5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

KORONAVIRUS: Bonus pro očkované?

V poslední době se objevují komentáře a články, které podporují zavedení různých „výhod“ pro lidi očkované proti covid-19. Jeden takový článek s názvem Bonus pro očkované? Jednoznačně ANO byl nedávno publikován na webové stránce iHNed.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Šejna 19.1.2021 14:23

U nás se ale zdravotní systém nezahltil. Dokonce nebylo nutné ani využít polní nemocnice postavené pro případ, že by k zahlcení došlo.

M. Šejna 19.1.2021 14:20

Tak to jste se opravdu, ale opravdu, šeredně spletl ve vašem hodnocení.

Já nikoho chránit nehodlám a v žádných dobrohnutích nejsem. To ponechávám na pravdoláskařích a dobroserech.

Narozdíl od vás ale respektuji vědu. Takže nezpochybňuji existenci epidemie ani účinnost vakcín. Nenutím nikoho, aby se nechal očkovat. Jen uznávám možnost poskytnout očkovaným výhodu.

Autorovi vadí zvýhodňování určitých skupin obyvatelstva, tak dobroser a člen dobrohnutí je on, nikoli já. Pro něho je zvýhodnění jedněch dikriminaci druhých.

Já nezpochybňuji ani globální oteplování, ale nehodlám proti tomu nijak bojovat.

S tím urážením jste začal vy. Pokud moje křestní jméno přeložíte pejorativně jako Mistr, tak jste Jelito.

M. Boháček 19.1.2021 14:12

To nie, ale nepredpokladáte, že úmrtnosť nebude rásť, keď populácia starne? Ani medicína nedokáže zázraky. A ak sa tomu pridala aj zlá diagnostika (ako píšem nižšie), umelé zahltenie systému núdzovým stavom, tak to môže starých a chorých zabíjať práve tak spoľahlivo, ako covid.

M. Boháček 19.1.2021 14:08

Ja zas viem o prípadoch, keď boli ľudia pozitívne testovaní, kašlali apod. A keď im dali po týždni antibiotiká, tak do troch dní boli zdraví.

Čiže nemali covidový zápaľ priedušiek, alebo pľúc, ale bakteriálny. Napriek pozitivite PCR testu. A tento šarlatánsky spôsob stanovovania diagnózy ich ohrozil na živote. Keby boli starší a chorľavejší, mohli zomrieť na covid (oficiálne) a pritom stačilo včas sštandardne diagnostikovať chorobu a nasadiť atb. Koľko covid obetí v skutočnosti zomrelo na zlú, nemedicínsku "PCR" diagnostiku?

To sa asi nedozvieme.

R. Langer 19.1.2021 14:03

Přesně tak!

R. Langer 19.1.2021 14:02

Ano, bylo by dobré pečlivě sledovat, jestli to očkování přidá těm očkovaným o těch neustále tak úporně omílaných 10 let navíc... ;-D

M. Šejna 19.1.2021 14:02

U nás dostal Covid19 syn a bratr manželky. A bylo jim oběma hodně blbě.

Oba měli následně pozitivní test, zatímco ostatní členové rodiny byli negativní. A to přesto, že s oběma nemocnými žijí v jedné domácnosti.

Takže ty testy jsou určitě dostatečně přesné. Záhadné je jen šíření viru, protože u nás v rodině se od nemocných nenakazil nikdo. Nemocní to přitáhli z venku.

R. Langer 19.1.2021 13:59

Ano. Jde jenom o to, jaká že je míra té pravděpodobnosti. U té chřipky je to bohužel poměrně dost tristní. ;-)

M. Šejna 19.1.2021 13:57

Podívejte se pořádně na ta data, která jsem Vám poskytl v odkazu.

Silnější epidemie chřipky u nás proběhla v letech 2015 a 2018. Zkuste to najít v té úmrtnosti.

A vemte si na to lupu, jinak si toho skoro ani nevšimnete.

;-)

R. Langer 19.1.2021 13:56

Ne, dosud jsem si opravdu nevšiml, že by sezónní očkování proti chřipce mělo něco společného s očkováním proti TBC, tetanu, neštovicím, dětské obrně a podobně. A celou dobu tady o tom mluvím. Ale klidně se můžete nechat na tu chřipku naočkovat a doufat, že to možná bude fungovat... ;-D

M. Šejna 19.1.2021 13:55

Asi jste se nekoukal na ta data, která jsem Vám poskytl v odkazu.

Úmrtnost se výrazně zvýšila až od října 2020. Do té doby úmrtnost odpovídala průměru za posledních 5 let.

Doufán, že mi nebudete tvrdit, že teprvě v říjnu došel medicíně dech a už není schopná život prodlužovat.

;-)

Š. Hašek 19.1.2021 13:50

Všichni tady (no, všichni ne) vědí, kolik občanů ČR zemřelo od března. Řeší se sekera 500 000 000 000.- Kč. Řeší se, že školáci budou ještě "modernější a hodnotovější" než dříve. Řeší se, že v pondělí bylo nějaké číslo o 13 vyšší ........ z 10 500 000 občanů.

Málo se řeší, že vir zajímá jen jedna věková skupina. Jedna. Možná by bylo bývalo rozumné se o ni postarat. A neřešit 21:00, 15 km, 15 m2, roušky na náměstích, zavřít drogerii a jídelnu ...... a jiné ptákoviny. Ovšem to by tady nesmělo být cca 4 500 000 panikářů, 4 495 000 z nich - pokud by nesledovali vira v televizi a trasovacím telefonu - tak by o něm ani nevěděli. Stejně jako o klimatu, kůrovci a lednových mrazech. Možná by byli chvilku v posteli.

Za sebe (a okolí) řeknu, že vlastně o něm fakticky nevím. A to jsem měl být v rakvi. Není mi dvacet.

Pandemie jako stehno!

Vrtěti psem!

M. Boháček 19.1.2021 13:31

Inak to, že PCR testy sú nevyhovujúce a týmto spôsobom sa dá "vyrobiť" pandémia v podstate z akéhokoľvek respiračného vírusu (Mullins ide ešte ďalej, keď to tvrdí aj o víruse HIV) ste nijako nespochybnil.

J. Fráňa 19.1.2021 13:31

To se opět mýlíte, opravdový vědec uveřejňuje holá fakta podpořená vědeckými daty a důkazy. Na uveřejňování pravděpodobností tu máme statistický úřad, předpověď počasí a vládu.

J. Fráňa 19.1.2021 13:26

Díky za vysvětlení, alespoň vím s kým mám tu čest. Víte co je zvláštní, že lidé vašeho ražení jsou ve všech dobrohnutích. Zachraňují planetu, lidem zdraví, chrání menšiny a používají pořád stejný styl komunikace. Tváří se jako slušní chytrolíni a po jednom protiargumentu začnou urážet. Všiml jste si vůbec, že vás nenapadám kvůli tomu, že se chcete nechat očkovat, Je mi to jedno. Proč, ale vy urážíte lidi, co mají opačný názor. To je mimochodem taky jedna společná vlastnost těchto lidí.

M. Boháček 19.1.2021 13:25

A pokiaľ viem, raz za 15 -20 rokov sa objaví nejaký silnejší kmeň chrípky (alebo iného respiračného vírusu), ktorý zabíja viac (najmä starých a chorých - ako teraz Sars-CoV2) a potom je zas pokles priemernej úmrtnosti.

Samozrejme, pokiaľ neskolabuje zdravotnícky sytém v dôsledku núdzového stavu. Čo sa teraz deje. To sa tá vyššia úmrtnosť asi udrží...:-/

M. Boháček 19.1.2021 13:22

Takže populácia postupne za ten čas zostarla do veku, keď už im medicína nevie viac predĺžiť život a začínajú zomierať v počtoch ako pred 40timi rokmi. Nepríde mi to ako dôvod na paniku.

Na Slovensku asi nemáme tak dlhý priemerný vek dožitia, tak to máme stále veľmi podobné. :-)

R. Langer 19.1.2021 13:22

A kde přesně to píše, můžete to citovat? 8-o

M. Šejna 19.1.2021 13:21

Má společného možnost očkování, nechápavý demagogu Langře.

Celý tento článek a diskuze je o očkování, jestli jste si nevšiml. :-P

R. Langer 19.1.2021 13:21

No, tak je to chřipka. Jako každý rok...

D. Zítko 19.1.2021 13:20

Doporučuji přečíst dnešní článek na seznamu ze 7:38 hod s titulkem V Izraeli masově očkují, nakažených ale přibývá více než v ČR...

M. Šejna 19.1.2021 13:19

Podle MUDr. Zelené by nejspíš lockdown na rýmu měl být okamžitě.

M. Šejna 19.1.2021 13:18

Chápete ty údaje správně.

Až na to, že v 80. a 90. letech byla v Česku mnohem vyšší úmrtnost.

Lékařská věda za tu dobu dospěla dost daleko, takže v současnosti je úmrtnost nižší. Jen okolo 106 tisíc.

V 80.letech tu vysokou úmrtnost doplňovala vysoká porodnost.

R. Langer 19.1.2021 13:18

No vidíte to. Co tak lock down na rýmu, nedáte si? Já ho ovšem nepotřebuju...

R. Langer 19.1.2021 13:17

Jo. Ale chřipka nejsou neštovice, že? ;-)

M. Šejna 19.1.2021 13:14

Jenže MUDr.Zelená tvrdí, že na virus rýmy zemře ročně 16 tisíc lidí.

;-D

M. Boháček 19.1.2021 13:14

M. Šejna: Teraz to neviem dohľadať. Ale posledný kvartál bol z oficiálneho medzinárodného zdroja. To priznám.

Ovšem, čo sa týka tých odhadovaných 129 tis. mŕtvych, tak to je číslo, ktoré, ak dobre rozumiem tabuľke, nevybočuje z dlhodobého normálu. 1980 - 135tis. zomretých. 1990 - 129 tis. zomretých. Ak to dobre chápem, tak údaje sa týkajú iba ČR. Ale môžem sa mýliť.

Dávam link, aby ste to mohli skontrolovať. Strana 18.

https://www.uzis.cz/sites/default/files/knihovna/ZdrRoc95.pdf

M. Šejna 19.1.2021 13:13

Já znám asi 2000 lidí, ale pana P.Čecha nezná nikdo. Ani ti 3 (slovy tři) ho neznají.

To vypovídá o tom, že P.Čech neexistuje.

;-D

R. Langer 19.1.2021 13:10

Hm, u nás klesá taky...

Tedy podle toho, kolik se zrovna otestuje lidí, že... ;-D

R. Langer 19.1.2021 13:08

Hm, a co má chřipka společného s TBC, demagogu Šejno? ;-D