26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Helmut 14.1.2008 17:21

Úroveň našeho 1. programu ČT

je opravdu velmi slabá a já souhlasím s panem Pacnerem ve všem. Nevím proč mám platit stále více za něco, co nepotřebuji a co mi nic nedává. Televizní filmy a inscenace, které se za naše peníze produkují jsou vyjádřením ubohosti manegemantu a vedení ČT.

Pacouš TV 14.1.2008 17:21

Regulační poplatky

Pacner, to je těžký. Víš co jsou to regulační poplatky? U lékařů prý mají zajistit méně pacientů, u ČT více diváků. A ty to kazíš. Nejsi náhodou antikomunista? Komouši ty poplatky z TV zavedli.

liman 14.1.2008 17:19

souhlas

Pane Pacnere, souhlasím s Vámi; i mne čekalo nemilé "reklamní" překvapení přímo z obrazovky ČT - pozor pozor, již od 1.1.! o 15 Kč více! Chvíli předtím tvrdila redaktorka, že V.K. popírá G.O., což dle mých informací (možná mi něco uniklo) nikdy neřekl. Nabil jsem si o strop, jak jsem vyletěl, kůži nechav na gauči; vzápětí mi sdělili, že za takové "info" budu solit víc. aspoň že slušně (nadrzo)  poděkovali Rv.

Jiří K. 14.1.2008 17:16

...skandál zvaný Detektor ...

Tak tomu opravdu nerozumím. Vždyť v tom  pořadu pan Pacner také vystupoval.

On snad nevěděl do čeho jde? Řešil to nějak, když viděl výsledek na obrazovce? On někde protestoval proti úrovni pořadu, do kterého byl zapojen? On snad dokonce vrátil honorář?

Ne? Tak proč raději nemlčí, proč se nestydí psát o skandálu?

Pacner 14.1.2008 17:51

Re: ...skandál zvaný Detektor ...

Ano, napsal jsem článek, který leží od minulé středy v MFD, snad vyjde. Když ne, dám ho na své webové stránky. Za rozhovor jsem nic nedostal, ani smlouvu. A byl to rozhovor dost dlouhý, tyhle věci, co z něho odvysílali, byli dost vytržené z kontextu. Stejně na tom byl i ten inženýr elektro.

zdeněk 14.1.2008 18:24

Re: Re: ...skandál zvaný Detektor ...

A jaký je váš názor ohledně Tesly a událostí kolem ro 1908, či teslova elektromobilu? Napíšete o tom někde článek?

Jiří K. 14.1.2008 18:30

Re: Re: ...skandál zvaný Detektor ...

Tak potom se omlouvám, jak vidno jste také jednou z obětí tohoto "nového formátu" v programové skladbě ČT. Možná jste se mohl o tom v článku zmínit. Postup tvorby toho programového skvostu se mi potom jeví jako dosti skandální.

P.S.: Už dlouho mě v TV nic tak nekonsternovalo, jako tento pořad, mimo jiné i tím, že ho odvysílala právě ČT a v relativně atraktivním čase. Přesto jsem ale přesvědčen, že veřejnoprávní TV jako takovou opravdu potřebujeme. Bohužel současná ČT je tomuto poslání spíše vzdaluje.

šefelín 14.1.2008 19:27

Re: Re: ...skandál zvaný Detektor ...

Ono  se  docela  dobře  může  stát,  že  tento  článek  vyjde  po  deseti  letech,  jako  ten   zpackaný  Pacnerův, o  osmičkách  minulý  týden, zde   na  Nev.  psu.  A  MDF,  už v  té  době,  možná,   nebude  existovat.  Ale,  je  i vhodné  dodat,  že  drzé  čelo  je  lepší  než  poplužní dvůr.

Dr.X.Crement 14.1.2008 16:56

100% souhlas

Totéž co pro ČT ale platí i pro ČRo - proto ctím tři zásady:1.neposlouchat  2.nedívat se   3.neplatit

čtenář 14.1.2008 16:49

ČT chcípne sama,

prostě tak, že se na ní lidé přestanou dívat. Stejně jako už dnes prakticky nikdo neposlouchá bývalou Svobodnou E., nyní ČRo6. Jen za to vybírají naše peníze a o nich si rozhodují sami. Těch se nepustí. Menší škoda ale vznikne, pokud přestanou vysílat vůbec. Ušetří se proud, nebudou zabírat místo na frekvencích a nikdo si toho nevšimne.

xxx Kubeš 14.1.2008 16:43

Co tomu říkáme?

Naprostý souhlas ! A to je tak všechno, co zmůžeme.

Pete 14.1.2008 16:24

Souhlasím. Nerozpráší českou tv digitalizace?

david 14.1.2008 20:40

Re: Souhlasím. Nerozpráší českou tv digitalizace?

bohuzel asi ne ale mohla by to byt technicka prilezitost

Pete 14.1.2008 16:21

Naprostý souhlas. Že by se

Rokyta 14.1.2008 16:20

ČT je mafie

která má svoje koupené lidi v parlamentě.

Od nás vybírá "výpalné" , podobně jako mafie v Palermu od obchodníků za to, že jim nerozmlátí obchod nebo neunese dítě.

Jan Horáček 14.1.2008 15:13

názorový soulad

Dobrý den. Plně souhlasím s Vaším stanoviskem a na případnou petici okamžitě připojím

svůj podpis. U nás je to ještě horší, v našem dosahu není ani ČT 24 ani ČT 4.

Jan Horáček, Chrastava, Liberecko.

STK 14.1.2008 15:10

Viditelné a neviditelné:

Kdyby byla daň rozpočítána na jednotlivé položky a jeden každý by tak věděl, kolik platí na to a na ono, asi by se zvedla "vlna celonárodního odporu" a kde kdo by dokazoval, že služba je za daný peníz drahá, případně že on, jedinec, z ní nemá žádný benefit.

Pro ukončení debaty o kvalitě a potřebnosti ČT 1, 2, - 24 atd. proto navrhuji: Spočítat příjem za TV poplatky a o výslednou částku zvýšit daně. Bude to myslím docela malé procento a již si nikdo nevšimne, co v nich vlastně všechno je, přestane se adresně nadávat a "v kraji bude klid..!.

kirast 14.1.2008 16:51

Re: Viditelné a neviditelné:

Já zase navrhuji důsledně využít první části vašeho příspěvku (daň rozpočítat na jednotlivé položky) a debaty o potřebnosti veřejnoprávního vysílání rozšířit na debaty o potřebnosti každé položky. A toto opakovat pravidelně každý rok.

STK 14.1.2008 20:42

Re: Re: Viditelné a neviditelné:

2 Kirast: Tak přesně toho dojmu jsem chtěl dosáhnout. Díky za pochopení...

Štefka 14.1.2008 14:57

Taky si myslím, že platím zbytečně.

Úroveň , především ČT je velmi špatná,zprávy jsou poplatné vládě, o zábavě nemůže být ani řeč.

Takže je to pouze o tom, že "povinně" živíme zbytech moloch zvaný ČT.

StandaT 14.1.2008 14:34

nejen ČT

Zrušit nejen ČT, ale i ČRo.

V. 14.1.2008 14:31

Pane Pacner,

naprosto s Vámi souhlasím, také se na čt už skoro nedívám a dokumenty na kabelových stanicích jsou mnohem lepší.

havránek 14.1.2008 14:09

Zděšení-Bubílková

byl jsem zcela konsternovám " tak zvaným" pořadem Co týden dal. To co předvedla ona " dáma" se nehodí ani na hasičský bál. Jen tak dál soudruhu Janečku

kety 14.1.2008 14:03

jesika

ahoj honzoVV;-D

Ivan Nový 14.1.2008 14:00

Já ji taky platit nechci,

jenže není síly, která by s těmi vyděrači zatočila. Zatím.

Říman 14.1.2008 13:59

Českou televizi také nepotřebuji a nechci finacovat

Pane Pacnere, 100% R^!!

Ivan 14.1.2008 13:53

Pacner je rozčilený, že ho do TV nezvou.

Za bolševiků byl Pacner na TV obrazovkách v pořadech vychvalujících propagandisticky sovětskou kosmonautiku (nic proti informacím o opravdu vynikajících úspěších sovětské kosmonautiky). Teď ho nikdo do TV nezve a tak si vylévá svou žluč na stránkách propagandistického media Neviditelný pes.  To je ta pravá příčina nevole.  Veřejnoprávní TV se občas dá sledovat, soukromá TV se nedá sledovat vůbec.  Navíc soukromá TV kradou občanům jejich podíl na vysílacích frekvencích, které jsou majetkem všech občanů státu. Soukromá TV by tedy měla každému občanu ČR platit za používání frekvence měsíčně příslušný poplatek.

F2 14.1.2008 14:05

Re: Pacner je rozčilený, že ho do TV nezvou.

A ta drtivá většina souhlasných komentářů, ty taky už nezvou do ČT, tak ji chtějí z pomsty (jako autor článku) zrušit.

huhu 14.1.2008 14:29

Re: Pacner je rozčilený, že ho do TV nezvou.

jestli se vám ČT líbí není důvod, abyste těch 135 Kč (příp. více) platil nadále. Ale proč to mají platit ti, kterým se ČT nelíbí a nedívají se na její programy...

Queribus 14.1.2008 14:34

Takovou hloupost,

jakou jste napsal Vy, jsem už dlouho nečetl. Mimochodem, nekradou lidé, kteří se Vám nelíbí, Váš podíl na čistém vzduchu?