Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
MÉDIA: Díky, iDnes!
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Kanioková 8.8.2019 21:521***** Při deportacích ilegálních migrantů bylo loni v Německu fyzicky napadeno 284 policistů, přičemž nejméně 71 z nich bylo zraněno: https://www.welt.de/politik/deutschland/plus197910027/Abschiebungen-71-Beamte-bei-taetlichen-Angriffen-verletzt.html Mou misí je zastavit internacionalismus, vyznává se Viktor Orbán - https://www.reformy.cz/moji-misi-je-zastavit-internacionalismus-vyznava-se-viktor-orban/ |
J. Pokoutný 8.8.2019 17:31Škoda, že na kechlibar.net stále ještě není možnost diskutovat. Nejvyšší čas! |
J. Jurax 8.8.2019 17:09Velmi dobrý článek! |
V. Liptovský 8.8.2019 15:48Čo je to "totalitný štát"...? Neuznávam nálepky - "totalitný" alebo "demokratický"... Ako vidíme, aj v tzv. "demokratickom" štáte majú politické strany a ich podporovatelia (nezabudnite na úlohu korumpovaných médií) "sklon" k totalitnému konaniu - prepúšťaniu z práce, kompromitovaniu odporcov a pod. Na druhej strane - aj v tzv. "totalitnom" štáte sa ľudia môžu cítiť slobodnejšie, pokiaľ vedúce sily reprezentujú ich názor (väčšiny)... Kto tieto nálepky vymýšľa a presadzuje - tí, čo z nich profitujú... A kde je hranica? Kto ju určuje? Čo jedni môžu, to u druhých je zločinom... A čerešničkou na torte je tzv. humanitárne právo, ktoré nahradilo právo medzinárodné... |
J. Brunner 8.8.2019 14:14Souhlasím s p.Kechlibarem. |
J. Ráž 8.8.2019 15:17Re: Souhlasím Přidávám se! |
P. Harabaska 8.8.2019 13:12K cenzorům institucionalizovaným se dnes přiřazují ještě cenzoři dobrovolní. Například jsem si několikrát povšimnul odsudků komentářů některých účastníků diskusí pod články. Odsudky pocházely "z pera" #Jsmetady, údajně aktivních studentů, jimž obrana demokracie (podle jejich představ) není lhostejná. Ale myslím, že se takových najde i bez hashtagu víc. Patří k nim patrně také ti, od nichž sice ke svému komentáři dostanete jejich "stanovisko", nemůžete na ně ale reagovat, protože to jejich "stanovisko" v celém přehledu diskuse nenajdete. Nebo že by to bylo "stanovisko" editora? |
M. Prokop 8.8.2019 10:18Pro zajímavost https://www.kupredudominulosti.cz/hamplova-zwyrtek-jana-2d-evropska-komise-chce-aby-evropa-spachala-sebevrazdu-evropska-unie-se-musi-rozpadnout-aby-se-mohla-znovu-spojit-na-uplne-jinych-principech/ |
M. Prokop 8.8.2019 10:19Re: Pro zajímavost Nový příspěvek "prošťouchne" ten předchozí (někdy). |
Š. Svobodova 8.8.2019 13:30Re: Pro zajímavost díky za tento odkaz |
M. Prokop 8.8.2019 10:08:-P "Dlouho se zanedbával násilný potenciál náboženství, zejména toho islámského, ale i v tomhle směru už se začaly jednotlivé státy pomaličku vzpamatovávat." Státy jo, ale EU .... https://www.kupredudominulosti.cz/hamplova-zwyrtek-jana-2d-evropska-komise-chce-aby-evropa-spachala-sebevrazdu-evropska-unie-se-musi-rozpadnout-aby-se-mohla-znovu-spojit-na-uplne-jinych-principech/ Jinak souhlas, tradičně dobré. |
H. Lukešová 8.8.2019 10:44Re: :-P EU nelze reformovat, tak jak nejde reformovat nacismus a komunismus. Nakonec i slám. Nereformovatelné reformovat nelze. |
J. Ráž 8.8.2019 15:20Re: :-P Systém založený na totalitní ideologii reformovat nejde. Z principu. |
J. Ráž 8.8.2019 9:16Liberální demokracie je totalita Pojem "socialismus|" nebo "marxismus" je dost zprofanovaný a tak se novodobá podoba totalitní ideologie přejmenovala na "Liberální demokracii" . Marxismus byl nahrazen Evropskými hodnotami a bolševický leninismus byl nahrazen ekologismem, zvráceným genderismem a multikulturalismem. Liberální demokracie mírnějšími a pozvolně pracujícími prostředky, než byly socialisticko-komunistické revoluce, směřuje ke stejnému cíli, kterým je totalitní společnosti Orwellovského typu. Západ totalitu musí prožít, aby občané zjistili jaké hnijící bahno v myslích lidí a celé společnosti vytváří, ale my se proti jejímu znovu zavedení musíme postavit. Ale to chce nebát se a nenechat se zastrašovat! |
H. Lukešová 8.8.2019 10:47Re: Liberální demokracie je totalita Liberální demokracie má s demokracií společného asi to jako lidová demokracie. Má-li existovat skutečná demokracie, tak jen ta bez přívlastku. |
J. Ráž 8.8.2019 15:16Re: Liberální demokracie je totalita Liberální demokracie má s demokracií společného asi tolik, co komunismus označovaný jako lidová demokracie. Svoboda vyjadřovat své názory v lidově demokratickém zřízení byla potlačována stejně, jako je dnes potlačována v liberální demokracii. Takže principiálně jsou oba systémy totožně antidemokratické. Poznámka: Můj otec byl zařazen, na základě rozhodnutí dělnické komise (ne soudu), do Tábora nucených prací jako nepřítel lidově demokratického zřízení, protože na jaře 1949 napsal na Ministerstvo průmyslu,že státem dosazený ředitel do jeho znárodněné fabriky je diletant, který vede podnik do úpadku. |
V. Student 8.8.2019 9:09Ano, je to tak. Každý to vidí. Ale chápe někdo, proč bizarní názory např. dredatých lehkoživků od Kliniky podporuje mainstream? Proč předávání stovek a tisíců lidí z pašeráckých lodí na neziskovkářské říká "zachraňování"? Nebo proč naopak zamlčuje (ano, i běžící strohý titulek dole na obrazovce může být vzhledem k závažnosti tématu zamlčováním) nechutnosti a násilí, kterých se kousek od našich hranit dopouštějí migranti? Proč se ČT snižuje k praktikám komunistické Československé televize - zpravodajství jen o něčem, jen nějak, pomluvy lidí, kteří se nehodí...? |
M. Mikulec 8.8.2019 8:56Zda se, ze příspěvky mají velké zpoždění. Nebo se instaluje cen-zura? Na indexu je zřejmě slovo Brexit. |
M. Prokop 8.8.2019 10:19Re: Zda se, Ne, je to obecné, zřejmě technická závada. |
H. Lukešová 8.8.2019 10:42Re: Zda se, Dnes hodně brzy ráno mi nějak NP také blbl, pořád mi házel na vydání 7.8. zatímco dnes je již 8.8.... |
R. Brzák 8.8.2019 8:50souhlas - a zvýraznění odstavce o slušné formě! protože na obou stranách pomyslné fronty jsou jen lidé - a ti lidé jsou vystrašení (proto se snaží s opačnou stranou bojovat a pro tento účel organizovat nějakou moc, například skupinu aktivistů). A vystrašeného člověka nepřesvědčím o svých argumentech, když budu na něj útočit - jen mu potvrdím, že opačná strana je ZLO... K osobnímu útoku není jiný důvod, než podlehnutí svému strachu. Tak se nebojme (ať zde neopisuji TGM)...a diskutujme s protistranou, jako by to byl náš bratr, byť možná pomýlený... |
M. Mikulec 8.8.2019 8:54Re: souhlas - a zvýraznění odstavce o slušné formě! Ono to bohužel v praxi není možné. To je jako vyjednávat brexit s EU, která jednat nechce, ale chce trestat a mstít se. |
J. Ráž 8.8.2019 9:24Re: souhlas - a zvýraznění odstavce o slušné formě! S tím návrhem na diskuzí s " pomýlenými bratry" zcela mimo, neb jste nezažil zřejmě předlistopadový režim. Diskuze s někým, jehož ideologickým cílem je totalita není možná, protože odpovědí "pomýleného bratra" na návrh věcné diskuze, je vždy represe. Členové Charty 77 také chtěli s komunisty diskutovat a odpovědí bylo buď vězení nebo přidělená práce v kotelnách. |
M. Mikulec 8.8.2019 9:43Re: souhlas - a zvýraznění odstavce o slušné formě! Přesně. Další příklad. K diskusi musí být svolné obě strany jako rovný s rovným. Jde o různost názorů, a ne že jeden názor je lepší a ten druhý nestojí za vyslovení. |
R. Brzák 8.8.2019 9:48Re: souhlas - a zvýraznění odstavce o slušné formě! ale jistěže to možné je - alternativou je vzájemné napadání, které k ničemu jinému, než k válce nevede. I kdyby to bylo marné počínání - šanci prosadit svůj názor agresivními útoky nezvýšíme, pokud nebudeme totalitní mocí. A o tom, že "na druhé" straně jsou lidé vystrašení, vůbec nepochybujte. |
M. Mikulec 8.8.2019 9:53Re: souhlas - a zvýraznění odstavce o slušné formě! Jsou naštvaní z bezmoci. A nepovažujte obranu za útok. |
K. Janyška 8.8.2019 8:40Síla demokracie je zejména v tom, že lidstvu neuvěřitelně škodí. Je to válka všech proti všem, přičemž všechny řídí zákazové soukromé právo, ne rozhodnutí zločinných většin, složených z mnohdy ještě zločinnějších menšin !!! Dzp. |
R. Gramblička 8.8.2019 8:35Dobře napsáno, pane Kechlibare palec nahoru |
M. Mikulec 8.8.2019 8:05Kriklounů a nalepkovačů je opticky hodně, takže slušní lidé nevědí, jestli jsou ještě většina. To je pravda. Kriklouni a nalepkovaci mají také blízko k mikrofonům a k médiím. To znamená, ze bývají nejvíc v Praze. Navrhuji už dlouhá léta přestěhovat hlavní město a vymést ten chlívek. Jmenuje se to Nutný Reset. |
J. Jaroš 8.8.2019 7:58Nejděsivější je ten přístup bezalternativni Pane Kechlibar děkuji za články. |