Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
KONFLIKT: Mrazivé ozvěny
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
V. Kučer 21.7.2023 18:01Absurdita je že následník trůnu chtěl RU federalizovat, poté by se mohlo připojit i Srbsko. |
![]() |
T. Vals 21.7.2023 15:38Pěkně napsáno a shrnuto. Konečně střízlivý názor bez emocí. |
![]() |
J. Vlček 21.7.2023 16:45Vítejte v diskusi NP, pane Valsi. Vás jsem tu ještě nezaznamenal. Dle vaší foto se psem, a dle vašeho příspěvku usuzuji, že zde přibyl jeden sympaťák do party diskutérů. Je příjemné sdílet stejný názor, v tomto případě na tento článek, což může naznačovat též podobný pohled na svět a dění kolem nás. Ať už je tomu jakkoli, zdravím vás a přeji vám hezký den. |
![]() |
T. Vals 22.7.2023 10:19Dobrý den, děkuji za přivítání. Snad bude zdejší diskuze o názorech a ne o osobních invektivách a emotivních výlevech... Příjemný víkend.. |
![]() |
J. Hruška 21.7.2023 13:51No nazdar: "Na východní frontě klid" Článek smrdí relativizací zla. "K vítězství zla stačí, když poctiví lidé nedělají nic." - a čekají. Kdyby bezprecedentní agrese Moskevského, Kremelského režimu proti Ukrajině byla válkou "západu" proti Rusku, již by jistě přešla v atomový konflikt Ruská federace - NATO. (nasazení "zbraní hromadného ničení") Takhle je to jen a pouze omezená zločinná agrese zločince diktátora Putina a jeho kohorty generálů nařizující prostřednictvím důstojnického sboru zotročeným vojákům vést agresivní boj a páchat válečné zločiny. Zbraň "hromadného ničení" již byla použita. Použitím taktických atomových zbraní zatím jen vyhrožují válečníci jako Medvěděv. Zničení Kachovské přehrady a zaplavení civilního obyvatelstva lze považovat za "hromadné ničení". Podobně použití dalekonosných raket a "dronů" na terorizování civilního obyvatelstva daleko od míst skutečných bojů na "východní" frontě. Válka skončí jen odstraněním Putinova režimu z Moskvy, Kremlu, z Ruska, - osvobozením Ruska a Ruského lidu od samoděržaví - diktatury mužického cara, - bezcharakterních maršálů, oligarchů, gubernátorů, mafiánů a hříšných pravoslavných kněží. ("Ať žije svobodné Rusko"). Lidé bděte! |
![]() |
A. Teply 21.7.2023 14:05Další naiva, který věří na boj dobra a zla. Přitom jde jen o vybudování další vojenské základny USA a stamiliardové zisky amerických firem. |
![]() |
J. Vlček 21.7.2023 14:17Pane Hruško, nenechávejte se ovlivňovat pouze našimi provládními médii, jinak na sebe berete podobu propagandisty, nebo dokonce našeho Juldy Fuldy. Válka na Ukrajině skončí hned poté, kdy ve Spojených státech vyhraje rozumný prezident, na to můžete vzít jed. Klíč k uzavření míru chovají v trezoru právě USA. |
![]() |
L. Zídek 21.7.2023 17:16Jen abychom se toho odstranění Putina / nebo někoho ještě horšího / ve zdraví dožili, dobroserové..... |
![]() |
J. Anděl 21.7.2023 13:29Rád bych k tématu uvedl něco opravdu podstatného. Domnívám se, že chlapci si ve skutečnosti pindíky nepoměřují. Že to je nějaký zvláštní mýtus, který netuším, kde se vzal. Možná si je poměřují gayové, to nevím. Tož tak. |
![]() |
O. M. 21.7.2023 10:02V každém konfliktu se každý snaží prosadit své zájmy, ať jde o prachy nebo o vliv (čili taky o prachy). Rusko ruské, Turecko turecké, Izrael izraelské, Indie indické... to je naprosto normální. Mým zájmem je udržení Rusa co nejdál od našich hranic, na to s nimi mám až příliš mnoho zkušeností. Ne, že by USA byly nějaký výkvět ctnosti, ale CCCP, dnes Rusko, byl a je nejmíň o řád horší. Při tom konvenčním porovnávání pindíků už k mačkání červených čudlíků mnohokrát ,scházel jen kousíček, a přesto jsme to už bezmála tři čtvrtě století přežili. Vzhledem k MAD a nejistotě, jak bude reagovat druhá strana, to přežijeme i nadále. |
![]() |
V. Petr 21.7.2023 10:17Uvědomte si, že Evropa žila bez globální války skoro 100 let (1815-1914) a všichni si mysleli, že tomu tak bude pořád. Přečtěte si Agatha Christie, Vlastní životopis, jak byla britská střední třída udivena, když vypukla WW1... A k vůli čemu vlastně? Konflikty na Balkáně, vlastně omezené. |
![]() |
P. Diviš 21.7.2023 10:25Konflikt na Balkáně byla jen záminka. Zajímavé spíš je, že n͇i͇k͇d͇o͇ z účastníků války nedosáhl to, pro co do války vstupoval. GB byla jediný aktér, který do války nechtěl. Získat nemohla skoro nic, ztratit hodně. |
![]() |
V. Petr 21.7.2023 11:26Jaké byly vlastně cíle účastníků války? Ale pravdou je, že Srbsko tu c.k. monarchii vyloženě provokovalo. |
![]() |
J. Jurax 21.7.2023 20:40Ano. I to je možné. Rád bych sdílel Váš optimismus. |
![]() |
J. Vlček 21.7.2023 9:27Pane Hlubučku, jste důkazem, že zdravý rozum pořád existuje. Díky vám za to. |
![]() |
J. Farda 21.7.2023 9:56Pane Vlčku žasněte, máte můj souhlas! |
![]() |
J. Vlček 21.7.2023 10:15Pane Fardo, opravdu žasnu, a moc mě to těší. |
![]() |
J. Zdvora 21.7.2023 9:19Jako vždy,souhlas a poklona. |
![]() |
B. Liborek 21.7.2023 8:49Za koho mluvíte apne Hlubučku, když tvrdíte "našim kamarádům Ukrajincům"? Já tam měl pár obchodních partnerů ale kamarádit se? to nee. Job a finito. |
![]() |
L. Harvánek 21.7.2023 7:50Dobře napsaný článek. To nebezpečí stisknutí jaderného tlačítka opravdu hrozí. |
![]() |
Z. Lapil 21.7.2023 8:46Ano, hrozí, a dost. Říkám si, jestli to není důvod, proč se z naší strany k té válce přistupuje řekněme rozpačitě. Pořád si myslím, že by případnou konvenční (!) rozhodující bitvu Rusko projelo, ale právě ta by vedla ke zmáčknutí onoho tlačítka. Proto "se" postupuje něčím na způsob salámové metody, kdy jednotlivá dodávka a jednotlivý úspěch nespustí alergickou reakci v podobě atomových zbraní. Nezbývá, než se modlit (pravím já- ateista) a příležitostně si připomínat, že Hirosima, Nagasaki, Černobyl, Fukušima ani ten americký průsss... průšvih (Three Miles?) NEBYLY globálními katastrodami, i když jsem samozřejmě hodně rád, že jsem nebyl nikde poblíž. |
![]() |
R. Tichý 21.7.2023 7:25Naklady na valku s rusaky jsou nesrovnatelne nizsi, nez naklady na boj s CO2. Rusaky je nutno uzemnit a kdo to pri cteni nasich dejin od VŘSR nechape, mel by mlcet a hazet lopatou. |
![]() |
J. Skála 21.7.2023 9:06První věta nemá s druhou nic společného. Jak si to uzemnění představujete? Spojit nulák s ochranným vodičem? |
![]() |
V. Petr 21.7.2023 11:28První věta je naprosto pravdivá! |
![]() |
R. Tichý 21.7.2023 16:591. veta-neni nutno brblat nad naklady valky 2. veta-az dostanou pres prsty a budou vyhnani, hodil by se zase ostnaty drat a beton. Znovu spustit oponu. Diva zver muze byt ve vybehu a ne v kleci, ale vybehu dobre obehnanem. |
![]() |
J. Vlček 21.7.2023 9:22Blázen jako jste vy by měl sedět v ústavu pro duševně vyšinuté, držet hubu a šoupat nohama. |
![]() |
P. Diviš 21.7.2023 10:26A navíc má pravdu. :-P |
![]() |
J. Vlček 21.7.2023 10:41Ano, tu vaši, rozumprdskou. |
![]() |
R. Tichý 21.7.2023 17:00Tak to je dost obsirne konstatovani. Proc myslite, ze bych mel spolu s Putinem, Gretou, Timmermansem a dalsimi podobnymi spasiteli vsehomira sdilet budoucnost? |
![]() |
J. Vlček 21.7.2023 17:34Víte, pane Tichý, válku je možno chápat jako vyústění špatně vedené politiky. Válku nikdy nevyvolávají normální lidé, ti si válku rozhodně nepřejí, tu vyvolávají pouze nenažraní politici a na ně navázané zbrojařské firmy a lobby. Proto, aby se zastavilo nesmyslné zabíjení lidí v jakékoli válce je potřeba napnout veškeré diplomatické síly ke sjednání spravedlivého míru, a ne někoho uzemňovat. Ameriku také nikdo neuzemňoval v jejích vojenských dobrodružstvích. Ona by se konečně ani uzemnit nenechala. Nakonec vždy ustoupila zásluhou světového veřejného mínění a protiválečných nálad. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=Z3gfPDe-xVFDVSe&p=qOmx-9X1%7cqOPd5YcRDa%7ctcNEZ7sZECoOidT9W7%7cmEKVQmv2I%7c7Yr6BV3nuJ&x=GiJDdZ)