy Klementa Gottwalda tam vykládá svá moudra, musí to být k popukání.

O. Uživatel 5.9.2018 11:55

Uživatel požádal o vymazání
S. Landa 5.9.2018 11:48

Re: Tys doberj blb, Černockej..

Skvěle napsáno.

P. Čech 5.9.2018 11:41

Re: ----- FakeNews -----

Protože mluví pravdu ať se Vám to líbí a nebo ne.

P. Čech 5.9.2018 11:39

Re: ----- FakeNews -----

Babiš je totiž premiér, jestli jste si nevšimla, zatímco Kalousek je nula.Pouhý člen politické strany, která je na odchodu z poslanecké sněmovny.

P. Čech 5.9.2018 11:35

Re: Vidím to opět jinak.

Zeman je Váš prezident, ať si to přejete a nebo ne. Byl totiž demokraticky zvolen. Nebyl by Vaším prezidentem jen v tom případě, pokud byste nechtěl demokracii. Ve skutečné demokarcii totiž menšina vždy ctí vůli většiny a prezident byl většinou zvolen. A Soukup že je Můj moderátor? Dívám se na něj málo, ale to stačí k tomu, abych jej mohl zařadit mezi ty lepší. Nikoliv mezi takové, jakým je třeba pan Moravec, který pouze papouškuje to, co si přejí parlamentní politické strany. Je prostě dobrý moderátor. Nic více a nic méně. Lepší už je jen Marek Eben.

M. Mikulec 5.9.2018 11:32

TV Barrandov si své

diváky najde. Někdy, jednou za čas, je fajn vypnout a podívat se na jednoduchý zábavný pořad. Pan Soukup je svéráz, člověk si na něj buď zvykne nebo ne. Je ale třeba říci, že se snaží dělat práci poctivě. Na rozdíl od veřejnoprávních médií, která mají notičky z Brusele, si pan Soukup může dovolit být politicky nekorektní, a lidé to vnímají dobře. Zde je krátké video z "Týdne s prezidentem". Je osvěžující číst ty zahraniční komentáře lidí, kteří obdivují naši svobodu slova a našeho prezidenta. Žádná česká závist a kopance. https://www.youtube.com/watch?v=FnVRFDqhKDk&t=98s

P. Čech 5.9.2018 11:26

Re: Souhlasím s autorem. Soukup je spíše podprůměrným

Proč? Protože je to už trapné. Tyto věci jsou v médiích, zejména těch "veřejnoprávních" omílány neustále a to již od roku 2011, kdy Babiš založil občanské hnutí ANO 2011. Ze všeho, co jste zmínil je pravdou jen jedna věc a to, že Babiš je bývalým komunistou. Všechno ostatní jsou pouhé novinářské spekulace, na které nalétnou jen ovčané politických stran.

J. Svoboda 5.9.2018 11:22

Re: Soukupa je v jeho kauzách

Za sprostotu Zemana peskovala Rada Českou televizi, já jsem v tom nevinně, vy hlavo :o)

Pěkný den.

P. Čech 5.9.2018 11:21

Re: Souhlasím s autorem. Soukup je spíše podprůměrným

Vygooglit se dá leccos. Třeba i to, že pedofil je ten člověk, který má rád děti, že?

J. Svoboda 5.9.2018 11:20

Re: Umělé smíchy v Soukupově pořadu

Jenom jsem napsal, jak nenápadně pan Soukup pro chytřejší diváky dává najevo, že se nedívají na nějakou publicistiku nebo investigaci, ale že se mají bavit slovními hříčkami.

Pěkný den.

P. Čech 5.9.2018 11:20

Re: O čem ten článek proboha je?

Ona ta nosná myšlenka je evidentní. Zostudit pana Soukupa a jeho televizi Barandov, která úspěšně konkuruje prodejné (veřejnoprávní) televizi ČT1, přestože nemá k dispozici miliardy z televizních poplatků, které tečou do televize veřejnoprávní. Ono ty úspěšné je totiž třeba patřičně zostudit, aby ti neúspěšní potvrdili své právo na existenci. Jak ubohé!!!

M. Mikulec 5.9.2018 11:18

Re: Jeden rozdíl

:-)) Tak. Dnes se díky pomateným liberálům stírá i rozdíl mezi legálním a ilegálním. Proto je dobré připomenout, kdo žije za svoje a kdo za naše.

B. Baron 5.9.2018 11:18

Re: Hele Richter - Jsou to moje peníze

a já je na takový hnůj dávat nechci. A řekl bych že jsi taky mnoho rozumu nepobral když mi tykáš