5.6.2024 | Svátek má Dobroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pavel Hejhula 18.1.2006 12:32

Re: Re: Re: Dokážete si představit že by IPB

Milý příteli, nevím jak Vás, ale mě skutečně nejvíce zajímají ty moje drobné. Vzhledem k tomu , že si pletete KLM s KBC (možná se spletli v těch odborných tiskovinách, které čtete?) nemá asi smysl debatovat o vašich ostatních tvrzeních (pardon vy jen citujete finanční analytiky a experty, kteří samozřejmě přes kanál vidí do účetnictví české banky ze všech nejlíp). Nic není černobílé, ale vy máte jasno ve všem a kdo tvrdí něco jiného, tak "nestoudně lže". Co mi to jen připomíná...no v USA by se to nemohlo stát :-))
gerontusinza 18.1.2006 12:18

pane huhu,Re: Re: o čem to svědčí - trochu pokusu o pochopení ...

i pocity jsou sdělné, jen vaše pitomost není. Nelze použít ve vašem případě žádný argument mluvící pro vás. Kdykoli čtu vaše výlevy, je mi smutno. Ale zároveň mám radost že nejste můj potomek, to bych neunesl. Hezký pocit ai hezký den.
gerontusinza 18.1.2006 12:13

Ano pane franto, Re: Máte pravdu pane Štěpánku

a s mými celoživotními úsporami. Zaplaťbůh za Zemana, a ten policejní stát, jinak to dopadlo jak u Union banky.
Pirat 18.1.2006 11:29

Re: Česká spořitelna pro změnu vytunelovala fond JIA

Tu kauzu také znám - Rychetský měl na ČS více kohoutků k dojení.
Jiří K. 18.1.2006 11:27

To tedy musela být pro ODS hodně těžká rána,

ta likvidace prohnilé IPB.
Když to stále nemůže rozdýchat a krmí nás opakovaně lživými argumenty svých rádobyodborníků včetně takových blábolů, jakým nás dnes obšťastnil její amatérský propagandista a agitátor z nejpilnějších, pan Štěpánek.
franta 18.1.2006 10:54

Máte pravdu pane Štěpánku

IPB přece nezkrachovala, jen se chtěla přestěhovat na Kajmanské ostrovy. Jenže v tomto socany řízeném policejním státě se už nikdo ani přestěhovat nesmí bez dovolení, že ? 
singer 18.1.2006 10:28

Re: Re: Dokážete si představit že by IPB

Mílí přátelé, ty vaše drobný, co jste měli v IPB, na ty vám každý kašle. Doporučuji vám číst i jiné tiskoviny než české noviny či bláboly internetových odborníků typu Štěpánka. Mimochodem, zám ho osobně, tento typ člověka lze označit jediným slovem - hochštěpler. Ale vrťme se k meritu věci. V prvé řadě měla IPB velké problémy ve styku se zahraničními bankami! Její nesolventnost vešla v bankovním světě zhruba tři měsíce před událostmi v České republice. Finanční analytici upozorňovali, že Nomura v bance provádí nestandardní operace, viz Plzeňský pivovar atd. John Smilles z londýncké City dokonce řekl, že za podobné obchody by hoši z Nomury šli ve VB před soud. Nicméně, situace se dramaticky změnila v okamžiku, kdy zahraniční klienti začali stahovat z banky kapitál.  V době, kdy nuceně banku převzala KLM - ČSOB, by v normálním světě byla banka už dávno na zádech a hlavní manažeři u výslechu na policii. Nikoliv však u nás. Do poslední chvíle jsme slyšeli nestoudné lži o tom, že banka je v podstatě zdravá a že se nic neděje. I za toto prohlášení, které tisku poskytl zástupce Nomury zhruba před dva dny před převzetím, by šel v USA okamžitě do vazby. Klamání klientů je tam totiž jedním z njtěžších zločinů od dob černého pátku.
Štěpánek prokazatelně lže, je jen otázka, zda z blbosti či záměrně. Vzhledem k tomu, že je sebestředný blb, tak asi to prvé.
Stredocech 18.1.2006 10:14

Česká spořitelna pro změnu vytunelovala fond JIA

a tehdy advokát Rychetský jim v tom pomohl...
 
RomanL 18.1.2006 9:56

Re: Dokážete si představit že by IPB

Pamatuju si to velmi dobře, mám tam peníze odjakživa, IPB peníze normálně vyplácela pořád. Jestli někde magoři jako vy vybrali pobočku, je možné, že došla momentálně hotovost... A dost by mě zajímalo, která banka by to s takovým přehledem ustála, kdyby se v televizi o ní objevilo totéž co o IPB. Podle mě to naopak svědčí o neobyčejné stabilitě IPB.Byla to prostě normální loupež za bílého dne - ukradli ale celou banku.
huhu 18.1.2006 9:54

po vládě socanů musí přijít opravdová akce "čisté ruce"

paroubek otevřeně kryje podvodníky a praní peněz - viz Kraus, který se k praní peněz a napomáhání okrást věřitele veřejně přiznal. Po socanech by měl konečně přijít zákon a opravdová akce "čisté ruce". těch miliardových podezření na podvody je moc. nejen IPB, pozemky, Unipetrol,Čepro atd.atd.
huhu 18.1.2006 9:52

Re: o čem to svědčí - trochu pokusu o pochopení ...

co kromě svých pocitů a nenávisti jste chtěl sdělit ?
rops 18.1.2006 9:50

o čem to svědčí - trochu pokusu o pochopení ...

Zamýšlel jsem se trochu nad P.Š. , tím člověkem, co tak vehementně zásobuje Psa a jiná média svými jednoduchými a prvoplánovými příspěvky a podíval jsem se i na jeho webovou stránku ... a je těžké k tomu cokoli říct. Příklad amatéra, kterého vtáhla politika a už se nestačil dovzdělat či dovtípit, původně nadšenec OF, později vsadil na ODS (a na jistou soukromou televizi), tam i kandidoval na místopředsedu (jsa stále členem mediální rady), za sebou pár průšvihů a absolutních střetů zájmů v rozvinutých zemích nepředstavitelných ... ale to vem čert, něčím si člověk vydělávat musí, a už s tím, v čem jede, nemůže přestat! A společnost se mezitím pohla už trochu dál ... Nevím, zda P.Š. i dříve působil tak zdegenerovaně, ale dnes mu není mu co závidět.
Pirat 18.1.2006 9:33

Re: pane Hrbek

Kvůli bankrotu České spořitelny se děly jiné nehoráznosti a prolhaní hajzlíci jako Ing. Pavel Mertlík nebo JUDr. Pavel Rychetsky za svou špinavou práci co odvedli dostali královsky zaplaceno (minimálně funkcemi - je opravdu děsivé že v (prej)demokratické zemi může být předsedou ústavního soudu sprostej lhář, který svým lhaním způsobil desetitisíce osobních tragedií za což by v opravdu demokratické zemi seděl na mnoho let kriminále a né na postu nejvyššího soudce). Mimochodem předání zadotované ČS do rukou Erste do krádeže taky nemá daleko.
Informovaný 18.1.2006 9:31

Pane Hrbku, pletete se

Toto byla akce ČSOB, která si dokonce dosadila do ČNB svého člověka, pana Tománka (předtím i potom pracovník ČSOB, v kritické době ČNB).
Ovšem to nic nemění na faktu, že sám vstup Nomury byl chybou.
 
ururu 18.1.2006 9:23

Re: Re: Re: Re: Ladislav spí

Jo aha, Stepankove jsou takovi nasi velikani a vzory - kdezto ti Ladislavove je jen zavile kritizuji a zakerne "kopou do kotniku" - dobra logika! opravdu realisticke videni veci, Niko! :-)
jik 18.1.2006 9:02

pane Hrbek

nemam zajem se nikoho zastavat, ale to jste opravdu tak naivní, české spořitelna na tom byla mnohem hůře, ale tu si nikdo nedovolil propstě tímto způsobem ukrást, apod.
Vlali 18.1.2006 8:55

Měl jsem pochyby

Měl jsem jisté pochyby ohledně nucené správy a pak prodeji IPB. Po přečtení článku Hojzara ODS jsem již bez pochyb, jen mne štve, že IPB neobsadili dříve. Je pravdou, že žádná banka nepřežije run. Vyvolání runu ČT je fixní idea všech na rozkradení IPB se podílejících osob. Protože to byli všichni modří ptáci holt se jich někdo musí zastat (to je na tom ODS tak špatně, že musí používat zrovna Hojzara), jen bych doporučil někdo argumentačně a morálně vyššího.
Antonín Hrbek 18.1.2006 8:55

Pane Štěpánku

Nevím, odkud máte Vaše "ekonomické" znalosti, ale buď o celé věci vůbec nic nevíte, nebo nehorázně lžete.
IPB nebyla v horizontu několika dnů schopna dostát svým trvalým závazkům (kromě jiného např. vyplatit státu uložené prostředky na důchody nebo zdravotní pojištění a velkým firmám uložené prostředky na úhradu mezd a faktur).
Pokud by za ní tyto prostředky neposkytla jiná banka (ČSOB) vznikl by finanční krach.
Samozřejmě, že si ČSOB nechala za tuto pomoc pořádně zaplatit. Ale nikdo jiný nebyl ochoten.
Ptejte se raději pana Procházky a Tesaře proč dovedli IPB ke krachu, proč bohatě dotovali ODS a ČSSD, proč prodávali "rodinné stříbro" atd.
Jinak laskavě choďte smrdět jinam.
Ladislav N. 18.1.2006 8:50

Kozel zahradníkem ...

Žantovský je tak úzce svázán s politikou, že "nezávislým" novinářem být nemůže a nikdy nebude. Co ten už napsal lží (jako Štěpánek)... Ale jestli chcete prosadit do ČT externí komentátory od každé partaje, tak to vyhlašte veřejně... ;-)
Neverici Tomas 18.1.2006 8:45

Re: Re: Půjčím Vám spacák, Ladislave. ;-)

JJ Lado ceskotelevizni klasika ze?Gultura a SVOBODA slova se musi branit i kyblem hnoje a sprostym porvavanim.
 
Neverici Tomas 18.1.2006 8:45

Re: Re: Půjčím Vám spacák, Ladislave. ;-)

JJ Lado ceskotelevizni klasika ze?Gultura a SVOBODA slova se musi branit a kyblem hnoje sprostym porvavanim.
 
Ladislav N. 18.1.2006 8:44

Re: Záměrně vyvolaný run na banku - viz tajná předběžná jednání

"Záměrně vyvolaný run na banku" - Doložit fakty byste své tvrzení nedokázal, viďte? Tahle blbost už tady koluje stále dokola...
zlý kukuč 18.1.2006 8:44

Už jsem na to přišel

Štěpánek je nejtalentovanějším žákem Járy Cimrmana.
Protože pracuje podle jeho osvědčené poznávací metody
1. Omyl - zpočátku nepřesný. (Banka zkrachovala)
2. V průběhu poznání zpřesňujeme omyl (Banka nezkrachovala, byla ukradena)
3. Nevíme nic (zejména o skutečném stavu IPB a jeho příčinách)
 
halďák 18.1.2006 8:02

Zeptejte se Štěpánka

ten je největší odborník na televizi, banky a cokoliv jiného. Hudbou se neuživil, ale hubou mu to tak nejde nejlíp.
Dinah 18.1.2006 7:47

Re: Re: Půjčím Vám spacák, Ladislave. ;-)

Co vám na Žantovském vadí, Ladislave? Že nemá shodný názor s vámi? Ale.....
Pavel Hejhula 18.1.2006 7:31

Re: Dokážete si představit že by IPB

To si ale milý Zdeňku vzpomínáte špatně. IPB byla likvidní až do úplného konce tj. do 19.6.2000 kdy začalo její "fyzické" vyvlastňování. Když nastane "run" na banku (najděte si co to znamená, možná jste se ho zúčastnil.. ), tak je možné, že dojdou na pobočkách "hotové" peníze a musí se neustále průběžně dotovat. To ovšem neznamená, že ".. nebylo IPB schopno vyplácet klientům peníze. " Takže ,když si odmyslíme politické "kecy", tak má pan Štěpánek pravdu a lžete Vy.
ll 18.1.2006 7:24

Záměrně vyvolaný run na banku - viz tajná předběžná jednání

Která by tomu odolala? Asi žádná.
Andy 18.1.2006 7:01

Re: Štěpánek píše (m.j.) pro PR agenturu Česká média s.r.o., tam si většinu jeho lží můžete přečíst s předstihem i s komentáři...

no jo, sakra. Půlnoc. Sorry. Ale jinak dobrý, ne?
aleš 18.1.2006 6:53

kromě IPB mě zaujal na ČT

zavilý odpor proti odvysílání Bezesných nocí. Jde o dokument o televizní krizi 2000/2001. Naštěstí  už nemá ČT monopol na informace, takže se film nemohl stát "trezorovým". Dokonce si ho může každý stahnout na idnes. Vřele doporučuji, zas tolik se toho v téhle firmě za pět let nezměnilo.
Ladislav N. 18.1.2006 6:02

Re: Půjčím Vám spacák, Ladislave. ;-)

Na Žantovského spíš ten kýbl s**ček... :)