2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dáša 9.11.2006 13:53

Pane Štěpánku,

máte-li s p. Rejžkem nevyřízené účty, řešte to dvoustrannou korespondencí a neobtěžujte s těmi plky nás ostatní. Něco tak pitomého, jako jste publikoval dnes, jsem snad ještě na Psu nečetla. Astone, nebyla by někdy na místě selekce přispěvatelů?

Lucifer 8.11.2006 22:01

zatímco Rejžek mě vždy pobaví chytře

Štěpánek mě většinou nepobaví, protože většinou nevím, kdo to je, ale protože čtu psa, tak sem se to dozvěděl, a taky mě pobavil, i když hloupě, ale výsledek je stejný, zase jsem se zasmál, jednou chytrosti, jindy hlouposti, dnes je moderní smát se hlouposti, dokonce když vám uřezávají hlavu, tak je prý hustý smát se, a tak já se směju, tu Štěpánkovi, onde kotvaldovi s hložkem a haničkou zagorovou a vondráčkovou a davidovi, jinde do mobilu, při pohledu na parlament nebo salšely či na mikimause na hradě - ale nejlíp jsem se vždy smál s Janem Rejžkem...

Pravá Míra 8.11.2006 19:55

objektivita?

pane Štěpánku, pro mne jste komikem Vy. Jenže je to poněkud černá komedie. Jinak ČT nestojí za nic, souhlasím, především proto, že není schopna normálního zpravodajství, čehož si bohužel nikdo nevšímá...

čtenář 8.11.2006 9:21

Re: Nač Českou televizi?

Sdílím váš názor. Stačí si vzpomenout, že to byla vysmívaná soukromá televize NOVA, která odhalila přesvědčivým způsobem např. p. Doležela říkajícího si o úplatek, přítelkyni Dr. Ratha nechávající si zaplatit na úrovni vedení ČLK, nebo dokonce objednanou vraždu v případě Péťa. Na něco takového se ČT nikdy nezmohla nebo prostě nechtěla. Takhle si tedy hlídacího psa demokracie nepředstavuji.

čtenář 8.11.2006 9:02

Překvapující objektivita

Milý p. Štěpánku, dík za zasvěcené komentáře stran ČT. Opravdu jsem nevěřícně zíral a sice nikoliv na tu internacionálu, ale na ten protějšek, snad "Zelené barety" na ČT2. Jde o sice schematický film o válce ve Vietnamu, ale stále jsem čekal, kdy se konečně objeví ten nezbytný holliwoodský motiv: válka je svinstvo, američtí vojáci vraždí nevinné civilisty jako v Mi-lai, statečný levicový novinář vypátrá na úrovni armádního velení kliku sledující jen vlastní sobecké zájmy, mladá, sympatická agentka viet-kongu si udělá dobrý den z armádní rozvědky, na území Jižního Vietnamu bojují jen stateční partizáni z Vietkongu (kdepak severní armáda), kteří jsou zbytečně masakrováni brutální americkou převahou, po jejichž boku žádná jihovietnamská armáda nebojuje, atdatd. Ve skutečnosti film předvedl nepochybně dosti realisticky skutečnou situaci v bojujícím Jižním Vietnamu, masakrování jihovietnamských vesničanů ale se strany Vietkongu, nucené odvody k partizánům (nám dobře známé např. z řecké občanské války) a spoustu dalších věcí, které po zkušenostech s komunisty zde nebo třeba v Kambodži vypadaly velice pravděpodobně. Jestli tohleto měl být tedy exemplární propagační protějšek nějakého bolševického majstrštyku s internacionálou, ono pověstné "obě strany jsou stejné", tak je skutečně něco shnilého v programovém vedení ČT a řekl bych, že 16 let po převratu, kdy by především jemu neměly chybět informace, je to velmi na pováženou.

anonym 8.11.2006 7:50

Anonymní žvásty

Čecháček rád diskutuje když může zůstat v anonymitě,jinak drží hubu.Ti dva alespoň svoje články podepisují.Diskuse o tom zda ten film ne či ano je v době kdy bývalí a současní komunisté mají své pozice v ekonomice a ve státní správě zajištěny úplně zbytečná.Je třeba si uvědomit,že Češi si komunisty zvolili ve svobodných volbách a v roce 1968 plédovali pro národní socialismus s lidskou tváří.Český národní socialismus byl po roce 1945 velmi silný a napáchal mnoho zločinů.Nikdo za ně nebyl odsouzen ani jinak potrestán a členům KSČ nikdo z jejich okolí nepřipomíná jejich minulost.Téměř každý má svého komunistu v rodině.

Iva 7.11.2006 22:27

Pane Štěpánku,

díky za zajímavé články, které si vždy s chutí přečtu. Není mi úplně jasné, proč je na vás rudá úderka diskutérů tak vysazená, patrně se jedná o pokyn z Lihového domu.

Joska 7.11.2006 22:01

Re: Re: Jste-li slůně Bimbo, děláte šand africké zvířeně

Opravdu? A Vy jste to podepsal taky?

Rejžka si rozhodně nepamatuju jako prorežimního publicistu. Pamatuju si jej jako publicistu z té příliš neoficiální kultury, resp. "kultury na hraně" sledované hojně příslušníky STB. Co já vím angažoval se dost v muzice a bigbeatu především.

PetrH 7.11.2006 19:12

Re: Lépe bych to nenapsala

Je to znát (Y)

serys 7.11.2006 18:13

Peta Stepanek

Nechte toho. Peta Stepanek je moc fajn a ma skvelou kapelu Unisono abyste vedeli. Je to opravdovej a nevalsovanej umelec. Nebojim se rict basnik.

Posudte sami:

http://www.petrstepanek.cz/texty.htm

vládík 7.11.2006 18:00

.

Na Rejžkovi je opravdu zábavné, když propaguje bolševickou propagandu.

A Štěpánek by neměl být nafoukanej: Není pravda, že on je většina. Proto není pravda, že většina lidí (jako Štěpánek) nezaregistrovala, o co v projektu ČT jde.

A pořád je to lepší, než Sametoví vrazi. Což ovšek žvanilům typu Štěpánka či Rejžka nevadí.

SID 7.11.2006 16:30

REJŽEK

PAN ŠTĚPÁNEK JE ČLOVĚK ABSOLUTNĚ ČISTÝ ,ABSOLUTNĚ NEOMYLNÝ,ABSOLUTNĚ CHYTRÝ,S KOMUNISTY NEMĚL NIC SPOLEČNÉHO,AŽ NATO ,ŽE MU POVOLOVALI HRÁT UPATLANOU MUZIKU.TAK PANE ŠTĚPÁNKU NECHTE NA HLAVĚ VAŠE PRÁCE VE SLAVNÉ KOMISI NEBYL ŽÁDNÝ ZÁZRAK

Sch.glosátor 7.11.2006 16:28

Česká televize nemanipuluje názory obyvatelstva.

Manipuluje jen názory hloupé části obyvatelstva. To je ta, která večer co večer civí do bedny.

Xaver X.X. 7.11.2006 16:23

Pod pseudonymem Petr Žantovský osvobodil Melodii

od přicmrdávačů nové vlny se starým obsahem...;-(

Xaver X.X. 7.11.2006 16:20

Též se přimlouvám, jsou to fakticky užitečná zvířata...

sidekick 7.11.2006 14:39

Re: Re: Jste-li slůně Bimbo, děláte šand africké zvířeně

No, 40 000 lidí na podzim roku 1989, to je při nějakých deseti milionech lidí (vynechám-li batolata a teenagery) tehdejšího obyvatelstva skutečně "bežící pás". Jinak, je-li "přicmr..." Rejžek, pak jsou jimi samozřejmě i členové Jazzové sekce (také pořádali kulturní akce, mj. několikrát zakázané PJD). Dalším p. je Jiří Černý, měl přece svoje antidiskotéky a podobně jako Rejžek psal do Melodie (než ji roku 1984 rozehnali). K p. patří i Vojtěch Lindaur, na hodinu vyhozený z Opatova za pořádání koncertu (zpěvačky Nico). Všichni jsou na Bimba krátcí - ten se možná angažoval v jedné jediné kulturní akci - v památném Národním divadle v ještě památnějším roce 1977. Prý mu tam jenom strčili něco k podpisu - ani neví co.

Jan Schejbal 7.11.2006 14:37

Re: Re: Jste hlupák, nebo nějaký komplexy

Bimbo, veliký statečný, prozraď už konečně své historické, neocenitelné zásluhy na politické změně, svůj nesmazatelný podíl na odstavení bolševika. Všichni jsme tolik žádoucí.

Jan Schejbal 7.11.2006 14:35

Re: Re: A já to prostě musím napsat...

Petře N.

Já bych se prasatům a hovadám omluvil. Takové ponižující přirovnání si nezaslouží.

Bimbo 7.11.2006 14:32

Re: 45? Takže jste velkej lhář

A vy jste... Jenze ja na rozdil od vas nikomu nenadavam, ale diskutuju. Takze jste proste clovek, ktery nahrazuje vecne argumenty osobnimi urazkami

Bimbo 7.11.2006 14:31

Re: Jste hlupák, nebo nějaký komplexy

Ted jste se teda odkopal:-)) Kdo kritizuje rezimni pricmrndavace, ma maly pindour... Republiku si rozvracet nedame... Kdo jsou a co chteji...

Vsechno jedna lajna, ale aspon vim, co jste delal pred listopadem 1989, soudruhu

bez brýlí 7.11.2006 14:01

45? Takže jste velkej lhář

bez brýlí 7.11.2006 13:40

Jste hlupák, nebo nějaký komplexy

možná tak malý pinďour

Bimbo 7.11.2006 13:34

Re: Re: Re: Nejsem to já

Jasne, nikdo jiny nez ti vasi uvedomeli svazaci tehdy v CR nezil, ze?:-)) Asi jste byl jednim z nich, kdyz to tak znate. Nebo jste do toho Rudeho Prava psal udani?

Anna 7.11.2006 13:33

Re: Mon Dieu, co je to za seriál ?

R^;-D

Anna 7.11.2006 13:31

Re: Plně s Vámi Jardo souhlasím,

Přesně tak. Na Štěpánka by se spíš hodilo označení ODPAD.

Anna 7.11.2006 13:30

Re: pOSKOK

Daleko horsi je, ze je nekdo ochoten ten Stepankuv hnuj publikovat.

Anna 7.11.2006 13:28

Re: A já to prostě musím napsat...

Lépe bych to nenapsala.

čtenář 7.11.2006 13:11

Re: Re: Nejsem to já

je tedy patrno,že jste byl 15ti letý uvědomělý svazák, pilně čtoucí Růdé Právo  a horlivý návštěvník  a posluchač Vámi zatracovaných diskoték a možná i byť nevědomý donašeč informací, tak jste mi z Vaší korespondence vyzněl, sorry.

zirje 7.11.2006 13:06

Re: Re: jsem rad...

taky se musíte v daném oboru docela slušně vyznat, často lépe než zmínění tvůrci. A to rozhodně snadné, na rozdíl od Vašeho komentáře, obsáhnout.

herdekbabka 7.11.2006 12:57

Re: ironie historie

a ještě něco - většina lidí v té době nebyla na vandrování - drželi se spíš doma a snažili se doma. Byli ovšem i tací co vandrovali ... a také další věc - hranice Polska byly tehdy o hodně dál na východ - téměř ve spojnici -Minsk- Kišiněv včetně Vilniusu nelze posuzovat dle dnešních hranic - a za Ural to zase v tehdejší zemi bez vyznačených hranice nebylo zase až tak daleko - koukám-li se do atlasu.Tak dvě časová pásma jsou míň než NY-LA