27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sch.glosátor 30.10.2006 9:24

Nejdůležitější je vypínač.

Pozoruhodné  je, že se říká vypínač a ne zapínač. Jako by bylo samozřejmostí, že něco je zapnuté a teprve velkou vymožeností je instrument, kterým se to dá vypnout. V nouzi postačí sekera, palice, nebo štokrdle. Daleko účinnější metoda než vytažení zástrčky nebo vypnutí hlavního jističe.Pokud jde o poplatky, kdyby nebylo zbytí, rád bych si připlatil abych se nemusel dívat. Stávající měsíční poplatek za nedívání, beru-li v potaz hodnotu svého času,  mi připadá jako  nejlepší investice.

Karel H. 30.10.2006 9:24

Opravuji svůj komentář ze začátku diskuze

O tom cyklu Před oponou za oponou jsem vůbec neslyšel. Pakliže je to tak, pak mi vysílání té slátaniny zas tolik nevadí a chápu ho.

Hnyk 30.10.2006 9:22

Ale jděte, kde zůstal český smysl pro humor

Blíží se Halloween a to je zvykem vysílat v televizi pořady kterými se lidi straší. Prostě, zombie vylézají z hrobů!:-D:-D:-D

hodne neRah 30.10.2006 9:19

jo, a my

yy "verejnopravni" umelce povinne platime....

F.A.Kekule 30.10.2006 9:18

To přece nikdo nemohl brát vážně ani tenkrát!

¨To je ale p..el! Že pan Štěpánek nemá smysl pro humor je jasné, ale vy ostatní? Přece bylo naprosto jasné, že TV chtěla ukázat, jaké příšerné hovadiny se v ideologii používaly. I můj desetiletý vnuk se chechtal, když viděl, jak zpívají Internacionálu a imperialisti bezmocně skřípou zubama. Ten Kazan byl  mimochodem taky dost příšerný, ale Amíci to tenkrát tak viděli. Jen mě udivuje, že si nikdy nevzali nějakého poradce, který by jim řekl, že to všechno je úplně jinak. Péesáci byli možná pitomí, ale takhle...

Sch.glosátor 30.10.2006 9:14

Také se přímlouvám.

Stačil by monoskop. Mnozí pamětníci by každý den byli překvapeni, že takový zajímavý obraázek ještě neviděli ;-P

0007 30.10.2006 9:13

Pane Štěpánku, jim to trapné určitě není a nevěřím, že šlo o omyl

smutné je na tom to, že tuto bolševickou agitku platíme všichni na poplatcích. Kdyby se zrušily poplatky, tak mě to vůbec nebude vadit. Jak říkal už Železný, televize má přepínač kanálů.

brok 30.10.2006 9:11

Re: KDE SE BERE TA TOLERANCE?

Film Únos" je příkladem sprosté bolševické propagandy, mě ale mnohem více vadí jiné věci: Může mi např. některý horlivý obháce lidských práv vysvětlit, proč mu nevadí pár tisíc zavražděných v New-Yorských dvojčatech a rozpláče ho pár desítek lumpů na Quantanamu, nebo (když se vrátíme domů) proč mu vadí Pinochet, ale nechává ho klidným pár set lumpů - bolševických vyšetřovatelů StB, bachařů z bolševických koncentráků, soudců z bolševických politických procesů a mnoho dalších gaunerů?

hugo 30.10.2006 9:09

Pan Štěpánek asi nečte noviny

tady to píší

Přemek 30.10.2006 9:08

Nikoli přehmat, záměr

Uvedení Únosu nebyl přehmat, ale záměr; ČT totiž bude uvádět po tři neděle vždy jeden propagandistický film československý na ČT1 a pak jeden americký na ČT2. Ale to vy víte, vám se chtělo jen řádně rýpnout a proto jste - jak jinak než demagogicky - tuto informaci pominul.

(Samozřejmě by bylo fajn vedle toho uvést třeba dokumentární seriál o čs. filmové propagandě)

Sch.glosátor 30.10.2006 9:02

Ne všem.

Jen hlupákům, kteří nemaje nic zajímavějšího a radostnějšího k počínání se na ty ptákoviny dívali.Ostatně taková je naprostá většina pořadů. Hlupáci nevěčí, že televizní přijímač má takový čudlík, kterým se dá vypnout a že lepší je takovým čudlíkem toho zloděje času nezapínat.

Insider 30.10.2006 9:01

Když to takhle půjde dál

Zůstanou na diskusi jen psychopati a blázni. Před lety jsem soukromě vyčítal Astonovi, že nečte diskuse pod články. Teď se mu veřejně omlouvám, "splašků" přibývá a není to náhoda, ale trend.

P.a.z.ú.r. 30.10.2006 8:59

No Štěpánku, režiséři toho škvárového "Únosu" pak o pár let později dostali Oskara

za "Obchod na korze" :-/ Apropo, celý film byl uváděn v cyklu "Před železnou oponou/Za železnou oponou", a ČT na to patřičně upozorňovala ;-P to byste jako odborník na televizi měl vědět ;-P a asi jste to i věděl, ale nehodilo se vám to do propagandistického výkřiku, že? :-P:-D

RZ 30.10.2006 8:59

Re: Pane štěpánek

Přesně tak to asi bylo.

doxtan 30.10.2006 8:53

Re: a ještě něco

R^

Esmerald 30.10.2006 8:44

Den souhlasu s panem Štěpánkem.

Ano, to je opravdu na vyhazov, takováhle práce ČT. Pouze v jediném  nesouhlasím s p. Štěpánkem a to je pochybnost, zda šlo o záměr. Já jsem přesvědčen že o záměr šlo !! Jiná varianta je těžko pochopitelná. Pokud by totiž nějaký ujetý jedinec chtěl, nebo MUSEL takovýto paskvil zasadit do programu, mohl volit jiný den nebo jiný čas, třeba k oslavě narozenin zůčastněných "umělců" jako pomstu národa za to, že dopustili, aby se umění stalo odpuzující, nemocnou prodejnou děvkou ( jak píši jinde ).

Vendelín 30.10.2006 8:44

Děkuji ČT.

Výborná ukázka morálních kvalit tehdejších hereckých špiček.

Socan 30.10.2006 8:37

Re: Pravičáci všech zemí

Kdyby to vyšlo,tak prosím nám na hlavu.

IK 30.10.2006 8:32

Re: Re: Re: Pro mě historická událost.

Nejsem, Rudolfe. Jsem prachobyčejný divák. Silně mi ale vadí, když mi někdo chce určovat, na co je vhodné, abych se díval a na co ne. Bere mi tak možnost mé osobní volby. Kromě toho považuji takovýto autentický pohled do naší relativně nedávné historie za přínosný vzhledem k tomu, že mi připadá, že se v současné době někteří politici pokoušejí zlehčovat nebezpečí komunistické ideologie a brát je na politické scéně jako normální součást života. Po shlédnutí filmu tohoto ražení si mnohem více uvědomím, jak jsem šťastný, že ta doba už je pryč. Vím též, že pro mé už odrostlé děti, kteří tu dobu nezažily,  je to dost silná ťafka a vykřičník, že tudy cesta nevede, že každý náslilnický režim, nejen komunistický, musí být brán u huby hned v zárodku a ne si s ním zahrávat, jinak by se nám mohly tyto způsoby v nějaké formě vrátit zpět.  Proto si myslím, že uvádění těchto filmových hovadin je prospěšné.

Plus 30.10.2006 8:20

dtto

Protiklad vězí v tom, že ten průjerm točil stát, ellie Kazan byl soukromý producent a thema ostatně bral obdobně jako svůj oscarový film Amerika Amerika, útěky Řeků z Turecka, což však byl proti železné oponě chleba s máslem. Ten skutečný protiklad, který vychcanečkové z ČTV opominuli je v tom, že se střílelo a vraždilo, případně k desetiletím odsuzovalo, jen na jedné straně té opony.

mic 30.10.2006 8:20

Re: Pravičáci všech zemí

Přesně tak. Zas mají pěnu u huby, ovšem souvislosti jim unikají.

capstan 30.10.2006 8:11

Pravičáci všech zemí

poserte se!

Ape 30.10.2006 7:51

Díky - řediteli ČT

Vážený soudruhu řediteli

děkuji za hodnotný filmový příspěvek aa přimlouvám se o zřízení nového TV kanálu pro pamětníky :-D

malstoka 30.10.2006 7:50

Re: Re: Pro mě historická událost.

Prosím Vás o jakou historickou událost jde! ?

Rudolf 30.10.2006 7:46

Re: Re: Pro mě historická událost.

Nejste vy, IK, náhodou zaměstnancem veřejnoprávní hubomelny?;-O

deda 30.10.2006 7:02

Re: Kde se bere tolerance,

zřejmě ze skutečné  neznalosti tehdejších poměrů, neboť vedoucí pracovníci ČT jsou vesměs mladíci, kteří tu dobu neprožili. A potom, netahá někdo z bývalých komoušů, v pozadí za nitky???!!!Aby to nevyznělo jednoznačně, tak se proti tomu uvede film, z druhé strany. Soudruzi, a že je těchto zakuklenců všude na vlivných místech stále hodně, jsou báječnými konspirátory.

MK 30.10.2006 6:40

a ještě něco

Film byl natočen podle skutečné události, ale ve skutečnosti to bylo trochu jinak.

MK 30.10.2006 6:38

Pane štěpánek

on ten nezodpovědný redaktůrek si přečetl jména tvůrců, zjistil si že už to dlouho nešlo (50 let) a tak to tam zařadil. A vy by jste chtěl aby byl za to zodpovědný.

honzak 30.10.2006 6:37

štěpánku, ty nejsi

v*l, ty jsi korunovanej!!! Sežeň si informace a pak něco plkej, trotle!

milej vlasto, kdyz se tak zlob 30.10.2006 6:29

Re: Re: Re: Re: Re: Jděte do ........

... jen drobnost. nevidel jsem nikde vasi ctenou odpoved na otazku, co byste rekl uvedeni nacistickeho filmu, i s jeho pripadnou komunistickou protivahou na jinem programu ... pohovorte o tom ... clovek se rad vzdela ...