18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
slava 29.9.2009 17:43

Re: je celkem jednoduché

Už to celkem dobře vystihl Pavel. Dehonestovaná ODS? To je  k smíchu. To, co se medializuje, je jen špička ledovce. Kdyby měla média poctivě uvádět podivné praktiky ODS, nestačil by jim na to ani desetinásobný rozsah, než jakým disponují.

Jura Jurax 29.9.2009 21:53

Re: je celkem jednoduché

No, být tohle jenom u modrých ptáků, nebylo by zle. Zvolili bychom si poctivé, křišťálově čisté socany a lidovce a nastal by ráj (RaJ?) na zemi. Jenže ono tohle jde napříč stranami.

Furt tady píšu, že bychom se neměli u voleb rozhodovat podle toho, nakolik jsou směrníky prohniké - to jsou totiž všechny, a to tak, že hodně - ale kam ukazují. Jestli směr jimi vytyčovaný konvenuje s našimi osobními představami, potřebami a tužbami.

Abraham 29.9.2009 14:04

Zbytečná provokace MfD ?

ale zdaleka ne.Touto provokací se zdiskreditoval deník sám. Předně agentovi nikdo nekývl, pro policiii to bude bezvýznamná kauza. Jednoznačná presumce neviny. Otázka etiky a morálky je věc druhá. Agent měl předat nahrávku policii a ta mohla vyčkat na správný čas. Byla to evidentně  cílená záležitost vůči konkrétním stranám,  s vědomím zvýšení prestiže MfD. Opak je pravdou. Mohu se domnívat  :komu to prospělo ?  

Mirek F. 29.9.2009 14:51

Re: Zbytečná provokace MfD ?

Přesně, komu to prospívá? Náš lid vyžaduje klid na práci a ne nějaké tohlecto rozvracení. Ještě k tomu maskované tak, že cílené to bylo proti všem stranám, které mají v parlamentu zástupce.  

Pavel 29.9.2009 16:57

Re: Zbytečná provokace MfD ?

Náš lid vyžaduje "tohlecto zvracení", jelikož jinak by se mohl zajímat o jiné věci, které jsou hodny zájmu. Např. jak je možné, že skoro všechny zakázky jsou asi tak 2x dražší. Nebo jste už někdy viděl, aby stát nakoupil výhodněji a ve velkém než když třeba normálně zajdete do obchodu ?

Mirek F. 29.9.2009 17:28

Re: Zbytečná provokace MfD ?

Ano, tohle je zajisté něco zcela jiného, i když jde pořád o korupci.  Ti, co ohlupují lid sváděním ho ze správných pohledů, zaslouží být potrestáni nekompromisně.

Pavel 29.9.2009 17:37

Re: Zbytečná provokace MfD ?

Bohužel ti co trestají a co lid ohlupují jsou ti samí. Proto to tady tak vypadá. Nebo si myslíte, že státní zástupce se může řídit jen zákonem ? ... to by myslím rychle končil. :-))) Prostě každý má svého šéfa, a tomu není radno odporovat ... .

Rober 29.9.2009 13:21

No jo

 Ona ta provokace by byla asi v pořádku, kdyby se chytli pouze komunisti.No a najednou se úkáže, o straně, která zde mele, že chce být morální a pracovat pro lidi ,jsou vlastě stejní jako komunisti. Myslím ale, že se zlobíte zbytečně, protože jsem přesvědčen, že  Kalouskovi  a spol  múže múže uvěřit pouze hodně naivní volič, .

Dolly 29.9.2009 13:14

Ono vůbec nezaškodí

si do naší "politické elity" trochu píchnout z pozice "mediální elity". Alespoň je vidět, kdo nám obyčejným občanům velí a kdo nás informuje.

JaS 29.9.2009 13:10

Taky si myslím,

že to byla zbytečná provokace, jen kvůli senzaci. Stačilo dát vědět těm ostatním a chytnou se jen ti, které chci shodit.

Pavel 29.9.2009 16:58

Re: Taky si myslím,

Senzace prodává noviny, ne ? :-)))

Břeťa 29.9.2009 12:54

MfD o jaký TOP09 jde?

Pokud chtěla MfD prověřit " morálně volní vlastnosti" politiků TOP09, tak šáhla evidentně vedle, protože pan Šustr není členem TOP09  a byl veden na jejich kandidátní listině jako nezávislý.Tvrdit, že selhal politik TOP09 je proto přinejmenším zavádějící.

Stellberg 29.9.2009 13:07

Re: MfD o jaký TOP09 jde?

Břeťo, jsi poněkud naivní. Ale něco na tom je, největší kabrňák na shánění peněz je Kalousek.

Ludva 29.9.2009 13:13

Re: MfD o jaký TOP09 jde?

Mám dojem, že členem TOP09 není zatím nikdo, protože ustavující sjezd má být někdy v listopadu.

portwyn 29.9.2009 15:32

Re: MfD o jaký TOP09 jde?

Bingo R^

Rober 29.9.2009 13:22

Re: MfD o jaký TOP09 jde?

 Moc dobrý.;-D;-D

ZyXEL 29.9.2009 12:33

MF / iDNES ovšem sama úspěšně lobuje - dlouhodobě

iDNES je lídrem v přesvědčování lidí takřka o nutnosti podrobit tělo plastické operaci.

http://www.pimpaku.cz/content/lobuj-c-idnes-proti-lobingu

Joseph of HongKong 29.9.2009 11:26

taková debilní provokace MfD a....rezignovali čelní komunisté i sekretář KDU-ČSL i hvězda TOP 09 Šuster....

;-D;-D;-D

Joseph of HongKong 29.9.2009 11:25

Již i Kalousek bojuje proti čunkování....

;-D;-D;-D

Pamětník 2 29.9.2009 11:22

Další zbytečná provokace MfD.

Jsem pravidelným čtenářem MfD a mám dojem,že tento deník není vždy objektivní.Ale to co se nezdá objektivního mně,pro druhého objektivní je.Nepopírám,že mám i rozdílné názory na redaktory,kteří neměli vždy i v minulosti takové názory.Jestli jejich odhalení je provokace,či není to si posoudit netroufám.Jenom vím,že když má někdo hůl v ruce,psa si vždycky najde.Nemyslím si také,že článek p.Bartoně vyjadřuje jeho stranické mínění.Doba mne také naučila vnímat novinové články odměřeně,protože provokujících akcí jsou desítky a ne vždy se s nimi všichni shodnou.Myslím,že si pamatujeme na aféry,které byly označené za skandální,aby vyšuměly a dnes o nich nikdo neví.

Pavel 29.9.2009 16:59

Re: Další zbytečná provokace MfD.

Jelikož tyto noviny nejsou hrazeny z veřejných prostředků, tak ani objektivní být nemusí ... . Pokud se Vám nelíbí, tak si kupte noviny jiné. Není jich na stánku dost ?

Pamětník 2 29.9.2009 18:10

Re: Další zbytečná provokace MfD.

Tím chcete naznačit,že mezi MfD a Bleskem není rozdíl?Bohužel na stáncích až tolik objektivních novin není.Možná se hodně lidí rozčílí,ale nejčtivější je Právo.Dnes totiž máme všechny noviny  řízeny zahraničními majiteli.A navíc jsem si dovolil jen osobní názor na MfD Pokud se týká počtu deníků,stačí se podívat v kolika okresech vychází Deníky,kde jsou veškeré články na jeden způsob a liší se jen krajskými zprávičkami.Máte pravdu v tom,že mám možnost noviny nečíst a tím pádem je nekupovat.ALe proč si občas nevšimnout i "moudrých" novinářů?Tím,že nejsou placeni z veřejných prostředků,ještě neznamená,že mají patent na rozum.

Pavel 29.9.2009 23:47

Re: Další zbytečná provokace MfD.

To možná nemají patent na rozum, v tom se s Vámi nepřu, ale tím, že nejsou placeni z veřejných prostředků, mají volnost používat prostředků pro svou obživu, až do hranic zákona. Záleži jen na majiteli média, jaký jim dá prostor a čím se budou zabývat. Osočovat je ze zaujatosti je tedy poněkud liché.

Prostě nechť ti poslanci uznají, že jsou ťulpasové a jdou se živit něčím jiným, protože už jenom faktem, že takovou nabídku razantně neodmítli, v podstatě přiznali, že svůj madát vykonávají v rozporu se zákonem a složeným slibem poslance. Copak horšího mohli udělat ? :-)

Kite 29.9.2009 11:21

No, rád Vás čtu, pane Bartoni,

ale nebuďte jako Paroubek, který si neustále na tisk stěžuje, MfD je zkrátka jednookým králem mezi slepými a občas ujede.

xxxKubeš 29.9.2009 13:17

Re: No, rád Vás čtu, pane Bartoni,

Ano

Honza 29.9.2009 10:56

Autor má pravdu

že tato "aféra" bude mít určitě zcela nulový dopad. Jednak se voličům stejně nenabízí prakticky žádná jiná alternativa, jednak se pochopení významu takovéto věci nejspíš nachází zcela mimo možnosti chápání většiny voličů (a kromě toho si na to za třičtvrtě roku nikdo nevzpomene). Jeho rada, aby reportéři podobnou provokaci použili u všech stran, které budou kandidovat, je zcela nesmyslná - ani jedna z ostatních stran nepočítá s tím, že by se dostala do parlamentu, jde jim jen o příspěvek za hlasy nebo prostě jen o zviditelnění některých lidí, takže jejich případná reakce na provokaci je zcela mimo realitu.

Švýcarsko 2008 29.9.2009 11:06

Re: Autor má pravdu - popravená čarodějnice

Bern - Po 226 letech byla ve středu ve Švýcarsku rehabilitována údajně poslední odsouzená evropská čarodějnice Anna Göldiová.

V Evropě jde zřejmě o první podobný případ rehabilitace. Göldiová je jednou z posledních tří žen, které byly v Evropě za spojení s ďáblem popraveny.

Osmačtyřicetiletá chudá služebná Göldiová zemřela rukou kata v červnu 1782. Byla uznána vinnou, že osmileté dceři svého pána Johanna Jakoba Tschudiho, kterou měla na starosti, přičarovala do mléka špendlíky. Dívenka také podle výpovědí svědků několikrát plivala hřebíky.

Göldiová se při mučení přiznala ke spojení s ďáblem. Soud ji 13. června odsoudil k trestu smrti, původní obvinění z čarodějnictví ale změnil na travičství a soudní spisy zničil.

Trest byl vykonán neprodleně. Změna obvinění pro Göldiovou znamenala jen to, že místo upálení zaživa jí kat sťal hlavu.

Ludva 29.9.2009 12:43

Re: Autor má pravdu - popravená čarodějnice

Zajímalo by mě, zda se dochovaly z podobných případů záznamy o vedení výslechů. Zda tam třeba nepadaly věty typu - přiznejte se a přestaneme vás mučit. Kdo by se pak nepřiznal, že ano ? Bohužel právo a církev tady zcela selhaly.

BM 29.9.2009 14:53

Re: Autor má pravdu - popravená čarodějnice

Prečtěte si knihu Kladivo na čarodějnice (nemyslím ten román). tam je to přesně popsáno. Ale v podstatě je to pravdivě popsáno i v románu a filmovém přepisu...

BM 29.9.2009 14:51

Re: Autor má pravdu

Nepřipadá mi nesmyslné zkoumat reakce malých, nevzvolitelných stran. Možná tím spíše by si ty peníze vzali a slíbili, že když budou zvoleni...