2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

KONFLIKT: Mrazivé ozvěny

Je to velmi nestabilní nebezpečná situace. Rusko válku nenazývá válkou, ale speciální vojenskou operací. Západ také netvrdí, že je ve válce, ale de facto je a to že zatím bojuje jen prostřednictvím Ukrajinců je jen slovíčkaření.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Vals 22.7.2023 10:19

Dobrý den, děkuji za přivítání. Snad bude zdejší diskuze o názorech a ne o osobních invektivách a emotivních výlevech...

Příjemný víkend..

R. Tichý 22.7.2023 10:01

Jmenujte mi 3 novodobe priklady, kdy intervence USA zhorsila mistni situaci. Zduvodnete.

Rovnou vam seberu Irak-teror pred tim, teror potom=drobne zlepseni. Afghanistan-mezinarodni teror pred tim, vnitrni teror potom=mirne zlepseni. Srbsko-prestali se navzajem genocidovad=zlepseni.

J. Vlček 21.7.2023 22:18

Chcete snad tvrdit, že kam vstoupili Američané, že šlo o boj proti zlým domorodcům, které bylo zapotřebí naučit demokracii?

Nemám nejmenší ambice vás přesvědčovat a vyvracet vám váš názor. Jen blbec nemění časem svůj názor na cokoli. Třeba se vám časem povede nebýt výjimkou. Držím vám palce. :-)

J. Jurax 21.7.2023 20:40

Ano. I to je možné.

Rád bych sdílel Váš optimismus.

R. Tichý 21.7.2023 20:34

Tak to ignorujete realitu-svetova "hnuti za mir" byla/jsou placena Sovety/rusaky. Sbory uzitecnych blbu jsou vyrazne levnejsi, nez 1 tank.....

USA odesly z Vietnamu, skoncilo to socialismem, jehoz soudruzi otrocili u nas. KLDR.... Vychodni Evropa... Kambodza

Vsude, kde vyhrali chcimirove to skoncilo socialni katastrofou.

Rusaci nemaji zadne pravo rikat sousednim zemim, skym se (ne)maji paktovat! Proto musi dostat pres prsty a skoncit za zeleznou oponou.

V. Kučer 21.7.2023 18:01

Absurdita je že následník trůnu chtěl RU federalizovat, poté by se mohlo připojit i Srbsko.

J. Vlček 21.7.2023 17:34

Víte, pane Tichý, válku je možno chápat jako vyústění špatně vedené politiky.

Válku nikdy nevyvolávají normální lidé, ti si válku rozhodně nepřejí, tu vyvolávají pouze nenažraní politici a na ně navázané zbrojařské firmy a lobby.

Proto, aby se zastavilo nesmyslné zabíjení lidí v jakékoli válce je potřeba napnout veškeré diplomatické síly ke sjednání spravedlivého míru, a ne někoho uzemňovat.

Ameriku také nikdo neuzemňoval v jejích vojenských dobrodružstvích. Ona by se konečně ani uzemnit nenechala. Nakonec vždy ustoupila zásluhou světového veřejného mínění a protiválečných nálad. :-)

L. Zídek 21.7.2023 17:16

Jen abychom se toho odstranění Putina / nebo někoho ještě horšího / ve zdraví dožili, dobroserové.....

J. Vlček 21.7.2023 17:09

Sdílím vaši skepsi, pane Majzlíku, ohledně současné opozice, která namísto spojování svých sil a svých programů, se vůči sobě vymezuje, a hraje si každý na svém písečku, jako malí kluci.

Bylo by potřeba jako soli výměna politiků za nové nezprofanované osobnosti, stejně tak jako výměna politických uskupení, respektive stran, které by nahradily více jak třicet let zde působící strany, které berou své působení v parlamentě jako svoje samozřejmá doživotní koryta, ať už jsou zrovna ve vládě, nebo v opozici.

Vzletně řečeno, chtělo by to novou krev do té naší zahnívající politiky. [>-]

R. Tichý 21.7.2023 17:00

Tak to je dost obsirne konstatovani.

Proc myslite, ze bych mel spolu s Putinem, Gretou, Timmermansem a dalsimi podobnymi spasiteli vsehomira sdilet budoucnost?

R. Tichý 21.7.2023 16:59

1. veta-neni nutno brblat nad naklady valky

2. veta-az dostanou pres prsty a budou vyhnani, hodil by se zase ostnaty drat a beton. Znovu spustit oponu. Diva zver muze byt ve vybehu a ne v kleci, ale vybehu dobre obehnanem.

J. Vlček 21.7.2023 16:45

Vítejte v diskusi NP, pane Valsi. :-)

Vás jsem tu ještě nezaznamenal. Dle vaší foto se psem, a dle vašeho příspěvku usuzuji, že zde přibyl jeden sympaťák do party diskutérů.

Je příjemné sdílet stejný názor, v tomto případě na tento článek, což může naznačovat též podobný pohled na svět a dění kolem nás.

Ať už je tomu jakkoli, zdravím vás a přeji vám hezký den. :-)

T. Vals 21.7.2023 15:38

Pěkně napsáno a shrnuto. Konečně střízlivý názor bez emocí.

J. Vlček 21.7.2023 14:17

Pane Hruško, nenechávejte se ovlivňovat pouze našimi provládními médii, jinak na sebe berete podobu propagandisty, nebo dokonce našeho Juldy Fuldy. ;-D

Válka na Ukrajině skončí hned poté, kdy ve Spojených státech vyhraje rozumný prezident, na to můžete vzít jed. Klíč k uzavření míru chovají v trezoru právě USA. :-)

A. Teply 21.7.2023 14:05

Další naiva, který věří na boj dobra a zla.

Přitom jde jen o vybudování další vojenské základny USA a stamiliardové zisky amerických firem.

J. Hruška 21.7.2023 13:51

No nazdar: "Na východní frontě klid"

Článek smrdí relativizací zla. "K vítězství zla stačí, když poctiví lidé nedělají nic." - a čekají.

Kdyby bezprecedentní agrese Moskevského, Kremelského režimu proti Ukrajině byla válkou "západu" proti Rusku, již by jistě přešla v atomový konflikt Ruská federace - NATO. (nasazení "zbraní hromadného ničení") Takhle je to jen a pouze omezená zločinná agrese zločince diktátora Putina a jeho kohorty generálů nařizující prostřednictvím důstojnického sboru zotročeným vojákům vést agresivní boj a páchat válečné zločiny. Zbraň "hromadného ničení" již byla použita. Použitím taktických atomových zbraní zatím jen vyhrožují válečníci jako Medvěděv. Zničení Kachovské přehrady a zaplavení civilního obyvatelstva lze považovat za "hromadné ničení". Podobně použití dalekonosných raket a "dronů" na terorizování civilního obyvatelstva daleko od míst skutečných bojů na "východní" frontě.

Válka skončí jen odstraněním Putinova režimu z Moskvy, Kremlu, z Ruska, - osvobozením Ruska a Ruského lidu od samoděržaví - diktatury mužického cara, - bezcharakterních maršálů, oligarchů, gubernátorů, mafiánů a hříšných pravoslavných kněží. ("Ať žije svobodné Rusko"). Lidé bděte!

J. Anděl 21.7.2023 13:29

Rád bych k tématu uvedl něco opravdu podstatného. Domnívám se, že chlapci si ve skutečnosti pindíky nepoměřují. Že to je nějaký zvláštní mýtus, který netuším, kde se vzal. Možná si je poměřují gayové, to nevím.

Tož tak.

J. Majzlík 21.7.2023 11:29

Bohužel, ani v Babišově táboře nenastal a ani nemůže nastat pohyb ve směru spolupráce na nápravě škod, které v naší ekonomice vznikají vinou vše zahrnující mnohovrstevné a nadlouho zabetonované krize. Vytrvalý růst preferencí ANO svědčí o jeho setbě do dobře připravené půdy. Růst pirátských preferencí je pak pro selsky uvažujícího člověka mimogalaktickým úkazem.

V. Petr 21.7.2023 11:28

První věta je naprosto pravdivá!

V. Petr 21.7.2023 11:26

Jaké byly vlastně cíle účastníků války? Ale pravdou je, že Srbsko tu c.k. monarchii vyloženě provokovalo.

R. Langer 21.7.2023 11:05

Aha, pardon, špatně jsem to přečetl. Jo, máte pravdu.

R. Langer 21.7.2023 11:03

Takže podle vás ta válka bude trvat věčně, jo? :-P

J. Vlček 21.7.2023 10:45

Snad byste nechtěl, aby nám donekonečna vládla sebranka diletantů a neschopů. ;-D

J. Vlček 21.7.2023 10:41

Ano, tu vaši, rozumprdskou. ;-D

P. Diviš 21.7.2023 10:27

Už jste se probudil? :-P

P. Diviš 21.7.2023 10:26

A navíc má pravdu. :-P

P. Diviš 21.7.2023 10:25

Konflikt na Balkáně byla jen záminka.

Zajímavé spíš je, že n͇i͇k͇d͇o͇ z účastníků války nedosáhl to, pro co do války vstupoval.

GB byla jediný aktér, který do války nechtěl. Získat nemohla skoro nic, ztratit hodně.

V. Petr 21.7.2023 10:17

Uvědomte si, že Evropa žila bez globální války skoro 100 let (1815-1914) a všichni si mysleli, že tomu tak bude pořád. Přečtěte si Agatha Christie, Vlastní životopis, jak byla britská střední třída udivena, když vypukla WW1...

A k vůli čemu vlastně? Konflikty na Balkáně, vlastně omezené.

J. Vlček 21.7.2023 10:15

Pane Fardo, opravdu žasnu, a moc mě to těší. :-)

O. M. 21.7.2023 10:02

V každém konfliktu se každý snaží prosadit své zájmy, ať jde o prachy nebo o vliv (čili taky o prachy). Rusko ruské, Turecko turecké, Izrael izraelské, Indie indické... to je naprosto normální. Mým zájmem je udržení Rusa co nejdál od našich hranic, na to s nimi mám až příliš mnoho zkušeností. Ne, že by USA byly nějaký výkvět ctnosti, ale CCCP, dnes Rusko, byl a je nejmíň o řád horší.

Při tom konvenčním porovnávání pindíků už k mačkání červených čudlíků mnohokrát ,scházel jen kousíček, a přesto jsme to už bezmála tři čtvrtě století přežili. Vzhledem k MAD a nejistotě, jak bude reagovat druhá strana, to přežijeme i nadále.