4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

KONVOJ: Dragouni v psychologické válce

Jiří Vyvadil si leda tak utržil ostudu s Facebookem, ojedinělý Adam Bartoš se ve snaze „zastavit hada“ nechal teatrálně zatknout, hloučky komunistů opět potvrdily, že na členy KSČM se dají vztáhnout Marxova slova o francouzských Bourbonech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Boleslav 4.4.2015 8:45

Re: odpad

Přesně tak. Měl by se oprášit paragraf na ochranu republiky a komanče zakázat.

Š. Hašek 4.4.2015 10:11

Re: odpad

Neodpustím si poznámku, pane Boleslave.

Vy si fakt myslíte, že je možno zakázat Dienstbiera, Šabatovou a polovinu bruselských(b) lidových komisařů? Co chcete udělat s tou většinou voličů, kteří si přejí rovnost na Zemi????? Vystěhujete snad polovinu Prahy a 80 procent novostudentů/absolventů vesnických universit (třeba)?

Ono to není tak jednoduché. Dnes (i stran vojenské přehlídky) není dost dobře možno rozkódovat, kdo jest kdo. A hlavně. Kdo neskáče, není Čech. Hůř to ani nemohlo dopadnout.

J. Boleslav 4.4.2015 11:06

Re: odpad

Zakázal bych kmenové bolševiky. A všechny kremloboty vypráskal z veřejné správy. Kdo by s tím měl problém, mohl by se odstěhovat do jejich země zaslíbené. Už teď se tam přece ženou obrovské zástupy lidí odevšud, není-liž pravda?

B. Hamáček 4.4.2015 8:52

Re: odpad

Rád přispěji finančně i fyzickou pomocí. Samozřejmě bez násilí a jakýchkoliv excesů . Ukažme jim , že jsme kultivovaní. Nechť se odstěhují do země milované , do země , kde včera sežrali , co měli na zítřek.

Š. Hašek 4.4.2015 10:12

Re: odpad

Pokud to mám brát vážně, napište prosím, jaká budou hlediska pro

Vaši selekci (nalevo-napravo). Jsem zvědav.

J. Boleslav 4.4.2015 11:11

Re: odpad

Velice jednoduchá. Komanči kompletně, protože stále ukazují, že jsou nepolepšitelní. Dále ty, kteří se svými řečmi a skutky zařadili mezi kolaboranty, tedy vlastizrádce. Rozhodovat o tom budou prověrkové komise, Vám soudruhům přece důvěrně známé.

B. Hamáček 4.4.2015 11:22

Re: odpad

Konec konců vy jste se naprosto jednoznačně zařadil, ani vás nemusel nikdo prověřovat, tak to bude s většinou vám podobných .Zařadíte se sami.

J. Maleček 4.4.2015 7:52

kde se zrodila hypotéza o rozdělené společnosti

V presidentských volbách?

Podle mě kopírují názory na průjezd konvoje zcela přesně. Nebo spíš obráceně: ta nečekaně velká podpora knížete, který má sice jisté charisma, avšak huhlá a nepamatuje si slova hymny, byla důsledkem už počínající schizofrenie české společnosti, kdy jedna část chce ukotvit její směřování na západ a druhá je jím v různé míře znechucena. Však si za to příznivci KS schytali různých havloidů, pravdoláskařů a podobně. Od těch dob došlo k událostem na Ukrajině, které toto rozdělení ještě více zvýraznily, a nyní se tedy karty rozdávaly znovu. Mám ve svém okolí široké spektrum různých voličů Zemana, a musím je pochválit za to, že jejich postoj k průjezdu konvoje byl ponejvíce neutrální, dokonce se objevil názor, že když už jsme v tom NATO, tak umožnění průjezdu kolony by mělo být samozřejmostí. Avšak jistá uštěpačnost patrná byla, například při zvuku vrtulníku poznámky typu: už jsou tady - tak vzít vlaječky a mávat! Ostatně od lidí, kterým se líbí známá píseň Kabátů o tom, jak nám z amerických zadků čouhaj boty ven, těžko čekat něco jiného, že? Takže bych celou situaci nepřeceňoval. Chování lidí ke konvoji byla jen špička ledovce, a špička toho pozitivního byla tentokrát vidět víc, neboť vytrvalá masáž antiamerikanismu je zvedla ze židle, zatímco ten ledovec negativní většinou zůstal pod hladinou. Ale to neznamená, že neexistuje, a myslím, že to objektivně uvidíme až v nejbližších volbách.

P. Selinger 4.4.2015 8:14

Re: kde se zrodila hypotéza o rozdělené společnosti

S jediným výrokem pana prezidenta Zemana mohu souhlasit,  a to, když řekl, že novináři jsou hnůj. Dodávám, že v některých denících velmi uleželý.

J. Boleslav 4.4.2015 8:48

Re: kde se zrodila hypotéza o rozdělené společnosti

Sám s. president je ovšem všech hnojů futrál. Ať už konečně do té Moskvy vypálí a nevrací se. Taky by si měl s sebou vzít všechny další kolaboranty.

B. Hamáček 4.4.2015 8:54

Re: kde se zrodila hypotéza o rozdělené společnosti

Včetně Vyvadila , Filipa , Grebeníčka a všech ostatních komoušů.

J. Bruner 4.4.2015 6:47

všude se najdou užiteční idioti,

kteří jásají nad provazem a nedohlédnou, že na jeho konci je smyčka.

J. Fridrich 4.4.2015 7:10

Re: všude se najdou užiteční idioti,

Ale ted' otázka - podle vás, kdo tam tu smyčku udělal ?

Takto jsem reagoval na komentáře pana Uhla a Švamberka :

Pan Švamberk asi nezná velmi pravdivý výrok Jana Wericha - a ten zní : " Když dva dělají totéž - není to totéž ".

Tento výrok platí v lidské civilizaci zcela neomezeně - od soustružníků, pekařů, konstruktérů, technologů, spisovatelů, malířů pokojů i obrazů - po vědce, lékaře a samozřejmě i pro politiky. Platí také na chování zemí, států a národů v celé dlouhé lidské historii.

Tedy bych autora článku poprosil, aby to rovnítko mezi " vítáním " ruských okupantů a vítáním našich spojenců - kteří jako jediní nám účinně pomohou, pokud půjde do tuhého ze strany Ruska, nebo Islamistů - aby ho tam prostě, to rovnítko nedával. Myslím, že to uráží slušné lidi v této zemi.

J. Boleslav 4.4.2015 8:49

Re: všude se najdou užiteční idioti,

Je to tak. Klást mezi tyto 2 akce rovnítko může pouze idiot nebo prokremelský grázl.

J. Bruner 4.4.2015 11:04

Re: všude se najdou užiteční idioti,

smyčku udělal ten, komu je ku prospěchu. Ten, který si chce pro sebe a pro pár svých lidí z jeho klanu zajistit dlouhodobě přežití v dosttku. Ostatní lidé jen spotřebovávají to, co by podle nich mělo sloužit vyvoleným, resp.silnějším.Jen ti jsou oprávněni si dobře žít. Je to pokračování fašistické myšlenky vyvoleného národa |(fšizmus - vypjatý nacionalizmus resp.protěžování klanu, rasy apod. prostě těch mých).

Bohužel my Evropané mezi ty vybrané vyvolené, vyjma anglosasů nepatříme. I když jsou mezi námi idioti, kteří si myslí, že budou do té anglosaské společnosti přijati, tak se mýlí. V této společnosti pro ně není místa.

J. Fridrich 4.4.2015 12:11

Re: všude se najdou užiteční idioti,

Pane Bruner byl jste v USA a Anglii ? Víte vůbec jaká je - hlavně v USA skladba obyvatelstva ? Víte vůbec, že tam žijí a pracují miliony lidí všech barev pleti, vyznání, národností, názorů - a že to všechno funguje - a že jsou na špici pokroku na této planetě ? Podobné to je v Británii. Zkuste si do těchto zemí zajet, projet je, poznat je. Stojí to za to. Lidé jsou tam až překvapivě přátelští. V naší zemi - a hlavně na těchto anonymních diskuzích to lidé ale nechtějí ani slyšet. Máme u nás přemnožené potížisty a ubrblance - a je to o nás ve světě známo..............

J. Bruner 4.4.2015 13:03

Re: všude se najdou užiteční idioti,

ano, plně s vámi souhlasím, že to - t.j.mírové soužití- funguje. Avšak je to trnem voku těch, kteří chtějí vše jen pro sebe.

J. Boleslav 4.4.2015 14:59

Re: všude se najdou užiteční idioti,

Přesně tak.

S. Vaněček Šauerová 4.4.2015 6:07

Přesně tak, to k závěrečným slovům

o "rozdělené společnosti". A vskutku uvěřil kdekdo, politiky a novináře nevyjímajíc (vzpomínáme kupř. na opakovaný prezentovaný smutek S. Vondry ?). Dalo dost práce přesvědčit i normálně příčetné každodenní profesionální pozorovatele polit. scény, že se věci mají jinak. Indikací totiž bylo dost, renomovovaní sociologové pracovali pilně a poskytli v posledních měsících dost pokladů ke postoji lidí, ať již šlo TNS AISA, CVVM, Factum nebo poslední z 25.3.015 od STEM MARK (konvoj vadí 17%).

Některé z nich byly tyto : - válka Ruska s Ukrajinou :  1) http://domaci.eurozpravy.cz/zivot/109329-narez-putinovi-jen-petina-cechu-na-strane-ruska-ukazal-pruzkum/ 2) http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/303101-dve-tretiny-cechu-si-mysli-ze-rusko-vojensky-podporuje-boje-na-donbasu/

- vztah k NATO v rozsáhlém (ledovém !) šetření CVVM : http://cvvm.soc.cas.cz/media/com_form2content/documents/c1/a7336/f3/pm150212a.pdf  a  http://cvvm.soc.cas.cz/media/com_form2content/documents/c1/a7337/f3/pm150212b.pdf

Karty byly totiž rozdány již delší dobu. Ze všech dostupných šetření byla zjevná "rozpolcenost" zhruba v poměru 80:20. Putin, naši komunisté a rozpumpovanost bolševických, náckovských  a dalších internetových hulákačů, z nichž někteří doslova leželi na internetu bez nadsázky celé noci, pak dokázali to, co by se ještě den před přejezdem zdálo být nemožným. 

Samostatný rozbor by si zasloužila česká média. Ruďas (Novinky), MfD, LN a dokonce i hyperkorektní ČT chrlily v posledních dnech před přejezdem informace o rozpolcenosti dnes a denně, a což ten výběr hostů ! :-) Těžko však rozlišit, jestli to bylo z prosté neprofesionality (byla opravdu tak velká práce postavit si vedle sebe pět nebo šest sociolog. šetření a pořádně si jejich data načíst ?), nebo z úmyslu, i když u Ruďasu vcelku nelze moc o ničem pochybovat, trend je zde již dlouhodobý.  A tak v řadě dobrých zpráv jedna poměrně špatná : virtuální realitu, jíž dokáží propadnout i bytosti jindy soudné, lze u nás vytvořit úplně snadno.

P. Lenc 4.4.2015 8:32

Re: Přesně tak, to k závěrečným slovům

Myslím si, že váš rozbor je naprosto přesný.O "práci" novinářů se dá napsat pouze jedno.Část jsou opravdu pouze hlupáci, ale část je jednoznačně placena Moskvou.Nakonec, to kvantum "diplomatů" na Ruské ambasádě tu není pro nic za nic.A internet? Jsou to stále titíž, daří se jim vytvářet "množství", nemluvě o práci ruských propagandistů.

P. Kmoníček 4.4.2015 9:02

Re: Přesně tak, to k závěrečným slovům

V hodnocení novinářů nechme na chvíli politiku politikou.Zářný příklad o jejich úrovni jsou přestávkové rozhovory s fotbalisty a hokejisty.Úroveň dotazů je hrůzná .Co diváka nezajímá na to se ptají a ještě blbě a co diváka zajímá o tom ani zmínka.A vrchol?"Jak jste vstřelil gól?"

Z. Baldova 4.4.2015 3:02

Pane autor Vas clanek je na jednicku

Zrusit bandu komunistu a postavit je mimo zakon to je sen 85% lidi v CR

B. Hamáček 4.4.2015 7:40

Re: Pane autor Vas clanek je na jednicku

Jsem jednoznačně pro!

J. Boleslav 4.4.2015 8:51

Re: Pane autor Vas clanek je na jednicku

Naprostý souhlas.

P. Kmoníček 4.4.2015 9:04

Re: Pane autor Vas clanek je na jednicku

Dávám hlas!

S. Donát 4.4.2015 13:52

Re: Pane autor Vas clanek je na jednicku

A které komunisty přesně budeme rušit, paní Baldová? Jen ty, co jsou členy KSČM, nebo i ty ostatní, co jsou nalezlí všude možně? A co uděláme s těmi, co sedí v Bruselu a v hlavě mají podobně rudo, jako mají komunisti? Mám obavu, že ti druzí jsou daleko nebezpečnější, než ti, kteří se ke komančům veřejně hlásí.

J. Boleslav 4.4.2015 15:00

Re: Pane autor Vas clanek je na jednicku

Kmenové komanče, co si teď říkají KSČM.

M. Stuchlik 4.4.2015 22:53

Re: Pane autor Vas clanek je na jednicku

Všechny