11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

MÉDIA: Castro, americký konvoj a Zeman

Umíte si představit ten mediální skandál, kdyby český prezident Miloš Zeman navštívil Kubu, přátelsky se setkal s Fidelem Castrem, vyzval svět ke zrušení sankcí proti komunistickému režimu a podpořil české investice v této zemi?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Pokorný 14.5.2015 9:41

Prezident

Zeman( podobně jako před ním pan Klaus) nejsou, a nebyli, především sluhové a vazalové někoho. Dovedou, a dovedli, totiž samostatně myslet a rozhodovat se. Nepotřebují, a nepotřebovali, k tomu povely a pokyny od protektorů. Na rozdíl od velké části českých rádoby politiků, včetně nynější vládní party, o prvním českém prezidentovi raději vůbec nehovořím.

K. Luboš 14.5.2015 9:34

Miloše Zemana jsem nevolil,...

...volil jsem KS. Ale většina volila Miloše a menšina se v demokracii prostě musí podřizovat většině, protože v opačném případě to je diktatura menšiny, která po nějakém čase může zdegenerovat třeba i na  jenom několik desítek či stovek lidí. Proto je Zeman i můj prezident a jako vůči českému prezidentu jsem vůči němu „loajální“. Jsem k němu „loajální“ stejně jako byli Rakušáci loajální ke svému prezidentovi, třebaže byl u Waffen SS, nebo Američané vůči  svému prezidentovi, i když hulil Lewinskou.)

Být „loajální“ vůči prezidentovi znamená pro mně např. zmiňovat se o jeho dobrých činech a vlastnostech a nezmiňovat se o těch špatných.A hysterické reakce „pražské kavárny“ a celé „kulturní fronty“ na pezidenta chápu jako výraz nedospělosti. Je to úplně stejné, jako když pětileté dítě chce k Vánocům vrtulníček, místo něho dostane červené autíčko a teď se vzteká a hystericky po autíčku šlape. Přece budou i další Vánoce....! No ne?

K. Janyška 14.5.2015 8:58

Nemám Zemana rád. Ale o 1 promile méně,

než pro mne zločince světového formáru, Khárla... Dzp.

M. Prokop 14.5.2015 8:49

Nevím jak kdo,

ale já Zemanovi zazlívám to, co je.

Ožralý mstivý narcis, domnívající se, že požil Šalamounův exkrement.

Ne to, co není, ať už je to cokoliv.

R. Langer 14.5.2015 8:46

Re: Velmi dobře.

Jasně, promluvila autorita Baldová... :-D

R. Langer 14.5.2015 8:45

Re: ---- Trubko Klaus je horsi jak satan

Ale já s vámi strožok nesdílím! 8-o

Z. Baldova 14.5.2015 8:41

Re: Velmi dobře.

Nejdřív jsme ve školách sundali kříž s Kristem a nahradili jsme ho

prezidentem, teď odstraňujeme prezidenty, ale neklademe si otázku, zda

žákům nějaká autorita zůstane. Jestli jste mystel tohle  tak urcite Zeman  a Klaus dava Vsem zakum vzor...:):):) pekne dekuji radej at je sundaji

J. Kombercová 14.5.2015 8:34

Re: Ono také záleží na metodách

Přísně tak, paní Vozábová.

Z. Baldova 14.5.2015 8:32

Re: ---- Trubko Klaus je horsi jak satan

Soudruzko jmenujte svoji komunistickou rajdu co s ni zdilite  strozok

A. Alda 14.5.2015 8:32

Sice hrubé,

ale pravdivé. A nepochybně od srdce.

A. Alda 14.5.2015 8:31

Velmi dobře.

A zejména ten poslední odstavec by měl být vtloukán všem těm křiklounům do hlavy - třeba i pomocí pendreků, nejde-li to jinak.

R. Langer 14.5.2015 8:30

Už se s tím smiřte,

že i když jste voliče (podle vás ty "burany") masírovali zleva zprava takovou mediální kampaní za zvolení pana knížepána, až měl člověk obavu otevřít záchodovou mísu, aby pan knížepán nevykoukl, a oni vám to nesežrali (a právě podle toho, jak je nazýváte, tak zcela správně - je poznat, za co je vlastně pokládáte - za plebs, co má sloužit a držet hubu) a mysleli jste si, že jste sežrali Šalamounovo hovno, tak vám to prostě nevyšlo. A místo toho, abyste sklapli a skromně šoupali nohama, že jste se teda přepočítali, a alespoň respektovali výsledek voleb, tak budete místo toho z poloviny národa pořád dělat burany, jako kdybyste vy pitomci byli něco lepšího. Tak to nejste, ani omylem, jste jenom namyšlení hlupáci, co vlastně vůbec nic nepochopili. Ale klidně se můžete plácat po zádech s myšlenkou, že vy jste "něco víc". Nicméně doufám, že takové pakáži nikdo soudný už nikdy žádný hlas nehodí, když vidí, co jste vlastně zač, a jak podle vás vypadá ta vaše "noblesa" při respektování výsledků voleb. Leda tak jako banda ukřičených a vzteklých spratků, vy "noblesy"!

Jinak prezidenta jsem nevolil, protože pro mě nebyl volitelný žádný z kandidátů, nicméně jsem přesvědčen, že rozhodně zvítězilo menší zlo.

R. Langer 14.5.2015 8:13

Re: Kdyz se narod usnese

Tak to vy jste určitě největší! :-D

R. Langer 14.5.2015 8:13

Re: Ono také záleží na metodách

Tak buďte ráda, že nebude zklamaná tím, že se nedozvíte, v čem pro změnu lhal ten váš knížepán vám a můžete v klidu plivat na prezidenta a nic vám za to nehrozí.

Ale řeknu vám jedno, pokud by byl zvolen, asi byste se nestačila divit! Nicméně to stejně nepochopíte.

B. Hamáček 14.5.2015 8:11

Re: Kdyz se narod usnese

Pardon, má být RL.

B. Hamáček 14.5.2015 8:10

Re: Zeman volby zkrátka vyhrál.

To , že je Becher Lukoilovič Popelníček příznivec Izraele , to je jediná jeho kladná stránka.

B. Hamáček 14.5.2015 8:05

Re: Kdyz se narod usnese

Mluvíte ... patří pod pana Václavíka.

R. Langer 14.5.2015 8:05

Re: ----

Dokonce i ten Satan je jako Klaus, že, soudružko Baldová... :-D

B. Hamáček 14.5.2015 8:05

Re: Kdyz se narod usnese

Ovšem LL je ten větší !

B. Hamáček 14.5.2015 8:04

Re: Kdyz se narod usnese

Mluvíte mi z duše .

R. Langer 14.5.2015 8:03

Re: Kdyz se narod usnese

A to je velké štěstí, protože nakonec vyhrál ten menší blbec, i když bez noblesy. :-D

J. Babička 14.5.2015 7:45

Re: Kdyz se narod usnese

No bylo to volba mezi noblesou a buranstvím a buranů je víc.

J. Babička 14.5.2015 7:15

Re: Souhlas, jen malá poznámka,

V Bastile již dávno, žádní političtí vězni nebyli, Všeho všudy v celé Bastile byli 4 lidé uvězněni za sexuální přestupky a Bastilu hlídali švícarští vojáci, kteří ji netoužili bránit.

J. Babička 14.5.2015 7:08

poznámka

No Castro schválil okupaci československa a dokonce prohlásil, že byla nutná i když ji češi nechtěli. A tak není divu, že někteří češi jsou mu za to vděční. Ovšem ani Zeman není tak hloupý, aby mi za to jel poděkovat, to se autor mýlí.

E. Vašátko 14.5.2015 6:07

Re: Ono také záleží na metodách

Nejenom že je Ovar soudem potvrzený lhář, ale on byl také zvolen za cizí, patrně ruské peníze a dodnes neprokázal, kde ty peníze vzal. Celé jeho chování a jednání ukazuje, že si ho vlastně platí Putin.

V. Vaclavik 14.5.2015 5:45

Kdyz se narod usnese

na socialistickem prezidentovi, ci premierovi, nikdy s tim smireny nebudu. Demokracii uznavam jen jako formu vyberu mezi formami svobody, nikoli mezi svobodu a otroctvim, jako dnes. Politicky smer, ktery dnesni hradni obyvatel zastava je smer, ktery musi patentne skoncit spatne a nemuzu byt smireny se strkanim hlavy do opratky. Politika neni nejaka hra, demokracie nejsou sachy, ale jde o zivoty lidi.

Dnesni bezbreha demokracie, ktere se krome socialistu ucastni dokonce i komunisticka strana (na jejiz chod dokonce vsichni povinne musime prispivat), prima pokracovatelka minuleho zlocinneho rezimu, neni moje demokracie. Dokud demokracie nebude omezena tak, aby se nehlasovalo mezi svobodou a otroctvim, nemusim ji uznavat, pokud si narod zvoli smer k otroctvi. Je treba, abychom se jako dospeli zodpovedni lide divali na veci objektivne, abychom se jako ovce nenechali jen tak odvest smerem k jatkum svobodneho mysleni a jednani!

A jak uz tu v diskuzi bylo vypichnuto, nejen necestny clovek, ale dokonce pusty lhar (volebni boj), nikdy nemuze pro me byt zadnou autoritou, o nizke vulgarite ani nemluve.

Z. Baldova 14.5.2015 2:34

Re: Souhlas, jen malá poznámka,

>>>>dobra pripominka.<<<<<..Francouzi jsou hrdinove na baterky

Z. Baldova 14.5.2015 2:33

Re: ----

souhlas a jeste je mstivej ma zakernej jako Klaus

Z. Baldova 14.5.2015 2:29

Pani J. Vozábalová

Plne s Vami souhlasim a myslim ze nektere pasaze pana Autora  naznacuji ze by chtel byt poradcem tupouna na hrade Ovacacka

J. Vozábalová 14.5.2015 1:35

Ono také záleží na metodách

Vážený pane senátore, v některých tématech se shodneme, v jiných nikoli, ale rozhodně máte pravdu, že demokratická volba by měla být respektována. 

Jenže problém je jinde. Ono by se vítězství MZ dalo s pokorou uznat, pokud by nebylo dosaženo nečestnými metodami, tedy lží - a ne jedinou.  Také "účelové manipulace s výroky protivníka" jsou majstrštykem našeho současného prezidenta, abych tedy hovořila jen o způsobech dosažení vitězství v prezidentské volbě. To je to, proč se "polovina národa" s MZ ve funkci prezidenta nedokáže NIKDY smířit, nikoli deficit demokratického uvažování. O chování MZ ve funkci hlavy státu snad ani nemá valného smyslu hovořit, na to netřeba novinářů, k vytvoření vlastního názoru je zde opravdu široké pole působnosti.

Nu a co se týče Václava Klause - vždyť to je jen druhá strana téže mince. A pokud kdo měl nějaké pochybnosti, právě angažmá VK, jeho manželky a staršího syna okolo poslední prezidentské volby, ukázalo vše v jasných barvách.

"Nechci první dámu, která mluví jen německy" kvílela paní Lívia - jen nějak zapoměla podotknout, že paní Therese mluví několika jazyky (včetně svahilštiny), byť česky tedy nikoli. Jednak ovšem slíbila, že se v případě potřeby česky naučí, ale hlavně - ve většině zásadních povinnosti první dámy by jí její jazyková výbava jistě postačovala. Tedy - nejednalo se přímo o lež, ale byla to rozhodně manipulace za hranicí slušnosti, byl to xenofobní útok využívající všeobecně rozšířenou nepravdu, že KS je Rakušan.

Nenosim placku "Miloš Zeman není můj prezident", ale (soudem usvědčený) lhář jím NENÍ a nebude -  a opravdu si nemyslím, že bych trpěla nedostatkem demokratického smýšlení.