26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

KORONAVIRUS: Mají ta opatření vůbec nějaký smysl? (3)

Jak já vidím - očima tak nějak poučeného laika (ve srovnání s většinovou populací) a odborně naprostého diletanta (ve srovnání s lidmi, kteří se prací s viry a jejich vlivem na lidi denně živí) to, co tedy nyní rozhodující autority dělají, a proč. A lze to dělat jinak?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Kvasnička 16.10.2020 11:37

.R^

L. Novák 16.10.2020 7:51

Tak si vyjeď do světa, troubo! Neseď pořád doma... ;-D

M. Vyšohlíd 16.10.2020 2:55

Pane Benýšku, napsal jste to naprosto přesně, děkuji!!! Do dnešního dne neznám osobně jediného nemocného, taková je to celosvětová polízanice....

L. Novák 16.10.2020 2:15

Divím se, že NP tyhle nesmysly zveřejňuje. Asi jim to vygeneruje peníze za reklamu. A pak se divíme, kde se ty dezinformace berou...

L. Novák 16.10.2020 2:05

;-) R^

O. M. 15.10.2020 21:43

Však kdyby v tom 95. bylo zvykem i kvůli chřipce běhat s rouškama, tak těch mrtvých nebude 6 tisíců, ale jenom 2 - 3.

O. M. 15.10.2020 21:32

KONEC

Sláva!

L. Florner 15.10.2020 21:22

Ano, pan Hašek (s mnoha diplomy nejspíš z přespolního běhu) už by neměl slov. I když...měl :). A jinak, denní porovnávání postrádá smysl. Stejně jako porovnávat data hodinově, nebo po minutách. Jsou to krátké časové úseky s rozdílnými podmínkami a statisticky je tak nelze porovnávat dostatečně průkazně. Aby tomu tak bylo, musí se sloučit do většího celku, který už má z hlediska odchylek porovnatelné podmínky. Výsledkem denního porovnání by tak byla vyšší průměrná úmrtnost pro rok 2020. Protože tu do konce roku ČR spolehlivě vyšroubuje mimořádně nadprůměrně. Nebo se budete moct hádat, že zrovna jedno zářijové úterý roku 2014 byla vyšší úmrtnost než ten samý den v roce 2020, a tudíž a bez ohledu na dny jiné taková hodnota dokazuje, že covid je jedna velká bublina...ale tak hloupý určitě nebudete. Nebo ještě jedna perlička - průměrná denní úmrtnost při prvním lockdownu byla nižší, než průměrná denní úmrtnost za předcházející rok. Význaným opatřením bylo i tehdy odkládání plánovaných operací a omezení provozu ambulancí. Nejeden geniál by z toho mohl vyvozovat, že zdaleka největším zabijákem je zdravotní péče...takový příklad mylné interpretace dat. Na to si dejte pozor (přátelská rada).

D. Dobrichovska 15.10.2020 20:56

Krásná trilogie.

v části 1. autor sdělil, že je Bůh. Kdo jiný by věděl, jakou hodinu smrti má který starý člověk určenou, a proto může tvrdit, že bez covidu by nežil ani o vteřinu déle. Jak asi starý musí být ten starý člověk?

v části 2. ukázal jak vysoko je jeho intelekt, když musel své myšlenky předávat nechápavému okolí pomocí analogií jako kvantovou fyziku. Jen jestli to s tím divadlem nebude nakonec tak, že zatímco v křídle s panikou bude několik lidí ušlapáno, ale zbytek se zachrání, tak v ostatních částech s lidmi, kteří na hysterické poplašné zprávy o požáru nenaletí, se všichni v klidu udusí kouřem.

v části 3. přichází s řešením. Zavřeme oči a ta velká voda, co se na nás valí, rázem zmizí. Tuším, že s touhle geniální jednoduchostí už řeší své problémy pštros.

Š. Hašek 15.10.2020 20:07

Proč se neuvádí průměr zemřelých v ČR za posledních dvacet let, denně? A neporovnává s počtem zemřelých dnes? Denně.

Všechno se to ví.

Protože by nastalo velké ticho po pěšině.

L. Novák 15.10.2020 20:02

:-) Poptávka rozhodně nebude klesat... :-P

L. Novák 15.10.2020 19:55

Jo. Vy jste ten "pravej", kterej tady "bojuje proti lidské blbosti". Doufám, že jste začal u sebe... ;-D

Š. Hašek 15.10.2020 19:54

Já mám svoje fakta od třech lékařů, za celý život, z knih. Občas na internet a ČT docela i se..... .

Jenom teď nevím, zda jsem se 65 let nezabýval blbostmi, jak naznačujete. V každém případě moje zabývání se kravinama nebylo a není životu nebezpečné. To mi, jako vodítko i do budoucna stačí, pane Nováku.

P. Vychodil 15.10.2020 18:48

správně, co ti ostatní ? jakým způsobem blbnou ? ale objektivně jsou zmanipulovaní...

a kde máte tu realitu , kdo ji vytváří ? jako když jedu do práce, přečtu si blesk, pak se řítím nakoupit, tak to mi dodá tu zprávnou perspektivu na realitu ? hahaha, jak byla vysoká ta višeň ?

teprve jako důchodce má čas si dohledávat informace, porovnávat, testovat...už nejsem krysou v krysím závodu...až jednou budete důchodcem, a nebudete dementní, pochopíte...

L. Novák 15.10.2020 18:43

Milý Payne, politik, který veřejně hlásá blbosti, nemá žádnou nadstandardní ochranu z označení blb. Je to jeho riziko, které podstupuje dobrovolně, pokud je svéprávný, což vy, pokud je mi známo, zatím jste. Musíte je nést. Hlásání blbosti (viz vaše články) je při vašem papírovém vzdělání přinejmenším zarážející. Zarážející proto, že se v politice pohybujete profesionálně snad už od roku 1990, tedy 30 let. A v předdůchodovém věku byste měl mít trochu rozumu, a ne hlásat nesmysly, které podporují šíření nebezpečné nákazy v populaci.

L. Novák 15.10.2020 18:34

Faktů máte plný Internet. :-) Ale musíte je dokázat odlišit od blbostí. :-P

L. Novák 15.10.2020 18:32

Další znalec, co má "zázračné řešení"? :-P Nebo ideologický zabedněnec, který nechápe, že ochrana před prudkým šířením nákazy je z podstaty věci problémem KOLEKTIVNÍM?

Že tady blbne pár důchodců v pokročilém věku, kteří ztrácejí kontakt s realitou a jsou zavření někde doma s jedinou možností komunikace - blábolením přes Internet, lze pochopit. Ale co ti ostatní? :-P

J. Jirka 15.10.2020 18:29

Já vás varoval...

P. Vychodil 15.10.2020 18:26

jo, ale zkusme tuto pravdu prosadit...

P. Brich 15.10.2020 17:47

Jen je nechte, ať se bojí!!

P. Brich 15.10.2020 17:45

A jasně se ukáže, že pohřbívání je jediný perspektivní obor lidské činnosti.

P. Brich 15.10.2020 17:42

Dostal náhubek, aby ho nebylo slyšet;-)

P. Vychodil 15.10.2020 17:40

paní Poláková, pokud vám tohle, co jste olajkovala připadá cool, tak já si připadám účastníkem na tomto serveru častníkem sjezdu dementů...

P. Vychodil 15.10.2020 17:37

souhlas, proč tak vynikající tchajwanský občan Vystrčil nepřivezl návod ?

P. Vychodil 15.10.2020 17:33

prosil bych trochu faktů, abych byl ochoten s vámi alespoň částečně souhlasit

P. Vychodil 15.10.2020 17:32

mám pro vás jednu radu: jestli vás to děsí, tak to nečtěte!

M. Sedláček 15.10.2020 17:31

R^R^R^

P. Vychodil 15.10.2020 17:30

na příkladu těchto diskuzí, se zcela viditelně ukazuje, jak mediální manipulace dokáže ovládat dav. Což je hodně deprimující, neboť ukazuje na velmi nízkou míru "probuzení" spoluobčanů...spíše naopak, připadá mi, že pomocí technologií médií, lze ovládat ovčany jednodušeji, než si dokonce tvůrci téhle manipulace mysleli. kolik lidí dobrovolně přijímá dnešní nesmyslná restriktivní opatření, a dokonce jim věří ? kolik lidí stále vnímá AB jako zachránce národa, "tisíců" životů. kolik lidí, na druhé straně zajímá, že rozpočet ČR již žádný není ? Kolikl lidí zajímá, či kolik lidí chápe, že ten dluh, který si vyrobíme, znamená, že si nás (celou zemi) někdo koupí za hubičku ?

no, já se toho naštěstí nedožiju, ale to otroctví co skrytě přichází, svým potomkům nepřeji...na druhé straně, jsou tak multikulti a gender"chytří", tak ať si to vyžerou...:-)

M. Sedláček 15.10.2020 17:29

To platí i na Vás ;-D

L. Novák 15.10.2020 17:22

Ale on si všimnul už dávno. Ale z těchto nesmyslů, co napsal, by se vykroutit nedokázal. Ani Jiří Payne osobně, ani v převleku dychtivý obhájce koronavirových nesmyslů J.Jirka. :-P Tak hurá do toho a začněte "dělat problémy". Oba dva! ;-) Autor Jiří Payne (viz také komentáře J.Jirka):

https://neviditelnypes.lidovky.cz/veda/koronavirus-nejde-mi-to-do-hlavy.A200524_105313_p_veda_wag

https://neviditelnypes.lidovky.cz/veda/veda-podomacku-usite-rousky-spis-skodi.A200524_163633_p_veda_wag