7.6.2024 | Svátek má Iveta, Slavoj


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karel008 28.12.2006 17:02

Jednu malou radu, pořiďte si satelit. Na valné většině vám takové přitroublinky neudělají.

sKoba 28.12.2006 16:57

Re: Re: A viděli jste pořad o jezuitech?

Vyprávěla mi rozčilená kamarádka v Polsku, jak tam kněží mávají s prostými lidmi: nedáš dost peněz, nepokřtí ti dítě, neudělají pohřeb, atd. Když dáš málo, není nic. Ale nikdo těm lidem neřekne, kolik je dost, kolik mají dát. Takže kněží velmi dobře přicházejí k penízkům. Pověrčiví lidé si bez kněze život neumí vůbec představit a z hrůzy z pekelného zatracení platí. Je to stejné jako za Husa, i když tam šlo o odpustky, zde o tzv. svátosti. Podstata stejná: centrem je kněz, potažmo klérus. Bez něj ani ránu. Místo evangelia obřady, které vykonává -kněz. Záměrně na kléru závislý lid je pouhým zdrojem příjmů církve. Tohle už není křesťanství a kdo chce, důsledky v Evropě si vysleduje. Tahle církev není o nic tolerantnější než v dějinách, jen nasadila laskavější výraz, protože sekulární člověk se s ní odmítl dělit o moc. Takže se na to jde od lesa a m.j. vliv jezuitů vede vše zase zpět. Schválně se zeptejte kolik peněz dostává církev ze státního rozpočtu. Ale celkově na všechny aktivity dohromady! Zděsíte se. O to tady vždycky šlo. Církev by bez státních peněz zanikla. V dějinách i dnes. Roma Semper Idem!

ValVlk 28.12.2006 16:18

Re: A viděli jste pořad o jezuitech?

Je cosi shnilého v království Dánském (Evropském) Budete se divit, ale mě to taky štve! Jsem vyznáním podobojí, z rádoby pravé církve katolické jsem už před patnácti lety utekl! Vůbec nic se nezměnilo! Nerozvedli mi nefunkční manželství a ve středověku rozváděli panovníky jak na běžícím pásu. Mají dvojí metr. Jinak měří bohatým a jinak nebohatým, za chudého se nepovažuji! Opravdu je velké nebezpečí od Jezuitů. Navíc jsem se doslechl, že existuje ještě inkvizice a to zatím jako tajný spolek, připravený kdykoli znovu převzít moc! Dělá se mi špatně! Nerad bych se dočkal doby, kdy my letniční a podobojí budeme utíkat ze země! Je to hrozné, když slyším slovo Jezuita, cítím zatuchlinu, myšinu a kouř z pálených českých knih!Bůh nás ochraňuj před návratem jezovitů a inkvizice k moci! Snad se to nestane, ale co kdyby? V západní Evropě bylo rozpuštěno už několik nekatolických sborů! Nic se na tom nezmění, když nás rozeženou, budeme se scházet dál po rodinách a v přírodě, stejně jako naši předkové v době Jiráskova Temna.

Finrod Felagund (Norge) 28.12.2006 16:11

Nechápu ještě jednu věc

PROČ nemohou české televizní stanice vysílat zahraniční filmy v originále s titulky. Tady se to tak dělá, na kabelovce máme ještě i švédskou, dánskou a finskou televizi a všude jdou filmy v angličtině/francouzštině, takže být Nor, tak nejen že jsem v kontaktu s angličtinou od útlého dětství, ale také jako cizinec si tady i můžu pustit televizi a něco se dozvědět... Proč se v ČR provozuje neustále ten debilní dabing, navíc u některých filmů (naprosto ukázkový příklad je dabing Pána Prstenů) tak strašně zmršený a už ze své podstaty nesmyslný, že se na to ani koukat nedá?

Finrod Felagund (Norge) 28.12.2006 16:06

Tohle mě na ČT taky hodně štve

je to totéž, jako když se někde něco děje, hned udělají "studio", kde neznámé osoby krafají o ničem, místo toho, aby se snažili převzít ze zahraničních médií co nejvíce záběrů, které nebudou kazit přílišným komentářem...

sKoba 28.12.2006 16:05

Re: Re: Re: Re: A viděli jste pořad o jezuitech?

Nejde jen o Jiráska. Bylo sepsáno daleko více děl o jezuitském řádu a jeho působení. Je velmi zajímavé si přečíst něco o jejich slibu. Vychází z osobního postoje vojáka Ignáce a něco takového se naprosto rozchází se smyslem původního (=biblického) křesťanství. Podřídit svoji vůli komukoliv jinému je jedna z nejnebezpečnějších věcí. Jde o papežovu osobní a jemu naprosto oddanou náboženskou policii. Nebezpečnou ve své odhodlanosti použít jakékoliv cesty, vedoucí k dosažení cílů. Dalším zajímavým bodem by byly jejich "duchovní cvičení". To je opravdu síla. Stavět tohle za křesťanství a šířit to politickými kanály dál, znamená přímo zaútočit na podstatu svobodné společnosti. Smířlivý postoj mají totiž jen tam, kde nejsou v převaze. Jakmile ji získají, Taliban je tu - cenzura víry, myšlení vkusu - odsud jejich "tvořivost". Oni budou předkládat to, čemu je správné věřit a co je třeba ctít. Obsah je samozřejmě dán neomylným papežem. Středověk nezemřel, ale žije dál, živen ledabylostí, naivitou a bohužel i zkorumpovaností Evropy .... Říkali, že počkají třeba tisíc let, až jejich čas znovu přijde. A zdá se, že jsme tomu blíže, než se zdálo. Ani bych se nedivil, kdybyse ukázalo, že obavy před islamizací Evropy jsou v pozadí živeny právě snahou postavit se na ten správný evropský základ. A jaký to je? Přece katolický - návrat zbloudilých ovcí do lůna té jediné pravé církve vedené neomylným papežem, t.č. šéfem inkvizice (dnes kongregace pro víru, nebo tak nějak...).

milan007 28.12.2006 15:52

Re: Re: taky si připadám jako blbec

Neber jméno Boží nadarmo idiote :-)

milan007 28.12.2006 15:49

Re: Nešlo o umění!

Pokud někdo něco zprasí , jako ČT tento pořad, je mi srdečně jedno o jaký druh pořadu jde.

joe 28.12.2006 15:45

Re: Re: Re: A viděli jste pořad o jezuitech?

Vždyť ti husité ale po počátečních ideálech se skutečně nakonec stali loupežníky, kteří rozbořili, co se dalo, a tak je vnímá celá okolní Evropa. Obecné povědomí v Česku je ovlivněno četbou Jiráska, který psal na objednávku českých národovců a přitom si upravoval historická fakta. O kvalitním školství jezuitů svědčí mnoho gymnázií v celé ČR, kam posílali své děti studovat i protestantské rodiny. Jezuité vždy leželi v žaludku vládnoucí vrchnosti, u nás Habsburkovi Josefu II., který se zasadil o jejich dočasné zrušení, až po komunisty v nedávné době. Je skutečně pravda, že bez českých jezuitů bychom dnes mluvili všichni německy. Kdo ze čtenářů se chce dovědět víc, doporučuji návštěvu kostela sv.Ignáce na Karlově náměstí v Praze, který jezuité spravují popř. http://www.jesuit.cz/.

figo100@seznam.cz 28.12.2006 15:14

Re: Re: Televize která něco umí

 .. souhlasím s Vámi a také mi ještě vadí "žvanění" komentátorů při tenise !!!!  žvaní a žvaní a žvaní ...... a ruší

packaj 28.12.2006 15:04

Re: Nešlo o umění!

Autor článku mi promluvil z duše. Komentář nám naprosto zkazil nádherný zážitek, překlad z francouzštiny byl nepřesný a špatný, o předčasný konec byl jen vyvrcholením křupanství ČT. A je úplně jedno o jaký typ pořadu šlo a zda jsem nebo nejsem věřící.

Synkretik 28.12.2006 15:03

Re: Re: Televize která něco umí

IMHO to říká proto, aby řekl více slov. Ono žvanit bez přestání není jednoduché a každá vata je dobrá. Když nemá na květnatě rozvité popisy, aspoň předčítá telefonní seznam - pardon, seznam jmen hráčů..

Jenda 28.12.2006 14:51

Re: Ale není možné,

Zaby na tom byla CT az tak spatne?

I-Worm 28.12.2006 14:40

Re: Zabránit těmhle prasečinám

a co takhle nevolit strany, které zakazují reklamu na veřejnoprávní televizi? Kdosi už to někdy před rokem nakousl, jak mám vydržet dvou či tříhodinovej film, když si nemohu odskočit na WC ?

Sumo 28.12.2006 14:37

Re: Re: ať žijí naši nezávyslí umělci

Bravo oceňuji vysoce  R^

I-Worm 28.12.2006 14:36

Re: Re: Jen malou poznámku.

no jo, ale to je ten prohnilej kapitalismus, to my jim musíme ukázat ten správnej...

I-Worm 28.12.2006 14:35

Re: Mám ještě platit poplatky?

ještě že nám ta Nova ty vysílací časy tak sqěle dodržuje, že áno...

zp 28.12.2006 13:53

Re: ať žijí naši nezávyslí umělci

Nežli příště svěříte obrazovce tok svých myšlenek, zopakujte si nezávisle vyjmenovaná slova.

Richard 28.12.2006 13:03

Nešlo o umění!

Český komentář byl kvalifikovaný a plně odpovídal účelu pořadu. Nešlo totiž o pořad umělecký ani etnografický ale náboženský, což autorovi článku ušlo. Komentátor sděloval vše podstatné a nic nadbytečného. Jeho vstup do české mluvy byl nešťastný, ale byla to jen další informace.

S hodnocením ČT naprosto souhlasím.

tich@dohoda 28.12.2006 12:38

Re: Ach ta matika

omluva :-) , uz bych toho chlastu mel nechat :-(

dvd 28.12.2006 12:27

Ach ta matika

k filmu o stopáži 90 minut dostanu reklamu 90 minut a je z toho 360 minut. Já jsem tedy platíval jen za ty kanály bez reklamy, na ty s reklamou jsem se díval zadara, ale to asi bylo v paralelním vesmíru...

dvd 28.12.2006 12:24

Tedy pí.Drtinová

je vskutku ukázkou kvality ČT.

krmič 28.12.2006 12:20

Re: Jen malou poznámku.

Jak se slučuje britský kapitalizmus s placením poplatků BBC?

(Ne že bych tím byl nadšen, ale to je prostě fakt.)

tich@dohoda 28.12.2006 12:19

no CT se zastavat nebudu, hospodari se tam moc podivne

ale zase vim sve, tedy znam  "vyhody" svobodeho toku informaci, kdy si zaplatite kabelovku cca 40 USD/ mesic a ke kazdemu filmu ci poradu dostanete jako "bonus zdarma" cca 90 minut reklamy, takze se film se stopazi 90 minut zmeni na 360 minutovy maraton. Ovsem muzete si priplatit a dokoupit par kanalu bez reklamy. Ano drazi modri soudruzi slevu nedostanete zdarma .  :-)

Sch.glosátor 28.12.2006 11:55

To je v pořádku.

Proto se TV říká lampa blbejch. Jedinou kompenzací za televizní poplatek je právo se nedívat.

vládík 28.12.2006 11:52

Proč se divíte?

Já už se nedivím. Vím, že ČT je nástroj k ukradení mých peněz a přerozdělení "potřebným". Už se přece nemůžeme divit - jsme okrádáni při nákupu prázdných CD, vypalovaček, kopírek. Jsme okrádáni stále, jen aby proboha umělci nezchudli.

marek 28.12.2006 11:43

ať žijí naši nezávyslí umělci

to si též prosadil stávkový výbor -plať a drž hubu to je náš umělecký záměr,nemluv mi do toho umění jsem já -ty produkuješ trpaslíky -umělec může vše i spolu s ksč krást a vraždit.Nejsou všichní tací-ty je však lépe slyšet přes havly a spol.

marek 28.12.2006 11:34

blbec

to z nás dělá DEMOKRATICKý parlament-má rozhodovat pouze o mých daních a ne:o výši svých výplat a náhrad,povinosti platit k dani televisi a RÁDIO I KDYŽ JE NEVLASTNÍŠ,poviném pojištění auta,zákazu pití,kouření a poplašných zpráv ,povolení stavební,uklízení sněhu na pozemku,který není můj ....a jiné nezbytnosti.

PetrK 28.12.2006 11:32

Mám ještě platit poplatky?

ČT již dávno funguje jako poplatné (rektálně) médium, které je vydatně přikrmováno poplatky koncesionářů, ale spíš si myslím, že by měla platit divákům za to, že jsou vůbec ještě ochotni sledovat (až na několik výjimek) ty nejrůznější pitomosti, skákání do řeči hostům, které si pozve pí Drtinová, nedodržování vysílacích časů apod.

xaver X.X. 28.12.2006 11:29

Nojo, ale to nemá ten ideologický kontext...

Rozčilovat se bez znalosti věci má u nás tradici.